Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hi!

Egy olyan kérdésem lenne , hogy F Astra Caravanra a gyári 195/55 R15 helyett lehet-e 15colos felnire rakni 195/65 R15 -ös gumikat?

Előre is kösz a segítséget.

A gyári mérete ennek nem ez véletlenül ? 185/60 R14

Elküldve
Hi!

Egy olyan kérdésem lenne , hogy F Astra Caravanra a gyári 195/55 R15 helyett lehet-e 15colos felnire rakni 195/65 R15 -ös gumikat?

Előre is kösz a segítséget.

Tudtommal az F Astra méretei a következők:

175/70R13

175/65R14

185/60R14

195/60R14

195/55R15

205/50R15

A 185/60R14 átmérője 577.6mm, a 195/65R15 átmérője peddig 634.5mm, ez kb. 10%-os eltéréshez vezet a sebességmutatón (kevesebbet fog mutatni mint amennyivel mész).

Elküldve
Kösz a hozzászólásokat. Ha esetleg bárkinek van még vmi tapasztalata ez ügyben azt szivesen fogadom.

195/50r15 Dunlop Sport SP01 kiváló! :(

Elküldve
Én maradok a 205/45 R16 -nál

Csak nem kell sokat várni a gyorsulástól :lol: (de én nem is szoktam :lol: )

2 dologban 1etértünk, viszont spr!ntnél nagyon visszafogja sztem a kocsit :(

Elküldve

2 dologban 1etértünk, viszont spr!ntnél nagyon visszafogja sztem a kocsit :(

Ez teljesen így igaz, éppen ezért én a sprintet lezavarom a lakástól a kocsiig, az autóval meg nem sprinteleg, pláne, hogy tudod, 1.4 :lol: + ezek a papucsok.... hát nem versenyautó :lol:

Elküldve

értem én, csak annyi a fos, h én meg állatmód mikor tolom elszomorító,h jön mellettem valami hasonszörű kollega 1950/50el és vicces h neki még 3ban is eltekeri nekem meg ha naggyon jót váltók akkor nyikkan 1et 2ben...

Elküldve

Hát CARtársam ez ilyen... valamit valamiért.

Mondjuk én könyebb helyzetben vagyok, mert nekem igyse - úgyse menne "jól" a szekér, így nem gáz, ha egy kicsivel rosszabbul gyorsúl, mert amúgy sem sportkocsi(motor), és akkor legalább tartson az úton kanyarban is, ha már sikerült felgyorsúlni, legalább ne kelljen nagyon sokat lassítani :( ,

Másrészt meg legalább szépen mutat :lol:

No neked ez már kétesélyes, mert a tiéd meg szaladna, de tartania is kéne, tehát csak ismételni tudom magam... valamit valamiért és ez már vezetési stilus függő: Sok egyenes sprint= vékonyabb papucs, vagy toljuknekiavárosbanismegakanyarokban = akkor szerintem jobb az, ami most van a kocsidon

Elküldve

Ja, a másik meg az, hogy irigyellek is, mert el tudod képzelni, hogy én mikor hallottam 2-ben nyikkanni az enyémet.... hát nyáron még soha :( ...

Ha ezt akarom elérni, akkor megvárom szépen az őszt, amikor felmegy a téli gurika, no azzal megnyikkan 2-ben, de ezekkel... :lol: pfhue...

Elküldve
Ja, a másik meg az, hogy irigyellek is, mert el tudod képzelni, hogy én mikor hallottam 2-ben nyikkanni az enyémet.... hát nyáron még soha :( ...

Ha ezt akarom elérni, akkor megvárom szépen az őszt, amikor felmegy a téli gurika, no azzal megnyikkan 2-ben, de ezekkel... :lol: pfhue...

Nekem shímán nyikkan 2.-ban is! :lol: Igaz, ahhoz 70km/h-val kell bekanyarodnom balra egy utcába, ami merőleges arra, ahol jöttem. :lol: :lol:

Elküldve

ami érdekes: mikor megvettem elölre gyorsban nem tudtam 205/45t így lett 205/50 michlein és első alkalommal mikor kivittük mérni 1ben végig forgot és 2ben vhol nagy nehezen letapadt. Mondjuk mindez tbcnél volt mint ismeretes Anti koma ott cseszett el engem 2x is hozzáteszem avval a konfiggal utoljára...

Ha kell vidijót is tudok linkelni hallani végig hogy pörög a kerék és így mentem 7.12t :roll: hogy hogy a mai napig nem értem, ezt az ídőt 1x sikerült .30as rollouttal megdöntenem....

Elküldve

Ejj.. ejj.. Videó! Nem kérdés! Amennyi csak van, ide vele!! :twisted:

Amúgy nekem a michlenek nagyon bejöttek. Nagyon jól tudtam velük indúlni(kivéve amikor elbénáztam) El kellett találni, hogy pörögjön a moci, de a kerék csak kicsit pörögjön el.... ehh. de réég is volt :(

De ezek a dunlopok :? múltkor élményautóztam kicsit. Newpest árpád út.. be a "piaci" aluljáró alá vissza a viztoronyhoz, mögüle ki vissza az árpádra a felüljáró irányába... "siettem".

Kanyarodok ki.. 1. közép gáz, visít mint állat... aztán mondom kap egy kettest, mert már kezdenek nézni a megállóból..kettes félgáz, ekkor már egyenesbe, még mindig visít.. ejj. mondom...

Aztán felüljáróról le a szentmihályi felé... pont váltott pirosra.. ügyibe ki lehet kerülni a lámpát.. elötte el jobbra, majd kapásbol vissza bal- jobb..

Aki jár arra ismerheti.

Nah mondanom se kell vissza kettő, szinte végig pörgött.. úgy kellett vele bűvészkednem..

az eleje csúszkál, a hátúlja meg mint az atom.. még állt.(hátra kerültek a michik)

Na meg vizes útról ne is beszéljünk. Most érzem, hogy még a felső-közép.. közép kategóriás gumik között is milyen különbségek vannak :?

Egy biztos, ha lenne pínzem, meg lehetne még kapni, tuti vennék négy ilyen gumeszt.. (mármint michit) csak hát ezek a rohadt utak tönkrevágnák.

Uhuhu cartárs tudja melyik gumik ezek.. neki is ilyen van, volt..

a mostani dunlop meg általános közlekedésre tökéletes, de ha néha beindulok,. meg egy ekkora ménes.. hát határ eset :lol:

De mért is írtam ezt le? 12.gif

Elküldve

Hát az enyém szégyen vagy nem ezekkel a kerekekkel száraz úron csak kanyarban gyorsítva forog el, egyébként nem lehet rávenni (legalábbis 2-ben) 1-ben menne, de azt meg én nem hagyom neki :(

Elküldve

Nekem most, hogy üres a verda még 3-ban is teker rajta egy szépet, de nem ad hangot...

Viszont tegnap csöpörgött az eső, és szimplán kettöben jártam, amikor csak simán letapostam a benzinadagoló pedálkát, és olyat elpörgött, hogy majdnem a szembe sávban kötöttem ki...mindezt kuplung nélkül... :roll:

205/45 16-tal...

Elküldve
a benzinadagoló pedálkát

ha jol tudom akkor azzal a pedállal valójában a bejutó levegő menyiségét szabályozod a benyát meg a kompjuter adagolja...vagy nem? :roll:

:toothy5: :toothy5:

Elküldve
És mennyi plusz pacival?!?!?! mondjuk tegnap nekem is akadt meglepi pörgés :(

Hát az enyémnek jóval több mint duplája az tuti :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.