Dáwid Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Most jut eszembe! Be kell írnom az olajcserét a saját szervízkönyvembe :P Az a metabond meg milyen állat fajta? Eszik, vagy isszák? :angry: Jó fajta <_< :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Ha már olaj. Akkor ki, hogyan cserél olajat <_< Elviszi szakszervízbe, vagy lecseréli önerőből? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Ha már olaj. Akkor ki, hogyan cserél olajat :angry: Elviszi szakszervízbe, vagy lecseréli önerőből? Vasútállomáson egy aknára ráállok. :P A fáradt olajat meg a dízelműhelyben kiöntöm a szűrőcsepegtetőbe és a szűrőt is odarakom. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Ha már olaj. Akkor ki, hogyan cserél olajat <_< Elviszi szakszervízbe, vagy lecseréli önerőből? Én cserélem, azért mert: a., Csóró vagyok, nem fizetek másnak olyan munkáért amit én is meg tudok csinálni. b., Szeretek mindent bütykölni ami berreg. c., Saját magam nem kúrom átt, ki tudja még a GM-et is ellopnák és valami szart tennének bele helyette. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Ha már olaj. Akkor ki, hogyan cserél olajat :angry: Elviszi szakszervízbe, vagy lecseréli önerőből? Vegyítem a kettőt. Elviszem szákszervizbe, ahol én cserélem le :P :P (aztán olajnyomás visszajelzőt cserélek... <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Vegyítem a kettőt. Elviszem szákszervizbe, ahol én cserélem le :P :angry: (aztán olajnyomás visszajelzőt cserélek... <_< ) Nem alszik el indítás után az olajnyomáslámpa? Vagy eleve nem is világít gyújtás ráadásakor sem? Első esetben lehet, hogy csak azt a kis furatot kell kitisztítani, amin az olaj belemegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Vegyítem a kettőt. Elviszem szákszervizbe, ahol én cserélem le :P :angry: (aztán olajnyomás visszajelzőt cserélek... <_< ) Akkor úgy veszem észre, mindenki megtudja csinálni sajátmaga :P De minek cserélsz visszajelzőt, ha működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Nem alszik el indítás után az olajnyomáslámpa? Vagy eleve nem is világít gyújtás ráadásakor sem? Első esetben lehet, hogy csak azt a kis furatot kell kitisztítani, amin az olaj belemegy. Akkor úgy veszem észre, mindenki megtudja csinálni sajátmaga <_< De minek cserélsz visszajelzőt, ha működik? Ne gondolkozzatok ennyit, mert az is megjavul aminek baja sincs :P :P Csak pont akkor égett ki az izzó, amikor csere után gyújtást ráadtam. Én láttam ahogy felvillant, aztán sötétség, de a colega úrnak nem szóltam, mondtam neki hogy akkora olajnyomást csináltam, hogy még tesztre se villan föl a lámpa. Ő is elkezdett gondolkozni, hogy furatot pucoljon, de addig gyorsan kicseréltem az izzót amíg rákészült :angry: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sazoller Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Alumínium teknő esetén 3,25 liter. Acélnál 3,5 liter. Amúgy Castrollal vigyázni kell, mert már hamisítják és a Castrol nagy raktárában is megjelentek a hamisítványok. <_< Hella! Holnapra van betervezve az olajcsere, és kibökte a szemem ez a hamis castrol dolog. Van valami ismérve a hamisnak (apró eltérés a csomagoláson), vagy zsákbamacsek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Hella! Holnapra van betervezve az olajcsere, és kibökte a szemem ez a hamis castrol dolog. Van valami ismérve a hamisnak (apró eltérés a csomagoláson), vagy zsákbamacsek? Nem nagyon tudom. Annyit tudok, hogy az eredeti Castrol olaj az Németországban készül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Nem nagyon tudom. Annyit tudok, hogy az eredeti Castrol olaj az Németországban készül. A kamura meg csak azt írják hogy Németországban készült, aztán nem is :P Most jól meg van különböztetve mi? <_< Nagyon régóta castrollal jártam, utolsó 3 cserénél sz.r volt. Vettem a Patacsinál, vettem a Norautonál, meg egyszer egy akármilyen autósboltban. Lehet hogy 3 helyen, 3 különböző sz.rba futottam bele, de meguntam. Most a Repsol hibátlan, többet nem bacakszom castrollal... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 A kamura meg csak azt írják hogy Németországban készült, aztán nem is :P Most jól meg van különböztetve mi? :angry: Nagyon régóta castrollal jártam, utolsó 3 cserénél sz.r volt. Vettem a Patacsinál, vettem a Norautonál, meg egyszer egy akármilyen autósboltban. Lehet hogy 3 helyen, 3 különböző sz.rba futottam bele, de meguntam. Most a Repsol hibátlan, többet nem bacakszom castrollal... :P Metabond. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Metabond. <_< Túl sokan használjátok, én különcködni akarok :angry: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Ha már olaj. Akkor ki, hogyan cserél olajat :angry: Elviszi szakszervízbe, vagy lecseréli önerőből? Nekem daykiller cseréli le, miközben neodd pajtással körbeálljuk és nézzük a mestert a munka közben. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Nekem daykiller cseréli le, miközben neodd pajtással körbeálljuk és nézzük a mestert a munka közben. <_< Munkamegosztás :P :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Munkamegosztás :P <_< Az anyázásban segítettünk, a többit még nem csináltuk soha. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Nekem daykiller cseréli le, miközben neodd pajtással körbeálljuk és nézzük a mestert a munka közben. <_< Pedig nem is bonyolult, csak 1x kéne kipróbálnod és utána nem kellene a szomszédba menned egy kis olajcsere miatt :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Pedig nem is bonyolult, csak 1x kéne kipróbálnod és utána nem kellene a szomszédba menned egy kis olajcsere miatt <_< Az a baj, hogy se aknám nincs, se olyan szerszámom, amivel meg lehetne oldani a dolgot... persze biztos menne a kivitelezés, nem olyan nehéz azok alapján, amit láttam, csak a fenti tényezők elég sokat számítanak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Az a baj, hogy se aknám nincs, se olyan szerszámom, amivel meg lehetne oldani a dolgot... persze biztos menne a kivitelezés, nem olyan nehéz azok alapján, amit láttam, csak a fenti tényezők elég sokat számítanak. Én mostanában a járdán állok meg a kapu előtt. Épp annyi hely van, hogy kilóg az eleje, alá rakok egy az oldalán kivágott 5L-es kannát. Leveszem a jobb első kereket, meg le a szűrőt, kiveszem a leeresztőt, vízszintbe visszaengedem follyon ki az olaj a flakonba. Közben tiszta ruhával letörlöm a szűrő helyét a motoron. Az új olajból kenek egy vékony réteget a szűrő tömítésére és visszatekerem kézzel meghúzom. Kerék vissza, addig kicsorgott az olaj is. Visszatekerem a csavart, bele öntöm a friss olajat, várok vele egy darabig, aztán beindítom a motort. 1-2 mp alatt elalszik a lámpa és már kész is. Azt még el is felejtettem, hogy a szűrőbe is öntök friss olajat mielőtt feltekerem a újat. Szóval ennyi :P Legalábbis nekem :angry: És nem kell hozzá csak 1db torx kulcs, 1 olajszűrő fogó, meg egy használt semmire nem jó flakon, meg emelő és kerékkulcs, aminek lenni kell a kocsiban... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Nekem daykiller cseréli le, miközben neodd pajtással körbeálljuk és nézzük a mestert a munka közben. <_< A főnök dolgozik, Ti meg "néztek mint a moziban" daykiller meg anyázza a csavart az aknában :P :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 A főnök dolgozik, Ti meg "néztek mint a moziban" daykiller meg anyázza a csavart az aknában :angry: <_< Jaja, ez volt. Csak a szűrőt anyáztam, nem a csavart. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Jaja, ez volt. Csak a szűrőt anyáztam, nem a csavart. :P Elég kézzel ráhúzni, mert úgyis csak magadat szívatod a következő levételkor <_< Hogyan cseréljünk olajat... :angry: És hogyan Ne :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Elég kézzel ráhúzni, mert úgyis csak magadat szívatod a következő levételkor :angry: Hogyan cseréljünk olajat... :P És hogyan Ne :P Nem mondod. :P Nem én húztam rá előzőleg a szűrőt. :P De jól ránőtt. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Nem mondod. :angry: Nem én húztam rá előzőleg a szűrőt. :P De jól ránőtt. <_< Én magam húztam meg kézzel, mégse akart lejönni.......de megoldottam :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Én magam húztam meg kézzel, mégse akart lejönni.......de megoldottam :angry: daykiller is, átütő erejű megoldást eszelt ki. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts