Laci4 Elküldve Január8, 2006 Megoszt Elküldve Január8, 2006 Mondjuk az ac relé kivétele is sokat segít, ha nem akarunk benyát... Háát te szed ki akkor az AC relét !! :) :) én inkább csak leveszem a bizti tábla tetejét, és ki a biztit, mint hogy lebontsam a fél lábteret :lol: de ez már kezd OFF lenni, oszt kapunk a pofánkra :blink: ui: nem sértésnek, poénnak szántam a hozzászólást!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január8, 2006 Megoszt Elküldve Január8, 2006 Tudom, tudom hogy hol van, csak ha biztosra akartok menni... :) Na mind1, az olaj nélküli indítás szempontjából lényegtelen, szóval én is bocsi. :blink: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január9, 2006 Megoszt Elküldve Január9, 2006 Stock! A gyári ajánlást érdemes szem előtt tartani, ahol is 10-es alsó viszkozítási indexű olajat mondják. A felső index lehet 40,50,60 is, az a felső hőtűrését hivatott jelezni. Persze lehet bele 5-ös olajat is tenni, csak az sokkal "hígabb, vékonyabb", ezért többet fog dolgozni az olajpumpa, a hidrotőkéknek nagyobb lesz a nyomásvesztése... ez pedig főleg nagyobb km szám után már vizualizálható lesz. :blink: Olaj nélkül nem ajánlom megpörgetni a motort, ugyanis a hidrotőkék pár 10 fordulat alatt elengedik a teljes olajnyomásukat, és csak nagyon nehezen veszik újra fel. Tehát jópár percig kell járatni a motort egy ilyen után úgy, hogy hatalmas szelephézag van, ez pedig nem tesz jót neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Január9, 2006 Megoszt Elküldve Január9, 2006 Olaj nélkül nem ajánlom megpörgetni a motort, ugyanis a hidrotőkék pár 10 fordulat alatt elengedik a teljes olajnyomásukat, és csak nagyon nehezen veszik újra fel. Tehát jópár percig kell járatni a motort egy ilyen után úgy, hogy hatalmas szelephézag van, ez pedig nem tesz jót neki... Vettem. :blink: Mondjuk normális olajat lecserélve, betartva a csere periódust, sok kosz nem maradhat bennt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január9, 2006 Megoszt Elküldve Január9, 2006 "Mondjuk normális olajat lecserélve, betartva a csere periódust, sok kosz nem maradhat bennt." Ez így igaz, feltéve hogy melegen, sík terepen van leengedve az olaj. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 Gabi! Csütörtökön megyek pestre, nem tudsz véletlenül szerezni Metabond olajat addigra? Ismét csereperiódushoz értem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 Fééék. Lehet lesz Debrecenben is, az közelebb lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 Stock! A gyári ajánlást érdemes szem előtt tartani, ahol is 10-es alsó viszkozítási indexű olajat mondják. A felső index lehet 40,50,60 is, az a felső hőtűrését hivatott jelezni. Persze lehet bele 5-ös olajat is tenni, csak az sokkal "hígabb, vékonyabb", ezért többet fog dolgozni az olajpumpa, a hidrotőkéknek nagyobb lesz a nyomásvesztése... ez pedig főleg nagyobb km szám után már vizualizálható lesz. :) Olaj nélkül nem ajánlom megpörgetni a motort, ugyanis a hidrotőkék pár 10 fordulat alatt elengedik a teljes olajnyomásukat, és csak nagyon nehezen veszik újra fel. Tehát jópár percig kell járatni a motort egy ilyen után úgy, hogy hatalmas szelephézag van, ez pedig nem tesz jót neki... Értem. :D Megmondom őszintén hogy nekem nagyon tetszik a metabond 10w40-ese és itt elsősorban az igen kedvező ár/érték arányára gondolok,de az nem "baj" hogy "csak" félszintetikus? A 10w 40-es mind az lesz igaz? 1et láttam eddig amire szintetikus volt írva,de azt gyanítom hogy elírták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 I_S! Ha ott nem tudsz szerválni helyben, akkor hívj holnap, és csütörtökre biztosan lesz a boltban egy a nevedre félretéve! :) 7-17h között tudsz bemenni érte, lágymányosi hídnál a budai oldalon. Stock! Az összes 10W40 résszintetikus, de neked ez kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 Futó Mester!úgy néz ki nekem is kikészíthetsz egy 5lityós flakonnal majd évnyitóra!Jösz ugyis nem? :) Mindenképpen 15w40 lesz,csak nem tudom,hogy az UNI vagy HARD? Mi a különbség köztük az áron kivül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 I_S! Ha ott nem tudsz szerválni helyben, akkor hívj holnap, és csütörtökre biztosan lesz a boltban egy a nevedre félretéve! :) 7-17h között tudsz bemenni érte, lágymányosi hídnál a budai oldalon. Stock! Az összes 10W40 résszintetikus, de neked ez kell. Jó rendben van ilyen megy bele legközelebb. Thx;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 Na a nagy "Metabond hurráhangulat" dacára Valvoline Maxlife került a Caravan-ba :) Meglássuk milyen lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január17, 2006 Megoszt Elküldve Január17, 2006 Na a nagy "Metabond hurráhangulat" dacára Valvoline Maxlife került a Caravan-ba :) Meglássuk milyen lesz. Várom tapasztalataidat :D Mert én is vacilálok, hogy Valvoline Maxlife legyen, vagy Metabond... Most Valvo Topgard van benne, ami mondjuk szépen "muzsikál" (megszűnt a hidegindítás utáni tőke kopogás). De mivel már 180k km felett járok, a Maxlife-t javasolták a Topgard helyett. Mondjuk a Valvo nagyon fogyogat, de ez talán nem is csoda, egyrészt öreg motor, másrészt rettentő rövid távokat megyek hétközben, csak hétvégén van megjáratva a verda, de akkor sem túl hosszú távokon (max 60-70km, hétközben napi 6-8km átlagban). Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Én továbbra is naon meg vok elégedve a TopGard-dal és kevésbé is eszi, mint az előzőt - pedig azt se ette nagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Pifta milyet raktál bele? én asszem belerakom a 15w40-et mert elegem van a csattogásból Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 én asszem belerakom a 15w40-et mert elegem van a csattogásból Ha nem kap olajat rendesen, az miért jobb? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Pifta milyet raktál bele? én asszem belerakom a 15w40-et mert elegem van a csattogásból Akkor talán hidrotőke csere... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Várom tapasztalataidat :) Mert én is vacilálok, hogy Valvoline Maxlife legyen, vagy Metabond... Most Valvo Topgard van benne, ami mondjuk szépen "muzsikál" (megszűnt a hidegindítás utáni tőke kopogás). De mivel már 180k km felett járok, a Maxlife-t javasolták a Topgard helyett. Mondjuk a Valvo nagyon fogyogat, de ez talán nem is csoda, egyrészt öreg motor, másrészt rettentő rövid távokat megyek hétközben, csak hétvégén van megjáratva a verda, de akkor sem túl hosszú távokon (max 60-70km, hétközben napi 6-8km átlagban). Olajfogyasztás kapcsán nem fogok tudni igazán reális tapasztalatokról beszámolni, mert a hft-nél nyomja ki hátrafelé, a blokkra az olajat, meg a szelepfedél tömítése is megint megadta magát, hiába lett cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Olajfogyasztás kapcsán nem fogok tudni igazán reális tapasztalatokról beszámolni, mert a hft-nél nyomja ki hátrafelé, a blokkra az olajat, meg a szelepfedél tömítése is megint megadta magát, hiába lett cserélve. Mélykék: nem lehet, hogy túl nagy az olajnyomás? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Pifta milyet raktál bele? én asszem belerakom a 15w40-et mert elegem van a csattogásból 10w40est. GsiTomi használ 15w40et ugye ? Próbáld meg, aztán ha nem jön be, akkor csak az marad, amit Anti említett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Akkor talán hidrotőke csere... :D És hengerfej, ha igazán szerencséd van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 10w40est. GsiTomi használ 15w40et ugye ? Próbáld meg, aztán ha nem jön be, akkor csak az marad, amit Anti említett. Laikusként az mondanám, hogy korábban nem volt olaj a blokk utastér felé eső oldalán, most meg van. Gondolom, elfáradt a tőmítés, ami azért reális 93as autónál. ui: mondjuk lehet 1 olyan megoldás is, hogy a hft a nagy nyomás miatt adta meg magát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Johnny! Az UNI magassabb teljesítményszinttel bír, jobban is van adalékolva. Pl. turbósokhoz nem is ajánlják a HARD-ot. Én is inkább az UNI-t javaslom. Redi! "én asszem belerakom a 15w40-et mert elegem van a csattogásból" Tippppikus... Rakjad csak, de ne csodálkozz, hogy utána nemsokára teljes motorgenerál ugrik be a hidrotőkék cseréje helyett. ;) Pííísta! Elhagyni jó a Valvó is. :) :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 ....Elhagyni jó a Valvó is. :D ;) ;).... Tudod, ahány ház annyi szokás. Elég ha a te kocsid eregeti füst formájában a Bond, Meta Bon-bont :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Ja, ahány ház, annyi szopás... :D Nekünk tavaly a szelepszárszimmeringgel volt sajna. Folyt a szelepszárakon az olaj, amikor szétszedtük. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts