Hic Elküldve Július16, 2006 Megoszt Elküldve Július16, 2006 Csak,hogy dicsekedjek egy picit Hic-nek. :) ... Ne mán, most meg összekentem a billentyűzetet, mert csorog a nyálam.... :D :) De látjátok, pl. ezt se lehetne behozni már, csak alkatrésznek... :D A jövő héten megyek a barátomhoz Fürthbe, lesz pár GT nézés is :unsure: - de csak tájékozódom, mert amíg nincs magyar papírom, addig nem hozok be donort.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boogie Elküldve Július19, 2006 Megoszt Elküldve Július19, 2006 Hic: a Veterán Opel Klub oldalán a hirdetések között árulnak egy GT-t. Elég érdekes :unsure: , de azért gondoltam szólok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Július20, 2006 Megoszt Elküldve Július20, 2006 Hic: a Veterán Opel Klub oldalán a hirdetések között árulnak egy GT-t. Elég érdekes :unsure: , de azért gondoltam szólok. :) Igen, láttam, köszi, hogy gondoltál rám! Sajna komolytalan a dolog.... Német papírokkal - hát olyat annyit hozok, amennyit nem szégyellek, csak pont az a baj, hogy forgalomba nem tudod helyezni, max. OT vizsgával - arra meg ilyen sok módosítással (2.2 motor, karosszéria, stb.stb.) semmi esélye. Jól beragadt neki, már régóta látom a hirdetéseit.... Arról próbálja meggyőzni a vevőt, hogy majd változik még a jelenlegi szabályozás, és egyszer majd kaphat rendszámot.... na persze... pont így nem szeretnék járni én sem. Tényleg vmi. magyar papíros szakadékot keresek. Ha túl puccos az se jó, mert akkor drága is, meg hol marad a mulatság (aki nem szeret szívni, az ne is foglalkozzon régi autóval :D ) Amíg meg nem találok, addig tényleg csak a remény marad, hogy egyszer még finomítanak az import szabályokon.... Van egyébként egy ötletem, csak nem tudom, jó-e? Blitz biztos jobban informált e téren... A jelenlegi szabályozás szerint, Euro 3-as import autó gond nélkül forgalomba helyezhető. Ha veszek egy GT-t a lajtán túl, aztán itthon megházasítom egy C20XE motorral (asszem az Euro3), akkor mi van? Forgalomba helyezhetem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július21, 2006 Megoszt Elküldve Július21, 2006 ....C20XE motorral (asszem az Euro3).... Kettes lesz az inkább, szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július21, 2006 Megoszt Elküldve Július21, 2006 EURo 2-es... :unsure: És ehhez a hásassághoz nem elég ám a szülők beleegyezése...kell még egy két apróság, hogy belekerülhessen más moci... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Július21, 2006 Megoszt Elküldve Július21, 2006 EURo 2-es... :unsure: És ehhez a hásassághoz nem elég ám a szülők beleegyezése...kell még egy két apróság, hogy belekerülhessen más moci... :) Hmmm... hát akkor vmi. újabb moci kell, Z18 vagy Z20. Az eredeti 1.9-es 90 lovas, szóval akár egy Z16-os is elvinné - az 1.8-as vagy 2 literes meg valszeg nirvána lehet benne. Könnyű kis autó az még, viszik a lovak... C20XE-t egyébként már többen beraktak így vagy úgy... Persze nyilvánvaló, hogy nem csak blokk ki - blokk be művelet lenne. :D Tartóbakok, hűtő, AC, kipuff igazítás, váltó, teljes kábelköteg + futómű és fékek is fel kell nőjenek a feladathoz, szóval szinte teljes átépítés, ha korrekt akarok lenni. Lehet, hogy még terveztetni is kell. De amúgy is szét kell kapni csontig az autót... és így is kijönne kb. annyiból, vagy lehet, hogy olcsóbban is, mint egy megfelelően restaurált, vagy eredeti állapotában korrektül megőrzött darab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Július24, 2006 Megoszt Elküldve Július24, 2006 Kettes lesz az inkább, szerintem. A C-az euro egyes tudtommal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július25, 2006 Megoszt Elküldve Július25, 2006 Gábor haverom nekiállt kilakatolni azt a barna GT-t. Háát lesz vele munka rendesen. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Mi is nekiállunk egy "kis" lakatolásnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Jaj szegényke.... :) szívem szakad meg... :D Beugorhatnék hozzátok Blitz, megkukkolni?.... :unsure: (ma délelőtt járok felétek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Jaj szegényke.... :) szívem szakad meg... :D Beugorhatnék hozzátok Blitz, megkukkolni?.... :unsure: (ma délelőtt járok felétek) gyere nyugodtan Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 gyere nyugodtan Meg is néztem! :) Nagyon jó állapotú a gép! Belül szinte hibátlan, és tök eredeti rajta minden. Kár, hogy körbe van törve, de remélem Blitzék szépen meg fogják csinálni :D - megérdemelne még sok szép évet ez az ótó! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus19, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2006 Csak érdekességképpen: 2006. január 1-én Németországban 1932 db GT volt forgalomban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 Trojka Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 Trojka Wow.... nem jutok szóhoz! Azt gondoltam Magyarországon összesen max. ennyi GT van, nemhogy a 18. kerületben.... :wub: Meddig lesznek nálatok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 Wow.... nem jutok szóhoz! Azt gondoltam Magyarországon összesen max. ennyi GT van, nemhogy a 18. kerületben.... :P Meddig lesznek nálatok? sokáig :wub: A kék alkatrésznek érkezett a törötthöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 sokáig :P A kék alkatrésznek érkezett a törötthöz. Ez, ha nem zavarok, előrevetíti egy közeli látogatás képét :wub: (megyek nyálat csorgatni, de valószínű csak jövő héten...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 Ez, ha nem zavarok, előrevetíti egy közeli látogatás képét :wub: (megyek nyálat csorgatni, de valószínű csak jövő héten...) én még toltam is picit az egyiket bibibííí :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 én még toltam is picit az egyiket bibibííí :wub: Én meg beülök majd, és tekergetem a kormányt.... Brrrrr. Brrr... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 Én meg beülök majd, és tekergetem a kormányt.... Brrrrr. Brrr... B) Már ha beférsz!!! BIBIBI! :wub: :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus25, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2006 Trojka Újraértelmeztem hírtelen a szentháromság fogalmát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus26, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2006 Újraértelmeztem hírtelen a szentháromság fogalmát... A jobboldali az arkangyal. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Szeptember29, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2006 Inkább átraktam ide... Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Január25, 2007 Megoszt Elküldve Január25, 2007 az árlista: http://www.heister-gruppe.de/files/opel-gt-preis2007.pdf na ennek a nettóminuszregadójából azért illik adni olyan 15-20 %-ot Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Február26, 2007 Megoszt Elküldve Február26, 2007 a már 20 évs GT Club Mönchenglabach a kabel1 csatorna autós műsorában tesztelte a GT-t digizve itt: http://www.zwovierer.de/Videos/opelgt.mpg 65 Mb ha nem mükszik akkor a http://www.kabel1.de -n valahol szintén megtalálható összefoglalva az elhangzottakat: - szerintük is gyakorlatilag nulla csomagtér, ami annyira nulla, hogy egy laptoptáskát nem lehet benne elrejteni nyitott tető esetén - kidolgozottságot jónak illetve jobbnak találták, mint a Speedster-ét - szerencsére ők nemcsak a formát nézték, azonnal csápra vágták, nagyon meglepődtek: a futőmű elöl hátul kettős lengőkaros alumíniumból a futómű otthon is állítható, mivel a látottak alapján excentertengelyen csatlakoznak a lengőkarok az alvázhoz, (szerkezeti rajzot még nem találtam) ha valaki mást lát pls okosítson ki az igazsággal nagyon igényesnek találták ezt a futóműmegoldást az árkategóriában más: itthoni sajtó szerint magyar ára 8,4 m. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts