zozo astra1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Én ezt használom, a maradékot rálocsolod ha kizabálta, és utánna cserélsz ha gondolod. Moöst is ugy csináltam,mert a Meta az 5L-es volt!Kevesebb mint 4L belement a többit meg töltögetem!Szóval alapból 5L-est veszek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Na, ha már így összeröffentek az 1.6 16V-s tulajok. Nektek hány liter megy a mociba? Mert ugye a nagykönyvben az vagyon megírva, hogy 3,5 liter. Nekem meg megmarad mindig 1 a 4-ből úgy, hogy a nívón max-ot jelez az olajszint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Na, ha már így összeröffentek az 1.6 16V-s tulajok. Nektek hány liter megy a mociba? Mert ugye a nagykönyvben az vagyon megírva, hogy 3,5 liter. Nekem meg megmarad mindig 1 a 4-ből úgy, hogy a nívón max-ot jelez az olajszint. Én 3.5 litert öntök bele cserekor mindig, (a könyv is ennyit ir) kimérve, és akkor van a nivópálca max jelnél. Ha jól emléxek ;) Nem lehet hogy Nálad az elöző tulaj kicserélte a nivópálcát? Vagy nincs összenyomorgatva a karter? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Moöst is ugy csináltam,mert a Meta az 5L-es volt!Kevesebb mint 4L belement a többit meg töltögetem!Szóval alapból 5L-est veszek! Neked meddig elég az 5 liter olaj? Vagyis mennyit mész el mikor elfogy a megmaradt olaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Na, ha már így összeröffentek az 1.6 16V-s tulajok. Nektek hány liter megy a mociba? Mert ugye a nagykönyvben az vagyon megírva, hogy 3,5 liter. Nekem meg megmarad mindig 1 a 4-ből úgy, hogy a nívón max-ot jelez az olajszint. Nekem ilyen a nivópálcám ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Én 3.5 litert öntök bele cserekor mindig, (a könyv is ennyit ir) kimérve, és akkor van a nivópálca max jelnél. Ha jól emléxek ;) Nem lehet hogy Nálad az elöző tulaj kicserélte a nivópálcát? Vagy nincs összenyomorgatva a karter? Ez jó ötlet volt és köszi hogy belinkelted a nívópálcát, mert nekem is megfordult a fejemben, hogy kicserélhette. Megmérem jól, hogy az enyém is 45/46 centi-e. A karter köszöni, jó állapotnak örvend. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 http://kepfeltoltes.hu/111102/20111102382_...ltoltes.hu_.jpg Nekem ilyen a nivópálcám ;) A GYIK-ben a 2.1.1-es résznél motortípusoknál az X16XEL-hez 3,25 Litert ír... Én ennyit is tettem bele kb,, Így már elfogadhatóbb ha 1 littyó megmarad,,, van ami nem tud lefolyni olajcserénél így valamennyi mindig marad amúgyis a motorban. Nekem is ilyen a nívópálcám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Neked meddig elég az 5 liter olaj? Vagyis mennyit mész el mikor elfogy a megmaradt olaj? Most 5000Km-t mentem olajcsere óta és most egy kicsivel több mint fél litert utánatöltöttem!Egy kicsi szokott maradni a kanna alján! Miért neked? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Én ezt használom... Most én is ezt tettem bele, de eddig a Castrollal sem volt gond. Legalábbis ~12e km-ig nem kellett utántölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Most 5000Km-t mentem olajcsere óta és most egy kicsivel több mint fél litert utánatöltöttem!Egy kicsi szokott maradni a kanna alján! Miért neked? Már belelocsoltam, ami megmaradt az 5 literböl, és megkezdtem az 1 literes bonusz dobozt ;) 7000 megtett km után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Már belelocsoltam, ami megmaradt az 5 literböl, és megkezdtem az 1 literes bonusz dobozt ;) 7000 megtett km után. Az igen!Akkor a tied kicsivel eszik többet mint az enyém! ;) De akkor neked is lassan olajcsere nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Az igen!Akkor a tied kicsivel eszik többet mint az enyém! ;) De akkor neked is lassan olajcsere nem? Majd tavasszal, idén már nem lesz meg a 3 ezer km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 A GYIK-ben a 2.1.1-es résznél motortípusoknál az X16XEL-hez 3,25 Litert ír... Én ennyit is tettem bele kb,, Így már elfogadhatóbb ha 1 littyó megmarad,,, van ami nem tud lefolyni olajcserénél így valamennyi mindig marad amúgyis a motorban. Nekem is ilyen a nívópálcám. Van nekem egy pdf file-om ahol szerepel az x16xel motor is, és ott x12xe- töl x16xel-ig, 3.5 litert ir, x18xe1-x20xev 4.25 litert. Melyik lehet az igaz, nem tom, de következö cserekor lemérem pontosan mennyit locsolok bele. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Az igen!Akkor a tied kicsivel eszik többet mint az enyém! ;) De akkor neked is lassan olajcsere nem? Majd tavasszal, idén már nem lesz meg a 3 ezer km. 3-4liter egy csere alatt? Az mi? 10ekm alatt 5eft pluszköltség. Egy autó üzemeltetésénél ez semmi. Az én 1.6sz-m masszív 1liter/1000km-t eszik teljes 150eft-os generál után. Már nem érdekel.Katalizátort nem teszi tönkre,mert az nincs. :lol: Amúgy is lassan 1liter olaj hasonló áron lesz 1liter benzinnel. Szóval még azt az 1liter olajat 1000km alatt is nagy luxus elégetni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 3-4liter egy csere alatt? Az mi? 10ekm alatt 5eft pluszköltség. Egy autó üzemeltetésénél ez semmi. Az én 1.6sz-m masszív 1liter/1000km-t eszik teljes 150eft-os generál után. Már nem érdekel.Katalizátort nem teszi tönkre,mert az nincs. :lol: Amúgy is lassan 1liter olaj hasonló áron lesz 1liter benzinnel. Szóval még azt az 1liter olajat 1000km alatt is nagy luxus elégetni. ;) Akkor az a generál nem sikerült túl jól. :lol: Nekem a 3.5 literre, még olyan 2 litert kell rálocsolni a csereperiódus alatt. De nem érdekel. ;) Lassan ugyis kutyaól lesz belölle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Akkor az a generál nem sikerült túl jól. ;) Nekem a 3.5 literre, még olyan 2 litert kell rálocsolni a csereperiódus alatt. De nem érdekel. ;) Lassan ugyis kutyaól lesz belölle. Múltkor jöttem vele tatás tempóban (kb. 100-al 3000nél elváltva) 250km-t az alatt semmit nem láttam,hogy mozdult volna a nívó. Lehet nem szereti,hogy 4-5ezer környékén váltom el. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Múltkor jöttem vele tatás tempóban (kb. 100-al 3000nél elváltva) 250km-t az alatt semmit nem láttam,hogy mozdult volna a nívó. Lehet nem szereti,hogy 4-5ezer környékén váltom el. ;) Ha generál után is úgy váltogattál, nem csoda. Nekem is nemrég volt, hengerfej "felújítás", és gyűrűzés. Azelőtt ~5l olajjal mentem 12e km. Most járok 9e km-nél, úgy hogy nincs már olaj a flakonban, de a nívó maxot mutat. Ergo 9e km. és 1 liter olaj. Ehhez hozzájön az is, hogy: - gázos üzem - az olajleeresztő mellett szivárog (meleg motornál kb. 3 óra állás után a földön van egy söralátét nagyságú folt) - a váltó felől szivárog. A vezérlés oldalán kicseréltük a szimeringet, ott száraz is. Apropó nívó: megnéztem, az enyém is 46 centis! :büszke: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Sziasztok! Olajcsere előtt állok, milyen márkát javasoltok? Előző kettő alkalommal Castrol Magnatech 10W-40 ment bele, halk lett tőle a motor és finoman jár, viszont megeszi (2,5dl/1000km) és 5 fok alatt hidrotőke csattogás van. C16NZ, 260.000km-rel. Győr környékén beszerezhető olajat mondjatok légyszives ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Sziasztok! Olajcsere előtt állok, milyen márkát javasoltok? Előző kettő alkalommal Castrol Magnatech 10W-40 ment bele, halk lett tőle a motor és finoman jár, viszont megeszi (2,5dl/1000km) és 5 fok alatt hidrotőke csattogás van. C16NZ, 260.000km-rel. Győr környékén beszerezhető olajat mondjatok légyszives ;) Én Metabondot javaslok (Speed 10W40), úgy tudom, Győrben valahol beszerezhető, ottani cartársaktól érdeklődj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Én Metabondot javaslok (Speed 10W40), úgy tudom, Győrben valahol beszerezhető, ottani cartársaktól érdeklődj. CSONKAÉR U. 5. Helyileg. Metabond SPEED 10W40 motorolaj 5l 8920 Ennyi pénz elvileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Ha generál után is úgy váltogattál, nem csoda. Nekem is nemrég volt, hengerfej "felújítás", és gyűrűzés. Azelőtt ~5l olajjal mentem 12e km. Most járok 9e km-nél, úgy hogy nincs már olaj a flakonban, de a nívó maxot mutat. Ergo 9e km. és 1 liter olaj. Ehhez hozzájön az is, hogy: - gázos üzem - az olajleeresztő mellett szivárog (meleg motornál kb. 3 óra állás után a földön van egy söralátét nagyságú folt) - a váltó felől szivárog. A vezérlés oldalán kicseréltük a szimeringet, ott száraz is. Apropó nívó: megnéztem, az enyém is 46 centis! :büszke: ;) Bejárattam,7-800 km-ig szigorúan 2-3000 között járattam. Aztán már néha 4000-ig is és 1500km után terheltem csak 5000 körül. Szerintem ennél többet nem tehettem. Olvastam már ilyen 20-30ekm-ről szóló elvetemült bejáratásokat. Az szerintem felesleges. De a szelepek környékén még mindig nem okés a dolog,mert hosszú alapjárat után rá lehet venni némi füstölésre. ;) Sokáig idegesít leborítom a hf-et és Si-t csinálok belőle. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Sziasztok! Tegnap cseréltem olajat, eddig Q8 10w40 volt benne. nem volt semmi baj, olajat sem ette. most tudtam szerezni (olcson) Total Quartz 10w40-et és nagyon csattog a motor, gondolom az olaj miatt? valaki jár már igy? amúgy egyuttal teljes vezérlés csere is volt, de ennek gondolom nem lehet összefüggésben az csattogással? Üdv: egy idegösszeomlás szélén álló büszke astra tulajdonos: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Sziasztok! Tegnap cseréltem olajat, eddig Q8 10w40 volt benne. nem volt semmi baj, olajat sem ette. most tudtam szerezni (olcson) Total Quartz 10w40-et és nagyon csattog a motor, gondolom az olaj miatt? valaki jár már igy? amúgy egyuttal teljes vezérlés csere is volt, de ennek gondolom nem lehet összefüggésben az csattogással? Üdv: egy idegösszeomlás szélén álló büszke astra tulajdonos: Ha nem ment el a vezérlés, akkor elvileg nincs köze hozzá. :lol: De nem értem, ha egy olaj beválik, minek váltani? ;) Vagy te is úgy állsz, mint én, a pénz dominál? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 T donpepe! Az C14SE motorolaj követelménye: ACEA A3 SAE 5W-30, 5W-40. A Q8 márka gyártóművi előírást teljesítő motorolaja: Q8 Excel 5W-40, Q8 Formula Techno 5W-30, Q8 Formula Special G Long Life 5W-30. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 T donpepe! Az C14SE motorolaj követelménye: ACEA A3 SAE 5W-30, 5W-40. A Q8 márka gyártóművi előírást teljesítő motorolaja: Q8 Excel 5W-40, Q8 Formula Techno 5W-30, Q8 Formula Special G Long Life 5W-30. 5W30-at semmiképp nem ajánlanám, az túl híg. Gazdaságossági oldalról sem egy ideális választás. 5W40 az ideális, de megfelelő a 10W40 is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts