tsabee Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Novyy írta: hát ezt én nem akarom elhinni főleg 14xe mocinál. én most néztem, és 2ezer km alatt lement egy rublit a nívón az x14nzmben igaz van folyás több helyen is sajna, de 7decit mindig utána kell tölteni a 10ezer alatt. Nekem is x14xe-m van és nekem se kell utána tölteni. Talán 2mm-t csökken le a pálcán a max-hoz képest 7000-8000km alatt. Pedig én is elég rosszakat hallottam erről a motorról ilyen szempontból, de úgy látszik van kivétel.
Novy Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 akkor ez csodálatos, másnak megfeskszik 200ezernél, meg 2 litert is megeszik. nekem meg a c14nz motor is eszik 3/4ed litert kb.
gergolabs Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Novyy írta: akkor ez csodálatos, másnak megfeskszik 200ezernél, meg 2 litert is megeszik. nekem meg a c14nz motor is eszik 3/4ed litert kb. Az előélet nagyon nem mindegy! A 16V-s motorokat könnyebb megfektetni, az is biztos.
Reeckatee Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Mostanig Metát használtam és nem is ette az autó de készen állok változtatni ha valaki tud sokkal jobban mondani a Metabondnál...
J0hnny Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Reeckatee írta: Mostanig Metát használtam és nem is ette az autó de készen állok változtatni ha valaki tud sokkal jobban mondani a Metabondnál... Nyerő csapaton nem változtatunk... <_<
Novy Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 mostanában több letta 300kmes út egyhuzamban, így már tuti nem marad benne víz, meg stb, szóval így feltünőbb a fogyás... nekem is meta van, de nekem ebből is fogy... a folyások miatt is tuti, de enni is eszik belőle az is biztos.
J0hnny Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Novyy írta: mostanában több letta 300kmes út egyhuzamban, így már tuti nem marad benne víz, meg stb, szóval így feltünőbb a fogyás... nekem is meta van, de nekem ebből is fogy... a folyások miatt is tuti, de enni is eszik belőle az is biztos. Figyu! Aki látott már motort szétborítva az tudja,hogy egy új mocinak is 10EKm alatt meg kell kajálnia valamennyi olajat,nincs tökéletes illesztés. Szal én nem vonom kétségbe,hogy nem eszik olajat,de valahogy hihetetlen,főleg egy 200Ekm-t tekert X14XE-től.
Novy Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 J0hnny írta: Figyu! Aki látott már motort szétborítva az tudja,hogy egy új mocinak is 10EKm alatt meg kell kajálnia valamennyi olajat,nincs tökéletes illesztés. Szal én nem vonom kétségbe,hogy nem eszik olajat,de valahogy hihetetlen,főleg egy 200Ekm-t tekert X14XE-től. most ezt miért nekem mondod? <_< ugyan ezt írtam én is párr hsz el előbb :lol:
J0hnny Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Novyy írta: most ezt miért nekem mondod? :lol: ugyan ezt írtam én is párr hsz el előbb :lol: Ok,csak úgy írod az olajfogyásod,mintha baj lenne. Amíg nem eszik 1000Km-en 1 lityót szarni kell rá! <_< Aki meg azt mondja,hogy neki semmi nem fogy és 10EKm után is tiszta...az meg no comment! :lol: Egyébként az öreg dízel szakim felvilágosított,hogy reggel,egy éjszakai állás után kell cserélni oljat és nem kell azt melegítgetni és igaza van.
gergolabs Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 J0hnny írta: Figyu! Aki látott már motort szétborítva az tudja,hogy egy új mocinak is 10EKm alatt meg kell kajálnia valamennyi olajat,nincs tökéletes illesztés. Szal én nem vonom kétségbe,hogy nem eszik olajat,de valahogy hihetetlen,főleg egy 200Ekm-t tekert X14XE-től. Pedig nem kell utántölteni. Hihetetlen de ez van. Ja nem azt mondtam, hogy nem fogyaszt vmennyit. Pedig nincs elpuhulva. Megkapja ami jár. Múltkor is 170el üldöztem 1 Mercit, nehogymá azt higgye.......:-D
J0hnny Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 gergolabs írta: Pedig nem kell utántölteni. Hihetetlen de ez van. Ja nem azt mondtam, hogy nem fogyaszt vmennyit. Pedig nincs elpuhulva. Megkapja ami jár. Múltkor is 170el üldöztem 1 Mercit, nehogymá azt higgye.......:-D Jah,mondjuk én sosem töltöm félnívónál fentebb...
FPepe Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Én azért az olajcserénél fel szoktam max-ig tölteni, viszont után a következő cseréig csak fél litert kellett utánatöltenem, ami egy 16 éves géptől sztem nem rossz.
Novy Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 FPepe írta: Én azért az olajcserénél fel szoktam max-ig tölteni, viszont után a következő cseréig csak fél litert kellett utánatöltenem, ami egy 16 éves géptől sztem nem rossz. ja az nem, de nekem 7éves gépnél közel van 1 lityihez.. bár ha a csorgásokat megszüntetném
gergolabs Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 A végén még kiderül, hogy a C14NZ jobban eszi az olajat. <_< Nemám
zotya975 Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 gergolabs írta: Pedig nem kell utántölteni. Hihetetlen de ez van. Ja nem azt mondtam, hogy nem fogyaszt vmennyit. Pedig nincs elpuhulva. Megkapja ami jár. Múltkor is 170el üldöztem 1 Mercit, nehogymá azt higgye.......:-D Lehet utántölti magát a hűtővízből. Vagy az sem fogy? Akkor abba meg az olaj szivárog át. <_<
astrásgyerek Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 gergolabs írta: Hát mert nem ismered Fateromat, aki mindig lelkiismeretesen járatta be az autókat és szigorúan tartotta a szervízeket(persze nem márka, hanem saját szerelő). Ennyit a jól összerakott motor + gondos gazda kombinációról. Úgyhogy nyugodtan elhiheted, hogy nem kell utánnatölteni, annak ellenére, hogy pörgetem rendesen a motort. Na ne mesélj! Egy benzines 244000nél? nem eszik semmi olajat? :lol: Na peeerrrrsszzeeee!! <_< Ezt nekem nem tudjátok beadni, és ráadásul 10.000nél cserélsz csak olajat, így még hihetetlenebb, ja igen és még hajtod is!! ( Gondolom még a 220-at is viszi 2-esbe :lol: )
astrásgyerek Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 J0hnny írta: ...Aki meg azt mondja,hogy neki semmi nem fogy és 10EKm után is tiszta...az meg no comment! :lol: Egyébként az öreg dízel szakim felvilágosított,hogy reggel,egy éjszakai állás után kell cserélni oljat és nem kell azt melegítgetni és igaza van. Reggel? semmi meleg motor, meg ilyenek? De miért jobb az, ha reggel, egy éjszakai állás után cseréled? lehúzódik az aljára a szennyeződés, vagy miért? És akko nem is csinálsz motoröblítést? (mert ugye azt meg meleg motornál kell) <_<
B_Csaba Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 J0hnny írta: Aki meg azt mondja,hogy neki semmi nem fogy és 10EKm után is tiszta...az meg no comment! :lol: Én most utoljára 13000Km után engedtem le a Castrol Edge olajat, és olyan szép tiszta volt hogy belekerült egy másik autóba, mert hogy ezt kine merjük önteni! <_<
brezsó Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 B_Csaba írta: Én most utoljára 13000Km után engedtem le a Castrol Edge olajat, és olyan szép tiszta volt hogy belekerült egy másik autóba, mert hogy ezt kine merjük önteni! <_< Mondják, hogy ha a leeresztett olaj tiszta, az gyanús. Főleg 13000km után! :lol: Na, de még akkor is, azt beleönteni még egy autóba!?!? :lol: :lol: -ez enyhén szólva felelőtlenség..hacsak nem egy végnapjait élő csotrogányról van szó, hm. :lol:
B_Csaba Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 brezsó írta: Mondják, hogy ha a leeresztett olaj tiszta, az gyanús. Főleg 13000km után! :lol: Na, de még akkor is, azt beleönteni még egy autóba!?!? :lol: <_< -ez enyhén szólva felelőtlenség..hacsak nem egy végnapjait élő csotrogányról van szó, hm. :lol: Hát nem tudom hogy csotrogány e de egy a omega c20ne motorral azt hiszem, az én leeresztett olajommal megy 1 hónapja, mivel lengyelt járja vele már ment vagy 5000Km-ert.. :lol: Jóóó én is nevetek rajta hogy ilyen hülye de ez van, vannak ilyen emberek, lehet neki van igaza van.
brezsó Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 B_Csaba írta: Hát nem tudom hogy csotrogány e de egy a omega c20ne motorral azt hiszem, az én leeresztett olajommal megy 1 hónapja, mivel lengyelt járja vele már ment vagy 5000Km-ert.. :lol: Jóóó én is nevetek rajta hogy ilyen hülye de ez van, vannak ilyen emberek, lehet neki van igaza van. Nekem nyóóóc, lelke rajta! <_< :lol: :lol: :lol:
astrásgyerek Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 B_Csaba írta: Én most utoljára 13000Km után engedtem le a Castrol Edge olajat, és olyan szép tiszta volt hogy belekerült egy másik autóba, mert hogy ezt kine merjük önteni! <_< Igazi autószerelősen hangzik! Jó lesz a még a parasztnak! :lol: Persze mész vele 13.000et, és még szép tiszta. Na igen..... esetleg szép, de nem tiszta :lol: ( mindenkinek más az izlése a szépet illetően :lol:
B_Csaba Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 astrásgyerek írta: Igazi autószerelősen hangzik! Jó lesz a még a parasztnak! :lol: Persze mész vele 13.000et, és még szép tiszta. Na igen..... esetleg szép, de nem tiszta :lol: ( mindenkinek más az izlése a szépet illetően :lol: Azért ezt nem úgy kell elképzelni hogy majd rásózza Robi egy hülyére. Mindig vannak ott néhányan akik várják hogy kész legyen a kocsijuk, és azok akik azt mondják hogy nehogy beletöltsd már a 200 literes hordóba télen elégetni, az azt mondja hogy neki az jó lesz még, az ő baja! <_<
Reeckatee Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 J0hnny írta: Jah,mondjuk én sosem töltöm félnívónál fentebb... Jaja. Akkor marad Meta <_< Apropo 8000-ként cserélem a vííííírt az ótóban :lol:
gergolabs Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 astrásgyerek írta: Na ne mesélj! Egy benzines 244000nél? nem eszik semmi olajat? :lol: Na peeerrrrsszzeeee!! <_< Ezt nekem nem tudjátok beadni, és ráadásul 10.000nél cserélsz csak olajat, így még hihetetlenebb, ja igen és még hajtod is!! ( Gondolom még a 220-at is viszi 2-esbe :lol: ) 1. Nem mesélek! :lol: 2. Amúgy is 10e-ként kell cserélni, mi ezzel a gondod? De ez a 244e km alatt mindig így volt, mert 0 km óta a mienk. 3. Nem azt írtam, hogy nem eszi, hanem hogy nem kell utánna tölteni. 4. 220at nem viszi, miért vinné?? :lol: 5. Anno a Wartburgunkban(1.3) is 350e volt mikor eladtuk és azóta is megy.
Recommended Posts