gergolabs Elküldve Szeptember27, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2007 Sztem a fogyasztás nem sok!Nekem az 1,4 16V 7,4. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Szeptember27, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2007 Kb 1,5 hónapja vettem egy 95' évjáratú 1,6 ECO 16 V - astrát. A fogyi nem sok, nekem az 1.4 16v is megeszik ennyit. Az olajat a pedig pont ez a motortipus szereti legjobban enni, szal azon se nagyon csodálkozz. De ahogy Opel16v is írta egy jobb olaj tud javítani az adaton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember27, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2007 Sziasztok! Kb 1,5 hónapja vettem egy 95' évjáratú 1,6 ECO 16 V - astrát. 148000km-t futott(végig vezetett szervízkönyvvel) Az elmúlt 6 évben egy hölgy használta egy kisvárosban(tőle vettem) és nem nagyon hajtotta. Az olajcsere után arra lettem figyelmes, hogy eszi az olajat (1000 km/ 4dl), továbbá melegen induláskor és alacsony fordulatszámon nem húz csak 3000ford után és még az is problémám, hogy néha reggel nem akar elindulni csak 3.-4. indítózásra ill. a fogyasztása átlag(több országúti menet) 7,5l (szerintem sok). Kérlek benneteket, ha hasznos tanáccsal tudnátok segíteni ezen problémák elhárítását illetően akkor köszönettel várom javaslataitokat illetve a már megszerzett tapasztalataitokra szívesen támaszkodnék! ajánlom a korábban is említett metabond speed olajat. esetlek egy adalékot is mellé. Fogyi rendben, nem kell aggódj miatta. Az olajfogyi meg javulhat a meta esetén. Nekem legalábbis javított anno, bár előtte sem ette, inkább csak a hidrotőkéim érdekében álltam át metára, azóta viszont a jelnlegiben is ezt használok, kizárólagos alapon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 Lassan eljön az olajcsere ideje. Jön a meta motorba, váltóba. Eddig GM olaj volt benne GM szűrővel. Ti milyen márkájú szűrőt használtok? :lol: Levegőszűrő témában is ez a kérdésem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 Gyári szűrőt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 Gyári szűrőt. :lol: GM-et? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 Jaja Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 Ma bementem a Bárdihoz (kőzeleg az olajcsere ideje) szűrőket venni. Nem volt nekik GM szűrőjük, viszont ajánlották ezt az ALCO tipusút. Megvettem, mert volt belőle olaj, levegő, és benzinszűrő is. Ma megjött az olaj (Speed 10W40, Gold adalék, GL-4), köszönet érte powerup-nak. Vasárnap olaj- szűrőcsere. Apropó a benzinszűrőt milyen intervallumonként kell cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 40ezrenként szokták ajánlani. 60-nál már mindenképp illik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 Apropó a benzinszűrőt milyen intervallumonként kell cserélni? A szervízfüzetem szerint (2001-es évjáratú F Classic) 2 év / 30 ezer km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember29, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2007 A szervízfüzetem szerint (2001-es évjáratú F Classic) 2 év / 30 ezer km. Na igen az enyémhez már nincs meg a szervízfüzet.( '94) :lol: Szerintem eddig nem is volt cserélve, na majd vasárnap meglátom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Szeptember29, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2007 A szervízfüzetem szerint (2001-es évjáratú F Classic) 2 év / 30 ezer km. G nél az így csináld szerint, minden 4. karbantartásnál (60ekm) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 G nél az így csináld szerint, minden 4. karbantartásnál (60ekm) Nah, készen vagyok az olaj, és szűrőcserével. Ami rögtön szemetszúrt, hogy indítás után egyből elalszik az olajnyomás lámpa. :lol: Más olajnál ez csak 2-3 mp után történt meg. A másik, az hogy sztem a gyári üza szűrő volt rajta, :lol: mert a bilincsek nem csavarosak voltak, hanem összenyomósak. A harmadik, hogy észrevettem, hogy a féltengelyek alatt tiszta olajsár a váltó, biztos a féltengelyszimering adta meg magát, azzal még lesz egy köröm, :lol: de az is lehet hogy a szerelőmmel csináltatom meg. :P Most megyünk 1 próbakört vele, Tatáig és vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Egy kicsit szkeptikus voltam a motor halkulását illetőleg (nem a hidrotőke) meta esetén. :lol: De a Tata felé vezető úton azt mondta az asszony, hogy halkult a motor, amit én is észrevettem, meg még azt is, hogy az alapjárat is simább lett. :lol: Örülök, hogy hagytam magam rábeszélni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Újabb öröm és boldogság :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Újabb öröm és boldogság :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Újabb öröm és boldogság :lol: Örülök is. Ha pár évvel meghosszabbítja a motorom élettartamát, már megérte. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Örülök is. Ha pár évvel meghosszabbítja a motorom élettartamát, már megérte. :lol: Mondjuk úgy, hogy szebbé teszi a nyugdíjas éveit, mert azért nem mai gyerek a mocid :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Mondjuk úgy, hogy szebbé teszi a nyugdíjas éveit, mert azért nem mai gyerek a mocid :lol: Azért sztem nincs benne sok km. Tavaly aug.-ban vettem 1. tul.-tól 106e km-el. Azóta én tettem bele 24e-t. Most volt a 130e-s olajcsere. A 106e-s óraállást el is hittem mert az ürge egy 52 éves orvos volt, és az autó nagyon egyben volt, van. Pedig 13 évesen azért már "kéne" rozsdásodni itt- ott. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Hát... őszintén... nem sok astráról tudok, amiben tényleg nem volt még tekerve az óra :lol: De azért a 130e sem kevés, bár nem is sok egy ilyen motornak, ha nem volt hajtva. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Hát... őszintén... nem sok astráról tudok, amiben tényleg nem volt még tekerve az óra :lol: De azért a 130e sem kevés, bár nem is sok egy ilyen motornak, ha nem volt hajtva. :lol: Mondom 52 éves orvos volt, azért adta el mert kiment pénzt keresni. :lol: A kadettemben 280e volt és még ment, mondjuk baromi nagy kartergáza volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Mondom 52 éves orvos volt, azért adta el mert kiment pénzt keresni. :lol: Az ilyen öregúr kétfajta esetet képez: 1. 10000km alatt szanaszét hajtja a gépet, mert trabanthoz szokott 30 évig. 2. tényleg megkímélt autót ad, mert sose ment 90 fölé, és sosem pörgette :lol: De azért az orvosi kocsik gyanúsak, ugyanis azok mindig sokat járnak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Az ilyen öregúr kétfajta esetet képez: 1. 10000km alatt szanaszét hajtja a gépet, mert trabanthoz szokott 30 évig. 2. tényleg megkímélt autót ad, mert sose ment 90 fölé, és sosem pörgette :lol: De azért az orvosi kocsik gyanúsak, ugyanis azok mindig sokat járnak. :lol: Akkor nálam a 2. eset áll fenn, mert mikor megvettem olyan lusta volt mint a dög. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Akkor nálam a 2. eset áll fenn, mert mikor megvettem olyan lusta volt mint a dög. :lol: Az a jobbik eset :lol: Asszem Patyi mesélte, hogy egy öregnek 10000km alatt két kuplungot is cseréltek, aztán a másodiknál elment vele egy körre, mutassa már meg hogy közlekedik vele, akkor derült ki, hogy az öreg 3-ban indult, az 1-2 fokozatokról nem is tudott :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Az a jobbik eset :lol: Asszem Patyi mesélte, hogy egy öregnek 10000km alatt két kuplungot is cseréltek, aztán a másodiknál elment vele egy körre, mutassa már meg hogy közlekedik vele, akkor derült ki, hogy az öreg 3-ban indult, az 1-2 fokozatokról nem is tudott :lol: Nekem volt egy ismerősöm. Volt neki egy 1500-ös ladája. 1.-ből 4.-be rakta, közben meg szétforgatta, persze kellett is, mivel 130 kg volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts