astrásgyerek Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Azért ezt nem úgy kell elképzelni hogy majd rásózza Robi egy hülyére. Mindig vannak ott néhányan akik várják hogy kész legyen a kocsijuk, és azok akik azt mondják hogy nehogy beletöltsd már a 200 literes hordóba télen elégetni, az azt mondja hogy neki az jó lesz még, az ő baja! :lol: Nehogy a szívedre vedd, csak hülyülök!!!! :lol: Ha kell neki hadd vigye!! Nálam is van itthol vagy 20 litykó fáradt olaj, jó feketeee <_< , küldd el érte a srácot :lol: :lol: De csak azért belerakni, mert még tisztának néz ki :lol: attól már a kenőképességének lőttek!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 1. Nem mesélek! :lol: 2. Amúgy is 10e-ként kell cserélni, mi ezzel a gondod? De ez a 244e km alatt mindig így volt, mert 0 km óta a mienk. 3. Nem azt írtam, hogy nem eszi, hanem hogy nem kell utánna tölteni. 4. 220at nem viszi, miért vinné?? :lol: 5. Anno a Wartburgunkban(1.3) is 350e volt mikor eladtuk és azóta is megy. Oki, ha te mondod!!! :lol: Nem olvastad el pontosan amit írtam ( Gondolom még a 220-at is viszi --- 2-esbe --- :lol: ) De most komolyan 2-esbe? esetleg egy Ferrari..... CSAK VICCELTEM !!!!! BOCSI HA MEGSÉRTETTELEK, NEM VOLT SZÁNDÉKOS !!!! <_< Nekünk is volt 1.3-as Warti, az is ment 280.000nél, csak az olajat ette :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Reggel? semmi meleg motor, meg ilyenek? De miért jobb az, ha reggel, egy éjszakai állás után cseréled? lehúzódik az aljára a szennyeződés, vagy miért? És akko nem is csinálsz motoröblítést? (mert ugye azt meg meleg motornál kell) :lol: Gondolkozz! Reggel,egy egész éjszaki állás után szinte az összes olaj a karterban gyülik össze,ergo mind lefog folyni szépen. Ha elmegyek vele kerülni egyet,mert hogy ugye akkor hígabb,melegebb és több lejön...szerintem hülyeség. Aki motormosót tesz a motorba,az meg ne csodálkozzon,ha utána mélyen a zsebébe nyúl. A jó olaj a koszt magába gyüjti és egy részét az olajszűrőbe,más részét magában tartja a köv olajcseréig. Én most utoljára 13000Km után engedtem le a Castrol Edge olajat, és olyan szép tiszta volt hogy belekerült egy másik autóba, mert hogy ezt kine merjük önteni! <_< Ha ugyanolyan tiszta volt,mint a betöltésnél,akkor ott valami csoda van. Az,aki pedig betölti a fáradt olajat egy másik motorba...háááátt inkább nem mondok semmit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Gondolkozz! Reggel,egy egész éjszaki állás után szinte az összes olaj a karterban gyülik össze,ergo mind lefog folyni szépen. Ha elmegyek vele kerülni egyet,mert hogy ugye akkor hígabb,melegebb és több lejön...szerintem hülyeség. Aki motormosót tesz a motorba,az meg ne csodálkozzon,ha utána mélyen a zsebébe nyúl. A jó olaj a koszt magába gyüjti és egy részét az olajszűrőbe,más részét magában tartja a köv olajcseréig. Értem én, csak eddig azt hallottam mindenfelől, hogy MELEG MOTOR, MOTORÖBLÍTŐ ..... de ezek szerint a te megoldásod kézenfekvőbb !!! Mindig tanul az ember!!! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Ha ugyanolyan tiszta volt,mint a betöltésnél,akkor ott valami csoda van. Az,aki pedig betölti a fáradt olajat egy másik motorba...háááátt inkább nem mondok semmit... csodák már pedig nincsenek vagy mégis <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Az,aki pedig betölti a fáradt olajat egy másik motorba...háááátt inkább nem mondok semmit... Nekem volt egy fuvaros kollégám, IFA-val járt. Mesélte, amit leenged olajat az IFA-ból az megy a 120-as Skodájába. Nem semmi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Nekem volt egy fuvaros kollégám, IFA-val járt. Mesélte, amit leenged olajat az IFA-ból az megy a 120-as Skodájába. Nem semmi... még ha fordítva lenne, de így <_< ifába eleve sűrű kulimáz van.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 még ha fordítva lenne, de így <_< ifába eleve sűrű kulimáz van.. :lol: Pedig nem fordítva volt. Skodából azért sűrűn kéne gyűjtögetni, hogy elég legyen IFA-ba. Hihetetlen, hogy emberek párezer Ft-os "megtakarítás" miatt mire képesek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Oki, ha te mondod!!! :lol: Nem olvastad el pontosan amit írtam ( Gondolom még a 220-at is viszi --- 2-esbe --- :lol: ) De most komolyan 2-esbe? esetleg egy Ferrari..... CSAK VICCELTEM !!!!! BOCSI HA MEGSÉRTETTELEK, NEM VOLT SZÁNDÉKOS !!!! :lol: Nekünk is volt 1.3-as Warti, az is ment 280.000nél, csak az olajat ette :lol: Nem sértettél meg, azért vannak ott a smiley-k. <_< Na a Waresz tényleg ette az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 még ha fordítva lenne, de így :lol: ifába eleve sűrű kulimáz van.. :lol: Ja, de az IFA "kellően összetörte" és "elvékonyodott" annyira, hogy a Skodába még (szerinte) épp megfelel. Igaz, elég sűrűn cserélhette benne az olajat, ha mindet úgy használta az IFA-ból. :lol: Őrület mik vannak! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Ja, de az IFA "kellően összetörte" és "elvékonyodott" annyira, hogy a Skodába még (szerinte) épp megfelel. Igaz, elég sűrűn cserélhette benne az olajat, ha mindet úgy használta az IFA-ból. :lol: Őrület mik vannak! :lol: és a vicc az, hogy hiába vigyázok rá, cserélem időben, az meg le se szarja, mégsincs több baja mint nekem a kocsival... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Hihetetlen, hogy emberek párezer Ft-os "megtakarítás" miatt mire képesek. Hát még aki nem tudatosan csinálja! Kérdeztem múltkor 1 ismerőst: Mikor cseréltél olajat? -Nemtom, 1,5 éve. Ja és ezt 1 45e. km-es kocsin. Aztán vedd meg ezt az autót használtan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Skacok! Én 11.000 km-t mentem olajcsere óta az astrával, csak városban...azaz akkor már jócskán megérett az oil csere igaz-e? <_< 1,5 lityit töltöttem után. Itt-ott csöpögök...(mármint izé nem én :lol: ) Milyen olajat ajánlotok? Most valami amcsi motorolaj van benne...de szerintem egy kicsit vékony...valamivel sűrűbb kéne bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Hát még aki nem tudatosan csinálja! Kérdeztem múltkor 1 ismerőst: Mikor cseréltél olajat? -Nemtom, 1,5 éve. Ja és ezt 1 45e. km-es kocsin. Aztán vedd meg ezt az autót használtan... A múltkor én is cseréltem olajat egy régi suzukiban. Tulaja szerint már pár hete már folyamatosan világított az olajnyomás lámpa, előtte csak be-bevillogott. A nívópálca persze csontszáraz volt. Le is jött belőle vagy 1,5 liter(!) motorolaj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Skacok! Én 11.000 km-t mentem olajcsere óta az astrával, csak városban...azaz akkor már jócskán megérett az oil csere igaz-e? <_< 1,5 lityit töltöttem után. Itt-ott csöpögök...(mármint izé nem én :lol: ) Milyen olajat ajánlotok? Most valami amcsi motorolaj van benne...de szerintem egy kicsit vékony...valamivel sűrűbb kéne bele. 10W40-es legyen, az kell bele. Aztán majd jönnek az "olajdilerek" és megmondják a tutit.. :lol: De, ha visszalapozgatsz, rengetegszer emlitik a Meta olajat meg a Castrol Magnatec-et..nekem Valvoline van benne(a kék dobozos, nem tudom a nevét..Dura Blend, talán), de azt nem igen szeretik itt. Én meg még nem tudom mit mondjak - lehet még nem volt jó olajam - még csak 5000km körül mentem vele. Mindenesetre én is kipróbálom majd valamelyiket az itt általában ajánlottak közül, hogy legyen összehasnlitási alapom. Meglehet, hogy előbbre is hozom az olajcserét. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 10W40-es legyen, az kell bele. Aztán majd jönnek az "olajdilerek" és megmondják a tutit.. :lol: De, ha visszalapozgatsz, rengetegszer emlitik a Meta olajat meg a Castrol Magnatec-et..nekem Valvoline van benne(a kék dobozos, nem tudom a nevét..Dura Blend, talán), de azt nem igen szeretik itt. Én meg még nem tudom mit mondjak - lehet még nem volt jó olajam - még csak 5000km körül mentem vele. Mindenesetre én is kipróbálom majd valamelyiket az itt általában ajánlottak közül, hogy legyen összehasnlitási alapom. Meglehet, hogy előbbre is hozom az olajcserét. :lol: Igen látom, hogy többen ajánlják a Castrol-t...mi a baj a 15w 40-essel? Az túl sűrű? ...Metabondot, én adalékként használok a mantába...gondolom ugyanúgy jó a díselhez is.? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május25, 2009 Megoszt Elküldve Május25, 2009 Igen látom, hogy többen ajánlják a Castrol-t...mi a baj a 15w 40-essel? Az túl sűrű? ...Metabondot, én adalékként használok a mantába...gondolom ugyanúgy jó a díselhez is.? <_< Jó a dizilhez is bár én nem adalékozok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május25, 2009 Megoszt Elküldve Május25, 2009 Igen látom, hogy többen ajánlják a Castrol-t...mi a baj a 15w 40-essel? Az túl sűrű? ...Metabondot, én adalékként használok a mantába...gondolom ugyanúgy jó a díselhez is.? <_< ha jol látom, neked az astra sima szívó dizel, abba 15ös is mehet, ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május25, 2009 Megoszt Elküldve Május25, 2009 Igen látom, hogy többen ajánlják a Castrol-t...mi a baj a 15w 40-essel? Az túl sűrű? ...Metabondot, én adalékként használok a mantába...gondolom ugyanúgy jó a díselhez is.? :D Ha sima szívódiesel, abba 15W40 mehet, pl. Castrol Magnatec Diesel, az kimondottan dieselmotorokhoz való, de Metabond olaj is van 15W40-ben :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május25, 2009 Megoszt Elküldve Május25, 2009 Igen látom, hogy többen ajánlják a Castrol-t...mi a baj a 15w 40-essel? Az túl sűrű? ...Metabondot, én adalékként használok a mantába...gondolom ugyanúgy jó a díselhez is.? :lol: Viva "Castrol Magnatec" :D Nekem is ez van benne, és tök jóóóóó! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsozi Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 Sziasztok! Nekem 1,7 Isuzum van és Castrol Magnatec 10W40- t használok. Szerintem remekül ketyeg télen- nyáron. Viszont egy dologban kérném a segítségetek, ha találkoztatok az alábbi problémával: hideg indításkor pár másodpercig világít az olajnyomás lámpám. Ajánlották a dupla szelepes olajszűrőt. Elvileg olyan van bennt, de a jelenség ma is fennáll. Ha vki tud, HELP nekem! Köszi: Dzsozi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 Sziasztok! Nekem 1,7 Isuzum van és Castrol Magnatec 10W40- t használok. Szerintem remekül ketyeg télen- nyáron. Viszont egy dologban kérném a segítségetek, ha találkoztatok az alábbi problémával: hideg indításkor pár másodpercig világít az olajnyomás lámpám. Ajánlották a dupla szelepes olajszűrőt. Elvileg olyan van bennt, de a jelenség ma is fennáll. Ha vki tud, HELP nekem! Köszi: Dzsozi szívó vagy turbós? ha csak szívó akkor 15ös kellene bele, és akkor elképzelhető, hogy nem is világítana. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsozi Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 szívó vagy turbós? ha csak szívó akkor 15ös kellene bele, és akkor elképzelhető, hogy nem is világítana. Isuzu TDS azaz turbós Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsozi Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 Isuzu TDS azaz turbós A katalógusik is 10W40- t írnak hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 A katalógusik is 10W40- t írnak hozzá. ja annak az kell 10es. nyomás szabályzó, vagy maga a pumpa, Sanci kolléga tudna erről bővebben mesélni, ő most cserélgetett elég sokmindnet a gépen, ezen a részlegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts