csicsó Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Kár, hogy így a motor el se indulna... :) Műszaki szempontból nem számított annyira újdonságnak, inkább csak marketing fogás volt. A japán autókba már elég régóta 16 szelepes motorokat raktak. Honda, Toyota. És nemcsak a GSI-hez hasonló sportautókba, hanem a normálokba is. Visszatérve az autó hátulján található feliratra, ebben kár túl sok összefüggést keresni. 1.4i-vel jelöltek mindent, ami 1,4 és injektoros és a régi típusú nagy felirat volt. Si-vel csak Se motorost, viszont SE motoros gépen láttam már sima "Opel" másik oldalon Astra 1,6" feliratot, meg is lepődtem, amikor megláttam a motorterében az injektor sort. A tulaja szerint ő nem cserélte se az ajtót, se a feliratokat. Van amelyiken nincs is feltüntetve a motor, mint ahogy az én corsámon se. Bal oldalon Corsa, Jobb oldalon Opel felirat. Illetve ezek a feliratok az autó bal és jobboldalán is elfordulnak, hogy mikor melyiken, arra sem sikerült összefüggést találnom :) A ráncfelvarrt feliratra pedig csak kb. annyi igaz, hogy nincs i betű, meg talán az, hogy 8V-s motorhoz nem írtak 16V-t. Ezen kívül bármelyik oldalon lehet a felirat bármilyen kombinációban. Akko még utoljára 1 találós kérdés:Ascona 1.8 SR E mit jelent? Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Kár, hogy így a motor el se indulna... :) Műszaki szempontból nem számított annyira újdonságnak, inkább csak marketing fogás volt. A japán autókba már elég régóta 16 szelepes motorokat raktak. Honda, Toyota. És nemcsak a GSI-hez hasonló sportautókba, hanem a normálokba is. Visszatérve az autó hátulján található feliratra, ebben kár túl sok összefüggést keresni. 1.4i-vel jelöltek mindent, ami 1,4 és injektoros és a régi típusú nagy felirat volt. Si-vel csak Se motorost, viszont SE motoros gépen láttam már sima "Opel" másik oldalon Astra 1,6" feliratot, meg is lepődtem, amikor megláttam a motorterében az injektor sort. A tulaja szerint ő nem cserélte se az ajtót, se a feliratokat. Van amelyiken nincs is feltüntetve a motor, mint ahogy az én corsámon se. Bal oldalon Corsa, Jobb oldalon Opel felirat. Illetve ezek a feliratok az autó bal és jobboldalán is elfordulnak, hogy mikor melyiken, arra sem sikerült összefüggést találnom :) A ráncfelvarrt feliratra pedig csak kb. annyi igaz, hogy nincs i betű, meg talán az, hogy 8V-s motorhoz nem írtak 16V-t. Ezen kívül bármelyik oldalon lehet a felirat bármilyen kombinációban. Igazad van,sok féle feliratozás létezik,nem lehet összefüggéseket keresni,találni.Az én 95 májusi facelift utáni 1.4-es sedanom hátulján OPEL a másik oldalon ASTRA_1.4 felirat látható,a motor pedig C14SE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Arról lehet szó, hogy az SE motorokon a 4 befecsi egyszerre fecskendez, csak négy helyen. Míg a 16V-s motorokon már külön-külön időzítetten fecskendeznek be... :) De abban igazad van, hogy nagyobb újdonságnak számított a 16 szelep... :) Ha az SE motor DIS gyújtásos(parazita)akkor az párosával gyújt,a befecskendezés rajza szerint ahogy én értelmezem az is párosával fecskendez be.Jellegzetes ütemben "kattognak". Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Kár, hogy így a motor el se indulna... :) Műszaki szempontból nem számított annyira újdonságnak, inkább csak marketing fogás volt. A japán autókba már elég régóta 16 szelepes motorokat raktak. Honda, Toyota. És nemcsak a GSI-hez hasonló sportautókba, hanem a normálokba is. Visszatérve az autó hátulján található feliratra, ebben kár túl sok összefüggést keresni. 1.4i-vel jelöltek mindent, ami 1,4 és injektoros és a régi típusú nagy felirat volt. Si-vel csak Se motorost, viszont SE motoros gépen láttam már sima "Opel" másik oldalon Astra 1,6" feliratot, meg is lepődtem, amikor megláttam a motorterében az injektor sort. A tulaja szerint ő nem cserélte se az ajtót, se a feliratokat. Van amelyiken nincs is feltüntetve a motor, mint ahogy az én corsámon se. Bal oldalon Corsa, Jobb oldalon Opel felirat. Illetve ezek a feliratok az autó bal és jobboldalán is elfordulnak, hogy mikor melyiken, arra sem sikerült összefüggést találnom :) A ráncfelvarrt feliratra pedig csak kb. annyi igaz, hogy nincs i betű, meg talán az, hogy 8V-s motorhoz nem írtak 16V-t. Ezen kívül bármelyik oldalon lehet a felirat bármilyen kombinációban. Igazad van. Én tudtam rosszul. Kettesével vezérli... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 A feliratokkal kapcsolatban: a csomiajtón a facelift előttieken a sorrend: Astra Opel, a fecelift utániakon fordítva: Opel Astra. Amelyiken nincs hengerűrtartalmat jelző szám, az általában 1.4-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 A feliratokkal kapcsolatban: a csomiajtón a facelift előttieken a sorrend: Astra Opel, a fecelift utániakon fordítva: Opel Astra. Amelyiken nincs hengerűrtartalmat jelző szám, az általában 1.4-es. Vagy 1.7 es:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Vagy nincs lepapírozva benne az XE :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 Sziasztok! Nekem még elég friss az opel, nem régen vettem. 237.000km van benne szerintetek milyen olaj csere periódust alkalmazzak? 8000 vagy 10000km? Az előző autóhoz vettem egy csomó olajat és persze mindíg marad ki valamaennyi szerintetek egy Castrol és Mobil1 koktél lehetséges? :D Terméstesen 10w40 mind a kettő! Okozhat ez valami visszafordíthatatlan kárt ebben a komoly technikában? :icon1: Csak okleveles/aranykoszorús autószerelők véleményét várom! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 Sziasztok! Nekem még elég friss az opel, nem régen vettem. 237.000km van benne szerintetek milyen olaj csere periódust alkalmazzak? 8000 vagy 10000km? Az előző autóhoz vettem egy csomó olajat és persze mindíg marad ki valamaennyi szerintetek egy Castrol és Mobil1 koktél lehetséges? :D Terméstesen 10w40 mind a kettő! Okozhat ez valami visszafordíthatatlan kárt ebben a komoly technikában? :icon1: Csak okleveles/aranykoszorús autószerelők véleményét várom! :D 10000km vagy 1év a csereperiódus A 2 olajat én nem keverném Mobil1-et tegyél bele,de jön Mantec kolléga és megmondja a frankót Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 10000km vagy 1év a csereperiódus A 2 olajat én nem keverném Mobil1-et tegyél bele,de jön Mantec kolléga és megmondja a frankót Kicsit utána olvastam és tényleg nem jó ötlet a mixelés! A Mobil1 jó a VW-m is szépen futott vele. A cimborám akitől az autót vettem, Castrol Magnatec 10w40-el használta és 8000-ként cserélt olajat. De a 10000 szimpatikusabb, szerintem annyit ki kell hogy bírjon egy olaj. Főleg hogy ez az opel nem eszi szerencsére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 Kicsit utána olvastam és tényleg nem jó ötlet a mixelés! A Mobil1 jó a VW-m is szépen futott vele. A cimborám akitől az autót vettem, Castrol Magnatec 10w40-el használta és 8000-ként cserélt olajat. De a 10000 szimpatikusabb, szerintem annyit ki kell hogy bírjon egy olaj. Főleg hogy ez az opel nem eszi szerencsére. Ha van maradék olajad és két márkát azonos szintűből összekeversz, semmi baja nem lesz a motornak tőle. Ugyanez van akkor is ha például külföldön "jön rád" a rátölthetnéked. Semmi gond nincs a másik olajtól. Persze ez nem azt jelenti, hogy az olajok állandó kotyvasztása egy kívánatos dolog lenne. A 10 ezres cserét javaslom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 T Gyorshajtó! Az ExxonMobil konszern Mobil 1 terméksorában nincs 10W-40 viszkozitású motorolaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 T Gyorshajtó! Az ExxonMobil konszern Mobil 1 terméksorában nincs 10W-40 viszkozitású motorolaj. Mert nem mobil1, hanem csak mobil néven fut... S2000-ből van teljesen jó 10w40-es olaj, fölösleges ebbe belekötni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Augusztus11, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2012 Mert nem mobil1, hanem csak mobil néven fut... S2000-ből van teljesen jó 10w40-es olaj, fölösleges ebbe belekötni. Ja Ja olyan olajam is van S2000... az tényleg egy jó olaj. ;) Még egy kérdés. Szerintetek a sima C14NZ motorba mennyi km lehet bele tenni komolyabb motor felújítás nélkül? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus11, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2012 Ja Ja olyan olajam is van S2000... az tényleg egy jó olaj. ;) Még egy kérdés. Szerintetek a sima C14NZ motorba mennyi km lehet bele tenni komolyabb motor felújítás nélkül? :) Ez erősen használat függő, de sztem 400e km nem elképzelhetetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Augusztus11, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2012 Ez erősen használat függő, de sztem 400e km nem elképzelhetetlen. Hát nem hajtom ki a belét! Főleg országúton használom egy kevés pesti forgalommal fűszerezve. 90-110-es tempónál többet nem megyek vele! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Augusztus30, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2012 üdv 230ezrnél járok 10.40es olajat hazsnálok ez jó ugye? használhatom továbbra is! És még anniy kérdésem lene h igaz g astánál 302000km van benne disel és oda milyen olajat ajánlotok? 10 40et használok ugyan ott is de ez maradhat vagy váltsak? 7-10ezrenként cserélem benne ! Köszi mindenki előre is! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus30, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2012 üdv 230ezrnél járok 10.40es olajat hazsnálok ez jó ugye? használhatom továbbra is! És még anniy kérdésem lene h igaz g astánál 302000km van benne disel és oda milyen olajat ajánlotok? 10 40et használok ugyan ott is de ez maradhat vagy váltsak? 7-10ezrenként cserélem benne ! Köszi mindenki előre is! ;) Ne váltsál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember2, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2012 A feliratokkal kapcsolatban: a csomiajtón a facelift előttieken a sorrend: Astra Opel, a fecelift utániakon fordítva: Opel Astra. Amelyiken nincs hengerűrtartalmat jelző szám, az általában 1.4-es. Vagy vauxhall astra:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember2, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2012 kis érdekesség... x18xe1 g astra olajcsere+szűrő, majd indítás és nincs olajnyomás megoldás nincs még Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Szeptember3, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2012 Hali! Olaj leeresztő csavart hol lehet szerválni mert az enyém már elég leharcolt. :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember3, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2012 Hali! Olaj leeresztő csavart hol lehet szerválni mert az enyém már elég leharcolt. :smartass: Autósboltban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Szeptember3, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2012 Autósboltban. :D köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Hali! Egy okos kérdés! 96'-os Tigra olajleresztő csavarja jó lehet a 93'-as Astrámhoz? Kaptam egyet ajándékba! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Hali! Egy okos kérdés! 96'-os Tigra olajleresztő csavarja jó lehet a 93'-as Astrámhoz? Kaptam egyet ajándékba! :) Próba, cseresznye! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts