Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Olajcsere előtt álok és foggalmam sincs milyen olajat vegyek!

Ti milyet tanácsoltok? eddig a valvolne maxlife 10w/40 , és a castrol magnatec 10W/40 között vacilálok!!

Jah a gépezet c1.4nz '97-es !

Vagy inkább már jöhet a 15w/40??

10W40 legyen mindenképp.

Elküldve
És a valvoline vagy castrol ??? Vagy az kb egy "szinten van"?

Többen ajánlják itt a Castrol Magnatec-et. Nekem is egy olyan vár beöntésre. Egyébként egy valami jegyezd meg. GM (Opel) olajat semmiképp ne önts bele! ;)

Elküldve
És a valvoline vagy castrol ??? Vagy az kb egy "szinten van"?

akkor már inkább a castrol magnatec. de pl ajánlott kategória a metabond speed típusa is számodra.

Elküldve

Múltkor olajcsere volt és kicsit rá lett töltve. semmi gond szerelő pár decit leengedett,

ellenőriztem, jó volt, ma néztem megint a Max. feliratnál az M betűnél van. Mentem vele 20 km-t lóhalálában, tapostam, hogy kiégjen a benya, ami esetleg lecsorgott a karterbe. Nem lett sokkal jobb.

Elküldve
Múltkor olajcsere volt és kicsit rá lett töltve. semmi gond szerelő pár decit leengedett,

ellenőriztem, jó volt, ma néztem megint a Max. feliratnál az M betűnél van. Mentem vele 20 km-t lóhalálában, tapostam, hogy kiégjen a benya, ami esetleg lecsorgott a karterbe. Nem lett sokkal jobb.

és az miért baj ha maxig van?

Elküldve
és az miért baj ha maxig van?

a vonás felett van a felirat, és a max első betűje meg még inkább....lefejtés után is magasan áll pedig kb 6-8 deci lett visszaengedve....

szerintem nőtt a szint. Illetve nem tudom 100 % bizonyossággal megállapítani. Leszívás lesz, de most valaki kompetensebb személy fogja, tekerős pumpával megfejni.

A max vonalig félig hidegen, mert ez így már bűzlik.

Érdekes a régi olajnál, ugye gondolom vékonyodott el, és azért eresztett át, szelepfedél tömítésnél, meg rotornál (most száraz, megnéztem....nem folyat.)

Elküldve
a vonás felett van a felirat, és a max első betűje meg még inkább....lefejtés után is magasan áll pedig kb 6-8 deci lett visszaengedve....

őőő nekem nem ilyen írós a nívóm...

de ha sok, akkor engedj le belőle.

de 20kmen nemigen megy ki belőle a lecsapódott cucc, illetve a benya

Elküldve
a vonás felett van a felirat, és a max első betűje meg még inkább....lefejtés után is magasan áll pedig kb 6-8 deci lett visszaengedve....

Reggel, mielőtt beinditanád, nézd meg! - nem érdemes megállás után hamar megnézni, várni kell vele úgy egy fél órát legalább..és vizszintesen álljon az autó! ;) Szóval, ha sok lesz akkor jegyezd meg hogy meddig van és később is, pl. 100km-enként ellenőrizd! Ha csak olajból van benne több akkor nincs nagy baj, szerintem... de irtad, hogy leengedés után jó volt a szint és most újra magas...nos, lehet hogy viz megy bele, ez már nagyobb baj.

Elküldve
melegen leállítás után 3-4 perc, és lehet nézni. csak a hf-ből kell lecsorognia az olajnak.

jóuvanna, én lenni amateur..én nem érteni annyira autó.. ;) ;)

Elküldve
a vonás felett van a felirat, és a max első betűje meg még inkább....lefejtés után is magasan áll pedig kb 6-8 deci lett visszaengedve....

szerintem nőtt a szint. Illetve nem tudom 100 % bizonyossággal megállapítani. Leszívás lesz, de most valaki kompetensebb személy fogja, tekerős pumpával megfejni.

A max vonalig félig hidegen, mert ez így már bűzlik.

Érdekes a régi olajnál, ugye gondolom vékonyodott el, és azért eresztett át, szelepfedél tömítésnél, meg rotornál (most száraz, megnéztem....nem folyat.)

;) és azt meg hogyan!? ;) Akkor már engedd le egy tiszta edénybe és öntsd vissza a megfelelő mennyiséget, nem!? ;)

Elküldve

Tegnap voltam a fehérvári madaras teszkóban, nézegettem a motorolajokat. Volt 10W40 Castrol Magnatec, 11 ezer forintért. ;) A 15W40 csak 8400Ft. Volt GM olaj is, 10W40, 8800Ft-ért. Rablás. ;)

Elküldve
Tegnap voltam a fehérvári madaras teszkóban, nézegettem a motorolajokat. Volt 10W40 Castrol Magnatec, 11 ezer forintért. ;) A 15W40 csak 8400Ft. Volt GM olaj is, 10W40, 8800Ft-ért. Rablás. ;)

ezektől jóval olcsóbb a metabond ;)

Elküldve
Én 9600-ért vettem a 10W40 Castrol-t. ;) Legközelebb tényleg metát veszek.

7k volt egy kis autósboltban itt az Üllői úton a Castrol 10W-40, 4 literes

Elküldve
Tegnap voltam a fehérvári madaras teszkóban, nézegettem a motorolajokat. Volt 10W40 Castrol Magnatec, 11 ezer forintért. ;) A 15W40 csak 8400Ft. Volt GM olaj is, 10W40, 8800Ft-ért. Rablás. ;)

A 4 liter GM olaj még 4000 Ft -ért, de ingyen sem kellene.

Elküldve
nekem ingyen azért kellene

átöblögetném vele minden cserénél ;)

Na, DE csak leszedett deklivel ...egy csepp se maradjon benne a kocsiban...

MÁS: API GL-3 as olajakat 75W- 85 vagy 90es viszkozitással keresgélek,de nem nagyon találok nem tudom, miben más a a GL-4 (meg a GL-5) és ez GL-3?

Felülről kompatibilitás nincsen?

csoda: találtam.... nem 10 fillér

http://olajshop.hu/kereses/valvoline/hajto...ils/?query=GL-3

Elküldve
Na, DE csak leszedett deklivel ...egy csepp se maradjon benne a kocsiban...

MÁS: API GL-3 as olajakat 75W- 85 vagy 90es viszkozitással keresgélek,de nem nagyon találok nem tudom, miben más a a GL-4 (meg a GL-5) és ez GL-3?

Felülről kompatibilitás nincsen?

csoda: találtam.... nem 10 fillér

http://olajshop.hu/kereses/valvoline/hajto...ils/?query=GL-3

GL5:

Sűrűség 15 °C-on:884 Kg/m3

Viszkozitás -40oC-on:110 000 Mpa.s

Viszkozitás 40oC-on:106 mm2/s

Viszkozitás 100 °C-on:17 mm2/s

Viszkozitási index:175

Dermedési pont:-39oC

Lobbanáspont: 210oC

GL4:

Specifikációk, osztályba sorolások: SAE 80W90; API GL-4

Jellemző adatok:

Sűrűség 15 °C-on:0.89 kg/m3

Viszkozitás 40oC-on:150 mm2/s

Viszkozitási index:105

Dermedési pont:-33oC

Lobbanáspont:236oC

Habzásgátlás:0/0 10/0 0/0

Rézkorrózió: 1b

Metabond GL-4 80W90 hajtóműolaj 1 l =1 360Ft

Metabond GL-5 75W90 hajtóműolaj 1 l =2 720Ft

és ezek kisker árak.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.