Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A futófelületet miért nem kezelitek le valami ápolószerrel, nem pont annak nem kéne megkeményednie? :blink:

Igaz, de azt éri a legkevésbé a napfény, és még mindíg tartom magam ahhoz az állásponthoz, hogy a futófelületre semmit nem kenek.

Elküldve

üdv mindenkinek!

érdeklödnék, hogy egy 17" et37-es 7col széles alufelni beférne a caravánom alá?

Sztem befér, ha 195-ös gumi van rajta.

Elküldve

Szevasztok!

Feltettem az új szerzeményeket az autóra 195/60/R14 minden tök faca dögösebben néz is ki a verda fekete alufelnivel, de van egy kis bibi volt benne 4 téli gumi acélfelnin + hátul ült egy 100 kg körüli emböcke és egyszer csak furcsa zajokra lettem figyelmes hátul, kiszálltam és akkor láttam, hogy beleért a műanyag dob betétbe a gumi és a betétet kilyukasztotta egy max 5 cm hosszanti csíkban a peremnél kérdésem valószínűsíthető hogy szar a lengéscsillapítóm vagy csak a peremet kéne karosszériással levágatni vagy ez a kerék méret nem igazán való rá. Kösszi adam

Elküldve

Szevasztok!

Feltettem az új szerzeményeket az autóra 195/60/R14 minden tök faca dögösebben néz is ki a verda fekete alufelnivel, de van egy kis bibi volt benne 4 téli gumi acélfelnin + hátul ült egy 100 kg körüli emböcke és egyszer csak furcsa zajokra lettem figyelmes hátul, kiszálltam és akkor láttam, hogy beleért a műanyag dob betétbe a gumi és a betétet kilyukasztotta egy max 5 cm hosszanti csíkban a peremnél kérdésem valószínűsíthető hogy szar a lengéscsillapítóm vagy csak a peremet kéne karosszériással levágatni vagy ez a kerék méret nem igazán való rá. Kösszi adam

Attól hogy súly alatt megűl az autó még nem biztos hogy rossz a lengéscsillapító! A felni ET száma miatt ér bele! Annak értelmét nem látom hogy egy felni miatt kezd el darabolni az autót de te érzed! Vagy lecseréled a felniket nagyobb ET számúra vagy kiszereled a dobbetétet. Egyébként az enyém is beleér ha két átlagos méretű emberke ül hátúl de akkor is csak nagyobb döccenőnél!

Elküldve

Szevasztok!

Feltettem az új szerzeményeket az autóra 195/60/R14 minden tök faca dögösebben néz is ki a verda fekete alufelnivel, de van egy kis bibi volt benne 4 téli gumi acélfelnin + hátul ült egy 100 kg körüli emböcke és egyszer csak furcsa zajokra lettem figyelmes hátul, kiszálltam és akkor láttam, hogy beleért a műanyag dob betétbe a gumi és a betétet kilyukasztotta egy max 5 cm hosszanti csíkban a peremnél kérdésem valószínűsíthető hogy szar a lengéscsillapítóm vagy csak a peremet kéne karosszériással levágatni vagy ez a kerék méret nem igazán való rá. Kösszi adam

Mondjuk ez a gumiméret nem való Astrára, hivatalosan 185/60R14 lenne jó rá, de akár a 175/65R14 is. Ezek keskenyebbek, tehát valszeg nem érnének bele a dobba.

Elküldve

Igen én is erre gondoltam, hogy a dobot kikapom belőle a nyárra, télére meg vissza mert a sós lé ami veszélyes szerintem mert tényleg a kocsit szétvágni azért felesleges

Elküldve

Mondjuk ez a gumiméret nem való Astrára, hivatalosan 185/60R14 lenne jó rá, de akár a 175/65R14 is. Ezek keskenyebbek, tehát valszeg nem érnének bele a dobba.

Pedig az is gyári méret. ;)

Elküldve

Pedig az is gyári méret. ;)

mer igazából a kerékjárati ívből nem log ki meg telt házzal soha nem közlekedem csak ha megyünk nyaralni 3 személy + csomag akkor necesebb

Elküldve

halihó!

a 185-ös gumi még rámegy a gyári felnire? vagy szélesebb kellene hozzá?

köszöntem!

Elég sok különböző méretű gyári felni van :rolleyes:
Elküldve
Elég sok különböző méretű gyári felni van :rolleyes:

az igaz, a gyári R 13as aszem 5ös vagy 5.5 széles, volt is eszemben mikor írtam :D csak kifelejtettem :D

Elküldve

az igaz, a gyári R 13as aszem 5ös vagy 5.5 széles, volt is eszemben mikor írtam :D csak kifelejtettem :D

Az 5,5-ös 13"-osnak a gyárija ha jól tudom 175, ill 165-ös is volt itt valakinek. A 185-ös az 6" szélesre ajánlott ill amikor vettem a 14"-os lemezemre ami 5,5-os akkor mondták de én 185-öst vettem rá hogy a 6"-os alufelnire majd jó legyen. ;)

Szóval a 185-ös vagy nagyobb a lemezre már tuti nagy.... szerintem. :rolleyes:

Elküldve

Hol tudnék szerezni gyári kerékkulcsot, nem horror áron? Mert mindenhol csak ez a kereszt sz.rt árulják, ami gyenge is, meg el se fér a csomitartó alatt.

Nincs esetleg valakinek egy fölösleges??

Elküldve

Hol tudnék szerezni gyári kerékkulcsot, nem horror áron? Mert mindenhol csak ez a kereszt sz.rt árulják, ami gyenge is, meg el se fér a csomitartó alatt.

Nincs esetleg valakinek egy fölösleges??

Egy 17-19 es csillagkulcs is megteszi.

Elküldve

Tegnap lecseréltem a gumikat nyárira, elsők hátra, hátsók előre. Hátsókon ugye nagyobb súly van mert gondolom hosszú ideig azok voltak elöl, frankón megy nem húz nem ráz. De kérdésem az lenne ha netán mégis rázna akkor a szervó dolog lehet hogy mérsékli és azért gondolom hogy nem ráz vagy csak frankón besúlyozták ahoz képest. Vagy lehet a szervó nélkülin jobban észre lehet venni hogy ha rázna a kormány?

Előre is köszi! :)

Elküldve

Tegnap lecseréltem a gumikat nyárira, elsők hátra, hátsók előre. Hátsókon ugye nagyobb súly van mert gondolom hosszú ideig azok voltak elöl, frankón megy nem húz nem ráz. De kérdésem az lenne ha netán mégis rázna akkor a szervó dolog lehet hogy mérsékli és azért gondolom hogy nem ráz vagy csak frankón besúlyozták ahoz képest. Vagy lehet a szervó nélkülin jobban észre lehet venni hogy ha rázna a kormány?

Előre is köszi! :)

Szerintem független a rázás mértéke attól, hogy sima vagy szervós. A nyomtávrúdon keresztül a futómű ugyanúgy elkezdi rázni a kormánymű házát és a kormányrudat is mind a két verziónál. Az olaj nem hiszem hogy bármit tud csillapítani ezen :) Meg inkább fel-le remeg a kormány, minthogy csavarodna jobbra-balra.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.