zotya975 Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 a hogy nekem is De ahhoz hogyan férek hozzá? A vezérműtengely váltó felöli szimeringjét keresgéltem a multkor, levettem a Hall-jeladót is azzal a villa alakú felfogatóval együtt, most alatta van , vagy abban van benne? Mert mögötte már beláttam a motorba. Bár ott nem láttam szivárgást. Most kéne lemosnom az egész alját, hogy meglessem szivárog-e máshol is, vagy csak a teknőtől csapódott szétt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 De ahhoz hogyan férek hozzá? A vezérműtengely váltó felöli szimeringjét keresgéltem a multkor, levettem a Hall-jeladót is azzal a villa alakú felfogatóval együtt, most alatta van , vagy abban van benne? Mert mögötte már beláttam a motorba. Bár ott nem láttam szivárgást. Most kéne lemosnom az egész alját, hogy meglessem szivárog-e máshol is, vagy csak a teknőtől csapódott szétt. Gumigyűrűt keress! A hátsó főtengelyszimeringhez pedig szét kell szedni a fél autót. Ha nem vészesen ömlik az olaj (bár tudom, h drága), akkor ne bántsd. Ha valamikor esedékes lesz kuplung csere, akkor majd a szim.-et is kicserélitek egy kis tovább bontással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Hú, elvesztettem a fonalat. Ha jól értem gyárilag 5 W40-et raknak bele, de a castrol meg a valvoline típusajánló is 5 W30-at ír. Akkor mi a jó? Tudomásom szerint mindkettő jó bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Gumigyűrűt keress! A hátsó főtengelyszimeringhez pedig szét kell szedni a fél autót. Ha nem vészesen ömlik az olaj (bár tudom, h drága), akkor ne bántsd. Ha valamikor esedékes lesz kuplung csere, akkor majd a szim.-et is kicserélitek egy kis tovább bontással. Kösz, egyenlőre lemosom allulról a mocit, aztén keresem a szivárgást, már ha van, mert ugye most az egész trutyis, az eddigi kartertömítés miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Kösz, egyenlőre lemosom allulról a mocit, aztén keresem a szivárgást, már ha van, mert ugye most az egész trutyis, az eddigi kartertömítés miatt. a hel jeladó nem a vezérlés oldalán van??? váltó oldali szimering, mint a neve is mutatja a váltó oldalán van. és bezony szét kell szedni a fél autót, ha csak nem vagy olyan ügyes kezű, hogy a váltóablakon keresztül kihúzott nyeles mellett megtudod oldani. nekem nincs ablak se szóval marad amit írt kedves Tanbácsi, hogymajd kuplungozáskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 a hel jeladó nem a vezérlés oldalán van??? váltó oldali szimering, mint a neve is mutatja a váltó oldalán van. és bezony szét kell szedni a fél autót, ha csak nem vagy olyan ügyes kezű, hogy a váltóablakon keresztül kihúzott nyeles mellett megtudod oldani. nekem nincs ablak se szóval marad amit írt kedves Tanbácsi, hogymajd kuplungozáskor. Arra gondolok, ami a gyujtáselosztó alatt van a vezérműtengelyen. Leveszed az elosztót, kihúzod a rotort, aztán kitekersz egy csavart, ami begörbített szárú villával szorítja neki a HF-nek azt a alu biszbaszt, amiben ven egy érzékelő, allul van a csatija. Na ha az mögé benézel belátsz a HF-be. Na itt hol van a szimering? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 a hel jeladó nem a vezérlés oldalán van??? A Hall jeladó, tudtommal, a gyújtáselosztó "alatt" van.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Arra gondolok, ami a gyujtáselosztó alatt van a vezérműtengelyen. Leveszed az elosztót, kihúzod a rotort, aztán kitekersz egy csavart, ami begörbített szárú villával szorítja neki a HF-nek azt a alu biszbaszt, amiben ven egy érzékelő, allul van a csatija. Na ha az mögé benézel belátsz a HF-be. Na itt hol van a szimering? Miért keresel te a hengerfejben szimeringet?? Ha veri az olajat akkor az elosztó alatt veri ki ahol meg egy "O" gyűrű tömités van..amit mellesleg nekem is ideje volna már kicserélni.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Miért keresel te a hengerfejben szimeringet?? Ha veri az olajat akkor az elosztó alatt veri ki ahol meg egy "O" gyűrű tömités van..amit mellesleg nekem is ideje volna már kicserélni.. :huh: Na az az O-gyűrű, az maga a szimering? Abban az alui hengerben van, amiben a jeladó is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Arra gondolok, ami a gyujtáselosztó alatt van a vezérműtengelyen. Leveszed az elosztót, kihúzod a rotort, aztán kitekersz egy csavart, ami begörbített szárú villával szorítja neki a HF-nek azt a alu biszbaszt, amiben ven egy érzékelő, allul van a csatija. Na ha az mögé benézel belátsz a HF-be. Na itt hol van a szimering? Zotya! ott nincs szimering, "o" gyűrű