Hjoe Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 És mennyit mész abban az öt fokban? Szerintem többet kopik a melegben a télid, mint amennyit hidegben mész. Bár ha a sógoréknál is jársz, azzal nincs mit tenni. Ott sem kötelező 100%-ban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Bocs elfeljtettem, hogy függ a felni szélességétől is. Nekem 6,5" szélesek a felnik és így ET 35 a megfelelő 14" nál De azt nem értem, hogy miért? Mi a viszonyítási alap, amiért ez a megfelelő? ET24-el járok, és eddig nem volt gyanús, hogy megfelelőtlen :D Ha fölteszek egy 8-8.5 széles kereket, akkor mi a megfelelőség alapja, amihez alakítani kéne? Vagy most a gyári kerékhelyzetet vesszük megfelelési alapnak, vagy mivel van a mivan? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 De azt nem értem, hogy miért? Mi a viszonyítási alap, amiért ez a megfelelő? ET24-el járok, és eddig nem volt gyanús, hogy megfelelőtlen :D Ha fölteszek egy 8-8.5 széles kereket, akkor mi a megfelelőség alapja, amihez alakítani kéne? Vagy most a gyári kerékhelyzetet vesszük megfelelési alapnak, vagy mivel van a mivan? :D Az a baj az ET-vel, hogy nincs rá képlet amivel ki lehetne számolni, hogy mi is a megfelelő, ugyanis márkánként, típusonként, felni méretenként(átmérő, szélesség) eltér. Legegyszerűbb ha beírod gugliba, hogy x márkánál y tipusnál z felnimérettel milyen ET szám szükségeltetik, hogy a futóművet ne csessze szét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dev Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 itt az az érdekes hogy amik benne voltak gyűrűk azok 56.6-os volt, de kotyogott benne, viszont most nem tudom hanyas van benne, az 56.6-os gyűrűk jók voltak addig még nem vettem a felnikre másik gumikat, mert azok 175/70-es volt ha jól tudom, és agyonra kopva :-), de miután vettem rá 185/60-ast azután kezdett el rázni, és akkor derült ki hogy nem jó a gyűrű bele, de csere és jó lett. ez volt tavaly, idén vissza raktam és ráz, fölleg ha elkezdek fékezni pl 120-ról, akkor még jobban, de megpróbálom újra centirozni őket, hát ha majd segít. Egyébként a felni: Momo Wrs R14, és ugye 4x100-as osztással. Szálszakadást kizárom mert tavaly vettem a gumikat és a télen letakarva nem hiszem hogy lett rajta :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 itt az az érdekes hogy amik benne voltak gyűrűk azok 56.6-os volt, de kotyogott benne, viszont most nem tudom hanyas van benne, az 56.6-os gyűrűk jók voltak addig még nem vettem a felnikre másik gumikat, mert azok 175/70-es volt ha jól tudom, és agyonra kopva :-), de miután vettem rá 185/60-ast azután kezdett el rázni, és akkor derült ki hogy nem jó a gyűrű bele, de csere és jó lett. ez volt tavaly, idén vissza raktam és ráz, fölleg ha elkezdek fékezni pl 120-ról, akkor még jobban, de megpróbálom újra centirozni őket, hát ha majd segít. Egyébként a felni: Momo Wrs R14, és ugye 4x100-as osztással. Szálszakadást kizárom mert tavaly vettem a gumikat és a télen letakarva nem hiszem hogy lett rajta :-) Ha fékezésnél még jobban ráz akkor a féktárcsáiddal is baj lesz, lehet, hogy elvetemedtek. Ha 100-110-nél kezd el rázni(attól függ mennyit csal az óra :D) akkor tuti a súlyokkal lesz a baj, mert nincs rendesen kegyegyensúlyozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Ha fékezésnél még jobban ráz akkor a féktárcsáiddal is baj lesz, lehet, hogy elvetemedtek. Ha 100-110-nél kezd el rázni(attól függ mennyit csal az óra :D) akkor tuti a súlyokkal lesz a baj, mert nincs rendesen kegyegyensúlyozva. Vagy mert meg lett ütve a gumi, vagy elfékezve, vagy mert sz.r a futóműben valami, vagy a többi ezernyolcszáz ok miatt, ami még lehet. :rolleyes: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dev Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Fékkel nem hiszem hogy gond van, acél felnivel gond nélkül megy :-) a gumikat megmég megse rugattam és nem is fékeztem vele akkorát hogy csúszon :-) marad az újra centirozás, csak vajon mibaja lett a télen letámasztva :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Hello! Azt olvastam itt az előbb, hogy az eltérő ET számú felnik tönkre tehetik a futóművet? A nyári gumijaim 175\70 r13 ET 46, a téli 175\70 r13 ET 49. Ránézésre ugyanolyan... Vagy inkább nagyobb eltérésre gondoltatok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Hello! Azt olvastam itt az előbb, hogy az eltérő ET számú felnik tönkre tehetik a futóművet? A nyári gumijaim 175\70 r13 ET 46, a téli 175\70 r13 ET 49. Ránézésre ugyanolyan... Vagy inkább nagyobb eltérésre gondoltatok? Okos vagy, ha tudod, hogy csak a felét kell elhinni annak amit olvasol. Zseni, ha tudod melyik felét. ;) ET24-el járok, 6x16-os Irmscher Softstarokon pár éve... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Okos vagy, ha tudod, hogy csak a felét kell elhinni annak amit olvasol. Zseni, ha tudod melyik felét. ;) ET24-el járok, 6x16-os Irmscher Softstarokon pár éve... :D Én meg okos lennék ha csak a felét érteném miről beszéltek, de az egészet nem értem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Én meg okos lennék ha csak a felét érteném miről beszéltek, de az egészet nem értem. :D Arról beszélünk, hogy elméletileg nincs különbség az elmélet és a gyakorlat között, gyakorlatilag viszont valamiért mégsem sz.r a futóművem. :lol: érted már? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Így már tiszta.. Kösz Dáwid Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Arról beszélünk, hogy elméletileg nincs különbség az elmélet és a gyakorlat között, gyakorlatilag viszont valamiért mégsem sz.r a futóművem. :lol: érted már? :D Hát én úgy vagyok vele, hogy ha akarok egy felnit a kocsimra, akkor a következő a kérdésem: elfér? Elfér, pont. :D Et-szám meg hogy kinek mi a véleménye a csapágyak-futómű terhelésével...háááát.... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Hát én úgy vagyok vele, hogy ha akarok egy felnit a kocsimra, akkor a következő a kérdésem: elfér? Elfér, pont. :D Et-szám meg hogy kinek mi a véleménye a csapágyak-futómű terhelésével...háááát.... :P Minden elfér, csak elhatározás kérdése :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Minden elfér, csak elhatározás kérdése :D Meg hát ugye a tuning egy része "árt" az autónak, szóval aki ilyen útra lép az számoljon vele. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Fékkel nem hiszem hogy gond van, acél felnivel gond nélkül megy :-) a gumikat megmég megse rugattam és nem is fékeztem vele akkorát hogy csúszon :-) marad az újra centirozás, csak vajon mibaja lett a télen letámasztva :-D letámasztani nem szokás... Elfektetni szokás, hogy ne tojásodjon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Miazaz et? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Miazaz et? :D 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Tul easy q volt.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Miazaz et? Honnan tudnám nekem GYÁRI acélfelnijeim vannak Ti tuningoltok.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dev Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 A letámasztást úgy értettem hogy nem használva :-D. Egyébként fektetve voltak egymás tetején :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 A letámasztást úgy értettem hogy nem használva :-D. Egyébként fektetve voltak egymás tetején :-D Lehet lepottyant róla egy súly.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Hello! Azt olvastam itt az előbb, hogy az eltérő ET számú felnik tönkre tehetik a futóművet? A nyári gumijaim 175\70 r13 ET 46, a téli 175\70 r13 ET 49. Ránézésre ugyanolyan... Vagy inkább nagyobb eltérésre gondoltatok? Itt tulajdonképpen az ET 49-es 3 mm-rel van bentebb az ET 46-oshoz képest. Ez még simán belefér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Honnan tudnám nekem GYÁRI acélfelnijeim vannak Ti tuningoltok.... :D Abból is van többféle et-jű. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts