Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motorolaj avagy ki mit és miért ezt az olajat tölti bele?


uhuhu

Recommended Posts

nem tudom hogy a meta mennyire tenne jót egy ennyit futott szívnek.

Az, hogy eddig nem zabbantja az olajat az szerintem ennyi menet után csak idő kérdése, hogy változzon, a meta ebben az esetben szerintem nagyobb hangot adna a mocinak. Vagy tévedek :) ?

Itt mostmár szerintem kenés kell, hogy legyen.

Mindent összevetve nem ismerem a metabondot, úgyhogy ez csak laikus feltételezés részemről. :smt115

Link to comment
Megosztás:

Liquy Moly Olajokról van tapasztalata valakinek ? Nekem most tudna szerezni egy ismerősöm ilyenből hat litert 7k-ért... 10W40, ha jól rémlik.

Nekem van tapasztalatom.

1. az ár nagyon jó, amennyier szerzik mert en Bárdinál 12000-ért vettem az 5 litert.

2. az olajtol szebben-csendesebben jár a kocsim (diesel)

Én meg vagyok elégedve vele.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell betojni, a kartergázcsőben a kartergáz szedi össze a

nedvességet, annak van ilyen fehér trutyis habja. Gondolom visszajutott

valahogy a szelepekhez... Nem hasznos, úgyhogy nézd át, merre lejt

a kartergázelvezető csöved! :)

ok, köszi

Az az olajbeöntőrész nekem ott (sztem) ilyen hülyén van kialakítva, egy kis kamrát képez azzal a csorgatólemezzel, ott csapdába esik a kartergáz, úgyhogy asszem ott nincs mit tenni.

Meg reggel föltaláltama spanyolviaszt 06:32-kor.

Mikor beöntöttem a kis olajat, láttam a lemezen kis cseppeket, olyan vízszerűnek tüntek, de valószínűtlennek találtam, hogy ott víz lenne, akkor nem foglalkoztam vele, viszont tegnap este mikor olvastam a hozzászólásokat, derült ki, hogy az valóban víz volt.

A Motor Benzinnel üzemel, ha be van indítva és jár: víz és CO2 keletkezik, éppen ezekből van a kartergáz is, úgyhogy teljesen természetes, hogy a motor belső "légtere" tele van vízgőzzel.

Ha a motort leállítom, megszűnik a kartergáz kiszipkázás is-> bent ragad a magas nedvességtartalmú forró levegő.

Mikor ez az egész lehül, a nedvességtartalom lecsapódik a motor belső felületére, ezek voltak azok a cseppek amiket láttam a beöntőnyílásnál.

Jól írtam?

Szóval akkor én tettem bele a trutyit is meg a vizet is a mocimba....

Link to comment
Megosztás:

Hallot már valaki Protection nevű motorolajról? Állítólag GTX3 minőség.

Hát ha a Castrol Protectionra gondolsz akkor igen, mert olyan van a céges OFF Vokswagenben ON, de az nem félszinti hanem ásványi, és 15W40-es. Mondjuk különösebb bajom nincsen vele, nem eszegeti a motor és csendesebben jár vele mint a korábban használt MOL olajjal. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Miután végigolvastam a fórumot egy láma kérdésem lenne:

Mi a különbség ha kimondottan diesel motorolajat(10w40) öntök a gépbe,vagy egy átlag olajat ,ami megfelel a diesel követelményeknek is?

A motor astra G 1.7 dit(Y17dt).

Jó nekem a Valvoline TopGard 10w40? Elöre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Ez itt a reklám helye!!! :) Bocs nem tudtam kihagyni! :wink:

Sztem ez egy darabig jó poén volt, de én személy szerint már kezdem unni :evil: :evil:

Én ugyan nem ismerem a Metabondot, de elmondta Gabi, hogy ő is azt fog tenni a gépébe, ezek után szerintem tiszta, hogy nem gagyit akar rásózni az emeberekre... Ha pedig ebben egyet tudunk érteni, akkor szerintem le is lehet állni az örökös offolással.

Ui. J0hnny ezt ne vedd személyes b*szogatásnak ! ez nem csak neked szólt...

Link to comment
Megosztás:

Talán nem kéne J0hnnyt macerálni, emiatt az EGY beszólása miatt, ott van a smiley is.

Mélykéknek miért nem szóltatok?

Hagyjuk már ezt a témát!.

Én éppen azt kértem, hogy hagyjuk a témát :wink: , ha elolvasod amit írtam, akkor láthatod, hogy direkt mondtam, hogy nem csak J0hnnynak szól :wink:

bazs: te milyen kedvezménnyel tudsz Valvoline-t ?? :) :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.