Dáwid Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Mert már annyira bekeményedett, hogy olyan mint a tömörkerék, levegő sem kell bele ;) De, levegővel azért jobb :lol: Viszont ha évente egyszer megnézem, hogy megvan -e még egyáltalán, azzal már jó vagyok ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Nekem az a véleményem, hogy téli guminak mindig gyári méretet az adott felnire. Se a keskenyebb, se a szélesebb nem jobb, másrészt a téligumi sem ment meg, ha nagyon barom vagy. Én végig csináltam egy telet a corsán nyárival, de amikor a latyakos úton nem tudtam a lámpától elindul, mert elkapartam a legkisebb gázpedál érintésre is, kezdtem bánni, hogy nem vettem télit rá. Szerintem gumin, féken és futóműalaktrészeken nem spórol, akinek kedves a saját élete. Ja és még valami. A céges verdára felrakattam a téli papucsokat és kiváncsiságból a pótkereket is megnéztem. Kiderült, hogy az előző kollega KO-ra vágta a pótkereket és sosem csináltatta meg. Vettem bontóban másik felnit, használható gumival és felfújtam 2.5-re. A cégnél paranoiásnak hisznek emiatt, de inkább ez, mint valahol hajnalban dekkolni az út mellett, mert nincs a kocsiban használható pótkerék. Minden hosszú út elött megnézem van-e benne nyomás. ;) 1) Nagyon egyetértek. 2) Én már vagy 3 éve nem néztem a pótkerekemre ('92-es évjáratú Michelin, szinte szűz ;) ) De van kiskompresszor a kocsimban! :lol: Most cserélem le a pótkerekemet a 2007-es DOT számú téli Goodyearral. Ezután az figyel hátul. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Múltkor megnéztem a pótkerekemet, annyi idős, mint a kocsi ;) Szevasz tavasz! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Megtörtént a gumicsere! Viszont a levett téli gumijaim otthagyásáért kemény pénzt kértek volna. Ezért hát elhoztam őket, és felajánlom a köz javára! ;) Hátha valaki még tudja hasznosítani, az egyébként nem szálszakadt, nem fűrészfogas, nem sérült gumikat! Eredetileg 4 db Eurotech gumim volt, de az egyik tavaly szálszakadt lett, és vettem helyette 1 db használt téli Goodyeart. Így most van két első keréken futott, egyenletesen 3,3 mm-re kopott Eurotech, és 1 db bal hátul futott 5,4 mm-re kopott Eurotech, valamint 1 db. jobb hátul futott és 4,8 mm-re kopott Goodyear gumi ingyen elvitelre. Az Eurotech gumik 2005-ösek, a Goodyear 2007-es. Méret: 175/65/14 T Ha valakinek kell, privátba kérem az üzenetet! Hely 2038 Sóskút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Üdv! Pirelli SnowControl3 volt már valakinek? Nekem Pirelli még sosem volt nemtom bevállaljam-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Üdv! Pirelli SnowControl3 volt már valakinek? Nekem Pirelli még sosem volt nemtom bevállaljam-e. Az ADAC teszten a vizsgált 14 gumi közül a 12. helyezést kapta, KIELÉGÍTŐ minősítéssel. Nekem nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Keskeny ez a 195ös téli, mert mindig elkapar ;) ;) Én mentem velük tükörjégen mogyoródról pest felé(ugye ott van kanyar is, meg fel is meg le is...) nem élveztem, de 165el meg alajáraton elkapartam volna... :lol: De baro kocsidvan . :lol: Szerintem tegyél 205/45 az tutibb a tükör jégen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 De baro kocsidvan . ;) Szerintem tegyél 205/45 az tutibb a tükör jégen :lol: Lényeget ismét sikerült felfogni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Lényeget ismét sikerült felfogni ;) Ja . A lényeget azt igen . ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 A cégnél paranoiásnak hisznek emiatt, de inkább ez, mint valahol hajnalban dekkolni az út mellett, mert nincs a kocsiban használható pótkerék. Minden hosszú út elött megnézem van-e benne nyomás. ;) Én is örültem a jó pótkerekemnek, amikor defektet kaptam Olaszországban. ;) 135-ös virsligumi rulez. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Én is örültem a jó pótkerekemnek, amikor defektet kaptam Olaszországban. ;) 135-ös virsligumi rulez. :lol: Dúrva lehetett. ;) Német autópályán kaptam defektet illetve szerencsére nem durrant el, észrevettem (kikukucskált a szövet). :lol: 14es felnik vannak az autón, a pót meg 13-as volt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Dúrva lehetett. :lol: Német autópályán kaptam defektet illetve szerencsére nem durrant el, észrevettem (kikukucskált a szövet). :lol: 14es felnik vannak az autón, a pót meg 13-as volt... :lol: 3 faluval arrébb volt csak gumis. :lol: 10 euró, 1 tapasz. ;) A háziasszony vitte el oda, mert melózni kellett. Meg ő jobban beszélni német, mint én. ;) 2 napig hasznos volt a pótgumi. Persze semmi száguldozás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 3 faluval arrébb volt csak gumis. :lol: 10 euró, 1 tapasz. :lol: A háziasszony vitte el oda, mert melózni kellett. Meg ő jobban beszélni német, mint én. ;) 2 napig hasznos volt a pótgumi. Persze semmi száguldozás. :lol: Egyértelmű. Mi kb 4-500 km-t jöttünk így. :lol: Muszáj volt, nem akartam gumit venni ausztriában. :lol: Még jó hogy nem jött még egy defekt! :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Dúrva lehetett. ;) Német autópályán kaptam defektet illetve szerencsére nem durrant el, észrevettem (kikukucskált a szövet). ;) 14es felnik vannak az autón, a pót meg 13-as volt... :lol: A bátyám vagy 80 km-t cammogott, a mankókerékkel az off autójával. Ráadásul ő sem nézte meg sosem a keréknyomás és persze hogy nem volt meg benne a 4,5 légkör...valamint a benzinkúton sem tudta felfújni, mert nem tudtak annyit... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 A bátyám vagy 80 km-t cammogott, a mankókerékkel az off autójával. Ráadásul ő sem nézte meg sosem a keréknyomás és persze hogy nem volt meg benne a 4,5 légkör...valamint a benzinkúton sem tudta felfújni, mert nem tudtak annyit... ;) 4,5??? annyi kell a mankókerékbe?? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 4,5??? annyi kell a mankókerékbe?? ;) Ugyanazt a terhelést kell viselnie mint a normál mérető keréknek , szerintem logikus hogy keményyebre kell fújni. Az astrán 2.2-re fújom a gumikat, a montin aszfalton 4-barra a versenycangán, 6-7-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 4,5??? annyi kell a mankókerékbe?? ;) Az van nagy betűkkel a kerékre írva...mondjuk egy Lagunát kell elbírnia... ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Sziasztok kléber krisalp gumi keresek. ilyet : nagyon bevállt nekem, semmi pénzért nem vennék mást Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Jópár online gumibolt van a neten... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Sziasztok kléber krisalp gumi keresek. nagyon bevállt nekem, semmi pénzért nem vennék mást Szerintem amit Te keresel, az már kifutóban lévő, vagy már nem gyártott termék lehet, mert mindenhol csak a krisalp HP-t, vagy a HP2-t, v. a krisalp 3-at láttam. De azért lehet még szerencséd ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Nekem is megtörtént a gumicsere, csakis és kizárólag gyári méret. Ígytehát 4db 175/65/R14 Goodyear Ultra Grip 8-as várja a havat. Mihelyst lesz latyak az utakon írom a véleményem. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November10, 2011 Megoszt Elküldve November10, 2011 Majd én is írok véleményt, mivel már az autóban csücsül a tiszta céép újrafestett felniken a Continental TS800 175/65R14. Kérdés ezzel kapcsolatba, gumis ahol összeszereltettem (Baja egyik legnagyobb gumisa) azt mondta hogy a felniről csiszoljam le a festéket ott ahol a csavar felütközik. Mondván hogy ha a festékre csavarom nem biztonságos. Halott már valaki ilyet? Vélemény? Most basszam le rögtön a festéket, a drága pénzé szépen rendbetett felniről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November10, 2011 Megoszt Elküldve November10, 2011 Majd én is írok véleményt, mivel már az autóban csücsül a tiszta céép újrafestett felniken a Continental TS800 175/65R14. Kérdés ezzel kapcsolatba, gumis ahol összeszereltettem (Baja egyik legnagyobb gumisa) azt mondta hogy a felniről csiszoljam le a festéket ott ahol a csavar felütközik. Mondván hogy ha a festékre csavarom nem biztonságos. Halott már valaki ilyet? Vélemény? Most basszam le rögtön a festéket, a drága pénzé szépen rendbetett felniről? Hát én még ilyenről nem hallottam hogy a 300mikron vastag festék miatt pottyant volna ki csavar. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November11, 2011 Megoszt Elküldve November11, 2011 Majd én is írok véleményt, mivel már az autóban csücsül a tiszta céép újrafestett felniken a Continental TS800 175/65R14. Kérdés ezzel kapcsolatba, gumis ahol összeszereltettem (Baja egyik legnagyobb gumisa) azt mondta hogy a felniről csiszoljam le a festéket ott ahol a csavar felütközik. Mondván hogy ha a festékre csavarom nem biztonságos. Halott már valaki ilyet? Vélemény? Most basszam le rögtön a festéket, a drága pénzé szépen rendbetett felniről? Egyrészt, ha 3x rácsavarod, már lekopik azon a kis részen, ahol a csavar elfordul rajta, másrészt meg, ha még nem kopott le nem akkor se fog lelazulni. ;) Majd a felületi rozsdán jobban fognak a csavarok? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November11, 2011 Megoszt Elküldve November11, 2011 Majd én is írok véleményt, mivel már az autóban csücsül a tiszta céép újrafestett felniken a Continental TS800 175/65R14. Kérdés ezzel kapcsolatba, gumis ahol összeszereltettem (Baja egyik legnagyobb gumisa) azt mondta hogy a felniről csiszoljam le a festéket ott ahol a csavar felütközik. Mondván hogy ha a festékre csavarom nem biztonságos. Halott már valaki ilyet? Vélemény? Most basszam le rögtön a festéket, a drága pénzé szépen rendbetett felniről? Testvííír! Néked is Continentááál van fönn? Én már gurultam vele kb. 500 km-t. Nincs tapasztalatom vele, mert nem volt se hideg, se eső, se hó még. Meleg szárazon a kanyarban kenődik, úgy érzem. Majd ha jön a hideg zord idő, meglátjuk jól tesztelt-e az ADAC?! ;) A szerelőkről, főleg az okos gumisokról pedig meg van a nagyon lesújtó véleményem! Ott kezdődik a barbárságuk ,hogy minden kerékcsavart agyon veretnek az átkozott levegős csavarkulcsukkal. Ha véletlenül defekt érne az országúton, először trélert kellene hivatni, hogy elvigyen egy gumishoz aki légkalapáccsal leveri az kerékcsavart.... Vadállatok! Persze a bunkója azzal indokolja, hogy nem akar kártérítést fizetni, mert elhagytam a kerekemet! ;) Én vagy nem engedem a csavar közelébe és magam húzom meg kézzel, vagy csak a kereket viszem neki gumiszerelésre. A le-felszerelést meg otthon végzem. 40 éve egy kereket sem "hagytam el"! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts