Dáwid Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Nem kóvályog nagyon csavarok nélkül? :D nem, jó a tehermentesítő, elég fölcuppantani. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Én jövő hétvégen fogom felrakni, akkor leszek szülőknél, ahol tárolom a gumikat :) Én is ugy tervezem hogy 1-2héten belül felrakom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Hellótok! 3év után végre találtam olyan felnit ami szép, jó állapotba van és olcsó is volt! :) A kérdésem az, hogy ha veszek hozzá alufelni csavarokat akkor milyet kell? Nem gyári a felni. Milyen hosszú meg milyen lejtmenet vagy mi az stb? Szóval ha bemegyek akkor hogy kérjem? De ha van valakinek jó áron és olcsón akkor érdekel, kellene még kerékőr is és tehermentesítő (64/56,5) is érdekel. ;) Jahh és ha tudtok olyat, hogy pl a felni közép takaró kicsit már matt a műanyag és picit karcolt rajta akkor mivel, hogy célszerű kicsit újra varázsolni? Polír paszta vagy valami házilag dolog? Előre is köszönöm! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Lejtmenet :D :D ez jó volt. Menetemelkedés lesz az. :) 12x1,5Nézd meg mennyire éri át a gyári csavar. Át kell fognia a féket és a kerékagyat, de ennél hosszabb nem kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Na meg az se mindegy, hogy milyen "kúpja" van a felninek a kerékcsavaroknál, lehet amiatt se/nem lesz jó a gyári csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Véleményeteket szeretném kérni, hogy: van 4 db téli gumim, de közülük 1 db kuka, azonos márka és minta. Kettő 5,5 mm-vel rendelkezik a másik kettő 6 mm, de ebből a 6mm-ből az egyik kuka. Érdemes lenne csak 1 db-ot venni, még kapható ez a típus vagy inkább vegyek kettő újat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Véleményeteket szeretném kérni, hogy: van 4 db téli gumim, de közülük 1 db kuka, azonos márka és minta. Kettő 5,5 mm-vel rendelkezik a másik kettő 6 mm, de ebből a 6mm-ből az egyik kuka. Érdemes lenne csak 1 db-ot venni, még kapható ez a típus vagy inkább vegyek kettő újat? Lehet hogy szerencséd van, és kapsz kb ilyen állapotú használtat, mert másnak is egy ment szét, de ha nem, inkább 2 egyformát. 6 mm nem rossz, de az újtól azért messze van. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Sziasztok. Érdeklődés képen kérdezem,hogy van e valakinek jó állapotú elfogadható áron 175/70 R14 téligumija? Budapest előnyben. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Véleményeteket szeretném kérni, hogy: van 4 db téli gumim, de közülük 1 db kuka, azonos márka és minta. Kettő 5,5 mm-vel rendelkezik a másik kettő 6 mm, de ebből a 6mm-ből az egyik kuka. Érdemes lenne csak 1 db-ot venni, még kapható ez a típus vagy inkább vegyek kettő újat? És mennyi idősek ezek a gumik?Ha öregek inkább vegyél 2 újat,oszt tedd hátra :icon1: ( na ebből milyen vita lesz :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Kezdem. :D Az kevésbé kopottat kell mindig a hajtott tengelyre tenni, ami jelen esetben az első. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Kezdem. :D Az kevésbé kopottat kell mindig a hajtott tengelyre tenni, ami jelen esetben az első. :) Folytatom:nem a hajtáson van a hangsúly szerintem hanem azon hogy ha a kocsi segge tör ki kanyarban az veszélyesebb mintha az orrát tolja, ezért is van pölö a fékerő szabályzó hogy ne blokkoljon a hátulja (és törjön ki) és ezért kell a jobb állapotú gumit hátrarakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Örök vitatéma.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Ellenben mindig a hajtott kerék kopik jobban, ezért szokás legalább szezononként cserélgetni a kereket tengelyenként. Amúgy meg a hátulját meg lehet fogni, az elejével viszont nem tudsz mit kezdeni ha elindul. De am meg az már régen rossz, ha a gumi olyan állapotú hogy amiatt csúszik meg a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Ellenben mindig a hajtott kerék kopik jobban, ezért szokás legalább szezononként cserélgetni a kereket tengelyenként. Amúgy meg a hátulját meg lehet fogni, az elejével viszont nem tudsz mit kezdeni ha elindul. De am meg az már régen rossz, ha a gumi olyan állapotú hogy amiatt csúszik meg a kocsi. Meg hát! Vasmacskával! Az egyen futásért mindig a hátsó kerekek a felelősek, télen meg havas jeges úton nem döngetünk a kanyarban! Ésszel él a zember... Az első és hátsó kerekek egy oldalon való cserélgetését én is művelem, mert egy téli szezon alatt kb 1 mm-el többet kopik az első mint a hátsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Lejtmenet :D :D ez jó volt. Menetemelkedés lesz az. :) 12x1,5 Nézd meg mennyire éri át a gyári csavar. Át kell fognia a féket és a kerékagyat, de ennél hosszabb nem kell. A menetet legalább eltaláltam! :lol: Az mindegy, hogy milyen anyag vagy bevonat legyen rajta vagy ugyan abból csinálják? Mármint ha van rozsdásodó meg kevésbé rozsdásodóra gondoltam! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Ellenben mindig a hajtott kerék kopik jobban, ezért szokás legalább szezononként cserélgetni a kereket tengelyenként. Amúgy meg a hátulját meg lehet fogni, az elejével viszont nem tudsz mit kezdeni ha elindul. De am meg az már régen rossz, ha a gumi olyan állapotú hogy amiatt csúszik meg a kocsi. Hát én gázt szoktam adni ha megindul az eleje és menetirányba kormányzok...vagy valami hasonló...ellenben ha a feneke tör ki nem mindíg tudom ellenkormánnyal megfogni mert túlpördül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Ha szerencséje van az embernek, akkor gázadással kihúzza az elejét, de opeleknél nem ez a jellemző. Nekem olyankor méginkább elveszti a tapadását, aztán már csak a jóisten segíthet hogy csúszásirányban ne legyen semmi akadály. Persze nem nagyon szokott ilyen előfordulni, mert ésszel szoktam menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Nekem volt már mindkettőben részem, mármint eleje és hátulja is szállt el már télen. Nagy öröm volt mindkettő. :) Az elejével semmit sem tudtam csinálni. Érintőirányban kirepültem a körforgóból és csak az útszéli hófal fogott meg. Semmire nem reagált, csak ment egyenesen 20 centivel a villanyoszlop mellé. A hátulját viszont sikerült korrigálni egy túl tempós derékszög kanyar után. Ott az volt a baj, hogy túlkorrigáltam és az ellenkező irányba tört ki. A végét kellett volna finomabban csinálni és akkor jó lett volna. Amúgy meg jó állapotú gumi kell mind a négyre és kész. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Nekem volt már mindkettőben részem, mármint eleje és hátulja is szállt el már télen. Nagy öröm volt mindkettő. :) Az elejével semmit sem tudtam csinálni. Érintőirányban kirepültem a körforgóból és csak az útszéli hófal fogott meg. Semmire nem reagált, csak ment egyenesen 20 centivel a villanyoszlop mellé. A hátulját viszont sikerült korrigálni egy túl tempós derékszög kanyar után. Ott az volt a baj, hogy túlkorrigáltam és az ellenkező irányba tört ki. A végét kellett volna finomabban csinálni és akkor jó lett volna. Amúgy meg jó állapotú gumi kell mind a négyre és kész. :D A cégessel szálltam ki én is a körforgóból, az volt a "baj" hogy úgy vettem a kanyart ahogy a sajáttal szoktam csak éppen az enyémen mintás gumi volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 És mennyi idősek ezek a gumik?Ha öregek inkább vegyél 2 újat,oszt tedd hátra :icon1: ( na ebből milyen vita lesz :D ) Amúgy 2010-ek a gumik, maradtam az eredeti felállásnál és veszek rá kettő újat. Azért köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Tegnap megvettem én is a 4 téligumit. Kíváncsi leszek, mert ezen az autón nem volt még 185 ös gumi.. :) Vadonatúj, 3613 DOT számú Debica frigo 185/65 14 es. Nem egy prémium márka, de az olajkályhára jó lesz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Tegnap megvettem én is a 4 téligumit. Kíváncsi leszek, mert ezen az autón nem volt még 185 ös gumi.. :) Vadonatúj, 3613 DOT számú Debica frigo 185/65 14 es. Nem egy prémium márka, de az olajkályhára jó lesz. :) Kicsit magas a /65 nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 A 175/70 r14-nek az a váltója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Kicsit magas a /65 nem? 85/70-14 is volt fönt nekem, és tök jó volt. Kényelmes pihepuha de egész jó volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 A 175/70 r14-nek az a váltója. Az lehet, de ez sem nem Astra méret sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts