RobesPierre Elküldve Március16, 2006 Elküldve Március16, 2006 Ugyebár elfogadott tény, hogy nagy butaság Opel 10w-40-es olajat tölteni a motorba. Hiába kedvező árú, minősége hagy némi kívánnivalót. De most boltokban kapható valami újfajta kékes csomagolású GM 10w-40-es olaj, hasonló áron. Lehet csak a csomagolás új? Ezek ellenére valaki próbálta már?
aga Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Azt ki döntötte el, hogy a GM olaj rossz minőségü?
RobesPierre Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Csupán a tapasztalat. Régebben jó és egyenletes minőségű volt, de amióta beszállítót váltott (török?), azóta csapnivaló. Egyszerűen elfogy a motorból mégmielőtt elérné a csereperiódust.
aga Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Nekem egy 1.2-es 4 éves láncos G-astrám van, 100000 km-van benne. Taxi üzembe használom az autót. Soha még egy deci olajat nem kellett hozzá öntenem a cserék között. A kipufogóban nem áll a korom. Igaz én 5-ös olajat használok. Hát nem tudom :)
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Nekem egy 1.2-es 4 éves láncos G-astrám van, 100000 km-van benne. Taxi üzembe használom az autót. Soha még egy deci olajat nem kellett hozzá öntenem a cserék között. A kipufogóban nem áll a korom. Igaz én 5-ös olajat használok. Hát nem tudom :) Az egészen más az jó olaj. Itt konkrétan a 10W-40-es részszintetikus GM olajról vannak rossz tapasztalatok.
J0hnny Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Azt ki döntötte el, hogy a GM olaj rossz minőségü? Aga ne érts félre,de én még olyan mocit nem láttam,ami egy csereperiódus alatt egy deci olajat sem evett meg!Valamennyit csak megkajál üzem közben,nem? Az már más tészta,ha cserekor nívó maxig töltik és a cserekor minimál felett van egy picivel!
leslie Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Pironkodva bevallom, h ez ln olajat nem evő mocim már kapott kb 2-3 deci utántöltést. De mondjuk 10ekm alatt ez gyakorlatilag semmit szerintem. :)
aga Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Az, hogy nem kell utántölteni, az nem azt jelenti, hogy nem fogyaszt olajat, hanem azt, hogy bőven a két jelzés között marad a szint. Megmondom őszintén soha nem néztem, hogy mennyi hiányzik a periódus végére. Lényeg, hogy a két szint között legyen. Az autómban 30000km-ként kell cserélni, én 15000-nél lecserélem. Remélem ezzel bajt nem okozok :)
FPepe Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Az, hogy nem kell utántölteni, az nem azt jelenti, hogy nem fogyaszt olajat, hanem azt, hogy bőven a két jelzés között marad a szint. Megmondom őszintén soha nem néztem, hogy mennyi hiányzik a periódus végére. Lényeg, hogy a két szint között legyen. Az autómban 30000km-ként kell cserélni, én 15000-nél lecserélem. Remélem ezzel bajt nem okozok :) Nyugodtan veheted 10000-re is a cserét, azzal csak jót teszel az autódnak ;)
aga Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Én azt hiszem ha egy 30000-es olajat fele időben cserélem az bőven elég.
Yahher Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 Mondjuk ez a 30.000 nekem nem tetszik, annak ellenére hogy tudom, sok autógyár ennyit mond....
aga Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 Ezért cserélem én is fele időben. Nehéz elhinni a 30000km.-es periodust. Pedig ha a gyár azt írja biztos így van.
FPepe Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 ...Pedig ha a gyár azt írja biztos így van. Azt azért ne felejtsük el, hogy egyrészt a gyárnak nem érdeke, hogy te sokáig használj egy autót, másrészt PR-szempontból is jobban használ, ha hosszabb periódust írnak elő... :)
paja Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 Nekem mondhatnak bármit, én 8-9000-ként cserélem az oilt... :)
Gepard Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 Most, hogy a csereperiódus megint ki lett tárgyalva, beszéljünk az olajok fajtájáról, és hogy ki miért azt önti bele. Nekem hamarosan csere lesz, és ismét valvoline megy bele, mivel meg vagyok elégedve a minőséggel. És mert vettem az ősszel akciósan 4 litert.
paja Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 Bocsi.. :) Mobil 1-et használok, és nem várok 15-ezerig... ;) A szerelőm és a kezelőorvosom ezt favorizálja, és igazándibol van különbség a "márkás "olajak között ?
RobesPierre Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 Most, hogy a csereperiódus megint ki lett tárgyalva, beszéljünk az olajok fajtájáról, és hogy ki miért azt önti bele. Nekem hamarosan csere lesz, és ismét valvoline megy bele, mivel meg vagyok elégedve a minőséggel. És mert vettem az ősszel akciósan 4 litert. Amíg a 4.800/4L áron be tudom szerezni a Durablend-et, addig nem szándékozom váltani. :)
leslie Elküldve Március18, 2006 Elküldve Március18, 2006 Amíg a 4.800/4L áron be tudom szerezni a Durablend-et, addig nem szándékozom váltani. ;) 14e a Metabond Speed 10w40 +1 kupica Metabond Gold adalék. Nekem tökéletesen bejött. :)
widi Elküldve Március19, 2006 Elküldve Március19, 2006 C16NZ motorba nekem bejött a gyári Opel olaj 10-40W semi syntetic, ára: 5 liter = 5 ezer
warwolf Elküldve Március19, 2006 Elküldve Március19, 2006 C16NZ motorba nekem bejött a gyári Opel olaj 10-40W semi syntetic, ára: 5 liter = 5 ezer Egy isminél szintén zenész.Egy csepp sem fogy.S, el sem koszolódik.De pl. az én E12GV mocimban is olyan van 15W40-ben.Egyenlőre O.K. De nem olajat cserélek majd, hanem mocit.Abba pedig már nem rakok ilyesmiket! :)
widi Elküldve Március19, 2006 Elküldve Március19, 2006 egy kollégám 1998as 1.6 16V ASTRA G-be valami literenként majdnem 3000 Ft-os olajat használt, ami az olajcseréig lement bőven minimum alá. Ajánlottam neki ezt agyári fajtát, azzal tökéletes, nem fogy... Hogy van ez??
Gepard Elküldve Március19, 2006 Elküldve Március19, 2006 egy kollégám 1998as 1.6 16V ASTRA G-be valami literenként majdnem 3000 Ft-os olajat használt, ami az olajcseréig lement bőven minimum alá. Ajánlottam neki ezt agyári fajtát, azzal tökéletes, nem fogy... Hogy van ez?? A viszkozitáson is sok múlik, amit leírtál abból meg nem fognak tudni segíteni. Kicsit bővebb infót légyszíves.
Recommended Posts