Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Uraim!

A szerelőm azt mondta, hogy olajcserénél érdemes egy fél liter benyát tölteni az olajhoz és úgy járatni alapjáraton kb 5-10 percig, mielőtt leengedem belőle. Állítólag tisztít meg ilyenek. Mi a vélemény róla? Csinálta már valaki? ;)

Akkor már inkább a tisztító adalék :lol:

Egy PD TDI-s VW lehet szép halált halna ezzel a módszerrel :)

Elküldve
Akkor már inkább a tisztító adalék :)

Egy PD TDI-s VW lehet szép halált halna ezzel a módszerrel ;)

Ez nem egy pédétédéís akármi. Ez egy C14se benyás szekér :lol:

Elküldve
Uraim!

A szerelőm azt mondta, hogy olajcserénél érdemes egy fél liter benyát tölteni az olajhoz és úgy járatni alapjáraton kb 5-10 percig, mielőtt leengedem belőle. Állítólag tisztít meg ilyenek. Mi a vélemény róla? Csinálta már valaki? :lol:

Azért gyanítom, hogy így télen, főleg városi használat mellett az olajcsere periódus végére már benne van az a fél liter benzin, csak nem tudsz róla.

Elküldve

Ha nagyon tisztítani akarom, akkor egy gyengébb minőségű olajjal átjáratom inkább, és az kihozza amit kell, és nem fog sehonnét feloldani olyat, amit nem kellene.

Elküldve
Ha nagyon tisztítani akarom, akkor egy gyengébb minőségű olajjal átjáratom inkább, és az kihozza amit kell, és nem fog sehonnét feloldani olyat, amit nem kellene.

Aha. Akkor marad a kicsorgatom, aztán feltöltöm castrollal. Persze szürőcsere után. Esetleg az segít valamit, hogy ha a szelepfedelet leveszem és kitakarítom? Eléggé koszos lehet már.

Elküldve
Azért gyanítom, hogy így télen, főleg városi használat mellett az olajcsere periódus végére már benne van az a fél liter benzin, csak nem tudsz róla.

Most nem azért, de ha lenne benzin az olajban, akkor az üzemi hőfokon nem távozna a kertergázzal, mert illékony?

Elküldve
Most nem azért, de ha lenne benzin az olajban, akkor az üzemi hőfokon nem távozna a kertergázzal, mert illékony?

Bizonyos mértékig képes regenerálódni, de csak megfelelő körülmények között. Az pedig nem ugyan olyan, mint ahol maga a hígulás történik.

Elküldve
Bizonyos mértékig képes regenerálódni, de csak megfelelő körülmények között. Az pedig nem ugyan olyan, mint ahol maga a hígulás történik.

Higulás...ezért jó, ha valakinekek átszakad a HF-tömítés. Igaz, hogy fogy az olaj, de a víz ki is pótolja, ezért a szint nem csökken, és a víz olcsóbb mint az olaj. :lol:

Elküldve
Uraim!

A szerelőm azt mondta, hogy olajcserénél érdemes egy fél liter benyát tölteni az olajhoz és úgy járatni alapjáraton kb 5-10 percig, mielőtt leengedem belőle. Állítólag tisztít meg ilyenek. Mi a vélemény róla? Csinálta már valaki? :)

Sürgősen felejtse el a szerelőd ezt a módszert! :lol:

Elküldve
Higulás...ezért jó, ha valakinekek átszakad a HF-tömítés. Igaz, hogy fogy az olaj, de a víz ki is pótolja, ezért a szint nem csökken, és a víz olcsóbb mint az olaj. :)

Kész is van a hibrid gépezet. :lol:

Elküldve
Sürgősen felejtse el a szerelőd ezt a módszert! :lol:

Akkor csak simán folyassam ki, oszt irány darány az új olaj? Persze szűrőcserével együtt. :)

Elküldve
Akkor csak simán folyassam ki, oszt irány darány az új olaj? Persze szűrőcserével együtt. :lol:

Így van, de üzemmeleg motornál a leengedést. :)

Elküldve
Így van, de üzemmeleg motornál a leengedést. :)

Az alap nálam ;)

Ilyen időben hideg motoron nem dolgozunk. Nehogy má odafagyjon a kezem a vashoz. :lol:

Elküldve

Nemsoká olajat fogok cserélni. Castrol megy bele, ez már majdnem biztos. Eddig mindig 10w40-et használtam, de most felmerült bennem, hogy esetleg az 5w40 nem lenne-e jobb.

Véleményetek?

Elküldve
Nemsoká olajat fogok cserélni. Castrol megy bele, ez már majdnem biztos. Eddig mindig 10w40-et használtam, de most felmerült bennem, hogy esetleg az 5w40 nem lenne-e jobb.

Véleményetek?

Inább maradj a 10W40-nél.

Elküldve
Nemsoká olajat fogok cserélni. Castrol megy bele, ez már majdnem biztos. Eddig mindig 10w40-et használtam, de most felmerült bennem, hogy esetleg az 5w40 nem lenne-e jobb.

Véleményetek?

Ha ezt J0hnny meglátja sírva fakad ;) ;)

Kezdek erősen gondolkozni rajta hogy a múltkori olajcserénél nem azt az olajat kaptam amit kértem :) Az új moci Castrollal ment mióta megvan. Amikor megkapta az olajcserét, akkor hirtelen húdehalk lett, tök kisimult a járása, szinte lopakodott (legalábbis magához képest :P ) De most nem egészen 3000-el a csere után már olyan hangja van mint amikor lecseréltem az előzőt, igaz késve 9000-nél. Csak nekem van üldözési mániám, vagy tényleg hamarabb kezd el hangosodni sz.r olajjal? :lol:

Elküldve
Nemsoká olajat fogok cserélni. Castrol megy bele, ez már majdnem biztos. Eddig mindig 10w40-et használtam, de most felmerült bennem, hogy esetleg az 5w40 nem lenne-e jobb.

Véleményetek?

Ha nem ette a 10W40-et, akkor mindenképpen jobb az 5W40.

Elküldve

Nekem újkorában a szervíz 5w-40-et rakott bele, 100ekm felett már 10w-40-el hajtom. Én maradok is a jelenenlegi típusnál és márkánál, mert nagyon jól bevált. Ha pedig meg vagyok vele elégedve, akkor nem fogok váltani.

Elküldve

Sziasztok! Van egy X16XEL motoros astrám és 2 napja lett lecserélve az olaj, olajszűrő. (VIP CAR 10W40 Félszintetikus) -nem tudom jóválasztás volt-e!

Mikor le lett engedve a régi ki lett csöpögtetve...le csavartam a szűrőt onnanis csöpögött....és mikor mintent visszaraktam (újszűrő meg leeresztőcsavar) kb 2,5 L olajat töltöttem bele.....vártam durván 5 percet......be lett indítva a motor hogy forgassa egy kicsit....átjárja a szűrőt...stb aztán leállítottam majd vártam ismét 5-10 percet és megmértem az olajszintet! min és max szint között volt! Ma reggel indítás elött megnéztem Maximum szint felett van olyan 2 cm-el! Ez miért van? Hengerfejtömítés hibára gondoltam de a hűtővizem nem fogy...a benzinfogyazstás az ugyan annyi....az olaj nem habos..most még mivel friss....nem fekete mint csere elött hanem aza tiszta olajszíne van! Van valakinek valami 5lete?

Pls help!!!!!

Elküldve
Sziasztok! Van egy X16XEL motoros astrám és 2 napja lett lecserélve az olaj, olajszűrő. (VIP CAR 10W40 Félszintetikus) -nem tudom jóválasztás volt-e!

Mikor le lett engedve a régi ki lett csöpögtetve...le csavartam a szűrőt onnanis csöpögött....és mikor mintent visszaraktam (újszűrő meg leeresztőcsavar) kb 2,5 L olajat töltöttem bele.....vártam durván 5 percet......be lett indítva a motor hogy forgassa egy kicsit....átjárja a szűrőt...stb aztán leállítottam majd vártam ismét 5-10 percet és megmértem az olajszintet! min és max szint között volt! Ma reggel indítás elött megnéztem Maximum szint felett van olyan 2 cm-el! Ez miért van? Hengerfejtömítés hibára gondoltam de a hűtővizem nem fogy...a benzinfogyazstás az ugyan annyi....az olaj nem habos..most még mivel friss....nem fekete mint csere elött hanem aza tiszta olajszíne van! Van valakinek valami 5lete?

Pls help!!!!!

Tuti vízszintesen állt a kocsi a művelet alatt? Melegen engedted le az olajat? 2.5L nagyon kevés, annál még az enyémben is jóval több olaj van.

Elküldve

Üzem meleg volt a motor mikor kiértem a garázsba majd ráálat az aknára és ott vártam durván 20 percet addíg előszedtem a tálcát amibe leeresztem meg elszívtam egy cigit:D a házunk elött a parkoló is vízszintes!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.