hakapeszimaki Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 örülne neki, csak a pénztárcád nem :D gondolom pl a turbónak mocskosul nem mindegy hogy -20-ban kap e rendes kenést. egy 5W-s olaj meg hígabb -20-on mint a 10W-s. az igazi a 0W40 lenne :) aztán hogy mondjuk akár 300k km futás alatt számít e ez annyit hogy megérje? na ez egy másik kérdés.... Mondtad,hogy nem megy lejjebb a fogyid 4.7-nél,de a kollégák 4alatt is mértek már. V-power dieselt próbáltad már,a drágábbat,azzal jó eséllyel 4alatt lennél,de a gumik minőségén is decik múlhatnak. Pl michelin energy saverrel -2dec átlag abroncshoz képest. Jahogy az egy másik topic itt meg off,Bocsi! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Faterom kocsijában is Castrol Magnatec 10W40 van csak a Diesel verzió, semmi probléma nincs vele, lehet egyszerűen csak véletlen egybeesésről lehet szó. én meg Edge 5W-40 használok és azzal sincs semmi gond, azért annyira nem rossz olaj a Castrol :o Én szintén Castrol Edge 5W40 -et használok, semennyivel nem eszi jobban az Isuzu motor, mint a 10W40 et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Erősen azon gondolkozok, hogy olajat kellene váltani -több szempontból is, konkrétan 10w-40-ről 5w-40-re :o más kérdés mennyire díjazná a traktorblokk.. :D Csak bátran. Azon kívül, hogy hidegben előbb felépül a kenés, mást nemigen fogsz tapasztalni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 örülne neki, csak a pénztárcád nem :o gondolom pl a turbónak mocskosul nem mindegy hogy -20-ban kap e rendes kenést. egy 5W-s olaj meg hígabb -20-on mint a 10W-s. az igazi a 0W40 lenne :D aztán hogy mondjuk akár 300k km futás alatt számít e ez annyit hogy megérje? na ez egy másik kérdés.... A turbónak számít a legkevésbé, mert gondolom nem hajtod hidegen a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Profi olajcserélő szakember :o Ekkora egy idiótát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Mondtad,hogy nem megy lejjebb a fogyid 4.7-nél,de a kollégák 4alatt is mértek már. V-power dieselt próbáltad már,a drágábbat,azzal jó eséllyel 4alatt lennél,de a gumik minőségén is decik múlhatnak. Pl michelin energy saverrel -2dec átlag abroncshoz képest. Jahogy az egy másik topic itt meg off,Bocsi! :o off: meglehetősen szkeptikus vagyok a csodaüzemanyagokkal kapcsolatban.... úgy kb parasztvakításnak tartom... on Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Én szintén Castrol Edge 5W40 -et használok, semennyivel nem eszi jobban az Isuzu motor, mint a 10W40 et. mivel a melegoldali viszkozitasa ugyanaz a ket olajnak nem is illik többet ennie belőle viszonylag rövid ideig tartozkodik a motor abban a homerseklet tartomanyban ahol ehetne belole (sztem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 A turbónak számít a legkevésbé, mert gondolom nem hajtod hidegen a motort. hideg alapjáraton (1300) már pörög az a szar vagy 10-20 ezret sztem. Vagy legalabbis nyomja a levegot mint egy feltuningolt hajszáritó :o. na most oda akkor rendes olajfilm is elkél gondolom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 C14SE motorba milyen olajat érdemes belerakni, azt olvastam, hogy 10W40-est, de nem tudom milyen márkát válasszak. Néztem a gyári GM-es olajat, van valakinek tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 C14SE motorba milyen olajat érdemes belerakni, azt olvastam, hogy 10W40-est, de nem tudom milyen márkát válasszak. Néztem a gyári GM-es olajat, van valakinek tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Köszi Castrol Magnatec, Mobil1, Valvoline, Metabond. Ezek az ajánlottak, de GM-et semmiképp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Castrol Magnatec, Mobil1, Valvoline, Metabond. Ezek az ajánlottak, de GM-et semmiképp. Kéne csinálni gyíkba egy táblázatot, akármit, és amikor jönnek ezek a kérdések, csak rámutatunk a gyíkra! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Kéne csinálni gyíkba egy táblázatot, akármit, és amikor jönnek ezek a kérdések, csak rámutatunk a gyíkra! :D Szerintetek a köv. olajcserénél milyen olajat tegyek bele? most 10w40 Valvoline van benne. Legközelebb is ez megy bele. Szerintetek? :o :D :) Vagy a gyíkom tudja. :) :( :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 örülne neki, csak a pénztárcád nem :( Miből gondolod? :P Nem a semmiért merült fel az ötlet :D ábécédémegsatöbbifa nélkül jönne :o konkrétan ilyenről volna szó csak 60 literes hordósban :D Szerintetek a köv. olajcserénél milyen olajat tegyek bele? most 10w40 Valvoline van benne. Legközelebb is ez megy bele. Szerintetek? :) :) :( Vagy a gyíkom tudja. :P :P ;) Tegyél bele Mobilt.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 C14SE motorba milyen olajat érdemes belerakni, azt olvastam, hogy 10W40-est, de nem tudom milyen márkát válasszak. Néztem a gyári GM-es olajat, van valakinek tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Köszi Van, most rendeltem meg, nagyon ócsó. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Van, most rendeltem meg, nagyon ócsó. :) Nem elég, hogy pörgeted szerencsétlen motort tiltáson, még GM olaj is... :D :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Nem elég, hogy pörgeted szerencsétlen motort tiltáson, még GM olaj is... :) :D Azért vegyek bele minőségit, hogy kicsöpögjön tavaszra? Most nem tudok szimeringet cserélni. :o Amúgy is megváltoztam, nem is pörgetem már.... :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Tegyél bele Mobilt.. :o Nokiát? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Nokiát? :o :D Mondjuk.. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Mondjuk.. :o :D Castrol :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfy Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Lassan itt a következő olajcserém ideje. Én castrol magnatec 10w40-et szoktam, de most elgondolkodtam, hogy 210e km környékén nem lenne-e hálásabb egy Valvoline maxlife-ért cserébe. Tapasztalat, vélemény valakinek? C16SE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Lassan itt a következő olajcserém ideje. Én castrol magnatec 10w40-et szoktam, de most elgondolkodtam, hogy 210e km környékén nem lenne-e hálásabb egy Valvoline maxlife-ért cserébe. Tapasztalat, vélemény valakinek? C16SE 335ezernél is hálás a castrolért :D (még hálásabb lenne ha meg is kapná már, de fizóig még várnia kell :o ) Ebben a kategóriában szerintem mindegy melyiket teszed bele, rendes olaj mindkettő :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Lassan itt a következő olajcserém ideje. Én castrol magnatec 10w40-et szoktam, de most elgondolkodtam, hogy 210e km környékén nem lenne-e hálásabb egy Valvoline maxlife-ért cserébe. Tapasztalat, vélemény valakinek? C16SE Saját tapasztalat: Castrol 10w-40-től hidegen csattogtak pár mp-ig a hidrotőkék,kapott shell 5w-40-et és metabond m adalékot és hidegen teljesen megszűnt a csattogás. Metabondot a castrolhoz is öntöttem,de hidegindításnál ugyanúgy csattogott. A csattogás hidegen elvileg teljesen elfogadott dolog,nem számít hibának,de azért mégis jobb így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Lassan itt a következő olajcserém ideje. Én castrol magnatec 10w40-et szoktam, de most elgondolkodtam, hogy 210e km környékén nem lenne-e hálásabb egy Valvoline maxlife-ért cserébe. Tapasztalat, vélemény valakinek? C16SE Abszolúte nem személyeskedésként írom, de ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy csak nem hiába találták fel a marketing szakmát. Számomra ezek az elnevezések semmit nem takarnak, ugyanazokat a szabványokat tudják, mint amelyiknek nincs a nevében egy melléknévvel egybekötött "élet" szócska. Persze lehet, hogy tévedek, hisz humanoidból vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Saját tapasztalat: Castrol 10w-40-től hidegen csattogtak pár mp-ig a hidrotőkék,kapott shell 5w-40-et és metabond m adalékot és hidegen teljesen megszűnt a csattogás. Metabondot a castrolhoz is öntöttem,de hidegindításnál ugyanúgy csattogott. A csattogás hidegen elvileg teljesen elfogadott dolog,nem számít hibának,de azért mégis jobb így. Szerintem itt nem a metabondon van a hangsúly, hanem az 5w-40-en. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Lassan itt a következő olajcserém ideje. Én castrol magnatec 10w40-et szoktam, de most elgondolkodtam, hogy 210e km környékén nem lenne-e hálásabb egy Valvoline maxlife-ért cserébe. Tapasztalat, vélemény valakinek? C16SE Ugyanez a cipő. Valvo-ra cseréltem a castrolt. Eddigi tapasztalat: picit kevesebb fogy belőle....kb 5000 km-re eddig fél liter. Castrolból 1lityi már elment eddigre :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts