Dáwid Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Ha a belső fele kopik mindkét guminak, akkor inkább széttart a két kerék, mint össze. Legalábbis amikor kísérleteztem a Polski futóművel pályára, akkor ezeket vettem észre. De a teteje össze tart :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Szasztok. Valaki nem tud nekem tanácsot adni ebbe a robbantott gumis megoldásban hogy hogy miként zajlik meg hol csinálnak ilyesmit? Talán Spzoli te talán tudhatod miről beszélek Zimának van olyan a patrol astrán. :) Minap nézegettem aztán megtetszett:P Meg talán keskenyebb gumikel rá akkor nem is izzad a motor annyira. Valaki mondjon valamit köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Köszönöm a gyors választ. Elmés ötletnek tűnhet, de van nekem 2 ilyen teli tárcsám. Esetleg vennék előre hűtött szettet. Van valakinek előre jutányos áron eladó 236-os hűtött tárcsához nyereg? Az elmés ötlet második része: hátra föl lehetne tenni tömör 236-os(brembo) tárcsát nyerggel? olvastam gyiket, az érdekel valaki megkísérelte-e már, vagy ha elvileg nem lehetséges röviden miért nem? köszi: Hátra a vectra fékek tökéletesek azok 260-asok, nekem is olyan van fent. Kadett gsi hídra szerelve. Minden tökéletesen paszzol. Elöl a 236-os tárcsákat kicseréltük 256-osra na annál kell figyelni, mert van kétféle méret. Egyikhez kisebb a másikhoz nagyobb fékbetét kell. Ez meg ugye nyereg függő. Valamint a tárcsák méretei között is van különbség ha jól tudom, 20 és 24 mm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Hátra a vectra fékek tökéletesek azok 260-asok, nekem is olyan van fent. Kadett gsi hídra szerelve. Minden tökéletesen paszzol. Elöl a 236-os tárcsákat kicseréltük 256-osra na annál kell figyelni, mert van kétféle méret. Egyikhez kisebb a másikhoz nagyobb fékbetét kell. Ez meg ugye nyereg függő. Valamint a tárcsák méretei között is van különbség ha jól tudom, 20 és 24 mm. Sztem nem így van. 236 tömör 12.6mm 236 hűtött 20mm 256 hűtött 24mm A hátsó tárcsafékhez pedig NEM kell hidat cserélni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Sztem nem így van. 236 tömör 12.6mm 236 hűtött 20mm 256 hűtött 24mm A hátsó tárcsafékhez pedig NEM kell hidat cserélni! 256-os hűtötthöz biztosan kétfajta féknyereg van. Az enyémen a kisebb fajta. Demo bővebben tudna erről nyilatkozni. Nekem azért van a híd is cserélve, mert amikor telibeverték a kocsit azt is elgörbült. Amúgy meg nem is írtam, hogy cserélni kell. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leves Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Sziasztok! Olvasgatam a topikot, de kicsit mar össze vagyok zavarodva... Az érdekelne engem, h az f astramhoz milyen felnit tudok gond nelkul felrakni és használni? Én ha lehet szeretnék 205/50 (45 mar nagyon keskenynek tartom a magyar utakra) széleset 15" vagy 16"(nem tudom h a 16 sok e már) méretben. Meg az ET számokat se vágom.... Ja és valami peremesre gondoltam.... :) Pl.:http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/aluett_alufelni_4x100_16-os_olcson_elado Válaszotok előre is köszi!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Sziasztok! Olvasgatam a topikot, de kicsit mar össze vagyok zavarodva... Az érdekelne engem, h az f astramhoz milyen felnit tudok gond nelkul felrakni és használni? Én ha lehet szeretnék 205/50 (45 mar nagyon keskenynek tartom a magyar utakra) széleset 15" vagy 16"(nem tudom h a 16 sok e már) méretben. Meg az ET számokat se vágom.... Ja és valami peremesre gondoltam.... :) Pl.:http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/aluett_alufelni_4x100_16-os_olcson_elado Válaszotok előre is köszi!!!! ET35! Ennél kisebbet ne rakjál fel. :) A 7.5 J az már egy kicsit sok azt hiszem 7 a határ, de Spzoli jön és tájékoztat :D Szerk: Megnéztem a felnit, nem rossz de az utolsó képről kérjél e-mail-be nagyobb felbontásút és nézd meg jobban erre gondoltam Le patkázta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leves Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 ET35! Ennél kisebbet ne rakjál fel. :) A 7.5 J az már egy kicsit sok azt hiszem 7 a határ, de Spzoli jön és tájékoztat :) Szerk: Megnéztem a felnit, nem rossz de az utolsó képről kérjél e-mail-be nagyobb felbontásút és nézd meg jobban erre gondoltam Le patkázta :D Aha köszi! es szerinted a 15 vagy 16? mert nekem mondtak olyat h a 16-os szétrázza az elejét?! Lehet ebben valami? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Aha köszi! es szerinted a 15 vagy 16? mert nekem mondtak olyat h a 16-os szétrázza az elejét?! Lehet ebben valami? Előfordul, hogy már a 15-ös is kellemetlen...ez mindenkinek a maga döntése, hogy mennyi kompromisszumot köt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Előfordul, hogy már a 15-ös is kellemetlen...ez mindenkinek a maga döntése, hogy mennyi kompromisszumot köt. Végülis minél szélesebb , nagyobb a kerék annál jobban megterheli a csapágyat nem? Nő az erőkar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Végülis minél szélesebb , nagyobb a kerék annál jobban megterheli a csapágyat nem? Nő az erőkar. Ez hülyeség. Ha az ET szám stimmel, akkor a terhelő erő karja is stimmel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Ez hülyeség. Ha az ET szám stimmel, akkor a terhelő erő karja is stimmel. Értem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leves Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Ez hülyeség. Ha az ET szám stimmel, akkor a terhelő erő karja is stimmel. Szia! Akkor ha ET35-ös 16"-os 205/50 rakokra nem lesz vele gaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Szia! Akkor ha ET35-ös 16"-os 205/50 rakokra nem lesz vele gaz? Nagyon nem váltóméret.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leves Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Nagyon nem váltóméret.... Ezer köszi mindenkinek!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Ezer köszi mindenkinek!!! Inkább 205/40. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 A használt gumi forgási irányát úgy lehet megállapítani, hogy szépen ráteszed a tenyered a futófelületre és elkezded simogatni előre-hátra, érezni fogod, hogy az egyik irányba akadozik a kezed, a másikba meg könnyedén csúszik. Amerre csúszik a kezed arra kell forgatni a gumit! Ha van lehetőségetek nézzetek meg közelről egy traktor hátsó kereket, az autó gumija is ugyan úgy kopik csak kicsibe Más: A jobb állapotú gumit meg hátra illik szerelni, ugyanis: a farolás megakadályozása az elsődleges feladat egy hirtelen fékezés és/vagy irányváltoztatás miatt! (persze ez nem vonatkozik ránk, vérprofi, levegő helyett is benzingőzt lélegző, cartársakra) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Más: A jobb állapotú gumit meg hátra illik szerelni, ugyanis: a farolás megakadályozása az elsődleges feladat egy hirtelen fékezés és/vagy irányváltoztatás miatt! Ezt mondom én is aztán mindíg lehülyéztek! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Ezt mondom én is aztán mindíg lehülyéztek! :) Ne foglakoz velük, amíg nem forognak meg tapadás eltérés miatt, addig úgysem hiszi el senki, utána meg nem vallja be! Off Egyébként meg tudom, hogy mindenki qrva profi rallye versenyzőket megszégyenítő módon tud bánni a kocsijával és minden pillanatban arra számít, hogy korrigálni kell valaki/valami miatt! Csak még arra nem jöttem rá, hogy pl.: egyenes úton hogyan tudnak árokba meg fának menni?!?! Na mind1 én azé' a jobbikat teszem hátra, vagy egybe cserélem mindet. :) On Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Ne foglakoz velük, amíg nem forognak meg tapadás eltérés miatt, addig úgysem hiszi el senki, utána meg nem vallja be! Off Egyébként meg tudom, hogy mindenki qrva profi rallye versenyzőket megszégyenítő módon tud bánni a kocsijával és minden pillanatban arra számít, hogy korrigálni kell valaki/valami miatt! Csak még arra nem jöttem rá, hogy pl.: egyenes úton hogyan tudnak árokba meg fának menni?!?! Na mind1 én azé' a jobbikat teszem hátra, vagy egybe cserélem mindet. :) On Úgy hogy nem elég a 60-70-nel közlekedő sor szakadó esőben, mert ott lehet menni 73-al is, de mivel nagyon réccinger ország vagyunk ezért ha esőben előzünk is, akkor nem lassan váltunk sávot hanem megrántjuk a kormányt had' sikongasson a csaj a jobb egyen. Aztán csodálkozik a hülyéje amikor a s.gge megelőzi a hűtőmaszkot. Vagy kicsit jeges, kicsit hókásás út szélén meglát egy sötét foltot: kátyú! gyorsan kikerülni!! Persze kormányrángatással szigorúan! Vagy amikor kihordja a földútra a traktor a sarat. Az észlény mit csinál? Ráfékez, mert akkor majd jobb lesz. Nagy az Isten állatkertje... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Na mind1 én azé' a jobbikat teszem hátra, vagy egybe cserélem mindet. :) On Én pedig évente forgatom őket előre hátra,kb egyszerre kopik mind a négy,ha kell így egyszerre veszek négy újat és kész. Van,aki szerint ez így nem jó,de nekem bevált,sosem ütnek vagy ilyesmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Én pedig évente forgatom őket előre hátra,kb egyszerre kopik mind a négy,ha kell így egyszerre veszek négy újat és kész. Van,aki szerint ez így nem jó,de nekem bevált,sosem ütnek vagy ilyesmi. Szerintem nem is az előre-hátra pakolással van baj, hanem ha váltják a forgásirányt. Amúgy én is évente pakolom őket. Mind a két év alatt, amióta megvan a :) kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Úgy hogy nem elég a 60-70-nel közlekedő sor szakadó esőben, mert ott lehet menni 73-al is, de mivel nagyon réccinger ország vagyunk ezért ha esőben előzünk is, akkor nem lassan váltunk sávot hanem megrántjuk a kormányt had' sikongasson a csaj a jobb egyen. Aztán csodálkozik a hülyéje amikor a s.gge megelőzi a hűtőmaszkot. Vagy kicsit jeges, kicsit hókásás út szélén meglát egy sötét foltot: kátyú! gyorsan kikerülni!! Persze kormányrángatással szigorúan! Vagy amikor kihordja a földútra a traktor a sarat. Az észlény mit csinál? Ráfékez, mert akkor majd jobb lesz. Nagy az Isten állatkertje... :) De ti véletlenül nem targoncások vagytok? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 De ti véletlenül nem targoncások vagytok? :) Véletlenül...nem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts