Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 296
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

szép ám ! most kis kaszni munka van rajta de nem vészesen sok épp hogy. aztán egy teljes festés lesz meg egy motor felújítás :)

nekem is nagyon teszik és igényes a gazdája is . most kicsit átdolgozza a gépet szebbre .

Elküldve

Részemről az ajtókba menő kábeleket vezettem volna másképp. De tényleg szép darab. Hova valósi? Egy időben rohangált pár C Kadett a környéken, de mind eltűnt. Egy sokáig Lánycsókon állt a mosóban eladóként.

Elküldve

ez egy Pécsi srácé (Dávid/Dév) most épp nem használja de megfertőztem és szeretné gyáriasra megcsinálni :) majdnem minden nap találkozunk ő hozza az új alaktrészeket nekem .

a vezeték igen háát , majd reméljük módosítja B) (ez nálam is negatív dolog nem kicsit) ami lánycsókon állt azt eladták valahova( asszem 450 körül) . azt a darabot egy cimbim restaurálgatta kisebb nagyobb sikerrel de végül a fényezése lett tréééé... volt még egy lánycsókon azt én vettem meg :) meg ami volt még eladó B meg C a környéken de ezek rég voltak ...

nem sok maradt ezekből ami jó is sajna :omg: ami meg van az többnyire nem is eladó ..

  • 1 month later...
Elküldve

köfi ! :unsure:

igen a gyári is ilyen hosszú . sőt még le is kellet vágnom a gyáriból 6 centit hogy a lökös síkja mögé essen :wacko:

élőben talán még szebb :lol:

Elküldve

A versenyváltozatról sajna nem találtam infókat, de szériában a legerősebb C Kadettek az 1.9 GT/E volt (ez '75-'77-ig 105LE-s, '77-'79 ig meg 115LE-s volt), valamint a Rallye 2.0E, ez meg 110 lóerőt tudott.

Elküldve

Röhl a 77-es szezonban már a 400as motorral indult, gondolom phase II-III (200-230 Le) már akkor is volt,

de nem szerette, mert nem volt üzembiztos,

motorhiba miatt többször idő előtt be kellett fejeznie a futamot, vissza is ment az Abarth-hoz

Elküldve

gondolom a kilóméter óra nem a jégen pörgő gumit mutatta :wacko:

az elején hallatszott a motorhangon hogy ott valami VAN :lol: meggyőző lendületesség uralkodott a film végén :unsure:

Elküldve
gondolom a kilóméter óra nem a jégen pörgő gumit mutatta :unsure:

nemrég vezettem Fiat cabriot, annak már alapjáratnál így ugrált a mutatója :wacko:

Elküldve
azért furcsa is lett volna 105le, keresztbe így menni :unsure:

hát pedig egy 1.2-essel is lehet pörögni...csak difi meg rudosás kérdése...ott volt a Mantatalin a sárga C...pl..nyilván a videón láthatóban azért nem az 1.2 dübörög... :wacko:

Elküldve

hát igen én egy 1.3 ascona B nek cseréltem a difi ét mert drága barátom anno lerugta neki rendesen a marharépája :wacko:

modjuk nem tartott sokáig a csere :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.