Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

De... abszolút bejött, mert kb 1500 híja az olajcseréig, de még semmi hangja nincs a tőkéknek, nem kajált belőle szemmel láthatólag szinte semmit, nem koszos, szép áttetsző csak picikével sötétebb mint újonnan, egyedül a tipikus hidegindítási 2 másodperces ciripp van és el is hallgat, szóval nekem abszolút bejött, DE

Mivel sokan ezt javasolták, többek között opel16v is aki ugye erőteljesen teszteli az olajokat, így ezt tettem bele. Viszont sokan javasolják a metabondot is, és állítólag erősebb még a valvoline-nál is, így asszem kipróbálom.

Szeptember végén úgyis lesz egy kis plusz melóm oan 8-10000 km, asszem ezt a próbát ki sem szabadna hagynom.

Elküldve

Örülök hogy neked is jók a tapasztalataid a Metabond olajjal. :lol:

Egyébként már egész sokan vittek belőle, és eddig egy panaszt sem hallottam... ;)

Elküldve
Egyébként már egész sokan vittek belőle, és eddig egy panaszt sem hallottam... ;)

Tegnap bekerült az olajnyomás és az olajhőfokmérő a hengerfejbe (nem pedig lent a szivattyúhoz...), hát 100-110 fokos olajnál azért a vezérműtengely olyan távoláll a rendes kenéstől, mint...

Jó messze.

Bár gondolom ez a többi olajnál is hasonló lehet. Lehet hogy kevés a 40es olaj az 1 órás dugózáshoz a napon?

Elküldve

Nem kevés az. Nekem ugyanolyan a hengerfejem, és a Szuromi féle visszaedzett tengelyen nem látszik semmilyen kopás, pedig az picivel gyengébb mint a gyári tengely. Nálam kicsit melegebb is szokott lenni az olaj... ;)

Elküldve
Nem kevés az. Nekem ugyanolyan a hengerfejem, és a Szuromi féle visszaedzett tengelyen nem látszik semmilyen kopás, pedig az picivel gyengébb mint a gyári tengely. Nálam kicsit melegebb is szokott lenni az olaj... ;)

0,6-0,7 bar azért nem túl sok. :wink:

De ezek szerint elég. :lol:

Hát igen, konkrétan még én sem toltam neki, úgy ahogy néha szoktam. Kíváncsi vagyok mennyi lesz a rekord hőfok. :twisted: :twisted:

Elküldve

Leveszed a hengerfejet, elviszed Szuromihoz, ő szétszedi, megnézi, kipucolja, és ezzel együtt egy kisebb felújítást is végez (szelepbemarrás, szelepcsiszolás, síkbahúzás). Meg fogja mondani, ha valamelyik hidrotőke menthetetlen, vagy rosszabb állapotú, azt cserélni kell... Hidrotőkék nélkül ez a mutatvány 30 körül megvan, az új szimeringekkel együtt. Ehhez jön a hengerfej le-fel szerelés díja, plusz a tömítések. Ennyit viszont érdemes áldozni rá. ;)

Elküldve
Leveszed a hengerfejet, elviszed Szuromihoz, ő szétszedi, megnézi, kipucolja, és ezzel együtt egy kisebb felújítást is végez (szelepbemarrás, szelepcsiszolás, síkbahúzás). Meg fogja mondani, ha valamelyik hidrotőke menthetetlen, vagy rosszabb állapotú, azt cserélni kell... Hidrotőkék nélkül ez a mutatvány 30 körül megvan, az új szimeringekkel együtt. Ehhez jön a hengerfej le-fel szerelés díja, plusz a tömítések. Ennyit viszont érdemes áldozni rá. :lol:

nahhh nem is rossz projekt télre.....van mit kérni a Télapótul a csizmácskámba ;) :lol:

Elküldve
És ez a mutatvány mennyit jelent teljesítményben mondjuk az én kis c14nz-en?

Semmit, de nálam sztem sem, max a kopogás tunne el

De ez itt nagyon erősen off ha folytatni szeretnéd kérlek vidd át a témát a tuning topikokba.

Elküldve

Szerintetek miért van olyan nagy árkülönbség Castrol GTX3 Magnatec és pl. a Valvoline Durablend vagy akár a Metabond Speed között? A Castrol másfélszer annyi...megéri valami miatt azt az árkülönbséget?

Elküldve
Nincs is a GTX3-ból magnatec. Az 15W40-es. Szal nem is hasonlítható össze. Egyébként meg szerintem nem éri meg az árkülönbség.

Van!! Gtx 3 Magnatec 10w40 van apámnak az autójában!!!

Biztos, láttam a dobozát.

Most is ilyet akar venni, ragasykodik hozzá és nem tudom az érveket amivel lebeszéljem... ????

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.