J0hnny Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Nekem ilyen van a corsán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Nekem ilyen van a corsán. Kössz. :icon1: Bízom benne, hogy hamarosan az én is találok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Kössz. :icon1: Bízom benne, hogy hamarosan az én is találok. Őszintén szólva agyalok rajta, hogy eladom és 15-öst teszek alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Őszintén szólva agyalok rajta, hogy eladom és 15-öst teszek alá. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! 13" fölött életveszélyes! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve December29, 2012 Megoszt Elküldve December29, 2012 Őszintén szólva agyalok rajta, hogy eladom és 15-öst teszek alá. A esetleg aktuális akkor gondolj rám! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2012 Megoszt Elküldve December29, 2012 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! 13" fölött életveszélyes! :D Sajnos a 14-es keréken nagyon rossz a fékhatás, alig tudok megállni a 256-os fékkekel és kurvára huzza a kormányt is az ET49-es felni, mert hozzászokott a kezem a téli ET48-as húzásához. Adjatok tanácsot, mert a fizika órán mást mondtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December29, 2012 Megoszt Elküldve December29, 2012 Sajnos a 14-es keréken nagyon rossz a fékhatás, alig tudok megállni a 256-os fékkekel és kurvára huzza a kormányt is az ET49-es felni, mert hozzászokott a kezem a téli ET48-as húzásához. Adjatok tanácsot, mert a fizika órán mást mondtak. Ez azért van, mert nem kérdezted meg, milyen olajat öntsél bele. Legközelebb előbb kérdezz, aztán akarj kanyarodni, meg fékezni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2012 Megoszt Elküldve December29, 2012 Ez azért van, mert nem kérdezted meg, milyen olajat öntsél bele. Legközelebb előbb kérdezz, aztán akarj kanyarodni, meg fékezni. :lol: Mantec! Vétel...cssssssssssSSSsssss...Vétel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Mantec! Vétel...cssssssssssSSSsssss...Vétel! A jelenleg érvényes szabvány opel motorokba a gm-dexos2. Tehát ennek megfelelő olaj kell bele ha mégis megeszik belőle 1litert 1000km-en akkor a motorod szar és szerelőre van szükség nem öreg,elavult,fos 10w-40 olajra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 A jelenleg érvényes szabvány opel motorokba a gm-dexos2. Tehát ennek megfelelő olaj kell bele ha mégis megeszik belőle 1litert 1000km-en akkor a motorod szar és szerelőre van szükség nem öreg,elavult,fos 10w-40 olajra. Köszönöm mantec! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 2 hete a céges skodát odavágtam egy kátyúba. Felni nem sérült, de a gumi igen. Nem rajtam múlt... A 2 centis vízben nem látszott a 10 centi mély gödör... Szóval lehet óvatoskodni, de a legtöbb ilyen malőr még a rutinos óvatosakkal is kibaxik... Jah! 30-al gurultam a pocsolyába, de a kátyú pont akkora volt a víz alatt, hogy majdnem kiszakadt a futómű is... Aztán egyszer tömör tégla esett elém éjfélkor, amit nem tudtam sehogyan elkerülni... nem rajtam múlt, de a felni ismét megúszta... 165/70R14... ez mondjuk 16-17-es alu esetén felni kukázás... és nem rajtam múlt egyik sem!!! A rutinos ember nem hajt bele a tocsaba, mert tudja,hogy nem latja az aljat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 A rutinos ember nem hajt bele a tocsaba, mert tudja,hogy nem latja az aljat... A rutinos ember mit csinál egy akkora tócsánál, ami árokból indul, és árokig ér?? :) Kihúzza a kormányt, és átrepül?? Lehetsz rutinos... Magyarországon szarok az utak. Van amikor az én sávomban van tócsa, a másikban autó, és zöttyenek egy rohadt nagyot... Nem rutin kérdése, hogy szerencséd van-e... Egyébként rengeteg okos, és rutinos ember jár pórul... Velem ez nem történhet meg, mert magam vagyok az óvatosság!!! Aztán leamortizálja a szuper felnit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 A rutinos ember mit csinál egy akkora tócsánál, ami árokból indul, és árokig ér?? :) Kihúzza a kormányt, és átrepül?? Lehetsz rutinos... Magyarországon szarok az utak. Van amikor az én sávomban van tócsa, a másikban autó, és zöttyenek egy rohadt nagyot... Nem rutin kérdése, hogy szerencséd van-e... Egyébként rengeteg okos, és rutinos ember jár pórul... Velem ez nem történhet meg, mert magam vagyok az óvatosság!!! Aztán leamortizálja a szuper felnit. Elméletekkel dobálózol olyanoknak, akik évek óta használnak (nem elmélkednek, nem láttak már, nem hallottak már olyanról hogy... stb) hanem használnak olyan felnit amivel szerinted nem lehet járni. Értem hogy óckodsz tőle, értem hogy Neked nem ér annyit hogy ilyet használj, mert mást fontosabbnak tartasz, de kérlek, ne akard megmagyarázni hogy használhatatlan, annak, aki vele él. :rolleyes: Szarok a magyar utak? Igen. Ettől függetlenül ültetjük, keményítjük a futóművet? Igen. Föltesszük a /45-ös gumit a 16-ra? Föl, mert le van sz.rva. Meg lehet tanulni használni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Velem ez nem történhet meg, mert magam vagyok az óvatosság!!! Aztán az ilyesféléket előzöm meg 70-nél, mert betojnak egy kis eső láttán a nyomvályús úton... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Elméletekkel dobálózol olyanoknak, akik évek óta használnak (nem elmélkednek, nem láttak már, nem hallottak már olyanról hogy... stb) hanem használnak olyan felnit amivel szerinted nem lehet járni. Értem hogy óckodsz tőle, értem hogy Neked nem ér annyit hogy ilyet használj, mert mást fontosabbnak tartasz, de kérlek, ne akard megmagyarázni hogy használhatatlan, annak, aki vele él. :rolleyes: Szarok a magyar utak? Igen. Ettől függetlenül ültetjük, keményítjük a futóművet? Igen. Föltesszük a /45-ös gumit a 16-ra? Föl, mert le van sz.rva. Meg lehet tanulni használni. ;) Erre mondom mindig azt... hogy lehet óvatosan is közlekedni... persze! De nehogy már egy szar felni miatt kelljen 50-el mennem, ha esik... :) A profiknak nem kell nagy kerék, meg kemény futómű, mert tudják, hogy lehet a határon járni... ;) Mondjuk kicsit előbb kell csúsztatni a kocsit, meg másként fékezni. A peres gumis felni csak lelki tuning... 316-os BMW peres gumival simán nem merte úgy bevenni azt a kanyart, amit a 195/50R15-el bevettem... Hozzá teszem lágyabb futóművel is lehet csodákat csinálni... Nézd meg Senna-t! A mai forma1-es kocsik olyanok, mint a betonágy... semmi dőlés, csak pattog... Senna felvételeket elnézve eléggé imbolygott a puhább futóművön az autó. Na meg a kedvencem az a mondás... Előre nagy gázzal ész nélkül is lehet menni! Na de hátra! 2 tengelyessel... Az már tudás! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Aztán az ilyesféléket előzöm meg 70-nél, mert betojnak egy kis eső láttán a nyomvályús úton... :) olyankor durran el az agyam, hogy a faxért vett csicsa kereket, ha nem közútra való... Közútra kell a gumi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Én meg felnitől függetlenül is tudom, hogy hol a határ és kikerülöm a nagy lyukakat, pocsolyákat. :D Nem nagy kunszt, csak oda kell figyelni vezetés közben. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 ...es meglepo, de tok mashol vannak ezek a hatarok :D Persze osszehasonlitasi alapom nincs, mert se jogsim se autom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 A legjobb amikor egy keskeny sávban fel van marva az út úgy 5 centi mélyen oszt a táblát meg elfújta a szél vagy elvitte a szisza....aztán jössz 70-el és csak a tükörben nézed hogy mi a f*szom volt ez?! :blink: De a buszgumik bírják.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Erre mondom mindig azt... hogy lehet óvatosan is közlekedni... persze! De nehogy már egy szar felni miatt kelljen 50-el mennem, ha esik... :) A profiknak nem kell nagy kerék, meg kemény futómű, mert tudják, hogy lehet a határon járni... ;) Mondjuk kicsit előbb kell csúsztatni a kocsit, meg másként fékezni. A peres gumis felni csak lelki tuning... 316-os BMW peres gumival simán nem merte úgy bevenni azt a kanyart, amit a 195/50R15-el bevettem... Hozzá teszem lágyabb futóművel is lehet csodákat csinálni... Nézd meg Senna-t! A mai forma1-es kocsik olyanok, mint a betonágy... semmi dőlés, csak pattog... Senna felvételeket elnézve eléggé imbolygott a puhább futóművön az autó. Na meg a kedvencem az a mondás... Előre nagy gázzal ész nélkül is lehet menni! Na de hátra! 2 tengelyessel... Az már tudás! :) Megint másról beszélsz. Nem kell 50-el menni azért mert esik. Azon is van gumi, annak is van profilja, és az is elvezeti a vizet. Ha a vasúti átjárók jönnek, akkor /65-el is ugyanúgy egyesben megyek át, mert azt is kockára b.ssza, mint az enyémet. Mennék én 90-nel is, mert akkor sem üt föl, de állandóan föltartanak... A határonautózásról annyit, hogy amikor 185/70-14-el jártam, mert padkaföl-padkale ment egésznap, akkor is tudtam a határon autózni, meg most is tudok, csak egy másfél-két fényévnyi különbség van a határok között. Az hogy egy 316-os "nem merte" bevenni azt a kanyart, amit te igen elég komoly összehasonlítási alap :lol: Sennát meg megint nem értem... De hagyjuk a p.csába az egészet. Tényleg nem lehet járni vele, mi repülünk, te meg érted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Megint másról beszélsz. Nem kell 50-el menni azért mert esik. Azon is van gumi, annak is van profilja, és az is elvezeti a vizet. Ha a vasúti átjárók jönnek, akkor /65-el is ugyanúgy egyesben megyek át, mert azt is kockára b.ssza, mint az enyémet. Mennék én 90-nel is, mert akkor sem üt föl, de állandóan föltartanak... A határonautózásról annyit, hogy amikor 185/70-14-el jártam, mert padkaföl-padkale ment egésznap, akkor is tudtam a határon autózni, meg most is tudok, csak egy másfél-két fényévnyi különbség van a határok között. Az hogy egy 316-os "nem merte" bevenni azt a kanyart, amit te igen elég komoly összehasonlítási alap :lol: Sennát meg megint nem értem... De hagyjuk a p.csába az egészet. Tényleg nem lehet járni vele, mi repülünk, te meg érted. De az esőben nem látod a kátyút! :) A Senna típusú elemzés arról szólt, hogy annak idején sokkal billegősebb autókkal versenyeztek... Tök mindegy volt. Egyébként a Forma1ben sem a peres gumikkal rohangálnak. Széles, de magas. Azzal érik el rugózást. Tényleg hagyjuk... Ha Te vonatkeréken akar kocsikázni a Te dolgod. Én azért a kényelmet előnyben részesítem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Sziasztok! Rég jártam erre, de most lenne 4db gyári alufelnim eladó! http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg 45e gumival az ára, nem üt, nem sérült a gumi 80%-os rajta 190/50 -es 15"-ös méretben. Tel: husz 44 hét 56 nyolc nyolc-as számon elérhető vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Sziasztok! Rég jártam erre, de most lenne 4db gyári alufelnim eladó! http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg 45e gumival az ára, nem üt, nem sérült a gumi 80%-os rajta 190/50 -es 15"-ös méretben. Tel: husz 44 hét 56 nyolc nyolc-as számon elérhető vagyok. Bazz.... téged lehet látni is? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Nyári gumikat nézegetek mostanában, amíg még akciósak. Ezekről van valakinek tapasztalata? Használt ilyeneket valaki? Pirelli P Zero Nero Yokohama Parada PA-01 Yokohama S.drive AS-01 Egyéb tipp? :huh: köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Nyári gumikat nézegetek mostanában, amíg még akciósak. Ezekről van valakinek tapasztalata? Használt ilyeneket valaki? Pirelli P Zero Nero Yokohama Parada PA-01 Yokohama S.drive AS-01 Egyéb tipp? :huh: köszi! Pirelli jóféle, de nézzél utána neten az ADAC teszteknek. Az alapján választottam én is a Contikat (meg pár fórumtárs ajánlása miatt is) és nem bántam meg az árát. 20 ezer forint / darab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts