Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szervó nélkül annyi szvsz a trükk, hogy jobban rá kell számolni a dolgokra.Amúgy valóban kevésbé érezni az "útkapcsolatot" de ha figyelnek a népek a kormány és a futómű "üzeneteire" , akkor nem lehet semmi gond.Sztem. 8) :wink:

Jó kis eszmecsere lett belőle :lol: de még mindig nem értem az útkapcsolatot, arra gondoltok hogy jó érzés nagy sebbeségnél kanyarban tartani a kormányt :?: Egyébként szervó és szervó között is nagy különbség van, Pl Astra sem a legkönyebb szervós, próbáljki 1-et , aztán pl Honda -civic mintha nem is volna szervó

Elküldve
Álló helyzetben eleve nem tekerjük a kormányt, ezt már anno az okítóm is megmondta, közel 10 éve. A papucsoknak sem tesz jót, és nehéz is. :D

Ezek szerint vagy nem jársz soha Pesten, vagy saját parkolóhelyed van mindenhol... :lol: Én sem szoktam álló helyzetben tekerni ha nem muszáj... De nagyon szűk parkoláshoz bizony néha kell... ennyi.

Elküldve

Csak, h kicsit ON irányba tereljem az eszmecserét, a Firestone gummákról senkinek semmi véleménye/tapasztalata...??? :lol:

Üdv.: ujjzol

ui.: egyébként, lehetőség szerint énsem tekergetem álló helyzetben a kormányt :D

Elküldve

Nekem a Bridgestone-ról van annyi hogy szerintem tök átlag és marha gyorsan kopik. A családi Yarisunkon van gyárilag ilyen. De 1ébként híres. :roll:

Elküldve
Nekem a Bridgestone-ról van annyi hogy szerintem tök átlag és marha gyorsan kopik. A családi Yarisunkon van gyárilag ilyen. De 1ébként híres.  :roll:

Nade Bridgestone = Firestone ??

Üdv.: ujjzol

Elküldve
Én úgy tudom hogy igen, csak más piacokon más a nevük. De ez nem 100%!!!! :oops:  :oops:

Aham... Na akko' most gondolkodóba ejtettél :idea: Azért köszi!

Üdv.: ujjzol

Elküldve

Személy szerint én nem mondtam hogy rossz a szervó, csupán annyit hogy nekem nem kellene. Lehet hogy csupán megszokás kérdése az egész. De nagyobb sebességnél nekem igenis jól esik hogy ellen kell tartani.

Elküldve
Személy szerint én nem mondtam hogy rossz a szervó, csupán annyit hogy nekem nem kellene. Lehet hogy csupán megszokás kérdése az egész. De nagyobb sebességnél nekem igenis jól esik hogy ellen kell tartani.

Csatlakozom. :wink:

Szerintem majdnem mindenben jobb a szervótlan gép. Ez egyetlen (viszont oriási) hátránya hogy a szervótlan voltából fakadóan nagyon indirekt. :lol:

Elküldve

Szerintem pedig jobb a szervós. A rekordom gyárilag szervótlan volt, de szereztem hozzá gyári szervót. Sokkal kevesebbet fordul ütközéstől ütközésig, ezéltal könnyebb vele manőverezni. A vezetés élvezetén pedig sokat nem rontott.

Elküldve
A rekordom gyárilag szervótlan volt, de szereztem hozzá gyári szervót. Sokkal kevesebbet fordul ütközéstől ütközésig, ezéltal könnyebb vele manőverezni. A vezetés élvezetén pedig sokat nem rontott.

Engem is csak ez zavar hogy egy hétig kell tekergetni a kormányt hogy történjen valami. :oops: Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni...

Elküldve

Azért tényleg van különbség szervó és szervó közt. Pláne ha még a kormánymű is más rendszerű. Pl astra fogasléces, omega globoid csigás. Szerintem menj egy kört szervós kocsival (astrával) hogy érezd a valódi különbséget.

Elküldve
Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni...

Ez igaz... jégen bizony megjön a szervó :lol:

Elküldve
Azért tényleg van különbség szervó és szervó közt. Pláne ha még a kormánymű is más rendszerű. Pl astra fogasléces, omega globoid csigás. Szerintem menj egy kört szervós kocsival (astrával) hogy érezd a valódi különbséget.

Fura, de szervós Astrát még nem vezettem. :oops:

Viszont szívesen betesztelnék egy szervós MV6os omegát... :lol: :D :lol:

De a 206-os szervójától sem voltam hanyattesve, pedig arról általában jókat mondanak.

Elküldve

Engem is csak ez zavar hogy egy hétig kell tekergetni a kormányt hogy történjen valami. :oops: Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni...

A szervónak ott is megmutatkozik az előnye mekkora energiát kell megmozgatnod hogy ellenkormányoz akár töbször is. Ok végülis kinek ez kinek az (de a verseny autók is szervósak és ez nem véletlen)

Elküldve
A szervónak ott is megmutatkozik az előnye mekkora energiát kell megmozgatnod hogy ellenkormányoz akár töbször is. Ok végülis kinek ez kinek az (de a verseny autók is szervósak és ez nem véletlen)

Szerintem azok 100%-ban azért szervósak hogy keveset kelljen fordítani a kormányt adott kerékelforduláshoz. Mint ahogy a Kornél is írta így sokkal gyorsabban lehet manőverezni.

Illetve ott kicsit nagyobb a gumi és talaj közti surlódási erő, aminek a leküzdéséhez olyan indirekt kormányzást kéne gyártani hogy egy hétig lehetne tekergetni a kormányt egy kanyar előtt.

(Egyébként meg csak teher és még a motorteljesítményből is levesz! :lol: :D )

Elküldve

Szerintem azok 100%-ban azért szervósak hogy keveset kelljen fordítani a kormányt adott kerékelforduláshoz. Mint ahogy a Kornél is írta így sokkal gyorsabban lehet manőverezni.

Illetve ott kicsit nagyobb a gumi és talaj közti surlódási erő, aminek a leküzdéséhez olyan indirekt kormányzást kéne gyártani hogy egy hétig lehetne tekergetni a kormányt egy kanyar előtt.

(Egyébként meg csak teher és még a motorteljesítményből is levesz! :D :lol: )

Ok de nem csak F'1-re gondoltam. De tényleg részemről lezárhatjuk (szervó :lol: )

Elküldve
Ezek szerint vagy nem jársz soha Pesten, vagy saját parkolóhelyed van mindenhol... :lol: Én sem szoktam álló helyzetben tekerni ha nem muszáj... De nagyon szűk parkoláshoz bizony néha kell... ennyi.

99%-ban BP-en közlekedem, de ésszel. Ahol ennyire szűkös a parkoló, ott vagy keresek olyan helyet, ahol normálisan tudok parkolni, vagy ha belváros, akkor oda eleve érdemesebb tömegközlekedni.

Kímélem a gépet. Ebbe az is beletartozik, h nem dugózok vele, és megnézem hova teszem le. Ilyen szűk helyen nekem az jut mindíg az eszembe, hogy ez 2 szőke csaj autója, és mire visszajövök, az eleje, és a hátulja is meg van húzkodva. :D

Elküldve

Bocsezs, én vótam :oops: :lol:

Hallgatok mint a sír.

Szóval nekem az én stílusomhoz bejött a 205-ös papucs.

Csak ennyit szerettem volna mondani :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.