van (egyszerű gumi karika) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 A Hall jeladó, tudtommal, a gyújtáselosztó "alatt" van.. alatt=ban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 a hel jeladó nem a vezérlés oldalán van??? váltó oldali szimering, mint a neve is mutatja a váltó oldalán van. és bezony szét kell szedni a fél autót, ha csak nem vagy olyan ügyes kezű, hogy a váltóablakon keresztül kihúzott nyeles mellett megtudod oldani. nekem nincs ablak se szóval marad amit írt kedves Tanbácsi, hogymajd kuplungozáskor. Nem! A "tanbácsi"ért még számolunk :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Nem! A "tanbácsi"ért még számolunk :huh: ja jovan ezt enéztem, de ez nem ide tartozik fáradjatok át a motortopikba. Zotya te meg vérlázító vagyde tényleg. Nem egy képet mutattak már róla, ráadásul Karcsi csinálta meg, és még se tudod??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Ezt meg sem hallottam. :huh: Akkor próbáld ujra mert az lessz. Elmeséljem mekkora munka kicserélni ??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Akkor próbáld ujra mert az lessz. Elmeséljem mekkora munka kicserélni ??? :lol: Na fáradj, lelövöd a poént. Amúgy úgy néz ki hiába cseréltem a kartertömítést, most is szivárog. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Na fáradj, lelövöd a poént. Amúgy úgy néz ki hiába cseréltem a kartertömítést, most is szivárog. :huh: Kenyőcs volt-é rajta? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Kenyőcs volt-é rajta? :huh: Igen, bekentem a tömítés mindkét oldalát. De nem biztos, hogy onnan szivárog, alá kell feküdni, és megnézni közelebbről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus15, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2009 Igen, bekentem a tömítés mindkét oldalát. De nem biztos, hogy onnan szivárog, alá kell feküdni, és megnézni közelebbről. Szerintem se.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Sziasztok! Kis autókám nyugdíjas éveit tölti, a cégautó miatt max évi 1000km megy bele. Viszont olajcsere kell évente. Ez ugye anyagilag sem jó, pluszban környezet szennyező is feleslegesen. Tudtommal ilyen esetben longlife olaj lenne a megfelelő, 2 éves cserével. Milyet tudtok ajánlani? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Kis autókám nyugdíjas éveit tölti, a cégautó miatt max évi 1000km megy bele. Viszont olajcsere kell évente. Ez ugye anyagilag sem jó, pluszban környezet szennyező is feleslegesen. Tudtommal ilyen esetben longlife olaj lenne a megfelelő, 2 éves cserével. Milyet tudtok ajánlani? :huh: Szerintem maradj az éves cserénél sima 10W40 olajjal, mert a longlife leginkább csak az 5W kategóriában van ^_^ Vagy ha találsz is 10W-s LL-t, akkor is kétszer annyiba kerül :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Szerintem maradj az éves cserénél sima 10W40 olajjal, mert a longlife leginkább csak az 5W kategóriában van B) Vagy ha találsz is 10W-s LL-t, akkor is kétszer annyiba kerül :huh: Thx a választ. Akkor ugyanarra jutottál, mint én. :lol: Gondoltam hátha tud vki óccsó 10w40 longlifeos cuccot, de nem. Csak kicsit frusztráló a szinte színtelen olajat kidönteni a levesbe. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Thx a választ. Akkor ugyanarra jutottál, mint én. :huh: Gondoltam hátha tud vki óccsó 10w40 longlifeos cuccot, de nem. Csak kicsit frusztráló a szinte színtelen olajat kidönteni a levesbe. ^_^ Évi 1000km-re nem is lenne érdemes a saját autót tartani, több a költsége, mintha ezt taxival tennéd meg :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Hy! Az mindegy, hogy szintetikusat, v. félszintetikusat rakok a gépbe? C14SE-be? Kérdeztem árakat Bárdinál és Lángnál, egyiknél azt mondták mindegy, másiknál félszintetikusat ajánlottak a motorba. 235600 van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Hy! Az mindegy, hogy szintetikusat, v. félszintetikusat rakok a gépbe? C14SE-be? Kérdeztem árakat Bárdinál és Lángnál, egyiknél azt mondták mindegy, másiknál félszintetikusat ajánlottak a motorba. 235600 van benne. Félszintetikusat. Szintetikusból megenné az egészet párezer km alatt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Meg sok helyen olvasni, hogy "benzin- és diesel üzemű gépkocsikhoz". Kicsit furcsa, mert én úgy tanultam -anno :lol: -, hogy benzineshez és dízelhez külön olaj való, és nem szabad egyikbe a másikét önteni. Vagy olyan tulajdonságúak már ezek a mai olajok, hogy ha nem kifejezetten pl. benzineshez írják elő, akkor lehet tenni a másikba is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts