Butragueno Elküldve Augusztus29, 2005 Elküldve Augusztus29, 2005 I_S Miért cserélsz? Nem vagy megelégedve??
I_S Elküldve Augusztus29, 2005 Elküldve Augusztus29, 2005 De... abszolút bejött, mert kb 1500 híja az olajcseréig, de még semmi hangja nincs a tőkéknek, nem kajált belőle szemmel láthatólag szinte semmit, nem koszos, szép áttetsző csak picikével sötétebb mint újonnan, egyedül a tipikus hidegindítási 2 másodperces ciripp van és el is hallgat, szóval nekem abszolút bejött, DE Mivel sokan ezt javasolták, többek között opel16v is aki ugye erőteljesen teszteli az olajokat, így ezt tettem bele. Viszont sokan javasolják a metabondot is, és állítólag erősebb még a valvoline-nál is, így asszem kipróbálom. Szeptember végén úgyis lesz egy kis plusz melóm oan 8-10000 km, asszem ezt a próbát ki sem szabadna hagynom.
Butragueno Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Sziasztok! Na még egy utolsó kérdés. Castrol vagy Valvoline???
J0hnny Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Én Castrolt használok,semmi bajom vele,de a valvoline is jó.
leslie Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Egy próbát megér. :lol: Én megmaradok nála. ;)
opel16v Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Örülök hogy neked is jók a tapasztalataid a Metabond olajjal. :lol: Egyébként már egész sokan vittek belőle, és eddig egy panaszt sem hallottam... ;)
Tom Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Egyébként már egész sokan vittek belőle, és eddig egy panaszt sem hallottam... ;) Tegnap bekerült az olajnyomás és az olajhőfokmérő a hengerfejbe (nem pedig lent a szivattyúhoz...), hát 100-110 fokos olajnál azért a vezérműtengely olyan távoláll a rendes kenéstől, mint... Jó messze. Bár gondolom ez a többi olajnál is hasonló lehet. Lehet hogy kevés a 40es olaj az 1 órás dugózáshoz a napon?
opel16v Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Nem kevés az. Nekem ugyanolyan a hengerfejem, és a Szuromi féle visszaedzett tengelyen nem látszik semmilyen kopás, pedig az picivel gyengébb mint a gyári tengely. Nálam kicsit melegebb is szokott lenni az olaj... ;)
Tom Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Nem kevés az. Nekem ugyanolyan a hengerfejem, és a Szuromi féle visszaedzett tengelyen nem látszik semmilyen kopás, pedig az picivel gyengébb mint a gyári tengely. Nálam kicsit melegebb is szokott lenni az olaj... ;) 0,6-0,7 bar azért nem túl sok. :wink: De ezek szerint elég. :lol: Hát igen, konkrétan még én sem toltam neki, úgy ahogy néha szoktam. Kíváncsi vagyok mennyi lesz a rekord hőfok. :twisted: :twisted:
opel16v Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Nem hiába került bele az olajhűtő a gépsárkányba. :lol: A legjobb olajnyomásmérő a hidrotőke. ;)
I_S Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 meg a legjobb "cseréldleazolajatmertkipurcanok" jelző is ;)
redline Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 A legjobb olajnyomásmérő a hidrotőke. ;) az enyém csattog mint az állat..... cserén kivul van valami megoldás?
Tom Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 az enyém csattog mint az állat..... cserén kivul van valami megoldás? Ki kell venni, és kemény rugo. Vagy az nem? :lol:
opel16v Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Leveszed a hengerfejet, elviszed Szuromihoz, ő szétszedi, megnézi, kipucolja, és ezzel együtt egy kisebb felújítást is végez (szelepbemarrás, szelepcsiszolás, síkbahúzás). Meg fogja mondani, ha valamelyik hidrotőke menthetetlen, vagy rosszabb állapotú, azt cserélni kell... Hidrotőkék nélkül ez a mutatvány 30 körül megvan, az új szimeringekkel együtt. Ehhez jön a hengerfej le-fel szerelés díja, plusz a tömítések. Ennyit viszont érdemes áldozni rá. ;)
redline Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 Leveszed a hengerfejet, elviszed Szuromihoz, ő szétszedi, megnézi, kipucolja, és ezzel együtt egy kisebb felújítást is végez (szelepbemarrás, szelepcsiszolás, síkbahúzás). Meg fogja mondani, ha valamelyik hidrotőke menthetetlen, vagy rosszabb állapotú, azt cserélni kell... Hidrotőkék nélkül ez a mutatvány 30 körül megvan, az új szimeringekkel együtt. Ehhez jön a hengerfej le-fel szerelés díja, plusz a tömítések. Ennyit viszont érdemes áldozni rá. :lol: nahhh nem is rossz projekt télre.....van mit kérni a Télapótul a csizmácskámba ;) :lol:
I_S Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 És ez a mutatvány mennyit jelent teljesítményben mondjuk az én kis c14nz-en?
redline Elküldve Augusztus31, 2005 Elküldve Augusztus31, 2005 És ez a mutatvány mennyit jelent teljesítményben mondjuk az én kis c14nz-en? Semmit, de nálam sztem sem, max a kopogás tunne el De ez itt nagyon erősen off ha folytatni szeretnéd kérlek vidd át a témát a tuning topikokba.
SZaB Elküldve Szeptember4, 2005 Elküldve Szeptember4, 2005 Tőkeadalékot(wynn's) utólag hozzá lehet önteni a motorolajhoz vagy csak olajcserénél keverhető bele?
opel16v Elküldve Szeptember7, 2005 Elküldve Szeptember7, 2005 Nem ajánlom ezt az adalékot. Több lehet a hátránya, mint az előnye...
SZaB Elküldve Szeptember8, 2005 Elküldve Szeptember8, 2005 Nem ajánlom ezt az adalékot. Több lehet a hátránya, mint az előnye... pü ment!
istván Elküldve Szeptember9, 2005 Elküldve Szeptember9, 2005 Szerintetek miért van olyan nagy árkülönbség Castrol GTX3 Magnatec és pl. a Valvoline Durablend vagy akár a Metabond Speed között? A Castrol másfélszer annyi...megéri valami miatt azt az árkülönbséget?
opel16v Elküldve Szeptember9, 2005 Elküldve Szeptember9, 2005 Nincs is a GTX3-ból magnatec. Az 15W40-es. Szal nem is hasonlítható össze. Egyébként meg szerintem nem éri meg az árkülönbség.
istván Elküldve Szeptember9, 2005 Elküldve Szeptember9, 2005 Nincs is a GTX3-ból magnatec. Az 15W40-es. Szal nem is hasonlítható össze. Egyébként meg szerintem nem éri meg az árkülönbség. Van!! Gtx 3 Magnatec 10w40 van apámnak az autójában!!! Biztos, láttam a dobozát. Most is ilyet akar venni, ragasykodik hozzá és nem tudom az érveket amivel lebeszéljem... ????
Recommended Posts