daykiller Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Muttatok 4-5 F-et amik csak GM-et kaptak 5-15-éven átt és tökéletesen üzemelnek, meg tudok mutatni olyat is, ami már generálozva volt pölö Castrollal etetve. De nem vitázni akarok, csak megemlíttem. :D Rám célzol? :D GM-mel is fos hangja volt amúgy, meg Castrollal is, de metával semmi baj, azonkívül, hogy becsörög a motor a generál óta. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Nem is lepődök meg rajta :D Van köze a Castrol olajnak meg a hengerfejességnek egymáshoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Van köze a Castrol olajnak meg a hengerfejességnek egymáshoz? Igen. Egy időben rendszeresen kijött alatta a castrol. (mondjuk más is kijött volna, de mivel az volt benne, azért az jött ki :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Rám célzol? :D GM-mel is fos hangja volt amúgy, meg Castrollal is, de metával semmi baj, azonkívül, hogy becsörög a motor a generál óta. :D Nekem meta volt benne,amikor hengerfejes lett. :D De nem hinném,hogy köze volt hozzá.:P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Rám célzol? :D GM-mel is fos hangja volt amúgy, meg Castrollal is, de metával semmi baj, azonkívül, hogy becsörög a motor a generál óta. :D Nem, arra célzok, hogy ezek a kocsik papinál voltak jórészt tizen évekig, kapták a márkaszervizekben a GM-olajal működtek probléma nélkül. Aztán a papi eladta, megvettük, és hirtelen szar lett neki a GM-olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Itt nagyon sokan azt használnak. Jóka tapasztalatok vele. Az előző periódusban nekem is az volt benne. Most is csak azért nem azt raktam bele, mert megszűnt a helyi lerakat. Szerintem van lerakat, csak háznál, nem bérelnek bolt helyiséget. Legalább is 1 hónapja még így volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Nem, arra célzok, hogy ezek a kocsik papinál voltak jórészt tizen évekig, kapták a márkaszervizekben a GM-olajal működtek probléma nélkül. Aztán a papi eladta, megvettük, és hirtelen szar lett neki a GM-olaj. A márkaszervizben valószínűleg valódi GM olaj került bele, amit boltban vehetsz pár éve, az már nem biztos, hogy az :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 A márkaszervizben valószínűleg valódi GM olaj került bele, amit boltban vehetsz pár éve, az már nem biztos, hogy az :D Értem de miben lehetsz biztos? A Castrolban tuti az van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Értem de miben lehetsz biztos? A Castrolban tuti az van? Na abban pont annyira nem bízom a negatív tapasztalataim alapján, mint a GM-ben. Pl. Metabondról, Elf-ről, Valvolinról, Mobil1-ről, Q8-ról még nem hallottam rosszat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Na abban pont annyira nem bízom a negatív tapasztalataim alapján, mint a GM-ben. Pl. Metabondról, Elf-ről, Valvolinról, Mobil1-ről, Q8-ról még nem hallottam rosszat. Én igen. Tök hülye flakonja van, és könnyen borul :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Sziasztok! Egy 2000-es évjáratú 1,4 60 lovas f astrába (valós 38ekm!) tölthetek GM 5W30-as (dextron II) olajat? (ezt használom a GTi be is, és van itthon belőle pár liter) Előre is köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Sziasztok! Egy 2000-es évjáratú 1,4 60 lovas f astrába (valós 38ekm!) tölthetek GM 5W30-as (dextron II) olajat? (ezt használom a GTi be is, és van itthon belőle pár liter) Előre is köszi a választ! Ártani nem fog, de az 5W40 azért jobb lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Ártani nem fog, de az 5W40 azért jobb lenne. Köszönöm a gyors választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Sziasztok! Egy 2000-es évjáratú 1,4 60 lovas f astrába (valós 38ekm!) tölthetek GM 5W30-as (dextron II) olajat? (ezt használom a GTi be is, és van itthon belőle pár liter) Előre is köszi a választ! Nem Dexos2-t akartál írni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Nem Dexos2-t akartál írni? Azt. sorry Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 sziasztok leírom a tapasztalatomat egy olajjal kapcsolatban, illetve hárommal kapcsolatban amit szerintem érdemes kocsiba/motorba/kamionba rakni. Salakmotor versenyző ismerősöm Fuchs Silkolone által támogatott versenyző ő ajánlotta nekem a Fuchs termékeit. beszerezhető: http://olajwebshop.com Nagyon jó olajnak találom minden téren túlteljesíti pl. a castrolt, mobil1-et stb. kb az ára is ott van. A Silkolone olajok a motorkerékpár olajok. Titan olajok mehetnek a kocsiba. 1l 10w 40-es 3450ft. Titan Cargo a teherautók olaja. Volt egy kis pénzem így az összes kocsi/teherautó/motor olaját( motor olaj, váltó olaj) átcseréltem Fuchsra Nekem eddig nagyon bejön minden téren az olaj. A másik az Orlen. Lengyelország legnagyobb benzinkúthálózata gyártja az olajat Orlen Platinum. Szintén kiváló és olcsó. A harmadik a Lotos olaj. Lengyelország 2. legnagyobb olajipari cége. 5l 10w 40-es 5 ezer ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 sziasztok leírom a tapasztalatomat egy olajjal kapcsolatban, illetve hárommal kapcsolatban amit szerintem érdemes kocsiba/motorba/kamionba rakni. Salakmotor versenyző ismerősöm Fuchs Silkolone által támogatott versenyző ő ajánlotta nekem a Fuchs termékeit. beszerezhető: http://olajwebshop.com Nagyon jó olajnak találom minden téren túlteljesíti pl. a castrolt, mobil1-et stb. kb az ára is ott van. A Silkolone olajok a motorkerékpár olajok. Titan olajok mehetnek a kocsiba. 1l 10w 40-es 3450ft. Titan Cargo a teherautók olaja. Volt egy kis pénzem így az összes kocsi/teherautó/motor olaját( motor olaj, váltó olaj) átcseréltem Fuchsra Nekem eddig nagyon bejön minden téren az olaj. A másik az Orlen. Lengyelország legnagyobb benzinkúthálózata gyártja az olajat Orlen Platinum. Szintén kiváló és olcsó. A harmadik a Lotos olaj. Lengyelország 2. legnagyobb olajipari cége. 5l 10w 40-es 5 ezer ft A Fuchs olajok autószerelői körökben elég népszerűek, én ezt használom. Nézegettem az olajwebshopos árakat, az akció nélküli árak irreálisan magasak. A Kovácsautónál lényegesen olcsóbban be lehet őket szerezni még teljes áron is. A többivel kapcsolatban még nincs tapasztalatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 sziasztok leírom a tapasztalatomat egy olajjal kapcsolatban, illetve hárommal kapcsolatban amit szerintem érdemes kocsiba/motorba/kamionba rakni. Salakmotor versenyző ismerősöm Fuchs Silkolone által támogatott versenyző ő ajánlotta nekem a Fuchs termékeit. beszerezhető: http://olajwebshop.com Nagyon jó olajnak találom minden téren túlteljesíti pl. a castrolt, mobil1-et stb. kb az ára is ott van. A Silkolone olajok a motorkerékpár olajok. Titan olajok mehetnek a kocsiba. 1l 10w 40-es 3450ft. Titan Cargo a teherautók olaja. Volt egy kis pénzem így az összes kocsi/teherautó/motor olaját( motor olaj, váltó olaj) átcseréltem Fuchsra Nekem eddig nagyon bejön minden téren az olaj. A másik az Orlen. Lengyelország legnagyobb benzinkúthálózata gyártja az olajat Orlen Platinum. Szintén kiváló és olcsó. A harmadik a Lotos olaj. Lengyelország 2. legnagyobb olajipari cége. 5l 10w 40-es 5 ezer ft Salakmotor versenyző ismerős?? Akkor HAJRÁ JÓZSIKA Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Salakmotor versenyző ismerős?? Akkor HAJRÁ JÓZSIKA Ígyvan!!! Hajrá Józsika!!!! na és Tomasz Gollob!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Volt egy kis pénzem így az összes kocsi/teherautó/motor olaját( motor olaj, váltó olaj) átcseréltem Fuchsra Nekem eddig nagyon bejön minden téren az olaj. Mi az a plusz, ami a mérleg nyelvét jelenti ezen olajok esetében, az általad írt többihez képest? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 Mi az a plusz, ami a mérleg nyelvét jelenti ezen olajok esetében, az általad írt többihez képest? A kamionba amivel járok mercedes actros van olajelhasználtságot mérő műszer ami ha már az olaj nemjó akkor jelez. 90ezer km-enként írja elő az olaj cserét a mercedes ha az ő olaját rakod bele. ha nem akkor valamivel sűrűbben kell. castrolallal mobil 1-el stb. 50 ezer előtt néha hibajelzést küldött a számítógép. Fuchs Titanium cargo olajba jelenleg 91 ezer van és még mindig nincs semmiféle jelzés. Most lesz lecserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 <br />A kamionba amivel járok mercedes actros van olajelhasználtságot mérő műszer ami ha már az olaj nemjó akkor jelez. 90ezer km-enként írja elő az olaj cserét a mercedes ha az ő olaját rakod bele. ha nem akkor valamivel sűrűbben kell. castrolallal mobil 1-el stb. 50 ezer előtt néha hibajelzést küldött a számítógép.<br /><br />Fuchs Titanium cargo olajba jelenleg 91 ezer van és még mindig nincs semmiféle jelzés. Most lesz lecserélve.<br /><br /><br /><br /> Csocsi! Bocs, hogy "kötözködök", de a kamion motorjának fordulatszáma meg sem közelíti a hagyományos benzines erőforrások szintjét, és a használat jellegéből adódóan ritka a sok rövid városi használat. Egy kamion egy szuszra megy annyit, mint itt sokan egész héten. És érdekes, hogy az átlag 1.6 motorok kb. 4 l olajat tartalmaznak 4 hengerre, a kamion ellenben (átlag) 12.000 cm3, 6 henger, és csak tippelek, de 30 l olaj tuti van bennük. Ha mi a 4 l olajat 10.000 km után cseréljük, a kamion a 30 l olajat nyugodtan cserélheti 90.000 km után. Ez eddig csak matek. Az olajminősítő műszer működését nem ismerem, de valószínűleg a Mercedes gyári töltésű olajához igazították az ellenőrzési paramétereket. Ha másik olaj kerül bele, azt ő nem ismeri fel, de észlelhet eltérő értékeket, így riadót fúj. Fogalmam sincs mit néz, ha valaki jártasabb a témában, avasson be nyugodtan. Amivel pedig messzemenően egyetértek, az a Fuchs olaj minősége. Én ipari felhasználásból is ismerem néhány termékét, van, ahol speciálisan csak ők tudnak hűtő- vagy kenőolajat hozni. Ez a termékfejlesztőiket jellemzi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 <br /><br /><br /> Csocsi! Bocs, hogy "kötözködök", de a kamion motorjának fordulatszáma meg sem közelíti a hagyományos benzines erőforrások szintjét, és a használat jellegéből adódóan ritka a sok rövid városi használat. Egy kamion egy szuszra megy annyit, mint itt sokan egész héten. És érdekes, hogy az átlag 1.6 motorok kb. 4 l olajat tartalmaznak 4 hengerre, a kamion ellenben (átlag) 12.000 cm3, 6 henger, és csak tippelek, de 30 l olaj tuti van bennük. Ha mi a 4 l olajat 10.000 km után cseréljük, a kamion a 30 l olajat nyugodtan cserélheti 90.000 km után. Ez eddig csak matek. Az olajminősítő műszer működését nem ismerem, de valószínűleg a Mercedes gyári töltésű olajához igazították az ellenőrzési paramétereket. Ha másik olaj kerül bele, azt ő nem ismeri fel, de észlelhet eltérő értékeket, így riadót fúj. Fogalmam sincs mit néz, ha valaki jártasabb a témában, avasson be nyugodtan. Amivel pedig messzemenően egyetértek, az a Fuchs olaj minősége. Én ipari felhasználásból is ismerem néhány termékét, van, ahol speciálisan csak ők tudnak hűtő- vagy kenőolajat hozni. Ez a termékfejlesztőiket jellemzi. A kamionokban van valami olajregenerálló kütyü is nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 <br /><br /><br /> Csocsi! Bocs, hogy "kötözködök", de a kamion motorjának fordulatszáma meg sem közelíti a hagyományos benzines erőforrások szintjét, és a használat jellegéből adódóan ritka a sok rövid városi használat. Egy kamion egy szuszra megy annyit, mint itt sokan egész héten. És érdekes, hogy az átlag 1.6 motorok kb. 4 l olajat tartalmaznak 4 hengerre, a kamion ellenben (átlag) 12.000 cm3, 6 henger, és csak tippelek, de 30 l olaj tuti van bennük. Ha mi a 4 l olajat 10.000 km után cseréljük, a kamion a 30 l olajat nyugodtan cserélheti 90.000 km után. Ez eddig csak matek. Az olajminősítő műszer működését nem ismerem, de valószínűleg a Mercedes gyári töltésű olajához igazították az ellenőrzési paramétereket. Ha másik olaj kerül bele, azt ő nem ismeri fel, de észlelhet eltérő értékeket, így riadót fúj. Fogalmam sincs mit néz, ha valaki jártasabb a témában, avasson be nyugodtan. Amivel pedig messzemenően egyetértek, az a Fuchs olaj minősége. Én ipari felhasználásból is ismerem néhány termékét, van, ahol speciálisan csak ők tudnak hűtő- vagy kenőolajat hozni. Ez a termékfejlesztőiket jellemzi. pontos adatok: 33 liter megy bele (énis csak gépkönyvből tudom) 6henger, 24 szelep gyári olajnak megfelelő előírűsú bene a fuchs. az én kocsijaimban is ritka a rövid városi használat :D olajregerálóról nemtudok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 Csocsi! ... Az olajminősítő műszer működését nem ismerem, de valószínűleg a Mercedes gyári töltésű olajához igazították az ellenőrzési paramétereket. Ha másik olaj kerül bele, azt ő nem ismeri fel, de észlelhet eltérő értékeket, így riadót fúj. Fogalmam sincs mit néz, ha valaki jártasabb a témában, avasson be nyugodtan. Amivel pedig messzemenően egyetértek, az a Fuchs olaj minősége. Én ipari felhasználásból is ismerem néhány termékét, van, ahol speciálisan csak ők tudnak hűtő- vagy kenőolajat hozni. Ez a termékfejlesztőiket jellemzi. A legtöbb ilyen beépített rendszer, amelyik minőséget néz (nem mennyiséget) úgy működik, mint egy kézi ellenőrző készülék (Oil Check). Olajcsere után meghatározza a friss olaj dielektromos állandóját. Ahogy használódik az olaj, úgy változik majd ez az érték. Amikor elér egy bizonyos százalékos értéket a friss olajhoz viszonyítva, akkor jelez. Tehát minden olajat a saját "újkori" tulajdonságaihoz viszonyít a használat során, nem pedig egy másik olajhoz. Csak érdekesség képpen írom: autószerelő tanulóimmal többször ellenőriztünk szgk motorolajokat a gyári csereperiódus (ált. 15ekm) alatt hitelesített kézi OilCheck-kel és a műszer soha nem ment a piros mezőbe (még egy kis túlhasználat esetén is csak a sárgáig jutott). 10ekm után pedig az átlag részszintetikus normál minőségű olajnál is csak a zöld sáv 2/3-ánál volt a műszer jelzése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts