Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
És ezért most izgulnom kellene? ;) :lol: ;)

Nem dehogy már jó utra tértem,,, régen volt hogy törtem fel szervereket meg torrentoldalakat! Nem vagyok rá büszke de akkor muszályvolt! Mostmár jódolgokra használom a programozói tudást! :lol: :rolleyes:

Elküldve
... növeli a hajtásveszteséget, és megöli a féltengely-szimmeringeket.

1.6L :rolleyes:

Nem a beöntőig hanem a szintellenörzőig, míg el nem kezdett folyni kifele belőle.

Elküldve
Nem a beöntőig hanem a szintellenörzőig, míg el nem kezdett folyni kifele belőle.

így már jobban hangzik, de még úgy is sok. gyári ajánlás az, hogy 2 centivel alá kell becsekkolni.

Elküldve
így már jobban hangzik, de még úgy is sok. gyári ajánlás az, hogy 2 centivel alá kell becsekkolni.

Csekkold már le nekem!

Aki ezt a gyárban kitalálta,azzal méretném meg.

Egyébként a 2liter bele mehet.

Elküldve
Csekkold már le nekem!

Aki ezt a gyárban kitalálta,azzal méretném meg.

Egyébként a 2liter bele mehet.

Elég könnyű ;) Egy drótdarabot kell 90fokban hajlítani, és egy pillanat alatt ellenőrizhető.

2L sok, ne csodálkozz, ha utána hamar elkezd könnyezni a féltengely szimmering :rolleyes:

Elküldve
Elég könnyű :lol: Egy drótdarabot kell 90fokban hajlítani, és egy pillanat alatt ellenőrizhető.

2L sok, ne csodálkozz, ha utána hamar elkezd könnyezni a féltengely szimmering ;)

egy dolog érdekelne....miért is nem lehetett ezt a furatot 2 cm-el lejjebb tenni??? :rolleyes: vagy csak el****ták és akkor már egyszerűbb volt azt mondani 2cm-el lejjebb ;)

Elküldve
egy dolog érdekelne....miért is nem lehetett ezt a furatot 2 cm-el lejjebb tenni??? :rolleyes: vagy csak el****ták és akkor már egyszerűbb volt azt mondani 2cm-el lejjebb ;)

Ez egy jó kérdés. De ha nekiállsz szétborítani a kocsid, még kb 1000 helyen fog felmerülni benned ez a kérdés ;)

Elküldve
2L sok, ne csodálkozz, ha utána hamar elkezd könnyezni a féltengely szimmering ;)

Néha elcsodálokozom azon,hogy te szoktál autót szerelni! ;)

Nekem hónapok óta benne van és semmi baja.

Szedtél már ki féltengely szimmeringet? :rolleyes:

Olyan könnyen azért nem adja az meg magát.

Szerintem 3deci többlet,akkora helyen kb pár mm szintkülönbséget jelent csak,arrl nem is beszélve,hogy ezt állandóan kavarod.

Elküldve
Ez egy jó kérdés. De ha nekiállsz szétborítani a kocsid, még kb 1000 helyen fog felmerülni benned ez a kérdés :rolleyes:

Akkor egy komplexebb kérdés: mit csinálnak a mérnők urak eme szakterületen...? Én is Gépészmérnök gépjármű-tecnikus vagyok...és ezeket ezért fizuetik ;)

Elküldve
Akkor egy komplexebb kérdés: mit csinálnak a mérnők urak eme szakterületen...? Én is Gépészmérnök gépjármű-tecnikus vagyok...és ezeket ezért fizuetik ;)

Én is ezen a területen tanulok...és jól tudom, hogy sokszor csúszik hiba a számításba. Nem meglepő. :rolleyes:

Elküldve
Néha elcsodálokozom azon,hogy te szoktál autót szerelni! ;)

Nekem hónapok óta benne van és semmi baja.

Szedtél már ki féltengely szimmeringet? :rolleyes:

Olyan könnyen azért nem adja az meg magát.

Szerintem 3deci többlet,akkora helyen kb pár mm szintkülönbséget jelent csak,arrl nem is beszélve,hogy ezt állandóan kavarod.

Igen, cseréltem már a féltengely szimmeringet. Látszólag nem volt baja, mégis könnyezett. Nem örökéletű az sem ;)

Örülj neki, hogy neked még jó :lol:

A 4dl különbség elég sok ám a váltóban, ha szedtél már szét váltót, láthattad, hogy nem sok üres hely van benne :lol:

Akkor egy komplexebb kérdés: mit csinálnak a mérnők urak eme szakterületen...? Én is Gépészmérnök gépjármű-tecnikus vagyok...és ezeket ezért fizuetik :lol:

Én inkább arra gondolnék, hogy annak a lyuknak eredetileg más szerepet terveztek, csak erre is jó... B)

Elküldve
Akkor egy komplexebb kérdés: mit csinálnak a mérnők urak eme szakterületen...?

Talán autót. :rolleyes:

Tizenéves járművekről beszélünk amelyek folyamatosan kiszolgálják a tulajok igényeit, mindenféle komolyabb probléma nélkül. A szerelhetőség pedig nem lényeges szempont, főleg egy olyan alkatrésznél amit elvileg meg sem kellene bonatni az autó élete során.

Elküldve
Talán autót. :rolleyes:

Tizenéves járművekről beszélünk amelyek folyamatosan kiszolgálják a tulajok igényeit, mindenféle komolyabb probléma nélkül. A szerelhetőség pedig nem lényeges szempont, főleg egy olyan alkatrésznél amit elvileg meg sem kellene bonatni az autó élete során.

Csak ott a gond, hogy ezeket az autókat pl. nem ilyen útviszonyokhoz és használathoz találták ki (mint pl az enyém), lehet ez tárgytól eltérő de pl.: talpasok, rugók, futóművek, stb., minőségi pályára való nem aszfaltrallyra...

Amíg ezek autók autók addig nem kellene rajtuk cserélni semmit, tekintve hogy a német használja pár évig és utána veszi az újat, mi meg örül(het)ünk, hogy egyáltalán ilyen is van alattunk...

Elküldve
az opel egy jól szerelhető autó, más márkákhoz viszonyítva

Ez így van, próbálj meg egy francia autón csinálni ugyanolyan műveleteket, amit az Opeleden, majd rájössz :rolleyes:

A szerelő srác, akihez vinni szoktam a kocsit, alapból szóba sem áll a legtöbb francia autóssal, max. olajcsere erejéig, de mesélte, hogy némelyiken még az is szivatós.

Elküldve
Ez így van, próbálj meg egy francia autón csinálni ugyanolyan műveleteket, amit az Opeleden, majd rájössz ;)

A szerelő srác, akihez vinni szoktam a kocsit, alapból szóba sem áll a legtöbb francia autóssal, max. olajcsere erejéig, de mesélte, hogy némelyiken még az is szivatós.

Pontosan. ;)

Egy haverom rönóján vízpumpát kellett cserélni. Az vmi borzasztó volt, pedig nem is a vezérműszíj hajtja. :rolleyes:

Elküldve

Érdekes élményben volt részem. Ugy jött össze, hogy a melóhelyen nem volt aki elmenjen egy protokoll látogatásra és igy villanyos létemre én csöppentem be... a MOL almásfüzitői olajgyárába. Hát azért elég érdekes volt, én valami sokkal komplikáltabb dologra számitottam. A lényeg az, hogy megveszik az adalékokat, amelyeket az egész világon ugyanazok a gyártók készitenek és a recept alapján keverik majd töltik flakonokba..... . Van egy labor ahol a recepturákat tesztelik, szerintem a komolyabb munka ott van. De ez edig szokványos.... . A meglepetés az volt, hogy bérgyártanak is... pl pont láttuk, hogy AGIP olajat csináltak, de elmondták, hogy pl. Castrolt meg Mobilt is csináltak :rolleyes: . Ilyenformán, amit esetleg megveszek mint Mobil, azt lehet, hogy éppen a MOL gyártotta...

Elküldve
Érdekes élményben volt részem. Ugy jött össze, hogy a melóhelyen nem volt aki elmenjen egy protokoll látogatásra és igy villanyos létemre én csöppentem be... a MOL almásfüzitői olajgyárába. Hát azért elég érdekes volt, én valami sokkal komplikáltabb dologra számitottam. A lényeg az, hogy megveszik az adalékokat, amelyeket az egész világon ugyanazok a gyártók készitenek és a recept alapján keverik majd töltik flakonokba..... . Van egy labor ahol a recepturákat tesztelik, szerintem a komolyabb munka ott van. De ez edig szokványos.... . A meglepetés az volt, hogy bérgyártanak is... pl pont láttuk, hogy AGIP olajat csináltak, de elmondták, hogy pl. Castrolt meg Mobilt is csináltak :rolleyes: . Ilyenformán, amit esetleg megveszek mint Mobil, azt lehet, hogy éppen a MOL gyártotta...

Ezért kell Metabondot venni ;)

Elküldve
vagy pl bp-t :rolleyes: en a valvoline -al találkoztam most úgy hogy hihetetlenűl rossz volt....

Csáó!

Azt hogy érted, hogy hihetetlenül rossz volt? Rossz a Valvoline? Mi a gond vele?

Elküldve

Egy kérdés.

Váltóba le szeretném cserélni az olajat és láttam van olyan tisztító adalék, amit olajcsere előtt bele kell önteni a régi olajhoz (olyan mint a motorolajnál) és ca. 15percig járatni. Most ez váltónál hogy nézz ki? 15 percig mennem kell vele? És hányasba? Vagy végig csak 1-esbe kell hagyni és nagyobb fordulatszámon járatni? Vagy hogy kell?

Ez nem tiszta nekem. Ha vki tudd, csinált már ilyet... előre is köszönöm!

Elküldve
Csáó!

Azt hogy érted, hogy hihetetlenül rossz volt? Rossz a Valvoline? Mi a gond vele?

Az hogy mi a gond vele én ugyan nem tudom de az enyém ette mint éhes kölök a hungarocellt. A Castrolt meg épphogy nem...

Elküldve
Egy kérdés.

Váltóba le szeretném cserélni az olajat és láttam van olyan tisztító adalék, amit olajcsere előtt bele kell önteni a régi olajhoz (olyan mint a motorolajnál) és ca. 15percig járatni. Most ez váltónál hogy nézz ki? 15 percig mennem kell vele? És hányasba? Vagy végig csak 1-esbe kell hagyni és nagyobb fordulatszámon járatni? Vagy hogy kell?

Ez nem tiszta nekem. Ha vki tudd, csinált már ilyet... előre is köszönöm!

Borítsd csak bele és megtudod, hogy hogyan és hol kell benne szimeringet cserélni! A tűgörgők műanyag kosarairól nem is beszélve...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.