Novy Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 gyóóó jah értem nekem már elfáradtatok szólni mindenért :D am egyik haverom az "l" beűket duplázza mint pl: rellé stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 valamivel olcsobbak, mint a sima kiser ár. nem sokkal igaz de ocsobb :D én nem reklámozom, de klubosoknak és jóembereknek ettől is olcsóbban adom. Gábor, sztem már mondtam párszor, de megint mondom, hátha... nem marrás, hanem marás :D Igenis tanár bácsi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ekotek Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Lehet cserélni úgy, az ok, csak onnan már 10 csavar, meg a vízcső, kipuffsor, szívósor, és lent van a hf :D Kb 1,5 óra le, ugyanannyi fel. Ennyit már megér, hogy a hf rendben legyen, nem? :D Annyit megér, meg amúgy valamennyire bontanom kéne mert a folytószelepet is ki akarom takarítani mert iszony dzsuvás volt amikor a szelepfedéltömítést cseréltem, akkor már mindent átnézek ha szét lesz szedve. Lehet hogy szánok rá majd egy-két-há napot, szétburítom, megcsinálom, kitakarítom, és lehet hogy még élvezni is fogom a hatást :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 mi kézzel csináljuk, aztán próbázás... nem mondom, hogy tuti olyan mint a gyárban, de szépen kialakul a záró sáva a szelepen és a fészken. hát az nem éppen a pontos illesztés módszere :D Gábor, sztem már mondtam párszor, de megint mondom, hátha... nem marrás, hanem marás :lol: elnézést kívánok :D Annyit megér, meg amúgy valamennyire bontanom kéne mert a folytószelepet is ki akarom takarítani mert iszony dzsuvás volt amikor a szelepfedéltömítést cseréltem, akkor már mindent átnézek ha szét lesz szedve. Lehet hogy szánok rá majd egy-két-há napot, szétburítom, megcsinálom, kitakarítom, és lehet hogy még élvezni is fogom a hatást :D Ha már ennyire nekiülsz, akkor az egész szívósort kitakaríthatod, mert nagyon dzsuvás az egész, majd meglátod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 .Ismerve az olajat, később ez még jobb lesz. Városi használat mellett is szépen csöndesedik a motor...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ekotek Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Ha már ennyire nekiülsz, akkor az egész szívósort kitakaríthatod, mert nagyon dzsuvás az egész, majd meglátod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 sokkal olcsóbban nemhiszem hogy adod de faterom ennyit mondott ennyiért adja ez van Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Ha már ennyire nekiülsz, akkor az egész szívósort kitakaríthatod, mert nagyon dzsuvás az egész, majd meglátod :D Sejtem :D Délelőtt felötlött bennem: ha lenn van a Hf akkor pár csavar és kint van a motor ugyanis kupplungozni is kellene asszem( igen fent és hirtelen fog+ erős emelkedőn inuldva csúszik is), ami egyszerűbb mintha a váltót venném le külön. Ja hogy ez az olaj topic :D A kuplungbowden jól van beállítva? OFF vége Link to comment Megosztás: More sharing options...
ekotek Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 A kuplungbowden jól van beállítva? OFF vége A pedál feljebb van a féknél, de ha nem nyomom padlóig, nehéz váltani.Sztem szerkezet törés :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 A pedál feljebb van a féknél, de ha nem nyomom padlóig, nehéz váltani.Sztem szerkezet törés :D Nálam is ilyen magasra van állítva, de nekem a váltórudazat miatt kell ennyire kiemelnie. Nem lehet, hogy Nálad is ez a gond? Az az érdekes, hogy néha még ennyire kiemelve is reccsen egyet váltáskor, főleg 2-esnél szokott, de ez már lehet, hogy szinkrongyűrű probléma... De hogy legalább kicsit ON is legyek: tavaly volt cserélve a váltóban az olaj GM-re, mostanában pedig fog kapni Metabond GT adalékot, meglátjuk mit lehet még kezdeni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ekotek Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 Nálam is ilyen magasra van állítva, de nekem a váltórudazat miatt kell ennyire kiemelnie. Nem lehet, hogy Nálad is ez a gond? Az az érdekes, hogy néha még ennyire kiemelve is reccsen egyet váltáskor, főleg 2-esnél szokott, de ez már lehet, hogy szinkrongyűrű probléma... De hogy legalább kicsit ON is legyek: tavaly volt cserélve a váltóban az olaj GM-re, mostanában pedig fog kapni Metabond GT adalékot, meglátjuk mit lehet még kezdeni vele. Átváltok inkábba sebváltó topicra a válasszal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 ma egy astrát szervizeltünk, másél éve nem indult be a probléma annyi volt, hogy megugrott a vezérlés, amiatt hogy engette az olajat a vezérlésnél ahol csak lehetett nah összeraktuk, járatjuk eccer elkezd csattogni :S de nem is kicsit, és az olajnyomáslámp aki is jelzett naholaj le olaj fel jó ... egy darabig aztán megint szűrőt cseréltünk megint olaj le olaj fel egy darabig jó aztán megint ugyan az levettük a teknőt, az az oljasár ami ott elénktárult :S az ujamat végighuztam egy nyugvócsapágy két csavarja közt, és olyan olajsáros lett, hogy félcenti vastagon állt rajta... holnap tisztítás, kivi vagyok sikerül e kitisztítani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április10, 2008 Megoszt Elküldve Április10, 2008 Sziasztok! Lassan esedékes lenne az olajcsere, milyet lenne érdemes beletenni? Eddig GM10W-40 volt benn, de mivel eléggé lehúztátok, gondoltam, érdemes lenne valami másra cserélni... Motoröblítőt milyet érdemes használni? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április10, 2008 Megoszt Elküldve Április10, 2008 Sziasztok! Lassan esedékes lenne az olajcsere, milyet lenne érdemes beletenni? Eddig GM10W-40 volt benn, de mivel eléggé lehúztátok, gondoltam, érdemes lenne valami másra cserélni... Motoröblítőt milyet érdemes használni? Előre is köszi! 1. merre lax? 2. motoröbítőt felejtsd el, többet árt, mint használ. Ha a közeledben van Metabond elérhetőség, azt javallom, jó és olcsó is. Egyébként Valvoline, Mobil1 mehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április10, 2008 Megoszt Elküldve Április10, 2008 1. merre lax? 2. motoröbítőt felejtsd el, többet árt, mint használ. Ha a közeledben van Metabond elérhetőség, azt javallom, jó és olcsó is. Egyébként Valvoline, Mobil1 mehet. Veszprémben, ill Tapolcán gyakran előfordulok. Miért káros a motoröblítő. Jókat olvastam róla... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április10, 2008 Megoszt Elküldve Április10, 2008 Veszprémben, ill Tapolcán gyakran előfordulok. Miért káros a motoröblítő. Jókat olvastam róla... :D Mert olyan dolgolat is kiold, amik rossz helyre kerülve elég nagy zűrt csinálhatnak, mint pl. főtengely olajzófuratai, miegymás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április10, 2008 Megoszt Elküldve Április10, 2008 Mert olyan dolgolat is kiold, amik rossz helyre kerülve elég nagy zűrt csinálhatnak, mint pl. főtengely olajzófuratai, miegymás... pfff... Szuper. Akkor ez kilőve. Mi a véleményetek erről? Parasztvakítás, vgy tényleg jó? http://www.valvoline.hu/index.php?option=c...=view&id=10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 pfff... Szuper. Akkor ez kilőve. Mi a véleményetek erről? Parasztvakítás, vgy tényleg jó? http://www.valvoline.hu/index.php?option=c...=view&id=10 A Valvoline Maxlife-ról jókat hallottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 A Valvoline Maxlife-ról jókat hallottam. pfff... Szuper. Akkor ez kilőve. Mi a véleményetek erről? Parasztvakítás, vgy tényleg jó? http://www.valvoline.hu/index.php?option=c...=view&id=10 Mondjuk én a 2.0 16V-s Vekibe ha pl szoktad nyúzni Castrolt RS-t vagy LIQUID MOLY -t tennék bele! :D Namost kapok megen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 jah, metabondot is ajánlhattad volna! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 Szerintem Metabond, Mobil1, Castrol magnatec... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 ui: tegnap kedvenc szerelőmnél volt egy b corsás srác, x14xe mocis. Panaszkodott a hidrotőkékre, mert erősen csattognak. mióta nála van, azóta asszem 1 másik szerelőnél cseréltetett olajat, és castrol 5w30 ment bele. Hát, mondtuk is neki, hogy le kéne cserélni, amíg még nem késő, ha már el nem késett vele. :D Szomorú, hogy egyes szerelők mennyire nem tudják, mibe milyen olaj kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 Szomorú, hogy egyes szerelők mennyire nem tudják, mibe milyen olaj kell. Vagy tudják, csak ezen több a hasznuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 akár duplán is, mert utána a szegény user hozzá megy generáloztatni is. Reméljük sikerült időben szólnunk a srácnak a fő problémáról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Április11, 2008 Megoszt Elküldve Április11, 2008 Tegnap reggel vittem a szerelőmhöz a kocsit,ma 11-re el is készült :D . Megvolt a hengerfejtömítés csere síkolással,váltóolaj csere (GM),motorolaj csere (Metabond :D ),vízpumpa-termosztát csere,meg egy tömítőgyűrű cseréje,mert olajos volt az elosztófedél belseje. Kiváncsi leszek,javult-e a váltó. A hidrotőkék még zajonganak odabent egy kicsit,gondolom már kissé megkoptak az évek alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts