mörfi Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Szervó nélkül annyi szvsz a trükk, hogy jobban rá kell számolni a dolgokra.Amúgy valóban kevésbé érezni az "útkapcsolatot" de ha figyelnek a népek a kormány és a futómű "üzeneteire" , akkor nem lehet semmi gond.Sztem. 8) :wink: Jó kis eszmecsere lett belőle :lol: de még mindig nem értem az útkapcsolatot, arra gondoltok hogy jó érzés nagy sebbeségnél kanyarban tartani a kormányt :?: Egyébként szervó és szervó között is nagy különbség van, Pl Astra sem a legkönyebb szervós, próbáljki 1-et , aztán pl Honda -civic mintha nem is volna szervó
knight Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Álló helyzetben eleve nem tekerjük a kormányt, ezt már anno az okítóm is megmondta, közel 10 éve. A papucsoknak sem tesz jót, és nehéz is. :D Ezek szerint vagy nem jársz soha Pesten, vagy saját parkolóhelyed van mindenhol... :lol: Én sem szoktam álló helyzetben tekerni ha nem muszáj... De nagyon szűk parkoláshoz bizony néha kell... ennyi.
ujjzol Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Csak, h kicsit ON irányba tereljem az eszmecserét, a Firestone gummákról senkinek semmi véleménye/tapasztalata...??? :lol: Üdv.: ujjzol ui.: egyébként, lehetőség szerint énsem tekergetem álló helyzetben a kormányt :D
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Nekem a Bridgestone-ról van annyi hogy szerintem tök átlag és marha gyorsan kopik. A családi Yarisunkon van gyárilag ilyen. De 1ébként híres. :roll:
ujjzol Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Nekem a Bridgestone-ról van annyi hogy szerintem tök átlag és marha gyorsan kopik. A családi Yarisunkon van gyárilag ilyen. De 1ébként híres. :roll: Nade Bridgestone = Firestone ?? Üdv.: ujjzol
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Én úgy tudom hogy igen, csak más piacokon más a nevük. De ez nem 100%!!!! :oops: :oops:
ujjzol Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Én úgy tudom hogy igen, csak más piacokon más a nevük. De ez nem 100%!!!! :oops: :oops: Aham... Na akko' most gondolkodóba ejtettél :idea: Azért köszi! Üdv.: ujjzol
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Szerintem úgyis jön majd valami gumiguru és megmondja a frankót! :wink: Hülyeséget nem akarok mondani.
Tápiószecső Elküldve Május9, 2005 Szerző Elküldve Május9, 2005 Személy szerint én nem mondtam hogy rossz a szervó, csupán annyit hogy nekem nem kellene. Lehet hogy csupán megszokás kérdése az egész. De nagyobb sebességnél nekem igenis jól esik hogy ellen kell tartani.
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Személy szerint én nem mondtam hogy rossz a szervó, csupán annyit hogy nekem nem kellene. Lehet hogy csupán megszokás kérdése az egész. De nagyobb sebességnél nekem igenis jól esik hogy ellen kell tartani. Csatlakozom. :wink: Szerintem majdnem mindenben jobb a szervótlan gép. Ez egyetlen (viszont oriási) hátránya hogy a szervótlan voltából fakadóan nagyon indirekt. :lol:
kori Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Szerintem pedig jobb a szervós. A rekordom gyárilag szervótlan volt, de szereztem hozzá gyári szervót. Sokkal kevesebbet fordul ütközéstől ütközésig, ezéltal könnyebb vele manőverezni. A vezetés élvezetén pedig sokat nem rontott.
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 A rekordom gyárilag szervótlan volt, de szereztem hozzá gyári szervót. Sokkal kevesebbet fordul ütközéstől ütközésig, ezéltal könnyebb vele manőverezni. A vezetés élvezetén pedig sokat nem rontott. Engem is csak ez zavar hogy egy hétig kell tekergetni a kormányt hogy történjen valami. :oops: Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni...
kori Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Azért tényleg van különbség szervó és szervó közt. Pláne ha még a kormánymű is más rendszerű. Pl astra fogasléces, omega globoid csigás. Szerintem menj egy kört szervós kocsival (astrával) hogy érezd a valódi különbséget.
knight Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni... Ez igaz... jégen bizony megjön a szervó :lol:
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Azért tényleg van különbség szervó és szervó közt. Pláne ha még a kormánymű is más rendszerű. Pl astra fogasléces, omega globoid csigás. Szerintem menj egy kört szervós kocsival (astrával) hogy érezd a valódi különbséget. Fura, de szervós Astrát még nem vezettem. :oops: Viszont szívesen betesztelnék egy szervós MV6os omegát... :lol: :D :lol: De a 206-os szervójától sem voltam hanyattesve, pedig arról általában jókat mondanak.
mörfi Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Engem is csak ez zavar hogy egy hétig kell tekergetni a kormányt hogy történjen valami. :oops: Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni... A szervónak ott is megmutatkozik az előnye mekkora energiát kell megmozgatnod hogy ellenkormányoz akár töbször is. Ok végülis kinek ez kinek az (de a verseny autók is szervósak és ez nem véletlen)
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 A szervónak ott is megmutatkozik az előnye mekkora energiát kell megmozgatnod hogy ellenkormányoz akár töbször is. Ok végülis kinek ez kinek az (de a verseny autók is szervósak és ez nem véletlen) Szerintem azok 100%-ban azért szervósak hogy keveset kelljen fordítani a kormányt adott kerékelforduláshoz. Mint ahogy a Kornél is írta így sokkal gyorsabban lehet manőverezni. Illetve ott kicsit nagyobb a gumi és talaj közti surlódási erő, aminek a leküzdéséhez olyan indirekt kormányzást kéne gyártani hogy egy hétig lehetne tekergetni a kormányt egy kanyar előtt. (Egyébként meg csak teher és még a motorteljesítményből is levesz! :lol: :D )
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Most látom hogy van F Astra kormány szervó topic. Talán ott jobb helyen lenne. Talán... :wink:
mörfi Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Szerintem azok 100%-ban azért szervósak hogy keveset kelljen fordítani a kormányt adott kerékelforduláshoz. Mint ahogy a Kornél is írta így sokkal gyorsabban lehet manőverezni. Illetve ott kicsit nagyobb a gumi és talaj közti surlódási erő, aminek a leküzdéséhez olyan indirekt kormányzást kéne gyártani hogy egy hétig lehetne tekergetni a kormányt egy kanyar előtt. (Egyébként meg csak teher és még a motorteljesítményből is levesz! :D :lol: ) Ok de nem csak F'1-re gondoltam. De tényleg részemről lezárhatjuk (szervó :lol: )
leslie Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Ezek szerint vagy nem jársz soha Pesten, vagy saját parkolóhelyed van mindenhol... :lol: Én sem szoktam álló helyzetben tekerni ha nem muszáj... De nagyon szűk parkoláshoz bizony néha kell... ennyi. 99%-ban BP-en közlekedem, de ésszel. Ahol ennyire szűkös a parkoló, ott vagy keresek olyan helyet, ahol normálisan tudok parkolni, vagy ha belváros, akkor oda eleve érdemesebb tömegközlekedni. Kímélem a gépet. Ebbe az is beletartozik, h nem dugózok vele, és megnézem hova teszem le. Ilyen szűk helyen nekem az jut mindíg az eszembe, hogy ez 2 szőke csaj autója, és mire visszajövök, az eleje, és a hátulja is meg van húzkodva. :D
Tom Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Nekem 2 szőke csajról más jut az eszembe. De a húzkodva benne van! :wink:
leslie Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Nekem 2 szőke csajról más jut az eszembe. De a húzkodva benne van! :wink: Nem szeretem a szőkéket. Könnyen koszolódnak. :lol:
mélykék76 Elküldve Május9, 2005 Elküldve Május9, 2005 Nem szeretem a szőkéket. Könnyen koszolódnak. :lol: Kedves fórumozók STOP Gumi, felni téma STOP off STOP :D :lol: :lol: :lol: :lol:
I_S Elküldve Május10, 2005 Elküldve Május10, 2005 Bocsezs, én vótam :oops: :lol: Hallgatok mint a sír. Szóval nekem az én stílusomhoz bejött a 205-ös papucs. Csak ennyit szerettem volna mondani :D
Recommended Posts