frici12650 Elküldve Június18, 2012 Megoszt Elküldve Június18, 2012 T frici12650! "... teljes szintetikus olaj ..." Nem. A Shell Helix HX7 10W-40 szintetikus technológiával készült. Amit a köznyelvben a "majdnem szűz" kifejezéssel jellemezhetünk. A Shell aktuális GM (Opel) olajkövetelményt (GM Dexos 2) teljesítő olaja: Shell Helix Ultra AG 5W-30. Köszönöm mantec.Az Én C14SE-re is vonatkozik a GM Dexos 2? 95 májusi.Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eFeMeR Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Szia! Te melyik fajta VitaFlush-t vetted? A kis tubusosat, vagy amelyik olyan csomagolásban van mint az energiaital? A másik kérdésem, hogy hol vetted és mennyiért? Köszi! Az "energiaitalosat" http://www.olajshop....so-20-ml-1.html Az igazság az, hogy nem figyeltem oda a km-re és mivel sport gyergyák voltak benne http://www.csstuning.hu/?q=termek/3480 elhasználodott és a porcelán része belerobbant a motorba ami valószínű kicsit összekaristolta nekem a hengerfalat. Na azóta úgy füstölt az autó mint egy disel és ette is az olajat rendesen 1-2,5l/1000km. Mert úgyebár a gyűrűk nem tudták rendesen lehúzni az olajat a h.falról. A csodákban én nem hiszek, de rendesen megcsináltam rajta a kúrát még az utolsó Xado van hátra.(amit már bele kellett volna raknom) És elmondhatom , hogy müxik a dolog jelentősen csökkent az olajfogyás 0,25l/1000km napi szinten nézem a nivót. Én azt mondom megéri a befektetést. A fogyasztást még nem néztem és szerintem a teljesítmény sem változik érezhető szinten, de a motor még alapjáraton is szépen jár azóta. Röviden szerintem mindenképpen megéri igy rendbe tenni a motort :) Természetesen az agyon kopott törött gyűrűkön és hengeren már ez sem segít, de megelőzésre és kisebb hibákra tökéletesen bevált. Tisztitásra pedig mindenképpen a vitaflushot ajánlom: http://www.olajshop....so-20-ml-1.html Most már tudom, hogy miért a Kamazok nyerték a párizs - dakart anno :))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
eFeMeR Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 3X9ml kell a kúrához - 1 tubus 250km stb. http://www.ripca.hu/termekek?PID=32281&op=product Ami 6900 Ft és én a gyári GM olajat 10w-40 raktam bele : http://www.olajshop.hu/opel-gm-10w-40-5-l.html Több teszt is van róla nekem ennyi elég volt, :))) http://www.xado.co.uk/brochures/Xado_Toyota_Yaris_Test.pdf http://www.ripca.hu/termekeink/xado/gyik Én minden opelesnek ajánlom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
eFeMeR Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Jó napot mindenkinek!Való igaz az,hogy pénzkidobás kölönféle olajadalék használata.amikor a szer hatása elmúlik,általában rosszabb lesz mint előtte volt.Ha egy motor kopott,azt már csak ideiglenesen lehet csodaszerrel kezelni.Mindíg időben olajcsere,egy jó minőségű olajra,és hidegen nem kinyomni a motor szemét. Akkor itt és most I re pont a Xado nem olajadalék az olaj "csak" vivő anyag nekem megér 6900 FT + 5l 4300FT GM olaj + olajszűrő 600 FT azaz : 11800FT többet ér mint bármilyen csúcsszuper olaj amit igyis ugyis megeszi az opel :)))))) "Ha az Önök hirdetését elfogadjuk, akkor lehetséges, hogy nincs is szükség kenőanyagra? Csupán azért járatjuk szárazon, hogy bemutassuk a kapott bevonat minőségét. A bevonat folyamatosan és egyedülállóan javítja a tűréshatárokat és csökkenti a súrlódást a motorban, a sebességváltóban és a hidraulikus rendszerben. Az Ön olaja kevésbé lesz kenőanyag, mint azelőtt. Ez azért van, mert ha a részegység olaj nélkül működni tud, a XADO a meghibásodást az eddiginek többszörösére is kitolhatja." Ja a VitaFlushot kihagytam az + 1800 Ft :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Akkor itt és most I re pont a Xado nem olajadalék az olaj "csak" vivő anyag nekem megér 6900 FT + 5l 4300FT GM olaj + olajszűrő 600 FT azaz : 11800FT többet ér mint bármilyen csúcsszuper olaj amit igyis ugyis megeszi az opel :)))))) Ja a VitaFlushot kihagytam az + 1800 Ft :) Szia!"ugyis megeszi az opel" Mindíg attol függ,hogy hogyan bántak a motorral.Az én 17éves C14SE-ben 226364-km van,nem nagypapisan vezetek,pályázni is szoktam.Egy csereperiódus alatt (10000km) 3-3.5dl olajat eszik meg. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
eFeMeR Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Szia!"ugyis megeszi az opel" Mindíg attol függ,hogy hogyan bántak a motorral.Az én 17éves C14SE-ben 226364-km van,nem nagypapisan vezetek,pályázni is szoktam.Egy csereperiódus alatt (10000km) 3-3.5dl olajat eszik meg. <_< Ez igy van :) Örülj neki, hogy ennyit eszik, de kérdezz meg 1-2 opelest ecotech motorost mi a véleményük az olajfogyiról? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Ez igy van :) Örülj neki, hogy ennyit eszik, de kérdezz meg 1-2 opelest ecotech motorost mi a véleményük az olajfogyiról? :) Igazad van, a 16v-k többet csipegetnek álltalában mint a 8v-k. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Ez igy van :) Örülj neki, hogy ennyit eszik, de kérdezz meg 1-2 opelest ecotech motorost mi a véleményük az olajfogyiról? :) Milyen motorost? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Milyen motorost? Ekoteh. Nem ekotek. :D Amúgymeg ha normális (nem GM) olaj kerül a motorba, tök felesleges az ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Ez igy van :) Örülj neki, hogy ennyit eszik, de kérdezz meg 1-2 opelest ecotech motorost mi a véleményük az olajfogyiról? :) Nekem mióta fel lett újítva teljesen a hengerfejem, azóta nem eszi az olajat, max 1-2dl-t egy csereperiódus alatt. Előtte 1000km alatt megevett 3-4dl-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Nekem mióta fel lett újítva teljesen a hengerfejem, azóta nem eszi az olajat, legutóbb is ugyan ott volt az olajszint, mint amikor lecseréltük. Előtte 1000km alatt megevett 3-4dl-t. Azt elfelejtettem írni, hogy eddig 10W40-es Castrol olajat használtam mióta meg van az autó, de a következő olajcserénél Mobil 5W40-et fog kapni, kíváncsi leszek azzal mit muzsikál majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Valaki használt már Castrol GTX High Mileage 15W40 Acea A3/B4 olajat? Ha igen, mi a véleménye róla? Én nem rég ezt vettem a nagyon melegre való tekintettel, és hát picit a tőkék kerepelnek tőle(melegen). Lehet, hogy túl sűrű lenne neki? (X20XEV) Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Valaki használt már Castrol GTX High Mileage 15W40 Acea A3/B4 olajat? Ha igen, mi a véleménye róla? Én nem rég ezt vettem a nagyon melegre való tekintettel, és hát picit a tőkék kerepelnek tőle(melegen). Lehet, hogy túl sűrű lenne neki? (X20XEV) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Valaki használt már Castrol GTX High Mileage 15W40 Acea A3/B4 olajat? Ha igen, mi a véleménye róla? Én nem rég ezt vettem a nagyon melegre való tekintettel, és hát picit a tőkék kerepelnek tőle(melegen). Lehet, hogy túl sűrű lenne neki? (X20XEV) Felesleges a 15W-s hidegoldali olaj és emiatt szólhatnak a tőkék. Bőven elég a 10-es esetleg télre az 5W. Ha meg már a meleg miatt választottál olajat, akkor a melegoldalit kellett volna figyelni, pl W50, de ez is felesleges, mert nem lesz melegebb a motor nyáron, mint télen, ezért van a motor vízhűtése. 10W40 bőven elég lenne télen-nyáron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Felesleges a 15W-s hidegoldali olaj és emiatt szólhatnak a tőkék. Bőven elég a 10-es esetleg télre az 5W. Ha meg már a meleg miatt választottál olajat, akkor a melegoldalit kellett volna figyelni, pl W50, de ez is felesleges, mert nem lesz melegebb a motor nyáron, mint télen, ezért van a motor vízhűtése. 10W40 bőven elég lenne télen-nyáron. Hát nekem nyáron piszkosul melegszik, főleg városba, meg néha elkerüli a fordulatszámmérő a 6ezret is, és így nem szívesen tennék bele annyira híg olajat. Bár sokat használtam GM dexos2 vel is, azzal sem volt gondom. Még 5ezrem van hátra olajcseréig, addigra úgy is lehűl már a levegő, és szerintem megpróbálom újból az 5w30 at, vagy egy 5w40 et. Télen 5w30 al még -15be első indítás után sem kerepeltek a tőkék.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Hát nekem nyáron piszkosul melegszik, főleg városba, meg néha elkerüli a fordulatszámmérő a 6ezret is, és így nem szívesen tennék bele annyira híg olajat. Bár sokat használtam GM dexos2 vel is, azzal sem volt gondom. Még 5ezrem van hátra olajcseréig, addigra úgy is lehűl már a levegő, és szerintem megpróbálom újból az 5w30 at, vagy egy 5w40 et. Télen 5w30 al még -15be első indítás után sem kerepeltek a tőkék.. :) Nekem sem kelepeltek a 10W40 metabonddal télen. Nekem a pesti nyári forgalomban szoktak beindulni a hűtőventik, de még ez sem indokol nagyobb hőtűrésű olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Hát nekem nyáron piszkosul melegszik, főleg városba, meg néha elkerüli a fordulatszámmérő a 6ezret is, és így nem szívesen tennék bele annyira híg olajat. Bár sokat használtam GM dexos2 vel is, azzal sem volt gondom. Még 5ezrem van hátra olajcseréig, addigra úgy is lehűl már a levegő, és szerintem megpróbálom újból az 5w30 at, vagy egy 5w40 et. Télen 5w30 al még -15be első indítás után sem kerepeltek a tőkék.. :) 15w40-et használsz, mert melegben túl híg a 10w40 ? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 15w40-et használsz, mert melegben túl híg a 10w40 ? :blink: hát ez csak egy próba volt, hogy mégis mit tud a castrol, és a 15w40, de köszönöm, elég volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 3X9ml kell a kúrához - 1 tubus 250km stb. http://www.ripca.hu/...2281&op=product Ami 6900 Ft és én a gyári GM olajat 10w-40 raktam bele : http://www.olajshop....10w-40-5-l.html Több teszt is van róla nekem ennyi elég volt, :))) http://www.xado.co.u..._Yaris_Test.pdf http://www.ripca.hu/...keink/xado/gyik Én minden opelesnek ajánlom :) Na ja,én soha nem értettem hogy a gyári olaj helyett ami olcsóbb is miért kell másikat rakni bele! Nekem is mindig ez volt az Opel Astráimban soha semmilyen problémám nem volt vele!Az előző félig megette az olajat egy olajcsere közti időszakban,de nem dízelezett tőle a hidrotőke! A haverom végigpróbálta az összes ajánlott drágább olajat és állítja hogy ezt a gyárit csipkedi a legkevésbé! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 Na ja,én soha nem értettem hogy a gyári olaj helyett ami olcsóbb is miért kell másikat rakni bele! Nekem is mindig ez volt az Opel Astráimban soha semmilyen problémám nem volt vele!Az előző félig megette az olajat egy olajcsere közti időszakban,de nem dízelezett tőle a hidrotőke! A haverom végigpróbálta az összes ajánlott drágább olajat és állítja hogy ezt a gyárit csipkedi a legkevésbé! Nekem mások a tapasztalataim a GM olajjal, így mellőzöm. Inkább öntök bele minőségi drágább olajat, amióta fel lett újítva a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 Na ja,én soha nem értettem hogy a gyári olaj helyett ami olcsóbb is miért kell másikat rakni bele! Nekem is mindig ez volt az Opel Astráimban soha semmilyen problémám nem volt vele!Az előző félig megette az olajat egy olajcsere közti időszakban,de nem dízelezett tőle a hidrotőke! A haverom végigpróbálta az összes ajánlott drágább olajat és állítja hogy ezt a gyárit csipkedi a legkevésbé! Én sem értem, nekem GM 10W40 megy bele és pont. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 A GM olaj nem gyári. Nem ezt használja a GM első feltöltésre. Vajon miért? Csak egy marketing fogás, aminek sokan bedőltök, hogy mert gyári. A nagy francokat gyári. Ezzel együtt nem mondtam, hogy rossz. De én mindig valami nevesebb gyártó olaját használom, amihez olcsón hozzájutok. Most éppen Total. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 A GM olaj nem gyári. Nem ezt használja a GM első feltöltésre. Vajon miért? Csak egy marketing fogás, aminek sokan bedőltök, hogy mert gyári. A nagy francokat gyári. Ezzel együtt nem mondtam, hogy rossz. De én mindig valami nevesebb gyártó olaját használom, amihez olcsón hozzájutok. Most éppen Total. Ha elviszem az autót az opel márkakereskedésbe olajcserére mit tesznek bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 Ha elviszem az autót az opel márkakereskedésbe olajcserére mit tesznek bele? lehet Genuine GM-et :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 lehet Genuine GM-et :D Nahát az enyém egy papinál volt eddíg aki opel szalonba hordta 220 ezer kilóméterig, van értelme mást tenni bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts