tgabika76 Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Ilyesmi néha nekem is előfordul a Calival, ha mondjuk egy alkalmi versenyzőtárs mellé kerülök a lámpánál, akkor egyes tiltásig, utána kettes szintén tiltásig, majd ha eddigra már sikerült lehagynom az ellenfelet, akkor innen meg egyből ötödik, a 3-4 kimarad... Persze ez is ritkán fordul elő, akkor is kizárólag üzemmeleg motornál, ráadásul tudatosan csinálom így, szóval tisztában vagyok a lehetséges következményekkel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Ilyesmi néha nekem is előfordul a Calival, ha mondjuk egy alkalmi versenyzőtárs mellé kerülök a lámpánál, akkor egyes tiltásig, utána kettes szintén tiltásig, majd ha eddigra már sikerült lehagynom az ellenfelet, akkor innen meg egyből ötödik, a 3-4 kimarad... Persze ez is ritkán fordul elő, akkor is kizárólag üzemmeleg motornál, ráadásul tudatosan csinálom így, szóval tisztában vagyok a lehetséges következményekkel. :lol: Na és? Ha nem csusztatod a kuplungot halálra kit érdekel hanyasban van? :lol: Nekem van olyan,ha kecsón lassan kell haladni bevágom 3-ba és alapjáraton tötymörgök a sorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 ...bevágom 3-ba és alapjáraton tötymörgök a sorban. Könnyű neked ahol hegyekben áll a nyomaték... a kis C20NE 170Nm-e nem bírja el harmadikban az alapjáratot...:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Ilyesmi néha nekem is előfordul a Calival, ha mondjuk egy alkalmi versenyzőtárs mellé kerülök a lámpánál, akkor egyes tiltásig, utána kettes szintén tiltásig, majd ha eddigra már sikerült lehagynom az ellenfelet, akkor innen meg egyből ötödik, a 3-4 kimarad... Persze ez is ritkán fordul elő, akkor is kizárólag üzemmeleg motornál, ráadásul tudatosan csinálom így, szóval tisztában vagyok a lehetséges következményekkel. :lol: Az a helyzet, hogy az öreg állandóan így járt. Egyszerűen lusta volt és kész, mit érdekelte őt, hyogy az autó mit szenved. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Könnyű neked ahol hegyekben áll a nyomaték... a kis C20NE 170Nm-e nem bírja el harmadikban az alapjáratot... :lol: Jah... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Jaazmás. A hülyeség súlyosbító körülmény minden tekintetben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 jelezném, hogy olajos topik lenne amiben elkanyarodtak az urak a témától! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 nekem is halkult a moci, de a hidrotőkék nem csendesednek azota se eccer votl benne 15/40es gagyi olaj de csak pár percig mosásra, de attol rögtön elhalkult. de a sűrűt könyebben felkapja és azért, ugyhogy legközelebi vez cserénél hidro csere is illik:( am benzinszűrő csere se ártana az is gyári lassan 70ezerrel:S nekem viszi az 1ből egyből 5 öt is:D és minden fokozatot elbir alapjáraton:D 1.4es 8 v classic1 igaz igy nem gyorsulok vele:D máshogyse:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Most voltam motorolajat venni (ez alkalommal sajnos nem Metabond kerül bele, mert már sürgető a csere). Beszámolnék a fejleményekről, mert korábban téma volt a Valvoline, pontosabban az, hogy a Topgard és a Durablend ugyanaz-e? Akkor azt a következtetést vontuk le, hogy ugyanaz a kettő, csak az egyik a nagy üzletláncoknak van csomagolva (hogy melyik-melyik, már nem emlékszem) A Metro-ban most egymás mellett volt mindkét típus, tehát ez az üzletláncos dolog lehet, hogy nem jött be? Bár, ettől még lehet, hogy az egyik mégis üzletláncos, csak a másikból is tartanak, hogy nagyobb legyen a választék. Na mindegy. Viszont a kettő nem teljesen ugyanaz, a betűjelzéseket tekintve (nekem ezek nem mondanak sokat). Azaz: Durablend 10W-40, API: SL/CF ACEA: A3/B3/B4 MB: 229,1 VW: 505,00/501,01 (1/97) Topgard 10W-40 API: SL/SJ/CF ACEA: A3/B3 MB: 229,1 VW: 500,00/505,00 (1/97) A Topgard egyébként durván 700 Ft-tal drágább (5 literes kiszerelésben). Gabi, mi a véleményed? Inkább Metabond, mi? :lol: A többiek is hozzászólhatnak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Igen, inkább metabond :lol: De ha nincs metabond, jó lesz ez is. Egyébként meg tényleg ugyanaz, csak kétféle csomagolásban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 én azt birom, hogy a metros super olajokra ráirják a legmagasabb minőségi betűket is és akkor 5 liter kerül 2- 3 ezerbe biztos jo is akkor:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 én azt birom, hogy a metros super olajokra ráirják a legmagasabb minőségi betűket is és akkor 5 liter kerül 2- 3 ezerbe biztos jo is akkor:) Ugyanígy ráírják az opel10w40-re is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Ugyanígy ráírják az opel10w40-re is... :lol: ott kurják át az embert ahol tudják:S mondjuk nekem mindegy mert metabond és ingyen is van szoval:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Beszámolnék a fejleményekről, mert korábban téma volt a Valvoline, pontosabban az, hogy a Topgard és a Durablend ugyanaz-e? Akkor azt a következtetést vontuk le, hogy ugyanaz a kettő, csak az egyik a nagy üzletláncoknak van csomagolva (hogy melyik-melyik, már nem emlékszem) A Metro-ban most egymás mellett volt mindkét típus, tehát ez az üzletláncos dolog lehet, hogy nem jött be? Bár, ettől még lehet, hogy az egyik mégis üzletláncos, csak a másikból is tartanak, hogy nagyobb legyen a választék. Na mindegy. Viszont a kettő nem teljesen ugyanaz, a betűjelzéseket tekintve (nekem ezek nem mondanak sokat). Azaz: Itt a fórumon nem szoktam népszerű lenni az Olajdoki citálásával, de az ő (szakértői?) véleménye mégis csak hitelesebb, mint az enyém. http://index.hu/totalcar/tanacsok/olajdoktor/070511f/ http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070717g/ Az Általad leírt adatok között nincs érdemi különbség (az Opeled szempontjából végképp nincs), és hát minden valószínűség szerint az olajok is megegyezőek. Megjegyzem, több jól ismert, neves márkát tudnék még említeni, ahol ugyanazt vagy rendkívüli hasonló paraméterekkel rendelkező olajat különböző néven árusítják. (Mobilnál például a 10W-40-es Formula S és Super S között nincs érdemi különbség, de a Castrolnál is, és más nagy cégnél is volt már hasonlóra példa.) Élelmiszereknél pedig kifejezetten gyakori, hogy ugyanaz a termék kerül más csomagolással a szupermarketbe és a diszkont boltba. Itt a fórumon a többség biztosan Metabondot ajánl Neked, de többeknek van pozitív tapasztalata a Valvoline-nal is. (Korábban visszaolvastam a fórumot egyszer, Futó mesternek is volt bejegyzése a Valvoline-nal kapcsolatban, de gondolom, hamarosan majd ő is hozzászól...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Bocsánat, tárgytalan a hozzászólásom, a többiek megelőztek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Így van, régebben én is használtam a fent említett Valvo típust, csak továbbléptem egy szintet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 én azt birom, hogy a metros super olajokra ráirják a legmagasabb minőségi betűket is és akkor 5 liter kerül 2- 3 ezerbe biztos jo is akkor:) Auchanban rendszeresen látom az 5 literes 10W-40-es Opel olajat 9990 forintért. Máshol ugyanez a kiszerelés 3500 Ft. A OMV tankállomásokon 1 liter Bixxol olaj 7000 forint felett kezdődik. Nem nagyon tudok még egy terméket Magyarországon, amelynél ekkora piaci árkülönbségek lennének. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 hát ez tényleg nagyon nagy különbség még jo hogy a meta ingyen van :lol: rem lesz is ha a forgalom nem csökken annyira le:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Kb 1 éve egyszer próbáltam ezt: ....de nem éreztem semmi változást, és ezzel le is tudtam akkor ezt a dolgot. A héten 3 telitankot kihajtottam a kocsiból, és mind a három tankba öntöttem injektor tisztítót. De meg kell hogy modjam érezhető a változás. Már az első tank kihajtása után azt vedtem észre, hogy sokkal jobban reagál gázadásra és mindha jobban is gyorsulna egy picit (picit). Az lalpjáratom sokkal szabájosabb. Most megkapta a kúrát, ami remélem elég lessz egy darabig. Úgy érzem megérte! Mol kuton vedtem. Csak nem sárgát, hanam feketét (nem találtam csak ezt a képet a neten róla): Prestone Fuel Injector Cleaner 1990 Ft. ...szerintem megérte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Kb 1 éve egyszer próbáltam ezt: http://www.kepfeltoltes.hu/071005/fuelinje...ltoltes.hu_.jpg ....de nem éreztem semmi változást, és ezzel le is tudtam akkor ezt a dolgot... Egyszer én is öntöttem az enyémbe Protecet, de semmi változást sem vettem észre én sem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 De ez komojan jó!!! Nem autószerelő... De nekem érezhető változást produkált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Prestone Fuel Injector Cleaner 1990 Ft. 2 ilyen áráért ultrahanggal is megtisztítják (4darabot), az biztosabb és akkor legalább lehet tudni milyen állapotban is vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 2 ilyen áráért ultrahanggal is megtisztítják (4darabot), az biztosabb és akkor legalább lehet tudni milyen állapotban is vannak. Ultrahang??? Hogyan is van ez??? Fejcsd ki légyszi bővebben!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Ultrahang??? Hogyan is van ez??? Fejcsd ki légyszi bővebben!!!! Kiszeded az injektorokat. Elviszed ide: Gats. Délután/másnap visszamész érte. Jegyzőkönyv, injektorok átvesz, pénz kifizet. Ezen az oldalon nem sok szó esik erről, de ultrahangos tisztításról sokfelé írnak. (google) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 ultrahangos tisztítás az már a profi kategória de msot ez hoyg van csaka befecskendezőt kell elvinni? mondjuk nekm csak központi van egy daabot mennyiért csinálnak meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts