Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Amit így hirtelen ajánlani tudok:

Falken 512-es: erős szerkezetű, konstans jó minőségű, jó tapadású, főleg szárazon. Legyűrhetetlen.

Dunlop SP01: nagyon eltalált keverék és mintázat száraz és vizes útra is. Árban sajnos kicsit erősebb.

Elküldve

És mit szóltok a Debica Passio-hoz? Ár/érték arányra gondolok. Olyan gumit kell választanom amit Erdélyben is kaphatok. Csak akkor éri meg elmennem Mo.-ra, ha jóval olcsóbban kapok valamit.

Elküldve
Én is néztem az abaqua-n a 205/45*16 ami nekem kell 16eft/db! :)

olyan olcsó???? nemá!!! :D

bezzeg a 215/40.................... :?

Elküldve

olyan olcsó???? nemá!!! :D

bezzeg a 215/40.................... :?

Ebből a megfontolásból maradtam a 16'' mellett a tervezett 17'' helyett :lol:

(egyenlőre :twisted: )

Matador MP42 - Elite 2 16155ft/db azaz a garnitura 64620ft 205/45*16

Elküldve

Az árak alapján a Matador ugyanott van ahol a Debica. Nekem a kettő közül azért tetszik a Debica, mert ugy tünik sokkal puhább a gumikeverék mint a Matadornál (tapogattam mindkettőt).

Nekem volt egyszer ugyanilyen kemény és olcsó gumim, meg is ütöttem az autóm hátuját, mert csunyán kifarolt kanyarban fékezve. Kopp, kopp soha ne történjen többé. Lehet, hogy a puha gumival az autó többet fogyaszt, de jobban is tapad.

Persze a profi gumiktól gondolom mindkettő távol áll.

Elküldve
És mit szóltok a Debica Passio-hoz? Ár/érték arányra gondolok. Olyan gumit kell választanom amit Erdélyben is kaphatok. Csak akkor éri meg elmennem Mo.-ra, ha jóval olcsóbban kapok valamit.

Nekem Debica Furio a nyári gumim(195/50R15) és teljesen meg vagyok vele elégedve.

Szerintem rajta! :)

Üdv.:

Mező

Elküldve

nekem először pirellim volt, na az iszonyat kemény volt (pattogott mint a nikkelbolha), azután falkenem volt és most a 16os is vagy falken lesz vagy kipróbálom a toyot....

Elküldve
nekem először pirellim volt, na az iszonyat kemény volt (pattogott mint a nikkelbolha), azután falkenem volt és most a 16os is vagy falken lesz vagy kipróbálom a toyot....

Azonos méretű Pirellivel pattogósabb volt a kocsi, mint Falkennel?

Elküldve
Azonos méretű Pirellivel pattogósabb volt a kocsi, mint Falkennel?

ezt nálunk a 16ba úgy hívják, hogy elég a 2-2.1 a gumába nem kell bele 2.3-2.5 :wink:

Elküldve

a pirelli (az én véleményem szerint) sokkal keményebb gumi (és nem a guminyomás miatt volt pattogós), de iszonyat melegben és kis pörgetés után bemelegedett és akkor már jól tapadt, de hidegen szar volt vele kanyarodni

ellenben a falken egyfolytában puha volt és jól tapadt, bár meg kell hagyjam, hogy jobban is kopott

Elküldve
ezt nálunk a 16ba úgy hívják, hogy elég a 2-2.1 a gumába nem kell bele 2.3-2.5 :wink:

nálam a 17-ben 3,5 volt, a 14-ben is annyi van (mert amúgy használhatatlan az autó a ballonos gumival)

Elküldve

Na ha már itt tartunk... télen megszoktátok emelni a nyomást ??

Én még ősszel megemeltem 2.35 körülire (175/70 R13)... és nekem bejött... nomeg tekerni is könnyebb :) ... csak persze jobban rázott...

Elküldve
És mit szóltok a Debica Passio-hoz? Ár/érték arányra gondolok. Olyan gumit kell választanom amit Erdélyben is kaphatok. Csak akkor éri meg elmennem Mo.-ra, ha jóval olcsóbban kapok valamit.

Ennyire olcsó guminál az ár érték szerintem már nem megfelő viszonyítási alap.

Vagy szart veszel és egyszer emiatt csattansz, vagy normálisat, kicsivel többért és akkor nyugodtabban autózhatsz.

Szerintem..

Ha megnézed a gumiárakat akkor láthatod, hogy nincs akkora különbség az árak között, azt a 4-5 ezer forint pluszt meg igazán megéri rááldozni.

Ha sokkallod akkor meg vegyél használt márkásat ne gagyit.

Elküldve
Ha sokkallod akkor meg vegyél használt márkásat ne gagyit.

ezzel én nagyon nem értek egyet

a használt sokkal rizikósabb, igazából a gumis sem tudja megmondani a pontos állapotát

ha kapott egy ütést és elgyengültek a szálak, akkor elég kellemetlen meglepetések érhetnek

szerintem inkább gyengébb minőség, de új (már ha nem te, vagy rokon, vagy nagyon megbízható ismerős használta előtte)

a debica amúgy sem szar, nekem a régi 17esen barumok voltak, soha semmi bajom nem volt vele

ami magyarországon hivatalosan piacra kerül, az életveszélyes nem lehet

de amúgy igen, ilyen kis méretben inkább + 4-5e és akkor jó a minőség és új is

nagyobbnál már ez nem biztosan jó megoldás, ott már inkább a gumi árát kell rádobni mégegyszer, hogy minőségibbet kapjál

Elküldve
ami magyarországon hivatalosan piacra kerül, az életveszélyes nem lehet

de amúgy igen, ilyen kis méretben inkább + 4-5e és akkor jó a minőség és új is

nagyobbnál már ez nem biztosan jó megoldás, ott már inkább a gumi árát kell rádobni mégegyszer, hogy minőségibbet kapjál

A nagyobb méret már minden fajtában jobb a gumisok szerint (már akikkel én beszéltem)

Állítólag a 13- 14" készül keleteurópában ,az ettől nagyobbak már Pl: barumban is minimum ausztriában gyártódnak. Szóval ez valamit már elárul a minőségről is.

Elküldve
A nagyobb méret már minden fajtában jobb a gumisok szerint (már akikkel én beszéltem)

Állítólag a 13- 14" készül keleteurópában ,az ettől nagyobbak már Pl: barumban is minimum ausztriában gyártódnak. Szóval ez valamit már elárul a minőségről is.

hát nem tom

anyám vectráján "gagyi" gumik voltak mindig is, de sosem éreztem vele problémát

szerintem akkor is új, főleg hogy a legtöbb új gumira már 2 év gari van

a barumra pl ha jó helyen veszed, akkor még a padkázásra is van gari!

]http://www.gumibolt.hu/barum/gari.HTM

Elküldve

hát nem tom

anyám vectráján "gagyi" gumik voltak mindig is, de sosem éreztem vele problémát

szerintem akkor is új, főleg hogy a legtöbb új gumira már 2 év gari van

a barumra pl ha jó helyen veszed, akkor még a padkázásra is van gari!

]http://www.gumibolt.hu/barum/gari.HTM

Ez jó...kicseréljük a megrongálódott abroncs maradványprofil értékének beszámításával. :) szóval ha már használhatatlan akkor mennyiért veszik valyon be 100Ft-ért? :?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.