FPepe Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Igen, de szerintem (cáfolj rám ha rosszul tudom) ha a 15-höz ültetem a kocsit, akkor pl ha kicserélem később16-ra akkor az nem fog beférni alá. Mondjuk én kompromisszum képes vagyok. Akkor mit javasolsz? Ez akkor igaz, ha a 16-os sokkal szélesebb, vagy ha az ET-je nem stimmel. Egyébként sztem pesti utakra, ráadásul 14NZ-vel még a 195/50R15 is túlzás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 16-ban nem lesz váltóméret. ET attól is függ milyen széles maga a felni, és milyen gumi lesz rá. Miért ne lenne? :lol: 215/40R16 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Na szuper, sikerült kellőképp elbizonytalanítani ebben a kérdésben. Most már végképp nem tudom akkor, hogy mit csináljak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 A nagyobb kerékátmérő a hajtásnak ad többletfeladatot, a szélesebb kerék a futóműnek, szóval valami kompromiusszumot kell találni. Arról nem beszélve, hogy nő az áttétel, de legalább könnyebb a ménest zabolázni :lol: Nem tudom, van-e az autón valami átalakítás, ha nincs, én maradnék a 15"-nál. Nekem 205/50 R16 van fent, de nagyobb kereket akkor se raknék fel ha fizetnek érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 A nagyobb kerékátmérő a hajtásnak ad többletfeladatot, a szélesebb kerék a futóműnek, szóval valami kompromiusszumot kell találni. Arról nem beszélve, hogy nő az áttétel, de legalább könnyebb a ménest zabolázni :lol: Nem tudom, van-e az autón valami átalakítás, ha nincs, én maradnék a 15"-nál. Nekem 205/50 R16 van fent, de nagyobb kereket akkor se raknék fel ha fizetnek érte. Átalakítás alatt mit értesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Átalakítás alatt mit értesz? Kerékagy, féltengely, gátlók, hogy jobban bírja a terhelést amit egy nagyobb keréktől kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Most nemtudom mirevélni ezt a HSZ -ed :lol: Csak 10% kedvezményt kapnak a dolgozók és 2 évet alá kell írn i. Egyébként meg nagyon megbízható és minimális szervízigényű a SUZUKI. Én már csak tudom. 1996 óta vagyok ott minőségellenőr. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Kerékagy, féltengely, gátlók, hogy jobban bírja a terhelést amit egy nagyobb keréktől kap. A féltengely erősebb. A gátló Monroe reflex gázos. A kerékagy Calibra, a toronyagycsapágy is. Ez átalakítottnak számít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 A féltengely erősebb. A gátló Monroe reflex gázos. A kerékagy Calibra, a toronyagycsapágy is. Ez átalakítottnak számít? Erre akartam kilyukadni. Örülök hogy nem azok közé tartozol, akik a full széria futóművet "csinosítják" nagy kerékkel. Csak ez nincs benne az aláírásodban, ezért kérdeztem. Az a méret ami nekem van, a tied alá is be kellene férjen. 205/50 nem a legáltalánosabb méret, de azért lehet rá ésszerű áron gumit kapni, legalábbis nekem tavaly tavasszal sikerült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Erre akartam kilyukadni. Örülök hogy nem azok közé tartozol, akik a full széria futóművet "csinosítják" nagy kerékkel. Csak ez nincs benne az aláírásodban, ezért kérdeztem. Az a méret ami nekem van, a tied alá is be kellene férjen. 205/50 nem a legáltalánosabb méret, de azért lehet rá ésszerű áron gumit kapni, legalábbis nekem tavaly tavasszal sikerült. Hát igen, még nem nagyon tudom, mit hogyan hová, ahhoz még nagyon új klubbos vagyok. Most a legtöbb kritikát azért kapom a családban meg az ismerősöktől hogy ültessem le a kocsit ha már spoileres, meg vegyem le a horgot a végéről. De a horog sajna kell, annak maradni kell, bár nekem sem tetszik :lol: Az ültetés még megoldható méártékkel bár most is csak 15 cm-re van a földtől az eleje, ez nem tudom hogy sok vagy kevés, bár szemre lehetne pár centivel lejebb az orra. Ezért is gondolkoztam a 16-os keréken, mert az jobban töltené a kerékjáratot és akkor nem kéne annyit ültetni rajta talán. Bár igazán bizonytalan vagyok azért is érdeklődöm lelkesen. Minden tanács, pozitív- negatív kritika csak előbre visz a döntésben. Szóval ne fogjátok vissza magatokat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 hogy ültessem le a kocsit ha már spoileres, meg vegyem le a horgot a végéről. Én is leültetném , de amég nincsenek utak addíg ígymerad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Hát igen, még nem nagyon tudom, mit hogyan hová, ahhoz még nagyon új klubbos vagyok. Most a legtöbb kritikát azért kapom a családban meg az ismerősöktől hogy ültessem le a kocsit ha már spoileres, meg vegyem le a horgot a végéről. De a horog sajna kell, annak maradni kell, bár nekem sem tetszik :lol: Az ültetés még megoldható méártékkel bár most is csak 15 cm-re van a földtől az eleje, ez nem tudom hogy sok vagy kevés, bár szemre lehetne pár centivel lejebb az orra. Ezért is gondolkoztam a 16-os keréken, mert az jobban töltené a kerékjáratot és akkor nem kéne annyit ültetni rajta talán. Bár igazán bizonytalan vagyok azért is érdeklődöm lelkesen. Minden tanács, pozitív- negatív kritika csak előbre visz a döntésben. Szóval ne fogjátok vissza magatokat :lol: A horog pedig jó dolog, azon kivül amire való nagy segitség még enyhébb ráfutásnál meg parkolásnál ha rádmásznak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 A horog pedig jó dolog, azon kivül amire való nagy segitség még enyhébb ráfutásnál meg parkolásnál ha rádmásznak. :lol: Horog valóban hasznos, de ha ilyen kell is meg nem is helyzet van, akkor előnyös a leszedhető horog. Igaz a helye annak is kimarad hátul de mégsincs a kocsid végén az a darab vas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Horog valóban hasznos, de ha ilyen kell is meg nem is helyzet van, akkor előnyös a leszedhető horog. Igaz a helye annak is kimarad hátul de mégsincs a kocsid végén az a darab vas. Biztos meg lehet oldani vhogy hogy ne lehessen látni a horog helyét ha leveszi. Vmi kippattintható lökösdarabbal, vagy mittudomén. Azt hiszem vmelyik tipusnál az első vonószem is igy van elrejtve. De az biztos, hogy egy szépen ültetett körbespoilerezett kocsin furán néz ki a hátul kilógó vonóhorog. De hát he egyszer használva van, mit lehet tenni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Én is leültetném , de amég nincsenek utak addíg ígymerad! Ez csak gyenge kifogás...eddig nem volt olyan út ahol ne mentünk volna,vagy ne lehetne kikerülni........Egy jó erős felnivel meg nem lehet gond :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Ez csak gyenge kifogás...eddig nem volt olyan út ahol ne mentünk volna,vagy ne lehetne kikerülni........Egy jó erős felnivel meg nem lehet gond :lol: :lol: :D A felnivel nincs is baj , de akkor köll egy karter védő is :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 :lol: A felnivel nincs is baj , de akkor köll egy karter védő is :lol: :lol: Az is teljesen felesleges....sokkal lejjebb van az alja,ha rajta van a karter védő...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Az is teljesen felesleges....sokkal lejjebb van az alja,ha rajta van a karter védő...... :lol: Mikor mentünk BW re Cece felé... hu hát bakker ha láttad volna milyen bakhátas volt az ut ... hu mondom ha most nem hagyjuk el a kartert akkor soha :lol: Akkor gondolkodttam azon hogy ha leültetem akkor tutko leszakad ott! Egyébként , meg ha ültetem akkor csak is minőségi cuccal ahogy olvastam amit írtatok hogy egy koni szett az nyerő. Bár 4 új monroe van nekem gátlóba de sztem az nembírná a strapát! Szal amég nincs 120-140 ezer ft-om a gátlókra addíg marad a gyári :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember3, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Miért ne lenne? :lol: 215/40R16 :lol: Való igaz. 205-ben gondolkodtam. De én ekkora kereket a világért nem raknék fel főleg nem egy 14nz-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Való igaz. 205-ben gondolkodtam. De én ekkora kereket a világért nem raknék fel főleg nem egy 14nz-re. Ebben egyetértünk :lol: Egyébként a 205/40R16 se nagyon tér el a pontos váltómérettől (0,8%). Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Ebben egyetértünk :lol: Egyébként a 205/40R16 se nagyon tér el a pontos váltómérettől (0,8%). Köszi, a sok érvet ellenérvet. Átrágom a dolgokat. A Horog sajna marad, mert kell. Télen lehet beleállok és lecserélem egy kivehetősre, az még lehet egy alternatíva. Annak csak egy baja van, hogy azthiszem kisebb a terhelhetősége. Majd megnézem mit bír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Feltettem a 15-ös kerekeket a kocsira. 195/50-es Pirelli P5000Drago gumikkal. A felnik kicsit karcosak de majd télen kijavíttatom őket. Nekem tetszik. Tudom egy ültetés ráférne de ez CSALÁDI autó lesz. Jaa fel is lett polírozva az autó délelőtt. :lol: A fényezése még mindíg szvr de egy fokkal illatosabb így. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Mikor mentünk BW re Cece felé... hu hát bakker ha láttad volna milyen bakhátas volt az ut ... hu mondom ha most nem hagyjuk el a kartert akkor soha :D Akkor gondolkodttam azon hogy ha leültetem akkor tutko leszakad ott! Egyébként , meg ha ültetem akkor csak is minőségi cuccal ahogy olvastam amit írtatok hogy egy koni szett az nyerő. Bár 4 új monroe van nekem gátlóba de sztem az nembírná a strapát! Szal amég nincs 120-140 ezer ft-om a gátlókra addíg marad a gyári :D Tavalyi Abádszalóki túránál nem lehet rosszabb...ott is végig mentünk 20an,és senki nem akadt fent sehol........ :D :D :lol: Feltettem a 15-ös kerekeket a kocsira. 195/50-es Pirelli P5000Drago gumikkal. A felnik kicsit karcosak de majd télen kijavíttatom őket. Nekem tetszik. Tudom egy ültetés ráférne de ez CSALÁDI autó lesz. http://opeltomi.uw.hu/1501.jpg Jaa fel is lett polírozva az autó délelőtt. :lol: A fényezése még mindíg szvr de egy fokkal illatosabb így. :D Azt a H matricát nem akarod onnan leszedni???????? :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Azt a H matricát nem akarod onnan leszedni???????? :lol: :D Én raktam fel. :lol: Sajnos ott le van B@szva a festék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Én raktam fel. :lol: Sajnos ott le van B@szva a festék. :lol: Értelek...bár inkább a festék legyen lejöve :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts