Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Cicás autók


uhuhu

Recommended Posts

  • Hozzászólások 3,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

A Cobra11-re gondolsz? Nem én mondtam, és őszintén szólva nem is hiszek benne, mert eléggé kis költségvetésű sorozat az ehhez hogy akár ilyen fiatal Mercit megérje nekik összetörni, akár megérje nekik egy Calit "átmercisíteni" azért hogy utána összetörjék. Ott szimplán csak öregebb autókat törnek (értsd: mondjuk '95 előtti), ami sajna ha jó megfigyelő vagy eléggé elárulja a történetet is, mert ezek már kilógnak a sorból az ottani autók átlagéletkorát tekintve, úgyhogy ha a főgonosz egy ilyen régebbi autóban ül, akkor tudom hogy ez a kocsi nem fogja megérni az epizód végét és vagy összetörik vagy felrobbantják vagy valami hasonló. :unsure:

Ez a merci amúgy messziről nem tűnik rossznak, egy autókat kevéssé ismerő embert biztosan meg is téveszt, de egy-két helyen lehetett volna igényesebb (hátsó lámpa/csomagtartófedél illesztése környékén például), valamint a Cali kerekeket is lecseréltem volna.

Link to comment
Megosztás:

jó lehet takaritani :unsure:

kiváncsi lennék hogy mit hagytak a kárpit alatt . az ilyen tuningok többnyire az autó korát állapotát hivatottak takarni ilyen telikárpitozással szinte semmi nem látszik a kopott lelakott cuccokból :wacko:

aztán jól el lehet adni lúzereknek :lol:

Link to comment
Megosztás:

Komolyan nem értem, hogy hova fajul a világ. Régen a sportosságot a köbcentik, a lóerők, nyomatékok, a kis légellenállás, a célszerűség jellemezte. És ma mit láttam? Egy 1.6-os, 8 szelepes lényegtelen, milyen spanyol autóra eszetlen szélesítést, Subarus szárnyat, előre hótoló lökhárítót, hátra középre a lökhárítóba faragott hatalmas háromszög alakú kipufogót és az ajtózsanérok helyébe lambó mechanikát faragnak a srácok. Most kérdem én: mitől lesz egy amúgysem épp a sportosságáról híres (bár formát bontanak vele) autó sportos azért, mert a saját súlyának jónéhány százalékát rápakolják üvegszálból? A hangcuccról nem is beszélve, mert a két Hertz mélynyomó éppcsak elfér egymás mellett a csomiban, és gondolom azok sem két kilót nyomnak. Egyszóval ilyenkor kicsit meg vagyok hökkenve, hogy az ésszerűség mennyire háttérbe szorult az úgymond esztétika mellett...

Link to comment
Megosztás:

...Egy 1.6-os, 8 szelepes lényegtelen, milyen spanyol autóra...

Honnan tudod, hogy 1.6-os 8 szelepes volt? Lehet, hogy beleraktak egy C20XE-t :unsure: :lol:

(végül is a Corsa-A -kat is gyártották a Spanyolok, az enyémet is Zaragozában rakták össze).

De különben egyetértek, én is szolid-tuning párti vagyok: Ne látszon semmi különös rajta, de menjem, mint állat :lol: :wacko:.

Link to comment
Megosztás:

Komolyan nem értem, hogy hova fajul a világ. Régen a sportosságot a köbcentik, a lóerők, nyomatékok, a kis légellenállás, a célszerűség jellemezte. És ma mit láttam? Egy 1.6-os, 8 szelepes lényegtelen, milyen spanyol autóra eszetlen szélesítést, Subarus szárnyat, előre hótoló lökhárítót, hátra középre a lökhárítóba faragott hatalmas háromszög alakú kipufogót és az ajtózsanérok helyébe lambó mechanikát faragnak a srácok. Most kérdem én: mitől lesz egy amúgysem épp a sportosságáról híres (bár formát bontanak vele) autó sportos azért, mert a saját súlyának jónéhány százalékát rápakolják üvegszálból? A hangcuccról nem is beszélve, mert a két Hertz mélynyomó éppcsak elfér egymás mellett a csomiban, és gondolom azok sem két kilót nyomnak. Egyszóval ilyenkor kicsit meg vagyok hökkenve, hogy az ésszerűség mennyire háttérbe szorult az úgymond esztétika mellett...

De legalább szép lett? Pontosak az illesztések? Szép a fény? Egy showcarnak nem az a feladata, hogy nyélgázon menjen mindenhol hanem az, hogy megbámulják és vagy a tulajt vagy a céget reklámozza :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.