uhuhu Elküldve November4, 2004 Elküldve November4, 2004 Na ittis megkérdezem. Benzin szürőt cseréltem az 1.2-es 16 szel. autómban. Kell ezután légteleníteni az injektorokat? nem kő. lelégteleniti magát..........
hartl Elküldve November29, 2005 Elküldve November29, 2005 sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy ha valaki használt már, legyen oly szíves megmondani nekem hogy a PREVENT motorindító spray vezetések változatát pontosan hova kell bekötni, hogy flottul induljon a motor. Köszi.
Gepard Elküldve November29, 2005 Elküldve November29, 2005 A levegőszűrőbe. Pontosabban utána, minél közelebb a motorhoz.
istván Elküldve November30, 2005 Elküldve November30, 2005 sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy ha valaki használt már, legyen oly szíves megmondani nekem hogy a PREVENT motorindító spray vezetések változatát pontosan hova kell bekötni, hogy flottul induljon a motor. Köszi. Ahogyan én hallottam-láttam, elég veszélyes a hidegindító. Már láttam traktorfőtengelyt eltörve miatta, nem is egyet...
loree_gsi16v Elküldve November30, 2005 Elküldve November30, 2005 Ahogyan én hallottam-láttam, elég veszélyes a hidegindító. Már láttam traktorfőtengelyt eltörve miatta, nem is egyet... Nem orba szájba kell küldeni neki az anyagot :lol: Amúgy ha már úgy indul egy autó akkor hmm :roll: :roll: :roll:
ivannorbi Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Ide is beírom a problémámat: A mai nap folyamán sikerült összehorpasztani az üzemanyagtartályt. Szegény 300km-en keresztül nem kapott levegőt, úgyhogy most olyan 15literrel kisebb térfogatú. Van valami megoldás a javítására (pl.: kompresszorral megnyomatni), vagy csere :) ?
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 vagy csere :) ? Szvsz ez a szomorú valóság. :D
ivannorbi Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Szvsz ez a szomorú valóság. ;) Vagy járjak kevesebb naftával!? :D Ennyire egyértelmű a dolog? Már próbálkoztál vele? Ha jól emlékszem, már volt erről szó, de nem emlékszem a végkifejletre :) .
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Vagy járjak kevesebb naftával!? :D Ennyire egyértelmű a dolog? Már próbálkoztál vele? Ha jól emlékszem, már volt erről szó, de nem emlékszem a végkifejletre :) . Tomi023 cserélte nemrégen a kombiján.A cégesen.
loree_gsi16v Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Ide is beírom a problémámat: A mai nap folyamán sikerült összehorpasztani az üzemanyagtartályt. Szegény 300km-en keresztül nem kapott levegőt, úgyhogy most olyan 15literrel kisebb térfogatú. Van valami megoldás a javítására (pl.: kompresszorral megnyomatni), vagy csere :D ? Mi úgy csináltuk anno, hogy sűrített levegővel megnyomottuk óvatosan míg ki nem urik a helyére, majd műanyag kalapáccsal megütögettük a tank alját óvatosan (levegő nyomás alatt) :)
ivannorbi Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Mi úgy csináltuk anno, hogy sűrített levegővel megnyomottuk óvatosan míg ki nem urik a helyére, majd műanyag kalapáccsal megütögettük a tank alját óvatosan (levegő nyomás alatt) :) :D És hogyan nyomattátok meg sűrített levegővel? Hogyan csatlakoztattátok a tartályra a tömlőt? Miért kellett megütögetni kalapáccsal?... (nincs kedvem tartály után mászkálni) Légyszi írd le részletesen! Előre is köszi!
opel16v Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Pedig nem drága móka, és a cseréje is megvan 1-2 óra alatt. :) 5000-ért már láttam tankot bontóban.
loree_gsi16v Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 :) És hogyan nyomattátok meg sűrített levegővel? Hogyan csatlakoztattátok a tartályra a tömlőt? Miért kellett megütögetni kalapáccsal?... (nincs kedvem tartály után mászkálni) Légyszi írd le részletesen! Előre is köszi! Lezárod a tanksapkát és valahol vékony csövön fújod meg, de légmentesen legyen lezárva a többi. Kalapálni azért kell mert, hogy általában visszaugrik mikor nincs rajta nyomás de kalapálással úgymarad.
ivannorbi Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Pedig nem drága móka, és a cseréje is megvan 1-2 óra alatt. ;) 5000-ért már láttam tankot bontóban. Az addig OK, hogy nem olyan drága móka, csak ez most már a sokadik 5000-10000Ft, amit a hülyeségeim miatt ki kell adnom :) Főleg, ha megoldható ingyenből is. Még az sem olyan nagy probléma, ha így marad, de így sajnos jóval kisebb a hatótávolságom :D . Ami ugye csak otthon tankolás esetén elég hátrányos (a 800-900km helyett csak 500-600-at tudok menni). Lezárod a tanksapkát és valahol vékony csövön fújod meg, de légmentesen legyen lezárva a többi. Kalapálni azért kell mert, hogy általában visszaugrik mikor nincs rajta nyomás de kalapálással úgymarad. Hát nem lett túl részletes, de majd megsasolom, hogy mit lehet tenni. Azért köszi! :P Gondolom mindenképpen le kell szerelni a tartályt, és csak úgy lehet vele kezdeni valamit ;) . Egyébként hány lik van a tartályon? Gondolom van a betöltőnyílás plusz a "szellőzőcső", egy cső az üzemanyagellátáshoz, egy visszafolyócső, és a műszerhez is kell valahol csatlakoztatni. Egyéb?
loree_gsi16v Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 Az addig OK, hogy nem olyan drága móka, csak ez most már a sokadik 5000-10000Ft, amit a hülyeségeim miatt ki kell adnom :) Főleg, ha megoldható ingyenből is. Még az sem olyan nagy probléma, ha így marad, de így sajnos jóval kisebb a hatótávolságom :D . Ami ugye csak otthon tankolás esetén elég hátrányos (a 800-900km helyett csak 500-600-at tudok menni). Hát nem lett túl részletes, de majd megsasolom, hogy mit lehet tenni. Azért köszi! :P Gondolom mindenképpen le kell szerelni a tartályt, és csak úgy lehet vele kezdeni valamit ;) . Egyébként hány lik van a tartályon? Gondolom van a betöltőnyílás plusz a "szellőzőcső", egy cső az üzemanyagellátáshoz, egy visszafolyócső, és a műszerhez is kell valahol csatlakoztatni. Egyéb? Nem kell levenni a tarályt de ne legyen benne üzemanyag, de ha akarod akkor leveheted és akkor jobban látod a nyílásokat+kitakarítod a tankot ;)
ivannorbi Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Pedig nem drága móka, és a cseréje is megvan 1-2 óra alatt. :D 5000-ért már láttam tankot bontóban. Itt Pécsen 12k-t mondtak :)
ivannorbi Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Annyiért itt már AC-t dobnak utánad. :D Az nem kell! :)
ivannorbi Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Na, tegnap felfújtuk a behorpadt üzemanyagtartályt! :rolleyes: Leszedtük, és a "túlfolyó-csonkra" (ami a motortól jön vissza a tartályba) csatlakoztattuk a levegőt. A kimenő csonkot befogtam, a tanksapkát felraktuk, és szép lassan megnyomtuk. Szépen ki is ugrott, egy kis nyoma azért maradt, mert két helyen egy kicsit megtört a tartályon lévő merevítőborda (akkor keletkezhetett, amikor összehorpadt). 40 litert sikerült beletöltenem, meg még volt benne valamennyi. A műszer szerint még 10 liter körül, úgyhogy kb oké, de szerintem a műszer egy kicsit elállítódott :blink: . Majd kiderül, ha megyek Sopronba. Csináltam 3 képet a behorpadt tartályról: http://www.kepfeltoltes.hu/view/060211/_ze...ltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/060211/_ze...ltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/060211/_ze...ltoltes.hu_.jpg
loree_gsi16v Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Na, tegnap felfújtuk a behorpadt üzemanyagtartályt! :rolleyes: Leszedtük, és a "túlfolyó-csonkra" (ami a motortól jön vissza a tartályba) csatlakoztattuk a levegőt. A kimenő csonkot befogtam, a tanksapkát felraktuk, és szép lassan megnyomtuk. Szépen ki is ugrott, egy kis nyoma azért maradt, mert két helyen egy kicsit megtört a tartályon lévő merevítőborda (akkor keletkezhetett, amikor összehorpadt). 40 litert sikerült beletöltenem, meg még volt benne valamennyi. A műszer szerint még 10 liter körül, úgyhogy kb oké, de szerintem a műszer egy kicsit elállítódott :blink: . Majd kiderül, ha megyek Sopronba. Csináltam 3 képet a behorpadt tartályról: http://www.kepfeltoltes.hu/view/060211/_ze...ltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/060211/_ze...ltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/060211/_ze...ltoltes.hu_.jpg Örülök neki, hogy jó lett de a háború veszteségekkel jár ;)
ivannorbi Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Örülök neki, hogy jó lett de a háború veszteségekkel jár ;) Hát igen, ez sajnos így van! :blink: (Egyébként köszi a tanácsokat! Mi nem kalapáltunk, szerencsére nem ugrott vissza, ha levettük a nyomást.) Úgyis mindig tele tankolom a kocsit, 6 liternél többet még soha nem fogyasztott (5,5 körül), úgyhogy a számolásos módszerrel szerintem nem lehet gond. Bár, azt jó lenne kideríteni, hogy most ténylegesen hány literes a tartály. Most 40(+egy-két) litert vett be, de szerintem nem volt benne 10 liter. Bár a műszer szerint igen :rolleyes:. Azzal mekkora gondot okozok, ha teljesen kiürítem a tartályt? Most a tartály leszerelése után semmi gondot nem okozott a légtelenítés, magától megoldódott, de gondolom, ha az egész rendszer levegős lesz, akkor már nem olyan egyszerű a helyzet.
afonya Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Néztem a fenit képeket, és elámultam, :rolleyes: mecsoda depresszio van a gépben. :blink: Na de a kérdésem az lenne, hogy szedte-e már szét valaki a beöntőcsövet. Mert az a gyanum, hogy valamelyik levegőzőm eldugult. Csak háromnegyedig tudom tankolni a csacsit, és már szinte kibugyog az anyag a sapkánál. Ivannorbi A másik meglátásom az hogyha a sapkával zártad le a tankot, és nem szelelt, akkor számíthatsz egy újabb horpadásra, ugyanis ott lennie kellene egy kis lyuknak amin keresztül levegőzik.
ivannorbi Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Néztem a fenit képeket, és elámultam, :blink: mecsoda depresszio van a gépben. ;) Na de a kérdésem az lenne, hogy szedte-e már szét valaki a beöntőcsövet. Mert az a gyanum, hogy valamelyik levegőzőm eldugult. Csak háromnegyedig tudom tankolni a csacsit, és már szinte kibugyog az anyag a sapkánál. Ivannorbi A másik meglátásom az hogyha a sapkával zártad le a tankot, és nem szelelt, akkor számíthatsz egy újabb horpadásra, ugyanis ott lennie kellene egy kis lyuknak amin keresztül levegőzik. A hozzászólásod második felére: Szétszedtük a tanksapkát és nem igazán láttunk szellőztetésre utaló szerkezetet, úgyhogy a biztonság kedvéért furtonk a fém részének a közepére egy kis lyukat, úgyhogy most már tud szellőzni! Remélem a beöntőnyílás ajtaja nem zár hermetikusan, mert arra nem furtunk szellőzőt :D ! Az első részhez: Mi nem szedtük la a beöntőcsövet a tartályról, mert igencsak rá volt ragadva (hiába szedtük le a bilincset), de mintha mellette lett volna egy vékonyabb cső is, és úgy rémlik, hogy az is bilinccsel volt rögzítve a tartályhoz. Szerintem ha azt leveszed, és megynyomatod egy kicsit levegővel, akkor ki kellene tisztulnia :rolleyes: .
afonya Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Szerintem ha azt leveszed, és megynyomatod egy kicsit levegővel, akkor ki kellene tisztulnia :rolleyes: . Ezeket én is néztem, de az a gyanúm hogy abban a dobozban van valami gubanc amire a csövek mennek. Tavasszal kb 2 kiló homokot kapartam ki onnan, lehet hogy ez nem tett jót neki. Mármint a homok. Ja a kis lyuk meg a tanksapka alatt, a beöntő cső felső részén, a sapkatömítés szélére eső részen van. Legalábbis az enyimen.
Recommended Posts