Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motorolaj avagy ki mit és miért ezt az olajat tölti bele?


uhuhu

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
tökéletes, ha érdekel hol kapnád meg akár alatta, akkor írj egy PÜ-t!

Még személyesen sem kell találkoznunk, mint ahogy ma Soma cartársnak sem kellett.

Kíváncsian várom majd az ő tapasztalatait is.

Hello , a jövő héten vennénk a kollegával 2 bödön( 5 l speed 10W-40 ) metabond olajat, ha az akciós árat tudod még tartani

majd konkretizáljuk a jövő héten , ok ?

köszi

Link to comment
Megosztás:

30-40 éve még a KRESZ is tiltotta!

Úgy csinálom, hogy már a 2 csíkosnál visszakapcsolok, -mivel több átjárónál ,amerre járok, közben vagy utána kanyar van vagy kanyarodni kell.

Ezért van az, hogy nagyon nem tudom a 30/40 et megszegni ezeken a helyeken.

Khhhm. hogy ON legyek, hamarosan megejtek egy motorkímélő olajcserét (a 8000 nél jár csere óta és bár gond nincsen vele- de úgy érzem hogy nem ártok vele.)

aztán majd a pénztárcám dönt, meg hogy az asszony hagy e bent pénzt.....

Ha nem hagy akkor 15.000 ig hajtom az olajat, ha hagy akkor 10 ig. Amúgy valami jobb olaj megy bele- nem érdekel ki mit vartyog otthon , hogy mér' költöm rá a fél vagyonomat. Mert akkor lehet biciklivel járni, az olcsóbb, és nem kell bele olaj, benzin. meg nem kell fizetni rá a kötelezőt, súlyadót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy bugyuta kérdésem lenne, mi a véleményetek arról, hogy a motorátalakítás elött leengedem az olajat ami a gépben van, majd a művelet után egy új szűrővel visszatöltöm. Bevallom farankón 3-4e km van az olajba és nagyon sajnálnám kidobni, mert egy tuti jó olaj!

Tudom elég t gazdaságos ötlet, csak gondoltam felteszem azért a kérdést!

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy bugyuta kérdésem lenne, mi a véleményetek arról, hogy a motorátalakítás elött leengedem az olajat ami a gépben van, majd a művelet után egy új szűrővel visszatöltöm. Bevallom farankón 3-4e km van az olajba és nagyon sajnálnám kidobni, mert egy tuti jó olaj!

Tudom elég t gazdaságos ötlet, csak gondoltam felteszem azért a kérdést!

Üdv:BB

Sztem nagy kárt nem okozol vele :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy bugyuta kérdésem lenne, mi a véleményetek arról, hogy a motorátalakítás elött leengedem az olajat ami a gépben van, majd a művelet után egy új szűrővel visszatöltöm. Bevallom farankón 3-4e km van az olajba és nagyon sajnálnám kidobni, mert egy tuti jó olaj!

Tudom elég t gazdaságos ötlet, csak gondoltam felteszem azért a kérdést!

Maradhat benne, nem lesz semmi baja.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Valamikor régebb olvastam itt, hogy "átment a teszteden" Metabond olaj...

Megkérdezném melyik Metabond típus ajánlott az X16XEL motrokhoz? figyelembe véve hogy a tél nálunk akár mínusz 35-40 fokot is jelenthet ;)

Esetleg még valami más olajmárka/típus is érdekelne, hogy legyen árviszonyítási lehetőségem...

Előre is köszi (mindenkinek) :D

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Valamikor régebb olvastam itt, hogy "átment a teszteden" Metabond olaj...

Megkérdezném melyik Metabond típus ajánlott az X16XEL motrokhoz? figyelembe véve hogy a tél nálunk akár mínusz 35-40 fokot is jelenthet :D

Esetleg még valami más olajmárka/típus is érdekelne, hogy legyen árviszonyítási lehetőségem...

Előre is köszi (mindenkinek) :P

a fenti kérdésem eredetileg opel16v-nek szántam ;) , de azoknak is akiknek van némi Metabond tapasztalata :D

Link to comment
Megosztás:

Honnan írsz Alaszkából? :D

Nem épp Alaszka, csak Erdély... Gyergyószentmiklós és környéke. Itt a mínusz 30 az még "nem veszélyes hideg".

Minusz 35 azé' igaz, hogy ritkább, de a meteorológiai állomás által mért eddigi leghidegebb -42 volt.

Ugyhogy ezzel nem szeretek viccelni ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.