Adam1 Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Zsoltee írta: Jaja, az kifejezetten jót tesz a hidrotőke fészeknek és a szelepnek :lol: ;) Egyébként ma vettem ilyet. 6liter olajhoz használható, az enyémben 4 van, szóval a felét öntöttem bele. Az 50km alatt amit eddig megtettem nem észleltem különösebb jelet. Remélem használni fog. ( bár ebből az 50kmből 10km vontatás volt. Haverom E30a, feladta a harcot... Persze a legnagyobb ködben kellett mindezt neki... ;) ) Ártani nem fog, az biztos. :lol: Ezek a kenceficék úgy vannak kitalálva, hogy kárt semmiképpen ne tegyenek. Aztán az már a tulaj képzeletére van bízva, hogy érzi, használ-e vagy sem. Az biztos, én még komolyan vehető leírást, bemutatót nem láttam arról, hogy kézzel fogható hasznuk lenne. Legyen szó az olajszivárgás megszüntetőről, vagy az olajfogyás csökkentőről.
Zsoltee Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Adam1 írta: Ártani nem fog, az biztos. ;) Ezek a kenceficék úgy vannak kitalálva, hogy kárt semmiképpen ne tegyenek. Aztán az már a tulaj képzeletére van bízva, hogy érzi, használ-e vagy sem. Az biztos, én még komolyan vehető leírást, bemutatót nem láttam arról, hogy kézzel fogható hasznuk lenne. Legyen szó az olajszivárgás megszüntetőről, vagy az olajfogyás csökkentőről. Na azokban Én egyáltalán nem hiszek. Az olajfolyás megszüntető biztos működik, de hogy én olyat nem tennék a kocsiba az fix. Olcsóbb hozzá egy tömítés, mint az. Az olajfogyás csökkentő meg érdekes anyag lehet, ha tudja pótolni az elhasználódott gyűrűt vagy esetleg a szelepszárszimmeringet. A motormosó adalékokról már hallottam hogy károsak, meg sok dzsuvát feloldhatnak, aztán eltömődést okozhatnak, aztán az meg a motor halálát. De ez a hidrotőke tisztító ahogy olvastam nem olyan drasztikus és talán nem vesztek vele semmit. Igazából azt próbálom valahogy kibekkelni vele, hogy ne sokat csörögjön a tőke, legalább addig amíg nem kap másik olajat. Remélem használ majd azért. ;)
Hjoe Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Zsoltee írta: Na azokban Én egyáltalán nem hiszek. Az olajfolyás megszüntető biztos működik, de hogy én olyat nem tennék a kocsiba az fix. Olcsóbb hozzá egy tömítés, mint az. Az olajfogyás csökkentő meg érdekes anyag lehet, ha tudja pótolni az elhasználódott gyűrűt vagy esetleg a szelepszárszimmeringet. A motormosó adalékokról már hallottam hogy károsak, meg sok dzsuvát feloldhatnak, aztán eltömődést okozhatnak, aztán az meg a motor halálát. De ez a hidrotőke tisztító ahogy olvastam nem olyan drasztikus és talán nem vesztek vele semmit. Igazából azt próbálom valahogy kibekkelni vele, hogy ne sokat csörögjön a tőke, legalább addig amíg nem kap másik olajat. Remélem használ majd azért. ;) Ez is valami oldószer lehet? Vagy hogy tisztít hidrotőkét...?
Zsoltee Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Hjoe írta: Ez is valami oldószer lehet? Vagy hogy tisztít hidrotőkét...? Jó kérdés. Egy félig-meddig átlátszó, fehéres olajszerű lötyi van benne. ;)
Hjoe Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Zsoltee írta: Jó kérdés. Egy félig-meddig átlátszó, fehéres olajszerű lötyi van benne. ;) Csak azért kérdezem, mert ha a tőkét tisztítja, akkor az mindenhonnan oldani fog.
Zsoltee Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Hjoe írta: Csak azért kérdezem, mert ha a tőkét tisztítja, akkor az mindenhonnan oldani fog. Igen, én is gondoltam rá, viszont nem motor öblítő, mert az olajsárról és a többi szennyeződésről nem ír semmit, csak a szelepeket és a hidrotőkéket, ne kérdezd hogyan, a leírásában olvastam. Idéz A hidrotőke optimális működéséhez szükséges. Csökkenti a hidrotőke kopását és a fémes zajokat. Tisztítja a szelepeket és a furatokat. Benzin és diesel üzemű motorokhoz. Turbo- és katalizátortesztelt.Felhasználása: 300 ml elegendő 6 liter motorolajhozz. Hozzáadható minden fajta ásványi és szintetikus olajhoz. Minőségét korlátlan ideig megőrzi Ahogy olvastam a neten, szokták használni emberek, még a totalcar olaj doktor is javasolta párszor, hogy talán az segít. Kockázat nélkül nincs győzelem. ;)
Adam1 Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Zsoltee írta: Na azokban Én egyáltalán nem hiszek. Az olajfolyás megszüntető biztos működik, de hogy én olyat nem tennék a kocsiba az fix. Olcsóbb hozzá egy tömítés, mint az. Az olajfogyás csökkentő meg érdekes anyag lehet, ha tudja pótolni az elhasználódott gyűrűt vagy esetleg a szelepszárszimmeringet. A motormosó adalékokról már hallottam hogy károsak, meg sok dzsuvát feloldhatnak, aztán eltömődést okozhatnak, aztán az meg a motor halálát. De ez a hidrotőke tisztító ahogy olvastam nem olyan drasztikus és talán nem vesztek vele semmit. Igazából azt próbálom valahogy kibekkelni vele, hogy ne sokat csörögjön a tőke, legalább addig amíg nem kap másik olajat. Remélem használ majd azért. ;) Én egyszer használtam ilyen motorolaj besűrítő adalékot, 120-as Skodába. Annyira ramaty állapotban volt már a motor, hogy melegen fordulaton sem volt megfelelő olajnyomás 20W50-es olajjal sem. Ilyen mézszerű lötty volt, amit az olajhoz kellett önteni meleg motornál. Valami keveset használt neki, de nem sokat.
mantec Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 T Adam1! A motorolajnak a karbantartási hiányosságok pótlása/helyettesítése sem feladata, sem nem képessége. Erre csak hozzáértő szerelő képes.
Peti85 Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 Légyszi nézzétek osszátok "lájkoljátok" : Olajcentrum Facebook oldal Olajcentrum honlap Köszi!
Adam1 Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 mantec írta: T Adam1! A motorolajnak a karbantartási hiányosságok pótlása/helyettesítése sem feladata, sem nem képessége. Erre csak hozzáértő szerelő képes. Köszönöm szépen neked ezt az épületes hozzászólást. Felfedezted a spanyol viaszt!
mantec Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 T Adam1! Mókusoknak mogyorót, majmoknak banánt.
frici12650 Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 Adam1 írta: Ártani nem fog, az biztos. :lol: Ezek a kenceficék úgy vannak kitalálva, hogy kárt semmiképpen ne tegyenek. Aztán az már a tulaj képzeletére van bízva, hogy érzi, használ-e vagy sem. Az biztos, én még komolyan vehető leírást, bemutatót nem láttam arról, hogy kézzel fogható hasznuk lenne. Legyen szó az olajszivárgás megszüntetőről, vagy az olajfogyás csökkentőről. Jó napot mindenkinek!Ártani nem árt adalékanyagok használata,de elképzelhető,hogy kis mértékben megáltoztatja a motorolajban lévő adalékok arányát.A jó minőségű motorolajok is tartalmaznak különféle adalékanyagokat.Én nem használtam soha különféle adalékanyagokat.Kb.10-11 évig gyári GM-olajat kapott a motor,nem volt problémám vele,de mondogatták,hogy egyre silányabb a minősége.Ekkor váltottam Castrolra.Kb.5 éve kap Castrolt (5W-40-et),egy csereperiódus alatt 3-4 dl-eszik meg belőle,pedig 220578-km van az autóban.A motor C14SE.Hidegen sosem hajtom,hajtottam.Amugy elképzelhető,hogy ideig óráig használ a motornak az adalékanyag.Ha már kopott a motor,akkor a hiányzó "fémet"nem lehet pótolni adalékkal szerintem.
Zsoltee Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 Nem is a hiányzó fém pótlása a cél nálam, csak annyi hogy elhallgasson az a b*zi tőke, amelyik mindig kelepel indításkor. Olyan mintha dízelem lenne és lopott ukrán hajógázolajjal használnám. :lol: ;)
Hjoe Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 Zsoltee írta: Nem is a hiányzó fém pótlása a cél nálam, csak annyi hogy elhallgasson az a b*zi tőke, amelyik mindig kelepel indításkor. Olyan mintha dízelem lenne és lopott ukrán hajógázolajjal használnám. :lol: :) "A kopott szar tőkét az adalék sem javítja meg. Szerelő." Mindjárt megkapod... Sosem lesz ennek vége? Van aki önt bele, van aki nem. Én nem. De hogy minek ezen osztozni... ;)
Zsoltee Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 Hjoe írta: "A kopott szar tőkét az adalék sem javítja meg. Szerelő." Mindjárt megkapod... Sosem lesz ennek vége? Van aki önt bele, van aki nem. Én nem. De hogy minek ezen osztozni... :lol: Gondolom ő nem a hidrotőke tisztító adalékra gondolt, hanem mondjuk az olajfogyás csökkentőre vagy a motor restaurátorra ;)
pszilaj Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 A Finish-ről is azt hitték, hogy csodaszer...de nem volt az! :lol:
Adam1 Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 Zsoltee írta: Nem is a hiányzó fém pótlása a cél nálam, csak annyi hogy elhallgasson az a b*zi tőke, amelyik mindig kelepel indításkor. Olyan mintha dízelem lenne és lopott ukrán hajógázolajjal használnám. :lol: ;) Hát de pont azért szól az a szerencsétlen tőke, mert onnan fém hiányzik :)
Zsoltee Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 Adam1 írta: Hát de pont azért szól az a szerencsétlen tőke, mert onnan fém hiányzik :lol: Vagy lehet hogy csak el van koszolódva és nehezen veszi fel az olajat, amit esetleg a vezérműtengely kinyomott belőle, ahogy Tiu mondta. ;)
J0hnny Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 pszilaj írta: A Finish-ről is azt hitték, hogy csodaszer...de nem volt az! :lol: Pedig apám a skodába bőszen öntötte annó. ;)
pszilaj Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 J0hnny írta: Pedig apám a skodába bőszen öntötte annó. :lol: Nálunk Dacia-ba ment... ;)
Tiu Elküldve November17, 2011 Elküldve November17, 2011 pszilaj írta: A Finish-ről is azt hitték, hogy csodaszer...de nem volt az! :lol: Vannak már leírások is, hogy melyik csodaszer miért jó. ;) Hirtelen ezt találtam, de van ilyen a Restorer-ről Prolong-ról stb. Általában a beépülő részecskék mérete és a struktúrája biztosítja, hogy a kenés megmaradjon, ne tömítse el a hónolás "karcait" amiben megül az olaj. Azt, hogy ezt polikerámiával, ezüst-réz-stb. részecskékkel, vagy teflon felhasználásával érik el, az gyártó kérdése. Az elméletek nem rosszak, de igazából azért fejlesztették ki ezeket, hogy ha háborúban sérül a motor és elfolyik az olaj, akkor még érjenek vissza a bázisra. Szerintem a lényeg annyi, hogy egy sz@rrá kopott motoron semmi csodaszer nem fog segíteni, de időben használva el lehet tolni a felújítást pár 10e. km-rel. Egy lényeges van még, hogy eredetit kell használni és nem hamisítottat, mert sajnos ezeket is előszeretettel hamisítják. :)
Zsoltee Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Már egy hete nem csörög a hidrotőke. Szeretném azt hinni hogy bejött a hidrotőke tisztító adalék, de szerintem csak az enyhe időnek köszönhető. Majd kiderül ha megint zordabbra fordul az időjárás. :lol:
Xearxes Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Sziasztok. X16XEL kód kb 3000 ként 1 liter olaj utántöltés. 110.000 km - tutti - Most Castrol Magnatec 10W40. Váltsak olajat, vagy szarrá ment a motor?
J0hnny Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Xearxes írta: Sziasztok. X16XEL kód kb 3000 ként 1 liter olaj utántöltés. 110.000 km - tutti - Most Castrol Magnatec 10W40. Váltsak olajat, vagy szarrá ment a motor? Olvass vissza kicsit. :lol:
Kempapa Elküldve December19, 2011 Elküldve December19, 2011 Zsoltee írta: Már egy hete nem csörög a hidrotőke. Szeretném azt hinni hogy bejött a hidrotőke tisztító adalék, de szerintem csak az enyhe időnek köszönhető. Majd kiderül ha megint zordabbra fordul az időjárás. :lol: Sziasztok! Egy kérdés miatt csatlakoztam, de Zsoltee hozzászólását olvasva kettő lesz belőle :D 1. Ti melyik olajat ajánlanátok inkább: Castrol Magnatec 10W-40 vagy GM olaj? 2. Kedves Zsoltee! Te milyen adalékot használtál? Én erre gondoltam, de most még elbizonytalaníthatsz:) erről lenne szó: Wynn's szelepemelőtisztító Köszönöm és Üdv ismét Mindenkinek!
Recommended Posts