zotya975 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 szerintetek van ennek értelme? http://www.ebay.com/itm/Opel-Astra-F-Classic-Estate-Red-Magnetic-Sump-Plug-Washer-/270975112808?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f17601668 vagyis tudom hogy van, csak mennyi? ( ja nem azé me piros, hanem a mágnes miatt :D ) jól megszopattam magam, olajcsere után visszaraktam a régi réz tömítést a leresztőnél (pedig vót másik :omg: ) á gondoltam jó lesz, lett a ló######t, csepeg, mondjuk most az új olajjal(híg) folyik orán száján, fent-lent, de most a leeresztőnél is csepeg..... 80forint..... Hát mintha a gyári csavarban is lenne mágnes, de nem vagyok biztos benne. Meg a képen úgy tűnik a csavar "túl magas" már az a része ami kilóg a karterból én alapból odaverem mindenhova a gyárival is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Hát mintha a gyári csavarban is lenne mágnes, de nem vagyok biztos benne. Meg a képen úgy tűnik a csavar "túl magas" már az a része ami kilóg a karterból én alapból odaverem mindenhova a gyárival is. sztem abba nincs, legalábbis nekem sztem a kép csak "illusztráció" én úgy/olyanhelyen nem közlekedem Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 szerintetek van ennek értelme? http://www.ebay.com/itm/Opel-Astra-F-Classic-Estate-Red-Magnetic-Sump-Plug-Washer-/270975112808?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f17601668 vagyis tudom hogy van, csak mennyi? ( ja nem azé me piros, hanem a mágnes miatt :D ) jól megszopattam magam, olajcsere után visszaraktam a régi réz tömítést a leresztőnél (pedig vót másik :omg: ) á gondoltam jó lesz, lett a ló######t, csepeg, mondjuk most az új olajjal(híg) folyik orán száján, fent-lent, de most a leeresztőnél is csepeg..... 80forint..... Szerintem a leeresztő csavarnál nem tud folyni. Ha félig kitekerem a csavart akkor sem jön még semmi olaj,onnan gondolom.A kartertömítéstől,szimeringtől jövő olaj ott csöpög le az inkább elképzelhető. Meg a gyertyáknak is hasonló menete van,volt olyan,hogy elfelejtettem meghúzni a gyertyákat,csak betekertem őket. Néhány ezer km után gondoltam megnézem milyenre égtek,akkor vettem észre,hogy bakker ezek lötyögnek a menetben. Semminek nem lett semmi baja,meg így is bent tartotta azt a 12bart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Szerintem a leeresztő csavarnál nem tud folyni. Ha félig kitekerem a csavart akkor sem jön még semmi olaj,onnan gondolom. Dehogynem tud... csak egy f.sz kell hozzá, aki nem kapatja be a csavart normálisan, de mivel kemény, izomból megoldja. Utána esélye nincs az embernek csöpögés-mentesre visszatekerni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Szerintem a leeresztő csavarnál nem tud folyni. Ha félig kitekerem a csavart akkor sem jön még semmi olaj,onnan gondolom.A kartertömítéstől,szimeringtől jövő olaj ott csöpög le az inkább elképzelhető. Meg a gyertyáknak is hasonló menete van,volt olyan,hogy elfelejtettem meghúzni a gyertyákat,csak betekertem őket. Néhány ezer km után gondoltam megnézem milyenre égtek,akkor vettem észre,hogy bakker ezek lötyögnek a menetben. Semminek nem lett semmi baja,meg így is bent tartotta azt a 12bart. mondjuk lehet, me folyik és az a csavar van legalul Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 gondolom már hallottatok róla, de aki nem: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 gondolom már hallottatok róla, de aki nem: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis/ Épp most akartam belinkelni én is! :D Főleg a Castrol imádóknak a figyelmébe ajánlom! Idáig csak duma volt róla itt a fórumon, de ez némi tájékoztatást is ad. Én maradok a márkámnál, 7 éve bevált. A motorom megbontás nélkül túl van a 290 ezren. A hidrotőkék sem csattognak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Épp most akartam belinkelni én is! :D Főleg a Castrol imádóknak a figyelmébe ajánlom! Idáig csak duma volt róla itt a fórumon, de ez némi tájékoztatást is ad. Én maradok a márkámnál, 7 éve bevált. A motorom megbontás nélkül túl van a 290 ezren. A hidrotőkék sem csattognak. Én meg maradok a GM-nél abból kiindulva hogy a legolcsóbbat csak nem hamisítják....és ezen is van hologrammos logó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Én meg maradok a GM-nél abból kiindulva hogy a legolcsóbbat csak nem hamisítják....és ezen is van hologrammos logó. jaja én is bár most találtam egy régi GMes(tavalyelőtti töltésből) flakont és nem volt rakta matrica, és tök más volt az állaga, mint amit most bontottam ki(matricás), igaz állt 2 évet, de még a szaga is más volt, meg sűrűbb is... cserébe ez most folyik ki mindenhol, ahol tömítés van :omg: jut eszembe a teknő cseréhez le kell venni a kipuff csövet, vagy ki lehet játszani a váltó meg a cső közt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 jaja én is bár most találtam egy régi GMes(tavalyelőtti töltésből) flakont és nem volt rakta matrica, és tök más volt az állaga, mint amit most bontottam ki(matricás), igaz állt 2 évet, de még a szaga is más volt, meg sűrűbb is... cserébe ez most folyik ki mindenhol, ahol tömítés van :omg: jut eszembe a teknő cseréhez le kell venni a kipuff csövet, vagy ki lehet játszani a váltó meg a cső közt? Ki lehet játszani csak visszarakáskor copós főleg ha pasztázod, oldalról kell becsúsztatni a fele paszta lekenődik róla, egyedül akna nélkül nem egyszerű. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Ki lehet játszani csak visszarakáskor copós főleg ha pasztázod, oldalról kell becsúsztatni a fele paszta lekenődik róla, egyedül akna nélkül nem egyszerű. a rossebb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Szeptember28, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2013 Fuchs Titan Syn MC 10w40-ről vélemény, tapasztalat valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember28, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2013 Fuchs Titan Syn MC 10w40-ről vélemény, tapasztalat valakinek? Nekem nincs, de szereted az egzotikus dolgokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember28, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2013 "Hali. Bocsi, hogy csak most válaszolok. A Fuchs olajat magyarországon elég nagy szeretettel hamisitják. A VPOP már nálam is látogatást tett és kimondottan azt kerestek. Kicsit beszélgettem velük és elmondták, hogy találtak már olyat, hogy nem hogy másik olaj volt benne hanem fáradt olaj. Jó- rendbe a rutinos autós azért meg tudja külömböztetni az olajat a fáradt olajtól de azért mégis elég szomorú. Én spec ezért nem is tartom. Már három cég is volt nálam, hogy tartsam. Csak mikor mindegyik hiteget, hogy az övé eredeti és a többi gagyi kicsit elgondolkodtató. A vonalkód is sokat elárul. Volt, hogy egy nagyobb cégnek kiadtam árajánlatott és nem birtam a Fuchs alá menni pedig nem olcsó olaj, mint tudjuk. Kiderült, hogy a vonalkód 600-al kezdödött ( Dél-Afrika ). Na az tuti nem eredeti. Nem is foglalkoztam velük tovább. Tévedés ne essék nem azt mondom, hogy nem jó olaj, csak résen kell lenni. " Nem mai, de egy cartárs 2011-es véleménye. Ha jó, akkor jó, de amikor már a kereskedő is vakarózik, hogy vajon eredetit vesz, vagy nem, az már rémisztő. Castrolt tapasztaltam, Fuchs itt van, meg valamelyik Motul, amit még hallottam, hogy problémás. Mobillal, Repsollal, Valvolinnal, Totallal nem volt még bajom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember29, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2013 "Hali. Bocsi, hogy csak most válaszolok. A Fuchs olajat magyarországon elég nagy szeretettel hamisitják. A VPOP már nálam is látogatást tett és kimondottan azt kerestek. Kicsit beszélgettem velük és elmondták, hogy találtak már olyat, hogy nem hogy másik olaj volt benne hanem fáradt olaj. Jó- rendbe a rutinos autós azért meg tudja külömböztetni az olajat a fáradt olajtól de azért mégis elég szomorú. Én spec ezért nem is tartom. Már három cég is volt nálam, hogy tartsam. Csak mikor mindegyik hiteget, hogy az övé eredeti és a többi gagyi kicsit elgondolkodtató. A vonalkód is sokat elárul. Volt, hogy egy nagyobb cégnek kiadtam árajánlatott és nem birtam a Fuchs alá menni pedig nem olcsó olaj, mint tudjuk. Kiderült, hogy a vonalkód 600-al kezdödött ( Dél-Afrika ). Na az tuti nem eredeti. Nem is foglalkoztam velük tovább. Tévedés ne essék nem azt mondom, hogy nem jó olaj, csak résen kell lenni. " Nem mai, de egy cartárs 2011-es véleménye. Ha jó, akkor jó, de amikor már a kereskedő is vakarózik, hogy vajon eredetit vesz, vagy nem, az már rémisztő. Castrolt tapasztaltam, Fuchs itt van, meg valamelyik Motul, amit még hallottam, hogy problémás. Mobillal, Repsollal, Valvolinnal, Totallal nem volt még bajom. Meg a Metabonddal sem :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Én Xado Motorolajat használok 10w40-est, csendesebb tőle a motor, és semmit sem fogyaszt belőle + Bosch olajszűrővel. API stb minősítésekkel, fémkerámia képző adalékkal dúsítva. Nem baj ha túl van vele lépve a szerviz periódus, ez az olaj bírja. www.szabauto.hu-n találtok infókat, tapasztalatok alatt van az olajról is infó, és olcsón vannak Opel alkatrészek is eléggé! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Én Xado Motorolajat használok 10w40-est, csendesebb tőle a motor, és semmit sem fogyaszt belőle + Bosch olajszűrővel. API stb minősítésekkel, fémkerámia képző adalékkal dúsítva. Nem baj ha túl van vele lépve a szerviz periódus, ez az olaj bírja. www.szabauto.hu-n találtok infókat, tapasztalatok alatt van az olajról is infó, és olcsón vannak Opel alkatrészek is eléggé! Erre szoktam mondani, hogy az összes olajgyártó hülye az olajokhoz, mert náluk nem bír ki annyit, mint ez a Xado... Egyáltalán minek gyártanak olajat, ha nem értenek hozzá? :) Egyébként egy csodaolajjal sem próbálnám ki, hogy lesz-e gondom, ha nem 10ezernél cserélek... Miért? Mert eleve az autógyártó azt mondta, hogy 10 ezrenként szükséges az olajcsere, másrészt meg nem vagyok elég szegény ahhoz, hogy ezen spóroljak... Nem ismerem az olajat, lehet ki is próbálnám, de időben lecserélném, mert lehet amit az olajon spórolok, azt motor generálra fogom költeni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Meg a Metabonddal sem :icon10: Nekem még + Metabond C is megy bele már 7 éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Nekem még + Metabond C is megy bele már 7 éve. ez hogy tolod bele? minden olajcserekor 2,5dl olaj helyett ez öntöd bele(hozzá)? reggel megnéztem az olajamat és olyan lett mint a méz......pedig hologrammos GM, na mind1, marad ez benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 ez hogy tolod bele? minden olajcserekor 2,5dl olaj helyett ez öntöd bele(hozzá)? reggel megnéztem az olajamat és olyan lett mint a méz......pedig hologrammos GM, na mind1, marad ez benne Tegyél bele ELF 10W40 Competition-t. Nekem két vagy három éve csak ez van benne. A GM 10W40 simán 6000 km után koromfekete trutymóvá égett. Az 5W40-es GM-ért meg sajnáloma pénzt... :D Mellesleg a Metabondnak is ez az alapolaja... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 ez hogy tolod bele? minden olajcserekor 2,5dl olaj helyett ez öntöd bele(hozzá)? reggel megnéztem az olajamat és olyan lett mint a méz......pedig hologrammos GM, na mind1, marad ez benne Igen. Óra szerint túl van a 290 ezren, de a motor még bontva nem volt. 10 ezren 1 litert töltök rá, nem füstöl, nem erőlködik, indul, megy, teszi a dolgát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Üdv! Én 2 éve Valvoline Maxlife 10w-40-es motorolajat használok http://www.sgconsult.hu/maxlife-10w-40/ mondjuk én 10.000 km-ként cserélem az olajat szűrővel együtt. Múlthónap végén volt a második olajcserém, de teljesen megvagyok vele elégedve, egy 4 literes flakon 8600Ft-ba kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Ha valakit érdekel most az Auchanban 4890Ft az 5l Valvoline Top Guard 10W-40 Igaz 2009-es gyártásu, <_< ,de 5 év a szavatossága :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 Most üssetek agyon, de nem hagyott nyugodni ez a motor olaj dolog, hogy most 10W40 vagy 15W40 érdekes hogy alapból 15W40 mond, csak alternatívnak mond 10W40 félszintetikusat nézzetek bele van benne pár (más) hasznos is: http://taylor.hu/astra/TELJES_ADATLISTA.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 Most üssetek agyon, de nem hagyott nyugodni ez a motor olaj dolog, hogy most 10W40 vagy 15W40 érdekes hogy alapból 15W40 mond, csak alternatívnak mond 10W40 félszintetikusat nézzetek bele van benne pár (más) hasznos is: http://taylor.hu/astra/TELJES_ADATLISTA.pdf Nem ütlek agyon, de a 15W40-et felejtsd el, hidrotőkés motorba nem való (pláne hideg időszakban) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts