kori Elküldve Január2, 2005 Elküldve Január2, 2005 A Bosch szűrőkhöz is adnak alátétet,de a gyáriban nincs,pedig nem ezt a húsz forintos alk-részt kellene kispórolni,mertna gy méreg mikor leengeded az oilt és bevillan,nincs új alátéted,majd rohangálsz hogy hol kapsz és mekkora kell :evil:
fekosz Elküldve Január3, 2005 Elküldve Január3, 2005 A gyári olajszűrő doboza szokta tartalmazni a csavar alátétjét :?: Mert nekem bizony nincs benne, pedig azt hittem lesz :roll: A szűrő dobozának nem tartozéka az alátét. Az plussz költség: kb 60-150 ft közötti.
Kanes Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Sziasztok! F ASTRA 96' C14SE motoros 2éve van nálam de a váltóban még nem cseréltem olajat ,milyen olajat javasoltok. KÖSZI!
Atommanó Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Elviekben a váltóban nem szoktak olajat cserélni, mert az elég sokáig bírja (legalábbis tovább mint a motor maga... :wink: ) Csak olyankor szoktak, ha valami gáz van a váltóval és amúgy is hozzányúlnak... :roll: Üdv.: Atommanó
knight Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Sziasztok! F ASTRA 96' C14SE motoros 2éve van nálam de a váltóban még nem cseréltem olajat ,milyen olajat javasoltok. KÖSZI! Miért is kell azt cserélni ??? Asszem tán 400e-t bír a gyári.... Amúgy pedig mindenképpen a gyári váltóolajat. (nem is drága). A Csergőben 1700 egy liter www.csergoe.hu
knight Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Lassú vagy Knight... :) :) Üdv.: Atommanó :D tom :D
fekosz Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Miért is kell azt cserélni ??? Asszem tán 400e-t bír a gyári.... Amúgy pedig mindenképpen a gyári váltóolajat. (nem is drága). A Csergőben 1700 egy liter www.csergoe.hu Én jobbat mondok: www.parsnet.hu Megnevezés: OLAJ OPEL SEBVALTO Egységár (darabár): 1 420 Ft Egyébként ebből a gyári váltóolajból nekem is van egy bontatlan, mert hármat vettem és csak kettő kellett bele. Pontosabban az f13-as váltó 1,7 litert vesz fel. ...ha kell, dobj egy mailt. Olcsón megszámítom. A csere nálam nem váltójavítás miatt vált indokoltá. Egyszerűen csak nem akarta szedni rendesen a sebességeket. Csere után, mint a vaj :) Jótanács: leeresztőcsavart ne keress, mert az nincs az opel váltókon többnyire. Tipp: szintellenörzőnél kis szilikoncső segítségével kiszívatod, vagy féltengyely bontással ki lehet ereszteni.
Kanes Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Sziasztok! Köszi a jótanácsot,nincs semmi baja a váltonak "még" csak kevés az olaj benne.A váltorudazatnál engedte az olajat!Még csak 150e-km van benne "lehet még korai a olaj csere? :D" hello!
tgabika76 Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Cserélni akkor még nem kell (én úgy tudtam, hogy az Opelnél a váltóólaj a váltó teljes élettartamára szól, ezért nincs leeresztöcsavar), viszont ha a szivárgást megszüntetted, szvsz feltétlenül pótold a hiányzó mennyiséget, különben kinyírod a szinkrongyürüket, aztán meg szép lassan a komplett váltót
Kanes Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Én is úgy gondoltam hogy csak pótolom . Csak az a baj hogy itt a környéken nem találtam gyári olajat,mást meg nem akarok beletenni. Ha peströl rendelem akkor több a postaköltség mint az olaj. Még holap próbálkozok.
Qpack Elküldve Január5, 2005 Elküldve Január5, 2005 Tipp: szintellenörzőnél kis szilikoncső segítségével kiszívatod, vagy féltengyely bontással ki lehet ereszteni. Ezt inkább nem javaslom...inkább vedd le a váltó alján lévő fedelet...a tömítés pár száz forint vagy ezres környéki és így tökéletesen le lehet cserélni...az Ősök opel kadett-jében 2 hónapja cseréltem (F11-es vagy 10-es? 5sebes váltóval) abba is így csináltam...abba is 1,7 liter kellett! (2 flakon) :wink: ja és persze a szerelő szerint 100ekm után cserélni kell... :roll:
warwolf Elküldve Január19, 2005 Elküldve Január19, 2005 Na szóval.Eldöntöttem, hogy igaz, hogy még csak 10e.km van az Opelolajban, de mivel már több mint egy lityit benyakalt az 1.6 16V-m, hát lecserélem.Egy kicsit későn idultam olajvadászatra, ezért beugrottam arra a helyre, ahol álltalában az alkatrészeket beszerzem, és kérdeztem, hogy Valvoline 10W-40 van-e?Mire az eladó csak ennyit mondott: Ez egy tömegolaj, ami nem jobb a gyárinál, de nem forgalmazzák.Nekem szent elhatározásom, hogy kipróbálom, ezért felteszem a kérdést: -Valakinek esetleg negatív tapasztalata?- Pozítívnak jobban örünék!
knight Elküldve Január19, 2005 Elküldve Január19, 2005 Én is pont ma hallottam rosszat a TopGard-ról.. de amúgy nekem is az van benne... Annyit hallottam, hogy két kocsiban is (igaz vágták őket, mint a répát) elég rossz tapasztalatok voltak vele... Komolyan mondom én már nem tudom... eddig azt hittem ez az király, de mostmár ehhez is kritikusabban állok. Mindenesetre nézni fogom sűrűn.... Amúgy ROWE volt benne eddig, és semmi negatívumot nem tudok mondani arról sem... még a hangja is ugyanolyan most a Valvoline-al is... Az előzőből 7e. alatt bekajált egy litert... de ebben rengeteg rövidtávú használat és hidegindítás van, szóval egy 16V-től így ez szerintem simán elmegy...
Kanes Elküldve Január19, 2005 Elküldve Január19, 2005 Megcsináltam az olajcsrét a váltóban ,gyári olajat vettem 1790Ft/l volt a szervizben. Nem volt a váltóban csak 1l ,gondolom azért még nem lett különösebb baj a vele.Meg mitha könyebb volna a visszaváltás. warwolf Én eddig Valvoline10w40 olajat használtam de semmi negativ csak az ára. Most Mol Dynamic 10w40 tettem bele de a szelepek hangosabbak egy kicsit de nem eszi az olajat igaz ez C14SE motor. Kiváncsi vagyok 10000km után milyen lessz a mol olaj.
opel16v Elküldve Január20, 2005 Elküldve Január20, 2005 Nem rossz az a Topgard, az Opel olajánál nagyságrendekkel jobb... :) Az ára sem rossz, 7000Ft/5L.
warwolf Elküldve Január20, 2005 Elküldve Január20, 2005 Gábor nyert!Ma meg is ejtem az olajcserét! 8)
warwolf Elküldve Január20, 2005 Elküldve Január20, 2005 Gábor nyert!Ma meg is ejtem az olajcserét! 8) .................és megvan.Érdekes volt, ahogy csöndesebb lett a motor járása, valamint az, hogy az Opelolaj hihetetlenül el volt már használódva.Utóbbival nem akarok senkit riogatni, de ez volt az első, és utolsó, hogy ilyen olaj került bele a mociba.10e.km múlva elmesélem a Valvoline Durablenddel kapcsolatos észrevételeimet. :) Hja, a kecskemétieknek és mindenkinek aki erre jár javasolnám az Olajdepót, mert ott vettem, gyors és korekt kiszolgálás, és egy Valvolines baseball satyi ajándékba. :D Amúgy 6700 péz volt a 4L
Laci4 Elküldve Január20, 2005 Elküldve Január20, 2005 :D :lol: Lehet éééén is eztet veszek akkor.. Bár nem is tom. Fura ez az olaj kérdés.. Legelösször.. (2003.09 103ekm) Gyári opel 5w40 került bele... Szépen halkan jól elment vele 10e kmert.. nem is ette.. a maradékot kellett csak utántöltenem az 5lityiböl.. Erre a köv cserénél megkapta a szintén opel, de 10w40 et... Érdekes.. ezt elkezdte kajálni, meg irogatja hogy kevés az olaj,amikor még jo a szintje.. az 5w40 nél akkor csinálta ezt,amikor már szar volt az olaj. Valszeg ez is kuka már.. pedig most ugy sacra 8e km magasságában járok. Ez mintha kevesebbet bírt volna... :) De ugyérzem cserélem jöv hóban, ha marad rá lové..
Qpack Elküldve Január20, 2005 Elküldve Január20, 2005 Szerinteteknagy gondot okozhatok a masinánál, ha egy márkásab pl "bp" de 15W-40-es teszek bele a 10w-40 helyett? :?
Recommended Posts