Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motorolaj avagy ki mit és miért ezt az olajat tölti bele?


uhuhu

Recommended Posts

Hmmmm.. a hengerfal hónolva van, egy csomó gyári "karc" hogy az olajfillm ottmaradjon. Ezeket is eltömíti ez a biszbasz? Vagy meg tudja különböztetni a kopástól?

Igazából lecarom csak ne engedjenek a gyűrűk annyi olajat az égéstérbe.

10w-40ből 2liter/1000km

20w-50ből 1liter/1000km

Most raktam bele 10w-60at,remélem megtartja a tendenciát. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igazából lecarom csak ne engedjenek a gyűrűk annyi olajat az égéstérbe.

10w-40ből 2liter/1000km

20w-50ből 1liter/1000km

Most raktam bele 10w-60at,remélem megtartja a tendenciát. :lol:

Sz.rból nem lehet várat építeni... Bármit önthetsz bele, hengerfalat nem fog építeni neked.

Link to comment
Megosztás:

Igazából lecarom csak ne engedjenek a gyűrűk annyi olajat az égéstérbe.

10w-40ből 2liter/1000km

20w-50ből 1liter/1000km

Most raktam bele 10w-60at,remélem megtartja a tendenciát. :lol:

A gyűrűk kopása nem fog csökkenni. 2 liter/1000km-t eszik olajból? Ez már motorgenerál, nem csodalötyi.

Link to comment
Megosztás:

Múltkor megmásztam vele a Bakonyt Balatonfüred-Veszprém-Pápa. Emelkedőkön toltam rendesen. Ezen a szakaszon beállítottam a rekordot: 120km-en fél liter olaj. :D

Lassan olyan lesz mint a régi 100-as skodánk, románia-szlovákia útvonalon már több olajat evett, mint benzint :lol: :lol: De azért megtettük vele 2x ezt a távot...

Link to comment
Megosztás:

Lassan olyan lesz mint a régi 100-as skodánk, románia-szlovákia útvonalon már több olajat evett, mint benzint :lol: :lol: De azért megtettük vele 2x ezt a távot...

Ezen már fel lett újítva a HF. Azt gondoltam hátha jobb lesz,de semmit nem csökkent az olajfogyasztás. :D

Láttam a hengerfalat,dugókat azokon semmi váll nem volt. Ezért is nagyon érdekes az eset.

Link to comment
Megosztás:

Ezen már fel lett újítva a HF. Azt gondoltam hátha jobb lesz,de semmit nem csökkent az olajfogyasztás. :lol:

Láttam a hengerfalat,dugókat azokon semmi váll nem volt. Ezért is nagyon érdekes az eset.

és a gyűrűk? :lol: Nekem pl az első henger dugóján az alsó lehúzó rommá volt törve, mert egy szelepdarabka letörött és lecsúszott a dugó és a hengerfal között, amiképp összekaristolta a hengerfalat aztán szétkapta a gyűrűt.

Link to comment
Megosztás:

Esztergályos ajánlotta. Ő azt mondta szokott segíteni.

Ha veszel is, itt vedd, vagy vetesd meg. (ha még él a cég) Mint mindent, ezt is hamisítják.

Valamennyit javít az olajfogyasztáson és a fogyasztáson is, a belső súrlódás csökkenése miatt. Mire eljön a következő olajcsere ideje, még nem hozza be az árát, viszont a következő olajcseréhez is kell, mert párezer km után elveszti a "hatását" ha nincs benne. Csodát nem kell várni tőle, hengerfalat és gyűrűt nem épít. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezen már fel lett újítva a HF. Azt gondoltam hátha jobb lesz,de semmit nem csökkent az olajfogyasztás. :lol:

Láttam a hengerfalat,dugókat azokon semmi váll nem volt. Ezért is nagyon érdekes az eset.

Akkor annak füstölnie kell rendesen. Vagy lehet elfolyik valahol az a 20liter a 10.000km alatt...

Link to comment
Megosztás:

és a gyűrűk? :lol: Nekem pl az első henger dugóján az alsó lehúzó rommá volt törve, mert egy szelepdarabka letörött és lecsúszott a dugó és a hengerfal között, amiképp összekaristolta a hengerfalat aztán szétkapta a gyűrűt.

Összes gyertyán látszik,hogy testvériesen osztoznak az olajon mind a négyen.

Link to comment
Megosztás:

Ma ment előttem egy G astra, háát, az én DTL-em nem kormol (közel sem) úgy, mint az. :lol: Pedig 1.7CDTI motoros volt, és elég újnak is nézett ki (JTV-s rendszáma volt, ami kb 2005 környéke)

Mintha "K"-s rendszámú ajudi, vagy passzát mögött még tűntem volna el a füstben :lol: :D Ne lepődj meg... Cédétéji, pédétédéjí, egészábécétédéjí megy, akkor meg tolja neki, jövőre úgyis vesz másikat. Olajatcserélni?? minek, jövőre úgyis vesz másikat... Ja,hogy hidegen nem kéne szét tolni az agyát csóró dízelnek, csak azért mert megy? áhh... jövőre úgyis...

Link to comment
Megosztás:

Mintha "K"-s rendszámú ajudi, vagy passzát mögött még tűntem volna el a füstben :lol: :D Ne lepődj meg... Cédétéji, pédétédéjí, egészábécétédéjí megy, akkor meg tolja neki, jövőre úgyis vesz másikat. Olajatcserélni?? minek, jövőre úgyis vesz másikat... Ja,hogy hidegen nem kéne szét tolni az agyát csóró dízelnek, csak azért mert megy? áhh... jövőre úgyis...

Igazad van...

szomorú ez a felfogás, de gazdagéknál így megy... :lol:

Link to comment
Megosztás:

A 10w-60 jobban megáll benne. :lol: 250km-t jöttem,nem mozdult a nívópálcán. (Eddig ilyen nem volt :lol: )

Viszont előzés közben majdnem kifordult elém egy golf1, meg egy e39 éndzsölájsz (típusjelzés el volt tüntetve róla) ellen toltam egy lámpást. Kb. 200m-ig 1 autót tudott rám verni,aztán beálltam mögé valameddig fogtam,inkább nem erőltetem,mert már 110nél járt a mutató.

2 személy+csomagok voltak a korzában, propellerben egyedül.

Csak nem dobom ki ezt az okosított 16sz-t, 11.5mp volt 0-100ra,de azóta javult. Majd lemérem újra. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.