Morfin Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Üdv! Ilyen gumijaim vannak és nincs rajtuk forgásirány hogyan tegyem fel őket? A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Üdv! Ilyen gumijaim vannak és nincs rajtuk forgásirány hogyan tegyem fel őket? Ha nincs forgásirány jelölve akkor bárhogy. Meg ha jól látom a minta oda -vissza ugyanaz. Nekem is valami hasonló van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ha nincs forgásirány jelölve akkor bárhogy. Meg ha jól látom a minta oda -vissza ugyanaz. Nekem is valami hasonló van. Ja. Tökmindegy. Vagyis, ahogy tetszik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ja. Tökmindegy. Vagyis, ahogy tetszik. :) Azé' a felni külső részével kifelé :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Azé' a felni külső részével kifelé ;) Én raktam fel régen Wareszra kifordítva a kereket. ;) Nagyon durván nézett ki, de nem mertem elindulni vele. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Én raktam fel régen Wareszra kifordítva a kereket. ;) Nagyon durván nézett ki, de nem mertem elindulni vele. :) :D Haver waresza óta rájöttünk hogy annak az autónak minden jól áll. Bármilyen sz.rt ráakaszt az ember, bármit talál ki, az jól néz ki rajta. Miért pont ez ne :P ;) nyomtáv megvan növelve pogácsa nélkül is. Hibátlan. Nálunk ez vót a sportosítás ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 De ha használtak a gumik nem mennek tönkre ha most másik irányba forognak mint eddig? Egyszer valahol halottam valamit erről. :) Állítólag a gumiba lévő cuccok beállnak 1 irányba és ha utána másfele megy szövethibás lesz. Nemot h ez igaz-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 De ha használtak a gumik nem mennek tönkre ha most másik irányba forognak mint eddig? Egyszer valahol halottam valamit erről. :) Állítólag a gumiba lévő cuccok beállnak 1 irányba és ha utána másfele megy szövethibás lesz. Nemot h ez igaz-e. Ezt be kell vállalni. De egy profi gumis, a kopásából talán ki tudja következtetni merre forgott. Amugy nem tudsz mit tenni, fel kel tenni aztán go. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ezt be kell vállalni. De egy profi gumis, a kopásából talán ki tudja következtetni merre forgott. Amugy nem tudsz mit tenni, fel kel tenni aztán go. Az lesz sztem csak kár lenne érte mert egész jók még Hankook made in hungary van rajt. :) Köszöntem a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Gondolom a futómű beállítással lehet valami, összetartás, dőlés, vagy valami ilyesmi, el kell vinni beállíttatni. Olyan 6-8 ezer forint. Szóval az asszony kocsijával szoptunk be egy szöget. A feje van belül, leszerelés nélkül kiszúrtam hogy hol van a kis g>*i, kréta jelölés. Mentem is vele pár km-t, lassan ereszt csak le, 10-12 óra. Na mondtuk, hogy már csak ez hiányzott. (Bal hátsó szálszakis, jobb hátsó félrekopott, kb 4 mm futó van rajtuk ) Két meglepetés is ért, a Dai-ban van egy normális emelő, na akkor vegyük le, kézifék egyes, hátra ékek bekalapál, jah és a tüzelőből tuskók, meg féltéglás bakolás alá, amolyan biztosra menjünk alapon. Áhhh koszos a felni belül, olyan zsíros ,hogy az már ha fél birkanyájon való áthajtás esetén sem lehet ennyire rémes. Mosásra előregurítottam, meg a pótot kivettem 144es Semperit - szóval nem raknám fel még 50 méterre sem. A saját nyári garnitúrámat is előkotortam, nagnyomású mosózás félhomályban, fejlámpával. Drága nejem : ugye előbb a földön lazítod meg meg picit, aztán emeled fel??? Tényleg rászorulna a levegőben a kerék a feszes csavarok miatt az agyra? Nem gugliztam még, de csak az átlósan egyenlő nyomatékkal húzzuk meg, és megpörgetjük dolgot véstem az eszembe. BTW: A nejem pótgumija GM felnis!!!!!!! Pontosabban F Astra ET 46 os, 13 as felni, a poén hogy nem tom az 5,5 és 5 coll az mekkora eltérés ? 4,5Jx13" 4x100x56 ET45 gyári méretekvannak a japánnál, Opelnál meg 5,5Jx13; 4x100 okés!!! 56,5 mm. Ezek majdnem egyező méretek. Szerintetek is vegyek rá Astra felniket télivel együtt ha majd lesz sok pénzem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Szóval az asszony kocsijával szoptunk be egy szöget. A feje van belül, leszerelés nélkül kiszúrtam hogy hol van a kis g>*i, kréta jelölés. Mentem is vele pár km-t, lassan ereszt csak le, 10-12 óra. Na mondtuk, hogy már csak ez hiányzott. (Bal hátsó szálszakis, jobb hátsó félrekopott, kb 4 mm futó van rajtuk ) Két meglepetés is ért, a Dai-ban van egy normális emelő, na akkor vegyük le, kézifék egyes, hátra ékek bekalapál, jah és a tüzelőből tuskók, meg féltéglás bakolás alá, amolyan biztosra menjünk alapon. Áhhh koszos a felni belül, olyan zsíros ,hogy az már ha fél birkanyájon való áthajtás esetén sem lehet ennyire rémes. Mosásra előregurítottam, meg a pótot kivettem 144es Semperit - szóval nem raknám fel még 50 méterre sem. A saját nyári garnitúrámat is előkotortam, nagnyomású mosózás félhomályban, fejlámpával. Drága nejem : ugye előbb a földön lazítod meg meg picit, aztán emeled fel??? Tényleg rászorulna a levegőben a kerék a feszes csavarok miatt az agyra? Nem gugliztam még, de csak az átlósan egyenlő nyomatékkal húzzuk meg, és megpörgetjük dolgot véstem az eszembe. BTW: A nejem pótgumija GM felnis!!!!!!! Pontosabban F Astra ET 46 os, 13 as felni, a poén hogy nem tom az 5,5 és 5 coll az mekkora eltérés ? 4,5Jx13" 4x100x56 ET45 gyári méretekvannak a japánnál, Opelnál meg 5,5Jx13; 4x100 okés!!! 56,5 mm. Ezek majdnem egyező méretek. Szerintetek is vegyek rá Astra felniket télivel együtt ha majd lesz sok pénzem? Szerintem csak azért kell a földön meglazítani a csavarolat, mert a levegőben elpörög a kerék, mondjuk az első. A gumisnak mindegy, mert a légkulcs lelövi úgy is, de amelyik olyan, bár nem sok, az nyomatékkulcsal húz utánna. Amúgy is rá kell szorulnia, mert ugye az agy kúpos, meg a felni is, hogy ne kottyanjon. Meg is illik kenni, mondjuk rézpasztával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Az lesz sztem csak kár lenne érte mert egész jók még Hankook made in hungary van rajt. :) Köszöntem a segítséget Csak egy tipp: oldalról nézve nem látsz ferde kopást a mintákon? Tudod milyen autón volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 De ha használtak a gumik nem mennek tönkre ha most másik irányba forognak mint eddig? Egyszer valahol halottam valamit erről. :) Állítólag a gumiba lévő cuccok beállnak 1 irányba és ha utána másfele megy szövethibás lesz. Nemot h ez igaz-e. Ezt én is így tudom, hogy használat közben beállnak egy írányba és onnantól kezdve elvileg nem kéne változtatgatni a forgásírányt, mert talán szálszakadás lesz a vége! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 szerintetek az A vekim megeszi az 195/50 ET35 7JX15 ös kereket? Tartok tőle, hogy hátul bele érne az ívbe. Ma raktam fel egy 205/55 R16 J7,5 ET35öt próbának és hát az bele érne, ha megpakolom, lehet nagyobb ET kellene vagy egy 6-7 " széles jó lenne ET35el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 szerintetek az A vekim megeszi az 195/50 ET35 7JX15 ös kereket? Tartok tőle, hogy hátul bele érne az ívbe. Ma raktam fel egy 205/55 R16 J7,5 ET35öt próbának és hát az bele érne, ha megpakolom, lehet nagyobb ET kellene vagy egy 6-7 " széles jó lenne ET35el? Amit először írtál, az simán el fog férni. Amit meg felpróbáltál, az 3számmal, nagyobb mint ami kellene rá, nem csoda hogy beleért. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Amit először írtál, az simán el fog férni. Amit meg felpróbáltál, az 3számmal, nagyobb mint ami kellene rá, nem csoda hogy beleért. :) Az jó volna, ha elférne, találtam egy ILYEN OLDALT az ET-t lehet számolni, úgy tudom a gyári az 14" ET49 J5,5 széles, ha felteszem amit írtam, akkor azt írja 33 mm-el kintebb lesz az eredetihez képest a kerék külső szélének helyzete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Az jó volna, ha elférne, találtam egy ILYEN OLDALT az ET-t lehet számolni, úgy tudom a gyári az 14" ET49 J5,5 széles, ha felteszem amit írtam, akkor azt írja 33 mm-el kintebb lesz az eredetihez képest a kerék külső szélének helyzete. Ami méretet mondtál először, az a határ ami még elfér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 így nézett ki amúgy:D: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 így nézett ki amúgy:D: http://kepfeltoltes.hu/100401/Fot_0255_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100401/773885304Fot...ltoltes.hu_.jpg Ebből a szögből fényképetve pont az nem látszik, hogy mennyire lóg ki. A gumi egyébként váltóméret? Az nem nagyobb átmérőben kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Ebből a szögből fényképetve pont az nem látszik, hogy mennyire lóg ki. A gumi egyébként váltóméret? Az nem nagyobb átmérőben kicsit? Leírta a méreteket.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Ebből a szögből fényképetve pont az nem látszik, hogy mennyire lóg ki. A gumi egyébként váltóméret? Az nem nagyobb átmérőben kicsit? Sajna így is látszik, hogy nagyon kilóg :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Csak egy tipp: oldalról nézve nem látsz ferde kopást a mintákon? Tudod milyen autón volt? Üdv! Nemtom min volt. A ferde kopásból mit lehetne megállapítani? Mármint gondolom a forgásirányt de hogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Üdv! Nemtom min volt. A ferde kopásból mit lehetne megállapítani? Mármint gondolom a forgásirányt de hogy? Általában a kerekek néhány fokkal befele dőlnek. Így a gumik belső felei is jobban kopottak. De ez nem jelenti azt, hogy mindegyik autón. Pl astrán csak az elsők ferdék egy picit, a hátsók nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Általában a kerekek néhány fokkal befele dőlnek. Így a gumik belső felei is jobban kopottak. De ez nem jelenti azt, hogy mindegyik autón. Pl astrán csak az elsők ferdék egy picit, a hátsók nem. Ebből a forgásirányt még nem találod ki. :D :) A futófelületen kell keresni. A lamellák éle picit kopottabb a menetiránynak hátrafelé. Értelemszerűen a kerék alján. Ahogy kapaszkodik a gumi, abbol jön ez a kis kopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Ebből a forgásirányt még nem találod ki. ;) :) ... Rá van írva krétával: BE, JE, JH, BH :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts