pszilaj Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Azt viszont nem szeretném :D A jelenlegi tulaj azt mondta, h neki 4 liter ment bele...persze én mindig csak magamban bízom, ezért kérek inkább többektől segítő infókat. Milyen szűrőt érdemes venni? Ilyenkor a légszűrőt is cserélni kell? Ez nem csupán a "kötelező" vásárlás utáni csere lenne, egyébként is most esedékes az olajcsere. A legjobb, ha 3 litert beleteszel, aztán másnap járkálás után megnézed az olajszintet és szépen feltöltöd kb 3/4-ig. B) Én mindig a helyi opel alkatrészboltban veszem a GM-olajszűrőt(7-800 HUF). Semmi gondom nem volt vele eddig. A légszűrőt is érdemes, valamint a pollenszűrőt is, ha azt akarod, hogy levegő is jöjjön be a kasztni alá! :D Ezek nem nagy összegek és nem árt ha jól lélegzik a moci... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 0w-40-est nem eszi? Még nincs benne, de majd megírom. Szerintem nem eszik majd semmivel sem többet belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Könyv szerint elég a 4L. A minimum 3,5L, a max. 4,5L. jocotds! Amúgy én is Mobil1 olajat vettem. Csak én 0W-40-t. LOL. :D nem sok az picit? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 A lengyel astra javítási könyvben ez van: (max feltöltési mennyiségek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
V6os Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 A lengyel astra javítási könyvben ez van: (max feltöltési mennyiségek) Na én akkor maradok a 3,5nél, ha kell majd töltünk rá picit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 A lengyel astra javítási könyvben ez van: (max feltöltési mennyiségek) http://s6.images.www.tvn.hu/2010/08/30/15/...f2b3627198e.jpg még azt is hozzátenném, hogy (elvileg :D) az se mindegy a feltöltési mennyiségnél, hogy alumínium vagy acél az olajteknő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 még azt is hozzátenném, hogy (elvileg :D) az se mindegy a feltöltési mennyiségnél, hogy alumínium vagy acél az olajteknő. Én is úgy emlékszem, hogy jelent pár deci különbséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Én is úgy emlékszem, hogy jelent pár deci különbséget. 0,25 liter. :D Alumíniumba kevesebb kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
V6os Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 0,25 liter. :D Alumíniumba kevesebb kell. Ezt jó tudni, köszi a segítséget :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Szerintem is sok. Nekem 4,5-5,5L ír. De nyilván ez akkor ha minden olaj járatból kiszeded az olajat. Nekem 4,5-4,7 szokott bele menni. Szóval 3,5-4L körül lesz abba a motorba ami belemegy. 4L tuti elég. Abból még teszel is el neki uzsonnára. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Szerintem is sok. Nekem 4,5-5,5L ír. De nyilván ez akkor ha minden olaj járatból kiszeded az olajat. Nekem 4,5-4,7 szokott bele menni. Szóval 3,5-4L körül lesz abba a motorba ami belemegy. 4L tuti elég. Abból még teszel is el neki uzsonnára. :D Frissen vagyok túl egy motor felújításon. 3 litert öntöttünk a motorba és akkor a nívó 3/4-éig jelzett... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Az a lényeg, hogy 4 liter elég lesz. Amúgy akkor "sokat" ér a füzetben az a táblázat... Szerintem meg mindenki óvatos ezzel a töltögetéssel. Beleönteni könnyebb mint kivenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
V6os Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Szerintem is sok. Nekem 4,5-5,5L ír. De nyilván ez akkor ha minden olaj járatból kiszeded az olajat. Nekem 4,5-4,7 szokott bele menni. Szóval 3,5-4L körül lesz abba a motorba ami belemegy. 4L tuti elég. Abból még teszel is el neki uzsonnára. :D nem terveztem hosszadalmas motoröblögetést...úgyh elég lesz bele ezek szerint a 3,5-4 lityi, a maradok 2 deci meg ténylegesen uzsonnára...de remélem koplalós, nem akarom, hogy korai szarul összerakott ecotecre emlékeztessen (bocsi a tulajoktól...nyilván ők is tudják, miről beszélek) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Sziasztok! Remélhetőleg holnaptól büszke tulaja leszek egy 1.4Se Astrának...olajat kell majd cserélnem benne, eddig Castrol 10W40-nel töltögették. Érdekelnének a tapasztalataitok, mi az amit a legjobban szeret a blokk? Most 150 ezer km van benne ténylegesen :D Tudom, biztos sokan írták már le a választ ezelőtt X oldalakkal, de 3XX-t hadd ne olvassak már vissza. Köszi a válaszokat előre is! üdv: V6os Én mindig a gyári 10w40es gm olajat rakom bele és a megadott időközönként cserélem. szerintem semmi baj nincs vele hiszen opel olaj opelba való:D és nagyon olcsó:) a castrol olajról én személy szerint lebeszélnélek. van futár haverom aki kb havonta cseréli az olajat a kocsiba szerinte egy fos ő a mobil olajra esküszik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Én mindig a gyári 10w40es gm olajat rakom bele és a megadott időközönként cserélem. szerintem semmi baj nincs vele hiszen opel olaj opelba való:D és nagyon olcsó:) a castrol olajról én személy szerint lebeszélnélek. van futár haverom aki kb havonta cseréli az olajat a kocsiba szerinte egy fos ő a mobil olajra esküszik! Addig, amíg nem tettem bele jobbat, nekem sem tűnt fel hogy milyen sz.r :D utána nagyon sokáig kasztroloztam, de az utóbbi 1 évben már feltűnt hogy egyre sz.rabb lett... hangosabb lett a gép, hidegen úgy csattogott, hogy az már fájt, és alacsony fordulaton rángatott mint a franc. Most legutóbb szereztem bele Repsolt. Ez most a Magnatec után volt legalább akkora lépés, mint anno a dzsíem után a castrol. Kora tavasszal kapta meg, és akkor még voltak hidegek rendesen. Reggeli indulásnál már sokkal halkabb volt, csattogás eltűnt, és ami nagyon feltűnő változás volt, hogy egyszerűeneltűnt az alacsony fordulaton rángatós szenvedése. 1000-ről 3-asban simán el lehet kezdeni vele gyorsítani rángatózás, morgás, és szenvedés nélkül. Olyan embereknek feltűnt a különbség, akiknek köze nincs az autóhoz, csak időnként viszem őket. (pl.: anyámnak feltűnt, pedig azért az egy szint.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Addig, amíg nem tettem bele jobbat, nekem sem tűnt fel hogy milyen sz.r :D utána nagyon sokáig kasztroloztam, de az utóbbi 1 évben már feltűnt hogy egyre sz.rabb lett... hangosabb lett a gép, hidegen úgy csattogott, hogy az már fájt, és alacsony fordulaton rángatott mint a franc. Most legutóbb szereztem bele Repsolt. Ez most a Magnatec után volt legalább akkora lépés, mint anno a dzsíem után a castrol. Kora tavasszal kapta meg, és akkor még voltak hidegek rendesen. Reggeli indulásnál már sokkal halkabb volt, csattogás eltűnt, és ami nagyon feltűnő változás volt, hogy egyszerűeneltűnt az alacsony fordulaton rángatós szenvedése. 1000-ről 3-asban simán el lehet kezdeni vele gyorsítani rángatózás, morgás, és szenvedés nélkül. Olyan embereknek feltűnt a különbség, akiknek köze nincs az autóhoz, csak időnként viszem őket. (pl.: anyámnak feltűnt, pedig azért az egy szint.) Ez a Repsol valami újfajta prémium gázolaj? Hol lehet ilyet tankolni? :) B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Ez a Repsol valami újfajta prémium gázolaj? Hol lehet ilyet tankolni? :D B) :D Nézzél hülyének, csere előtt rángatott, utána és azóta nem. Mivel más változás nem történt az autón, így igenis ennek tudom be :) (és igen, lúdtalpra is ezt használom :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Nézzél hülyének, csere előtt rángatott, utána és azóta nem. Mivel más változás nem történt az autón, így igenis ennek tudom be :D (és igen, lúdtalpra is ezt használom :D ) Csak gyűjtöm a tapasztalatokat. A Metától nem kojtol, a Repsoltól nem rángat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Ez a Repsol valami újfajta prémium gázolaj? Hol lehet ilyet tankolni? :) B) :D Jajmá' mindig ezek a negatív hullámok..... :D Az enyémnek meg a Metabond tetszik. Sokkal kevésbé kormol tőle, és főként nem szereti flamózni. 4000 van benne, 3/4-ig töltöttem cserekor, most félig van. Castrolból eddigre benyalt 1 lityit. A periódust + 2 lityivel tette meg, és 1/4-ig volt a 10000km-re :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Nekem is a Mobil1 a favorit most! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Nekem midland van benne, eddig 4000km alatt 2mm fogyott a pálcáról...az nem tom mennyi. :D Ja és nem váltom el 2000nél. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Nekem midland van benne, eddig 4000km alatt 2mm fogyott a pálcáról...az nem tom mennyi. :D Ja és nem váltom el 2000nél. :D 1.6-ot pörgetni keeeeeeellll. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Nekem az ELF 10w40 olajtól lett sokkal csendesebb. De így már kihallatszik a generátor cincogása... :D A fogyást még nem tudom, mert olyan sokat nem mentem vele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Én mindig a gyári 10w40es gm olajat rakom bele és a megadott időközönként cserélem. szerintem semmi baj nincs vele hiszen opel olaj opelba való:D és nagyon olcsó:D a castrol olajról én személy szerint lebeszélnélek. van futár haverom aki kb havonta cseréli az olajat a kocsiba szerinte egy fos ő a mobil olajra esküszik! szerintem se tegyél bele castrolt. én mindig azt raktam mindenbe. vw passat, opel astra, Mercedes Actros az utóbbi időben azt vettem észre hogy az olajak 2-3 ezer km után olyan feketék lettek hohy hihetelen. De mint a 3 gépezetben. Aztán kapott még 1 esélyt a castrol de nem volt jó utánna se. Most mobil 1-el semmi probléma. Szóval Mobil 1-et bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 az utóbbi időben azt vettem észre hogy az olajak 2-3 ezer km után olyan feketék lettek hohy hihetelen. Ez nem jelenti azt, hogy az olaj szar, épp ellenkezőleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts