zotya975 Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Itt rontotta el. :rolleyes: Jó, hát amíg garanciális volt nem vihette máshova, piszkálgatták, egy darabig ment, aztán megint leállt, végül megunta eladta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Csak, ha eltörik egy szelep, amit kicseréltethettem volna nagygenerálig, akkor leszek mérges... :rolleyes: DE végülis egy jó állapotú motor is akármikor tönkremehet. :) Szal ez ilyen zsákbamacska, vagy várok nagygenerálig, vagy kicserélem azt, amit jó ha kicserélek és később a nagygenerál után, megint cserélni kell, mert ügye a idősebb mint a nagygenerál. Vagy épp a nagygenerálkor újra cserélni kell... Mér törne el egy szelep? Csak egyben érdemes megcsinálni... ha balesetben eltörik 3 bordád, akkor neked sem úgy fogják csinálni hogy először csak egyet, aztán a többi majd ha lesz rá kerete a kórháznak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Mér törne el egy szelep? Csak egyben érdemes megcsinálni... ha balesetben eltörik 3 bordád, akkor neked sem úgy fogják csinálni hogy először csak egyet, aztán a többi majd ha lesz rá kerete a kórháznak :) Hogy csinálják meg a törött bordát? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Hogy csinálják meg a törött bordát? :rolleyes: Ha orvos lennék, nem itt fórumoznék bakker! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Ha orvos lennék, nem itt fórumoznék bakker! :) Miért , orvosnak nem lehet hobbyja az F astra bötykölés? Na jó hát nem túl gyakori. Viszont a nőgyógyászok kicserélik a szelepszárszimeringet a kipufogón keresztül. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Ha orvos lennék, nem itt fórumoznék bakker! :) Pedig az Omi jó lenne sűrgősségi nőgyógyászellátónak. A színe már jó, csak még 1-2 kütyü kéne rá: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Pedig az Omi jó lenne sűrgősségi nőgyógyászellátónak. A színe már jó, csak még 1-2 kütyü kéne rá Nem kell arra semmi, jó csajozós verda az így is :) Múltkor teszteltem, jól ki lehet fűteni a fagyos éjszakában is ahhoz, hogy a lány ne fázzon meztelenül :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Nem kell arra semmi, jó csajozós verda az így is :) Múltkor teszteltem, jól ki lehet fűteni a fagyos éjszakában is ahhoz, hogy a lány ne fázzon meztelenül :rolleyes: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 ő volt a tesztalany, mint fázós meztelen leányzó :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 ő volt a tesztalany, mint fázós meztelen leányzó :) Na te se sokkal vagy különb, azzal a harisnyással ott a visszapillantó mellett. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 ez az OFF barátnőm lába még mindig...de jó hogy szolsz e már nem trendi, majd keresek másik képet helyette Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Mér törne el egy szelep? Csak egyben érdemes megcsinálni... ha balesetben eltörik 3 bordád, akkor neked sem úgy fogják csinálni hogy először csak egyet, aztán a többi majd ha lesz rá kerete a kórháznak :rolleyes: Értem én hogy benzin. :) Amúgy volt már törve egy szelepe a mocinak... kanyarból kigyorsítás, 1-es, 2-es, 3-as, aztán reccs és akkor sem volt előjele ennek. Akkor még szép halk volt a motorhang. Azóta kicsit kopogós hangyányit. Akkor még nem az én tulajdonomban volt, de ott voltam. Természetesen a leghidegebb napon történt ez és nem fértünk már be az autómentőbe.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December18, 2008 Megoszt Elküldve December18, 2008 Anyaghiba? Zárvány a fémben? Nem túl gyakori, de előfordulhat. Meg a technika ördöge. Egy ismerős adta el a Peugeot-ját 2 évesen, mert kezdettől fogva rendszeresen leállt. Nem jöttek rá a hiba okára, pedig mindíg a márkaszervízbe vitte/jöttek ki érte, és rádugták a kompúterre. :rolleyes: Technika ördöge egy F Astrában nincs, csak tudatlan gazda. Egyébként az eredeti szövegben egy jó autóról volt szó.... Zárvány elvtárssal még nem találkoztam. Különben itt meg fején találtad a szöget, "Egy ismerős adta el a Peugeot-ját"! Hát ez az! Az nem egy jó autó! :) Viccen kívül, céges pözsó furgonunkkal a kollégám majdnem totálkárt okozott, amikor a kocsi 1 hetes korában 90-es sebességnél belelépett a fékbe, mert előtte a kamion fékezett, oszt padlóig esett a pedál. Eldurrant a főfékhenger.... Ügyes a fiú, kivédte... 3 hétig volt szervizben, mert várták az"anyagot" hozzá! Ráadásul. Se pardon, se bocsánat, se csere autó, se semmi. Bunkó ügyfél addig járjon taxival szervizelni! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 Technika ördöge egy F Astrában nincs, csak tudatlan gazda. Egyébként az eredeti szövegben egy jó autóról volt szó.... Zárvány elvtárssal még nem találkoztam. Különben itt meg fején találtad a szöget, "Egy ismerős adta el a Peugeot-ját"! Hát ez az! Az nem egy jó autó! :) Viccen kívül, céges pözsó furgonunkkal a kollégám majdnem totálkárt okozott, amikor a kocsi 1 hetes korában 90-es sebességnél belelépett a fékbe, mert előtte a kamion fékezett, oszt padlóig esett a pedál. Eldurrant a főfékhenger.... Ügyes a fiú, kivédte... 3 hétig volt szervizben, mert várták az"anyagot" hozzá! Ráadásul. Se pardon, se bocsánat, se csere autó, se semmi. Bunkó ügyfél addig járjon taxival szervizelni! :) Zárvány elvtársal arra céloztam, hogy lehet hibás, selejtes alkatrész amit beépítünk, és az okoz galibát. Persze nem túl valószinű. Egyértelmü, hogy a legtöbb hibát, lerobbanást az okozza, ha nem foglalkoznak a kocsival. A Paugeot-ról meg annyit hogy mondegy, hogy jó-vagy rossz autó, de hogy a márkaszervizben ne érsenek hozzá?! Amúgy elég sok szerelős történet, tapasztalat van fönn a neten ahhoz, hogy a büdös életbe ne akarjam mesteremberhez vinni a kocsim. Egyáltalán van olyan hiba amit otthon a sufniban ne lehetne megcsinálni az Astrán? Megnyugodnék ha nem lenne. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Celi Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 Zárvány elvtársal arra céloztam, hogy lehet hibás, selejtes alkatrész amit beépítünk, és az okoz galibát. Persze nem túl valószinű. Egyértelmü, hogy a legtöbb hibát, lerobbanást az okozza, ha nem foglalkoznak a kocsival. A Paugeot-ról meg annyit hogy mondegy, hogy jó-vagy rossz autó, de hogy a márkaszervizben ne érsenek hozzá?! Amúgy elég sok szerelős történet, tapasztalat van fönn a neten ahhoz, hogy a büdös életbe ne akarjam mesteremberhez vinni a kocsim. Egyáltalán van olyan hiba amit otthon a sufniban ne lehetne megcsinálni az Astrán? Megnyugodnék ha nem lenne. :rolleyes: Üdv Márkatársak! Csak annyit szeretnék hozzáfűzni a selejtes alkatrészekhez,hogs nem szabad kis ipari szarságokat venni! Igaz hogy olcsóbb,de zsákbamacska! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 Üdv Márkatársak! Csak annyit szeretnék hozzáfűzni a selejtes alkatrészekhez,hogs nem szabad kis ipari szarságokat venni! Igaz hogy olcsóbb,de zsákbamacska! Oké-oké, egyértelmű, ha pölö fúrógépet veszek, akkor jobb a Bosch mint a Kínai OK. De én amikor becart az AC, és rákerestem a neten hol mennyiért kapható akkor a legdrágább a Bosch volt 38 ezerért, amit vettem meg egy névtelen 9 ezerért. Egyértelmű, hogy a Bosch az jobb, csak hát egy félmillás kocsiba 38-ezres pumpát rakni? Szóval vhol meg kell húzni a határt, mert ha mindenből csak márkást, és legjobbat veszek, rövid időn bellöl megduplázom a kocsi árát, az értékét viszont nem, mert senkit sem érdekel vásárláskor, hogy milyen alkarészek vannak beépítve. De a Bosch is lehet hibás, mert ott is csak emberek dolgoznak, lehet hogy pont annak a kínainak a tesója, aki a gagyi pumpát szerelte a másik gyárban. Persze az esély kisebb rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 meg kell nézi mit veszel. pl benzinpumpa ha ekkora különbséggel van egyértelmű a 9 ezres, de akkor egyből2 és egy a csomiba, hogy ha mégis beszarna :rolleyes: de pl csapágyból nem vennék gagyit SKF :) izzók, üléshuzat meg az ilyen nem életbevégóan fontos dolgokban lehet kísérletezgetni, melyik gagyi a jóminőségű, de életbevágó alaktrészekkel nem! szerintem legalábbis így kellene felfogni a dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 meg kell nézi mit veszel. pl benzinpumpa ha ekkora különbséggel van egyértelmű a 9 ezres, de akkor egyből2 és egy a csomiba, hogy ha mégis beszarna :) de pl csapágyból nem vennék gagyit SKF :) izzók, üléshuzat meg az ilyen nem életbevégóan fontos dolgokban lehet kísérletezgetni, melyik gagyi a jóminőségű, de életbevágó alaktrészekkel nem! szerintem legalábbis így kellene felfogni a dolgokat. Hát ha nem is a csomiba, de az megfordult a fejemben, hogy szerelek egyet a tankba tartaléknak. :) Végül is nem nagy munka kicserélni, csak az út szélén szakadó esőben telitanknál...... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 bent kell a kocsiban nem? meg a tank tetején van :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 bent kell a kocsiban nem? meg a tank tetején van :) Nem, nekem nincs a hátsó ülés alatt nyílás, én csak a kocsi alól tudom. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 Sziasztok! Nekem az a véleményem, ha költeni kell a kocsira akkor sajna nem lesz tőle jobb ha a legmárkásabb cucc kerül be, DE és még egyszer DE, ha egy gagyitront vesz az ember fia akkor utána ne panaszolja a társadalomnak, hogy ha esetleg ahogy említettétek "esőben, teli tankal" kell a kocsi alatt fetrengeni egy felázott földúton! Sajnos a bevált minőságnél is vannak minőségi ingadozások és ez bármilyen termékre igaz! Lehet, hogy egy nagyobb nevű gyártó talán nem sporol annyit egy relé, ellenálás, nyák, vezeték méretezésénél, TALÁN! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 Sziasztok! Nekem az a véleményem, ha költeni kell a kocsira akkor sajna nem lesz tőle jobb ha a legmárkásabb cucc kerül be, DE és még egyszer DE, ha egy gagyitront vesz az ember fia akkor utána ne panaszolja a társadalomnak, hogy ha esetleg ahogy említettétek "esőben, teli tankal" kell a kocsi alatt fetrengeni egy felázott földúton! Sajnos a bevált minőságnél is vannak minőségi ingadozások és ez bármilyen termékre igaz! Lehet, hogy egy nagyobb nevű gyártó talán nem sporol annyit egy relé, ellenálás, nyák, vezeték méretezésénél, TALÁN! Üdv:BB Olcsó húsnak híg a leve, ez általában igaz, de valszeg most nekem nem a pumpa szar, hanem vmit elbactam beszereléskor. De mivel most nem esik du. nekiállok meglesem. Végül is ez csak mint sok minden más pénz kérdése, mert ha lenne, nem foglalkoznák vele, hogy 40 az AC, vagy akár 120. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 Olcsó húsnak híg a leve, ez általában igaz, de valszeg most nekem nem a pumpa szar, hanem vmit elbactam beszereléskor. De mivel most nem esik du. nekiállok meglesem. Végül is ez csak mint sok minden más pénz kérdése, mert ha lenne, nem foglalkoznák vele, hogy 40 az AC, vagy akár 120. :rolleyes: A szintjelzőt is nézd meg, sztem ott vmi rosszul van beépítve, el van fordulva, vagy akad, vagy ilyesmi. AC-nél meg cseréld ki a tankban levő csövet, ha van kéznél ilyen benzincső, nem mindig látszik ránézésre a repedés, anyagritkulás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya-23 Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Tudom hogy már nagyon sokszor és alaposan kibeszélt téma de érdeklődnék, hogy Astra F 1.4i (x14NZ) 1997 évjárathoz milyen típusú olajat érdemes vennem ami jó ebben a nagy hidegben és a nyáron is jó a verdába! Köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Tudom hogy már nagyon sokszor és alaposan kibeszélt téma de érdeklődnék, hogy Astra F 1.4i (x14NZ) 1997 évjárathoz milyen típusú olajat érdemes vennem ami jó ebben a nagy hidegben és a nyáron is jó a verdába! Köszi a segítséget Hát akkor? B) A jó öreg 10W-40. Hogy melyik márka arról mindenkinek más elképzelése van. Olvass vissza pár oldalt és lesz elképzelésed merre tapogatózzál. ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts