Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok.

Felnit szeretnék az autóra de nem nagyon vágom a tűréshatárokat és a pontos méreteket.

Pl: 15"4x98-as

ennyi van megadva.15colos 4x98as. Tudom,hogy 4 x 100-as kell az astrára,akkor ez már nem megy rá?

15 colost szeretnék.Viszont nem minden áron.Nekem a kényelem és a menetteljesítmény a legfontosabb.Nem szeretnék pattogni valami csili-vili felniben.Segítsetek légyszi egy szakbarbáron. ;)

Elküldve

Csak egy tipp hozzá ;) viszont az illesztő/tehermentesítő peremnek passzolnia kell..

Elküldve
Calibra felnik? Jól néz ki ;) Mér r...-jon meg?

Nem. RH Cup.

Mert megvettem örültem, de a vele vett központosítő nem volt belevaló. Rendeltem másikat. Rosszat küldtek először, csak aztán a jót.

Ezután rájöttem, hogy ki van esztergálva a felniből 3 mm nem fog jól felfeküdni az agyra. Csináltattam olyan 3 mm-s távtartót amivel már jó lesz.

Átrakattam a fehérről a gumit, raktam volna fel elöl beleér a 256-os fékbe. Csináltattam hozzá másik távtartót, csakazért sem akart belemenni a felnibe. Hajszálnyit de nagyobb volt. Összevissza kellett csiszolni hogy jó legyen. Persze az eredeti távtartóból és központosítóból már nem kell így kettő. A kerékőrnek a kupakrésze a tegnapi első használattól már kezd elnyalódni, a távtaró miatt lehet hogy hosszabb kerékcsavarokat illene majd belerakni....

Elküldve
Nem. RH Cup.

Mert megvettem örültem, de a vele vett központosítő nem volt belevaló. Rendeltem másikat. Rosszat küldtek először, csak aztán a jót.

Ezután rájöttem, hogy ki van esztergálva a felniből 3 mm nem fog jól felfeküdni az agyra. Csináltattam olyan 3 mm-s távtartót amivel már jó lesz.

Átrakattam a fehérről a gumit, raktam volna fel elöl beleér a 256-os fékbe. Csináltattam hozzá másik távtartót, csakazért sem akart belemenni a felnibe. Hajszálnyit de nagyobb volt. Összevissza kellett csiszolni hogy jó legyen. Persze az eredeti távtartóból és központosítóból már nem kell így kettő. A kerékőrnek a kupakrésze a tegnapi első használattól már kezd elnyalódni, a távtaró miatt lehet hogy hosszabb kerékcsavarokat illene majd belerakni....

Akkor kalandos volt.

Nekem is kell vmit kezdenem majd az alufelnikkel, pár hete mikor centíroztattam, az egyik elsőre 85g kellett, a másikra meg 50g! Pedig csak 13-asak. És 110 körül kezd rázni a kormányom. Asszem ezt a szezont még kibírják, aztán vagy görgőztetés, vagy csere.

Elküldve
Akkor kalandos volt.

Nekem is kell vmit kezdenem majd az alufelnikkel, pár hete mikor centíroztattam, az egyik elsőre 85g kellett, a másikra meg 50g! Pedig csak 13-asak. És 110 körül kezd rázni a kormányom. Asszem ezt a szezont még kibírják, aztán vagy görgőztetés, vagy csere.

Lehet gumi miatt is.

Elküldve
Jól néz ki ;)

De váltóméret ez Corsára?

185/55 kellene,de az drága,így 3% az eltérés és a pesti utak miatt nem gond ha magasabb!

Az astrán is ilyen van,meg havernak a B vekin,próbáltam azon is,jó gumesz! :lol:

Elküldve
Szia én is hasonlóan jártam el azzal a különbséggel hogy sógorom is rendelt gumit ;) így a zsállítás olcsobb volt.

Megkérdezhetem neked mennyit futott az 512esed?

Neked egységesen kopott?

Sajnos félidőben volt egy futómű hibám 1 hónapig, amíg észrevettem, és az elnyalta a szélét.

Új minta mélység 7,5 mm volt, futott 3 szezont (46273 km), méretek: 2,9 - 2,9 - 3,2 - 3,8 mm.

Elküldve
Szerintetek mennyire elfogulatlanok ezek a tesztek? ;)

Kis részrehajlás szerintem van bennük, de ez sajnos "természetes". :lol:

Mondjuk még mindig jobb, mint a magyar autós "szaksajtó" :lol:

Elküldve
Szerintetek mennyire elfogulatlanok ezek a tesztek? ;)

Iránymutatásnak teljesen jó.

Én úgy gondolom, hogy gumiválasztás előtt a lehető legtöbb infót be kell gyűjteni, ha pedig azok korrelálnak egymással akkor nagy tévedés nem lehet.

Elküldve
Én úgy gondolom, hogy gumiválasztás előtt a lehető legtöbb infót be kell gyűjteni, ha pedig azok korrelálnak egymással akkor nagy tévedés nem lehet.

Hát nem tudom,én nem hiszek ezekenek a teszteknek.

Nyári gumiban azért dönöttem a Bf melett,mert a másik verdán is az van és baromi jó,na meg haver vekijén is az van és ott is igen jól vizsgázik.

Én inkább a saját tapasztalatra támaszkodom.

Elküldve

Sziasztok!

olyan gondom van, hogy rázott az elelye az autónak, 90-110 között. elvittem görgőztetni a két elsőt , azt mondták, hogy az egyikbe sok van, a másikat az nem muszáj görgőzni mert annyira kicsi van benne, és hogy gondoljam át hogy szeretném-e görgőztetni azt is. én azt mondtam, hogy görgőzzék ki azt is. megcsinálták, felrakták rá a gumikat, és azt mondták, hogy mostmár nem szabad ráznia. de sajnos még mindig ráz. mi lehet a gond? lehet hogy szálszakadásos lenne a gumi? de akkor a gumisnál miért nem mondták , hogy szálszakadásos? a télikerékkel nem rázott egyáltalán. a téli kerék 175/70 13, a nyári 195/50 15 Segitségeteket előre is köszönöm

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.