Reeckatee Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 Anno a Ticomban is volt és volt különbség. Kiváncsi leszek a dízel hangját mennyire fogja szelídíteni. :) Az üa. adalék mindenképp használva lessz mert pl. haverom az 1.9 sima dízel Feliciával legyorsul pedig az csak 60 ló. Annyi a különbség, hogy máshol tankol, jóval drágább és nyilván jobb minôségü cuccot. Ha ennyit jelent "csupán" az üzemanyag akkor meg lehet oldani, hogy az a 68 ló is jobban fitogtassa erejét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Nekem a metabond és korábban a más márkájú ugyanilyen hatású adalék ott jelentkezett, hogy érezhetően kisebb lett a motorfék ereje a surlódáscsökkenés miatt. Fogyasztásban elenyésző különbség volt(igaz nehéz is összehasonlítani mert szinte mindig más más a város/országút arányom). Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 De a C újabb autókhoz van! Az M meg a vadiújakhoz. 2 éve "tenyésztem" :) a Metabondot de valahogy nem mertem az Opelbe belecsorgatni egészen a mai napig. Sôt, hogy jobb legyen még a Megasel üa. adalékot is bele fogom lôni, "hozzunk ki mindent a 68 lóból" alapon :( :hiya: Tévedsz, a C a már használtabb, 100e km feletti motorokhoz van. Az M az ez alatti futásteljesítményhez, a GOLD pedig általános felhasználású. Ha egy tank naftához benyomom a neki ~ megfelelô mennyiségü adalékot akkor elér az üa. szűrőt azután cserélnem ha elfogyott a tankolt anyag? A megalene és a protec két különböző felhasználás. protec aggresszív tisztítószer, az után kell szűrőt cserélni. megalene után nem, mert az az üzemanyag jellemzőit javítja csak, és az üzemanyagkörben a mozgó alkatrészeket keni. Tisztító funkciója csak sokadlagos, nem aggresszív tisztítószer. Egyébként nekem az omegában C adalék van már 100e km óta. Nekem is a motorfék "elfogyásán" látszott leginkább a hatása, illetve hogy 200e km-ból 300e lett benne, és még mindig franya állapotú a motor :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Anno a Ticomban is volt és volt különbség. Kiváncsi leszek a dízel hangját mennyire fogja szelídíteni. :) Az üa. adalék mindenképp használva lessz mert pl. haverom az 1.9 sima dízel Feliciával legyorsul pedig az csak 60 ló. Annyi a különbség, hogy máshol tankol, jóval drágább és nyilván jobb minôségü cuccot. Ha ennyit jelent "csupán" az üzemanyag akkor meg lehet oldani, hogy az a 68 ló is jobban fitogtassa erejét. Lehetséges, hogy nagyobb a nyomaték az 1,9-ben, nem? :( ...sőt, lehet, hogy a sebváltó áttételezései is jobban elősegitik a jobb gyorsulását... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Tévedsz, a C a már használtabb, 100e km feletti motorokhoz van. Az M az ez alatti futásteljesítményhez, a GOLD pedig általános felhasználású. A megalene és a protec két különböző felhasználás. protec aggresszív tisztítószer, az után kell szűrőt cserélni. megalene után nem, Igy van. Frissítettem ismereteim. A GOLD-ot tettem bele és ezután is azt fogom. A GOLD-al ellentétben ami plussz a C-ben, hogy puhítja a szimmerngeket de van némi mosó hatása is, ezért marad az univerzális GOLD. Kérdés, hogy a MEGASEL is ennyire jámbor-e vagy dízel esetében picit másabb a történet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 van megasel, meg megalene egyik benznbe, másik dízel üzemanyagba való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 van megasel, meg megalene egyik benznbe, másik dízel üzemanyagba való. Ezt vágom. Nem kell bemutatni, csak dízellel még nem volt dolgom s kiváncsi leszek, hogy a Megasel hatása is 100%-an megegyezik-e a Megalene hatásával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Ezt vágom. Nem kell bemutatni, csak dízellel még nem volt dolgom s kiváncsi leszek, hogy a Megasel hatása is 100%-an megegyezik-e a Megalene hatásával. szerintem ott még jobb lesz a hátasa. egy dízl autóból ugye több korom jöhet ki, mint egy benyásból, és ha ezt kipucolod, akkor csak kevesebbet fog kormolni pl zöldkártyán is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 szerintem ott még jobb lesz a hátasa. egy dízl autóból ugye több korom jöhet ki, mint egy benyásból, és ha ezt kipucolod, akkor csak kevesebbet fog kormolni pl zöldkártyán is :) Na látod erre akartam kilyukadni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szokecigany Elküldve Július12, 2009 Megoszt Elküldve Július12, 2009 Sziasztok Ha valakit érdekel egy pesti ismerősömnél rendelhető a teljes Motul olaj termékcsalád importőri áron. Pl http://olajshop.hu/termekek/motul/szemelya...w_40/4l/details ez az olaj nála 7500ft. Egyébként én évek óta csónakmotorba motorokba kizárólag motult használok, Astrába tavasz óta.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 sziasztok! milyen gyakran cseréltek olajat? autószerelőm azt tanácsolta 15.000-enként ráérek cserélni. éventek kb 12-13000 km-t megyek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 sziasztok! milyen gyakran cseréltek olajat? autószerelőm azt tanácsolta 15.000-enként ráérek cserélni. éventek kb 12-13000 km-t megyek. ahhoz a szerelőhöz ne vigyél akkor többet semmit. 10ezer km enként kell cserélni én használok benzin adalékot, meg motor olaj adalékot, de akkor is lecserélem 10 ezrenként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 sziasztok! milyen gyakran cseréltek olajat? autószerelőm azt tanácsolta 15.000-enként ráérek cserélni. éventek kb 12-13000 km-t megyek. 15ezer az előírás és ha nem városban araszolgatásra vagy autópályán hajtva használod és jó állapotú a motorod akár jó is lehet. Sokan cserélik 10ezernél. Én megfelezve kb 12-13ezernél szoktam cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 15ezer az előírás és ha nem városban araszolgatásra vagy autópályán hajtva használod és jó állapotú a motorod akár jó is lehet. Sokan cserélik 10ezernél. Én megfelezve kb 12-13ezernél szoktam cserélni. Na, akkor donpepe esetében évente egyszer....az még nem olyan vészes "túlkapás" szerintem, csak ajánlott a 10000km-kénti, még ha a nagy könyv 15000-et is ir, mert mindenhol 5000km-kénti egységekben adják meg a periódusokat/jótállást meg mittoménmit...és a gyárak kicsit túlszabják az imidzs miatt. :( :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 van pár ismerősömnek olyanautója, amiben van ilyenszenzor, ami jelzi, ha elhasználódott az olaj 12ezernél mindenkinek jelzi, minőségi olaj esetén Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 van pár ismerősömnek olyanautója, amiben van ilyenszenzor, ami jelzi, ha elhasználódott az olaj 12ezernél mindenkinek jelzi, minőségi olaj esetén az nem szenzor... hanem előre beprogramozott csereintervallum :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 az nem szenzor... hanem előre beprogramozott csereintervallum :) Jaja :( De eladható sokkal drágábban... :P (mondván még az olaj minôségét is csekkolja) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 az nem szenzor... hanem előre beprogramozott csereintervallum :) nem arra gondolok, ami az öreg bmwkben van, hogy van 3 zöld, meg 2 sárga és egy piros led. hanem mikor van a teknő alján egy érzékelő. vagy az se az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 nem arra gondolok, ami az öreg bmwkben van, hogy van 3 zöld, meg 2 sárga és egy piros led. hanem mikor van a teknő alján egy érzékelő. vagy az se az? Teknőben van érzékelő néhány autónál, de az az olajszintet ellenőrzi. GSi astráknál is van ilyen, és a BC-re van kötve :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Teknőben van érzékelő néhány autónál, de az az olajszintet ellenőrzi. GSi astráknál is van ilyen, és a BC-re van kötve :( akkor bocs :) akkor egyik autóba se létezik olyan, ami vizsgálja az olaj állapotát?? na akkor ez is egy ujjabb hülyeség, amit beszélnek.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 akkor bocs :( akkor egyik autóba se létezik olyan, ami vizsgálja az olaj állapotát?? na akkor ez is egy ujjabb hülyeség, amit beszélnek.. Az alacsony olajszint is egy állapot, azt meg tudják jelezni :P De olajminőséget, nem fog megmondani sztem semmi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Teknőben van érzékelő néhány autónál, de az az olajszintet ellenőrzi. GSi astráknál is van ilyen, és a BC-re van kötve :) nem kell ahhoz Gsi-nek lenni. A C18NZ-ben is benne volt. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 nem kell ahhoz Gsi-nek lenni. A C18NZ-ben is benne volt. :( Amelyikben van BC, abban benne van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 akkor bocs :( akkor egyik autóba se létezik olyan, ami vizsgálja az olaj állapotát?? na akkor ez is egy ujjabb hülyeség, amit beszélnek.. Hacsak be nem költözik a MOL Tribológiai Intézete egy autóba! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 A GM-LL előírásoknak való megfelelése egy olajnak mennyit számít az Astránál? Az ACEA A3, API SG, megfelelő viszkozitáson felül? Lehet hogy télre rakok bele valami vékonyabb téli oldali viszkozitású olajat a SAJÁTOMBA, aztán majd meglátjuk, hogy mennyire eszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts