zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Én 100.000 km-óta használom a Metabond 10W-40-est.!!! Nagyon elégedett vagyok vele. Szerintem ne használj 5W-30-at! Én is metebondot használok és tényleg nagyon jó!Én is meg vagyok vele elégedve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ilyen adalékkal van tapasztalata valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ilyen adalékkal van tapasztalata valakinek? Hmmmm.. a hengerfal hónolva van, egy csomó gyári "karc" hogy az olajfillm ottmaradjon. Ezeket is eltömíti ez a biszbasz? Vagy meg tudja különböztetni a kopástól? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Hmmmm.. a hengerfal hónolva van, egy csomó gyári "karc" hogy az olajfillm ottmaradjon. Ezeket is eltömíti ez a biszbasz? Vagy meg tudja különböztetni a kopástól? Igazából lecarom csak ne engedjenek a gyűrűk annyi olajat az égéstérbe. 10w-40ből 2liter/1000km 20w-50ből 1liter/1000km Most raktam bele 10w-60at,remélem megtartja a tendenciát. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Igazából lecarom csak ne engedjenek a gyűrűk annyi olajat az égéstérbe. 10w-40ből 2liter/1000km 20w-50ből 1liter/1000km Most raktam bele 10w-60at,remélem megtartja a tendenciát. :lol: Sz.rból nem lehet várat építeni... Bármit önthetsz bele, hengerfalat nem fog építeni neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sz.rból nem lehet várat építeni... Bármit önthetsz bele, hengerfalat nem fog építeni neked. Esztergályos ajánlotta. Ő azt mondta szokott segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Igazából lecarom csak ne engedjenek a gyűrűk annyi olajat az égéstérbe. 10w-40ből 2liter/1000km 20w-50ből 1liter/1000km Most raktam bele 10w-60at,remélem megtartja a tendenciát. :lol: A gyűrűk kopása nem fog csökkenni. 2 liter/1000km-t eszik olajból? Ez már motorgenerál, nem csodalötyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Esztergályos ajánlotta. Ő azt mondta szokott segíteni. Vegyél egy másik blokkot inkább, 3-4 flakonból kijön az is. :lol: Kemény ám a 2l-es olajfogyi. :lol: :D Nekem 8-10ezer alatt nem eszik meg 1L-t, és az 1 lityi még elfogadható lenne 10ekmre, de 1e-re?! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 A gyűrűk kopása nem fog csökkenni. 2 liter/1000km-t eszik olajból? Ez már motorgenerál, nem csodalötyi. Múltkor megmásztam vele a Bakonyt Balatonfüred-Veszprém-Pápa. Emelkedőkön toltam rendesen. Ezen a szakaszon beállítottam a rekordot: 120km-en fél liter olaj. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Múltkor megmásztam vele a Bakonyt Balatonfüred-Veszprém-Pápa. Emelkedőkön toltam rendesen. Ezen a szakaszon beállítottam a rekordot: 120km-en fél liter olaj. :D Lassan olyan lesz mint a régi 100-as skodánk, románia-szlovákia útvonalon már több olajat evett, mint benzint :lol: :lol: De azért megtettük vele 2x ezt a távot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Múltkor megmásztam vele a Bakonyt Balatonfüred-Veszprém-Pápa. Emelkedőkön toltam rendesen. Ezen a szakaszon beállítottam a rekordot: 120km-en fél liter olaj. :lol: Lehet nem kellene bele az a 25%-os tuning... :D Olajból szedi azt a 25-öt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Lassan olyan lesz mint a régi 100-as skodánk, románia-szlovákia útvonalon már több olajat evett, mint benzint :lol: :lol: De azért megtettük vele 2x ezt a távot... Ezen már fel lett újítva a HF. Azt gondoltam hátha jobb lesz,de semmit nem csökkent az olajfogyasztás. :D Láttam a hengerfalat,dugókat azokon semmi váll nem volt. Ezért is nagyon érdekes az eset. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ezen már fel lett újítva a HF. Azt gondoltam hátha jobb lesz,de semmit nem csökkent az olajfogyasztás. :lol: Láttam a hengerfalat,dugókat azokon semmi váll nem volt. Ezért is nagyon érdekes az eset. és a gyűrűk? :lol: Nekem pl az első henger dugóján az alsó lehúzó rommá volt törve, mert egy szelepdarabka letörött és lecsúszott a dugó és a hengerfal között, amiképp összekaristolta a hengerfalat aztán szétkapta a gyűrűt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Esztergályos ajánlotta. Ő azt mondta szokott segíteni. Ha veszel is, itt vedd, vagy vetesd meg. (ha még él a cég) Mint mindent, ezt is hamisítják. Valamennyit javít az olajfogyasztáson és a fogyasztáson is, a belső súrlódás csökkenése miatt. Mire eljön a következő olajcsere ideje, még nem hozza be az árát, viszont a következő olajcseréhez is kell, mert párezer km után elveszti a "hatását" ha nincs benne. Csodát nem kell várni tőle, hengerfalat és gyűrűt nem épít. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ezen már fel lett újítva a HF. Azt gondoltam hátha jobb lesz,de semmit nem csökkent az olajfogyasztás. :lol: Láttam a hengerfalat,dugókat azokon semmi váll nem volt. Ezért is nagyon érdekes az eset. Akkor annak füstölnie kell rendesen. Vagy lehet elfolyik valahol az a 20liter a 10.000km alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Lehet nem kellene bele az a 25%-os tuning... :D Olajból szedi azt a 25-öt. :lol: Ahol a füst ott az erő! :lol: Amúgy nem füstöl,tükörből még soha nem láttam padlógázra sem. Üresben 5000 fordulat felett látszik csak füst. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 és a gyűrűk? :lol: Nekem pl az első henger dugóján az alsó lehúzó rommá volt törve, mert egy szelepdarabka letörött és lecsúszott a dugó és a hengerfal között, amiképp összekaristolta a hengerfalat aztán szétkapta a gyűrűt. Összes gyertyán látszik,hogy testvériesen osztoznak az olajon mind a négyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ahol a füst ott az erő! :lol: Amúgy nem füstöl,tükörből még soha nem láttam padlógázra sem. Üresben 5000 fordulat felett látszik csak füst. Ja végülis a Szergej mozdony is kormol a 40 szenesvagon előtt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ja végülis a Szergej mozdony is kormol a 40 szenesvagon előtt... Ha eredeti motoros nem Caterpillar. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Ja végülis a Szergej mozdony is kormol a 40 szenesvagon előtt... Ma ment előttem egy G astra, háát, az én DTL-em nem kormol (közel sem) úgy, mint az. :lol: Pedig 1.7CDTI motoros volt, és elég újnak is nézett ki (JTV-s rendszáma volt, ami kb 2005 környéke) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Ma ment előttem egy G astra, háát, az én DTL-em nem kormol (közel sem) úgy, mint az. :lol: Pedig 1.7CDTI motoros volt, és elég újnak is nézett ki (JTV-s rendszáma volt, ami kb 2005 környéke) Haldokló porlasztócsúcs rulez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Haldokló porlasztócsúcs rulez. Lehet! A bal oldali hátsó lámpára mindenesetre nem kell költsön sötétítésre... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Ma ment előttem egy G astra, háát, az én DTL-em nem kormol (közel sem) úgy, mint az. :lol: Pedig 1.7CDTI motoros volt, és elég újnak is nézett ki (JTV-s rendszáma volt, ami kb 2005 környéke) Mintha "K"-s rendszámú ajudi, vagy passzát mögött még tűntem volna el a füstben :lol: :D Ne lepődj meg... Cédétéji, pédétédéjí, egészábécétédéjí megy, akkor meg tolja neki, jövőre úgyis vesz másikat. Olajatcserélni?? minek, jövőre úgyis vesz másikat... Ja,hogy hidegen nem kéne szét tolni az agyát csóró dízelnek, csak azért mert megy? áhh... jövőre úgyis... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Mintha "K"-s rendszámú ajudi, vagy passzát mögött még tűntem volna el a füstben :lol: :D Ne lepődj meg... Cédétéji, pédétédéjí, egészábécétédéjí megy, akkor meg tolja neki, jövőre úgyis vesz másikat. Olajatcserélni?? minek, jövőre úgyis vesz másikat... Ja,hogy hidegen nem kéne szét tolni az agyát csóró dízelnek, csak azért mert megy? áhh... jövőre úgyis... Igazad van... szomorú ez a felfogás, de gazdagéknál így megy... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 A 10w-60 jobban megáll benne. :lol: 250km-t jöttem,nem mozdult a nívópálcán. (Eddig ilyen nem volt :lol: ) Viszont előzés közben majdnem kifordult elém egy golf1, meg egy e39 éndzsölájsz (típusjelzés el volt tüntetve róla) ellen toltam egy lámpást. Kb. 200m-ig 1 autót tudott rám verni,aztán beálltam mögé valameddig fogtam,inkább nem erőltetem,mert már 110nél járt a mutató. 2 személy+csomagok voltak a korzában, propellerben egyedül. Csak nem dobom ki ezt az okosított 16sz-t, 11.5mp volt 0-100ra,de azóta javult. Majd lemérem újra. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts