Colin Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 igazi vértunnerek :rolleyes: asszem valahol 300 és 600 Le között vannak :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December19, 2008 Megoszt Elküldve December19, 2008 ... asszem valahol 300 és 600 Le között vannak :rolleyes: :) ... Összesen. Sárkányos matricával :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 A középsőnek a lámpamaszkja nagyon bejön.....(hányós szmájli) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 http://www.hasznaltauto.hu/2486521_suzuki_swift_1995 Ezt a gyönyörűséget!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 http://www.hasznaltauto.hu/2486521_suzuki_swift_1995 Ezt a gyönyörűséget!!! Először arra gondoltam, egész pofás, aztán megláttam a hatulját! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Először arra gondoltam, egész pofás, aztán megláttam a hatulját! :rolleyes: Biztosan repülőmérnök és tudatosan spoilerezte körbe a járgányt Aztán természetesen bevitte az autó és a szárnyak 3d-s modelljét Ansys-be és végigfuttatta rajta az áramlási szimulációt. Tisztelem az ilyen embereket akik igényesen szervezik-tervezik meg az autójukat aerodinamikai szempontból. Hiszen valljuk be, egy hétköznapi használatú autó esetében ezek létszükséglet tárgyait képezik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Biztosan repülőmérnök és tudatosan spoilerezte körbe a járgányt Aztán természetesen bevitte az autó és a szárnyak 3d-s modelljét Ansys-be és végigfuttatta rajta az áramlási szimulációt. Tisztelem az ilyen embereket akik igényesen szervezik-tervezik meg az autójukat aerodinamikai szempontból. Hiszen valljuk be, egy hétköznapi használatú autó esetében ezek létszükséglet tárgyait képezik. :) Egyértelmű! Nagyobb a leszorítóerő, gyorsabban lehet venni a kanyarokat, kisebb az esély ra, hogy hátraszaltót csinál a kocsi, mert alákap a szél a célegyenesbe. :D :rolleyes: :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Egyértelmű! Nagyobb a leszorítóerő, gyorsabban lehet venni a kanyarokat, kisebb az esély ra, hogy hátraszaltót csinál a kocsi, mert alákap a szél a célegyenesbe. :) :rolleyes: :) :) Igazából mi ehhez képest ultrabasic userek vagyunk...ahogy elnézem az a nagy szárny állítható, persze gondolom az élelmes tulajdonos több érzékelőt is beépített az autóba, amik alapján számítógép állítja a szárnyat, kanyarban nagy leszorítóerőre, egyenesben pedig minimális felhajtóerőre, így a a kisebb keréksúrlódás által mérséklődött menetellenállásnak köszönhetően fogyasztáscsökkenést könyvelhetünk el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Győr, tecsó parkoló.: Kicsit szar a kép, mert telóval csináltam, de a de lényeg látszik. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Győr, tecsó parkoló.: http://kepfeltoltes.hu/090102/DSC00033_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090102/DSC00034_www...ltoltes.hu_.jpg Kicsit szar a kép, mert telóval csináltam, de a de lényeg látszik. :rolleyes: Ez annyira nem is rossz, még az is lehet, hogy gyári spoilerek, bár a hűtőmaszk érdekes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Ez annyira nem is rossz, még az is lehet, hogy gyári spoilerek, bár a hűtőmaszk érdekes... Valami normális felnivel meg fényezéssel még akár jól is nézhetne ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Valami normális felnivel meg fényezéssel még akár jól is nézhetne ki. Vagy legalábbis egy hozzá illő dísztárcsával. A fényezés nem volt annyira matt, mint a képen, biztos nem az eredeti, de persze nem is volt tükör-polír. Kár hogy nem hallottam a hangját, pedig fagyoskodtam mellette egy darabig, kiváncsi voltam a motort is tuningolták-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Kispók optikázás B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Kispók optikázás ;) http://www.galerie-vallois.com/fr/artistes.../4aerofiats.jpg Kérdés, hogy miért? Nem tudom elolvasni, de a képek alapján sem jövök rá a dolog lényegére. Biztos van rá magyarázat. Az biztos, hogy nem a sebesség miatt készültek. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Kérdés, hogy miért? Nem tudom elolvasni, de a képek alapján sem jövök rá a dolog lényegére. Biztos van rá magyarázat. Az biztos, hogy nem a sebesség miatt készültek. ;) Én sem jöttem rá, nem tok franciául... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Szerintem a kisebb fogyasztásért B) A légcsavaros a legjobb. Ahol elöl van egy leburkolt légcsavar. Amit beszív levegőt a légcsavar, az hol jut ki??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Szerintem a kisebb fogyasztásért ;) A légcsavaros a legjobb. Ahol elöl van egy leburkolt légcsavar. Amit beszív levegőt a légcsavar, az hol jut ki??? És ahol hátul van az meg honnan szívja be? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Érdekes dolgok. de jó hogy főleg tanulmányok itt van angolul bár én így is, annyit értek, hogy 2003-ban egy dijat nyertek a kiállításon B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 És ahol hátul van az meg honnan szívja be? B) A sárga szinűn pl oldalról ;) A többin nem tudom. Esetleg a kocsi alól szívja ki a levegőt a jobb tapadásért a'la forma 1. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Fetrengtem... B) csóró srác ne mérti h mi a baj a helyi kisközség stríítrészerverdája miért ne mtetszik senkinek pedig otthun a dizsinél ez a legrajabb a sanyi ifája és a józsi ekés traktora közt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Fetrengtem... B) http://www.carstyling.hu/pic/usercar/car_57049.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/70..._1231191690.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/70..._1231191496.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/70..._1231191467.jpg ;) De egyébként a durva az egészben az, hogy vannak csajok, akik komolyan buknak ezekre, mert azt hiszik nagyonkegyetlenülmegtuningoltszuzuki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 De egyébként a durva az egészben az, hogy vannak csajok, akik komolyan buknak ezekre, mert azt hiszik nagyonkegyetlenülmegtuningoltszuzuki. Na jó, de azok a Koppány Ladának is bedőlnek B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 A tanksapka a legjobb! Duplán zárható. Szolnokon van egy suzuki, azt hiszem sárga, akkora motorháztető kiemeléssel, ami alá egy amcsi V8-as blokk is beférne. A srác alig lát ki tőle. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 A tanksapka a legjobb! Duplán zárható. Szolnokon van egy suzuki, azt hiszem sárga, akkora motorháztető kiemeléssel, ami alá egy amcsi V8-as blokk is beférne. A srác alig lát ki tőle. ;) Ki tudja,lehet,hogy egy 6,6-os Strokert akar alá beszerkeszteni.Egy elmebeteg suzukis egyszer a 18-as felnijeimet akarta megvenni.Gumi nélkül talán fel is tudta volna rakni B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 Ki tudja,lehet,hogy egy 6,6-os Strokert akar alá beszerkeszteni.Egy elmebeteg suzukis egyszer a 18-as felnijeimet akarta megvenni.Gumi nélkül talán fel is tudta volna rakni ;) Lehet, hogy sinautót akart csinálni. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts