Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

15W40-et nem szabad X-es és Z-s motorokba rakni, valamint a

legtöbb C-s motorba sem! Hacsak nem akar valaki hamar motorgenerált!

Ásványi durva olaj, nem ad elég kenést a nagyobb teljesítményű

motoroknak, kicsi a teljesítményértéke (elfárad rögtön ha megnyúzzák),

és a hidrotőkék sem tudják felvenni vele a megfelelő nyomást.

Van olyan dízel, amibe ezt írnak elő gyárilag, és a régebbi motorokhoz

is ez való. Viszont a gyári ajánlást illik megnézni a saját autótokhoz,

mert nem hülyeségből írtak vele tele egy oldalt a kézikönyvében. :lol:

Elküldve
Hát azért a 15W-40 szerintem nagyon más kategória. Lehet hogy ő még a régi szériából szerzett, nemtom mekkora felvevőpiaca van annak az olajnak. 200e km alatt biztos nem tennék ilyet a gépembe.

C20XE-ről volt szó és gondolom biztos azért rakja azt bele 3 éve mert nem ért hozzá :lol: :D :lol: :lol:

Elküldve

Jó, bocsánat. :oops: Nemtom melyik Tomira gondoltal. Van vagy 4 itt. Sőt én is az vagyok. De én 5w-40nel járok! :lol:

Elküldve

"Tomi azt írta, hogy 3 éve 15w40-es Opel olajat használ"

"C20XE-ről volt szó és gondolom biztos azért rakja azt bele 3 éve mert nem ért hozzá"

Melyik Tomi volt ez az igénytelen? :shock:

Elküldve
"Tomi azt írta, hogy 3 éve 15w40-es Opel olajat használ"

"C20XE-ről volt szó és gondolom biztos azért rakja azt bele 3 éve mert nem ért hozzá"

Melyik Tomi volt ez az igénytelen? :shock:

Tudom, hogy nehezedre esik, de gondolkozz már 1 kicsit !

:lol: :D :lol: :lol: :lol:

Elküldve
Nem ismerek olyan Tomit, aki C20XE-be 15W40-et öntene... :lol:

Nem okoztál csalódást, látom nem megy :lol: :D :lol: :lol:

Had segítsek !

Ő maga írta a "GSI rulez!"-ben :wink: :lol:

Elküldve
Most néztem itt nálunk a 10W40 OPEL olaj az 5 L 3000ft!!! :shock:

Hmmm... Mielőtt beleöntöm a Metabondot, tervezem átmosni a rendszert. Vmi gagyi olajjal feltölteni, járatni kicsit, majd leengedni, és utána bele a jó olajat.

Ez erre pont jó lenne. :lol:

Elküldve

Figyu már!

Vannak motormosó adalékok, (1500 Ft környékén), amit a még régi olajhoz közvetlen csere előtt hozzáöntessz, járatod vagy 10 percig, aztán leengeded és átmosta a belsejét, mehet bele a new oil.

Én legalábbis így szoktam. Szvsz jobb is, meg olcsóbb is.

Elküldve

"Vannak motormosó adalékok, (1500 Ft környékén... ...Szvsz jobb is, meg olcsóbb is."

Ebben vitázhatnánk... Műszakilag jobb a mosóolaj. Ha beleteszed ezt az adalékot, az szépen leold mindenféle olajat mindenhonnan. Pl. csapágyakról is. Aztán ha olajcserénél marad benne egy kevés, akkor ez a tevékenysége meg is marad...

"Most néztem itt nálunk a 10W40 OPEL olaj az 5 L 3000ft!!! "

Annyit SEM ér. :roll:

Elküldve

Nem teljesen értem, hogy miért ez az útálat az Opel olaj iránt :shock: . Mi évek óta használjuk utcai ( nem verseny) autókba, 15 e km-es szervízintervallummal. Normál használat esetén 150-200e km-ig futnak ezek az autók, akkor kerülnek leadásra, de még ilyenkor sem tapasztalható rendellenes olajfogyasztás.

Elküldve

akko' aszongyátok, hogy hanyagoljam a mosót, és inkámm olcsó szutyok de tiszta olajjal mosassam át?

Eddig nekem nem voltak problémáim, de ti talán jobban értetek hozzá, ígyhát meggondolandó :shock:

Elküldve

Háááát szerintem maradj a 10W40 nél, meg a castrol-ról azt hallottam, hogy közép kategóriás. Én a valvoline-t ajánlanám, Gabi meg a metabondot :D

szerintem.

A köv egyébként nekem is meta lesz, Gabi meggyőzött, pláne a 2 versenyt kibírt olajjal :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.