Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

venném a bátorságot és érdeklődnék,megvan még a padlás ?mert nekem elkallodtak eme szerkezetek/még a hidegháború alatt/és még nem sikerült potolnom.De csak akkor ha nem nagy gond.....

Ja ööö... holnap felmászok ha nem lesz nagyon meleg és rákeresek :wink:

A Google sajnos nem írja ki :roll:

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam bent a KPM-nél, és megérdeklődtem a motorcserével kapcsolatos dolgokat, adott esetben a Corsával kapcsolatban.A helyzet, a következő.Nem rakhatsz bele a jelenleginél rosszabb környezeti besorolású motort.CSak olyan lehet a moci ,amit az adott kasztnival együtt csináltak, Pl. Corsa A, E12DV motort kicserélhetsz C12NZ, C14NZ, ill. 1300ccm-től 1500CCm-ig dieselre is.De ami a lényeg, hogy benzinesnél ez a motor,(E12DV) az 1100ccm-1400ccm-ig tartó besorolási kategóriába tartozik, tehát akár még a 13SR moci is bele mehet.Ennél nagyobb mocihoz reg.adó szükséges.Pl. egy C20XE-már csak 850e.ft+áfa+hivatalos tervezői dokumentum fejében rakhatsz hivatalosan bele, ami ugye alapból hülyeség.

Járulékos költségek, kell egy bejelentő lap, átalakítási kérelem a neve, ezt 10400ft illeték ellenében fogadják el.Értelem szerűen kell kitölteni.

Aztán jön még hozzá egy műszaki 6500ft-ért, ami gondolom egyszerűsített lehet, és a mocit nézik meg, ill. új zöldkártya, 5000-6000ft, új forgalmi 8000ft, aztán más nem rémlik.kb. 35000ft takarja a papírmunkát.Célszerű sztem műszakival együtt megjátszani ezt a papírozást.

Kategóriák:

1100ccm benzinesig, és 1300ccm dieselig

1101ccm-1400ccm benzinesig, és 1301ccm-1500ccm dieselig

1401-1600ccm benzinesig, és 1501ccm-1700ccm dieselig

1601ccm-1800ccm benzinesig, és 1701ccm-2000ccm dieselig,

1801ccm-2000ccm benzinesig, és 2001-2500ccm dieselig,

2001ccm-2500ccm benzinesig, és 2501-3000ccm dieselig,

2501-3000ccm benzinesig, és 3001ccm-3500ccm dieselig,

és van még a 3000ccm benzinestől felfelé egyforma,

ill. 3500ccm dieseltől felfelé már egyforma.

A lényeg, a motorszám pontosságán, és környezetvédelmi besorolásán van a hangsúly.Ill. hogy az adott típus szerelve volt már a jelenlegi besorolási hüleség mellett az adott motortípussal.

Remélem jól írtam, és hellyl közzel érthető is.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom a teló vastag részét raktad a géptetőhöz mert F Astránál

úgy kell! Egyébként nem kell magától nyilnia annyira nem erős!

Viszont kb félig felnyitva is meg kell tartania. Legfőképp azért jó

mert ha szereled a motort nem kell kerülgetni a kitámasztót és hát

persze nem utolsó sorban gizda is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.