corsarulez Elküldve Május9, 2005 Megoszt Elküldve Május9, 2005 Nem tudom, jó helyre írom-e: a rádióm (Panasonic magnós őskövület) néha bekapcsolás után nem a normál dolgokat mutatja, hanem kiírja, hogy "hello ciao" meg "security, removable top" meg efféle dolgok gördülnek rajta. Először kicsit megijedtem, hogy letiltódik, de nem, ha kikapcsolom, újra visszaáll a normál kerékvágásba. Gondoltam, hogy az akksi teszi, de még nem merül. Ötletek? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május10, 2005 Megoszt Elküldve Május10, 2005 Levehető elölap? Nem kontakthibás vhol? "security, removable top" ból 5letezve... de csak 5let :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Május10, 2005 Megoszt Elküldve Május10, 2005 Elképzelhető, mert paranoiás vagyok, és sötét, kétes helyekre parkolva le szoktam venni az előlapot, igy szegény sokszor mozgatódik. Köszi a tippet! :lol: Megpiszkálom a kontaktját..... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 talán jó helyre irok és nem volt még róla szó :oops: akksit akarok venni (vagyis nem akarok de kell :D ) van vmi tanácsotok h melyiket kerüljem el és melyiket vegyem ? -nem felső kategóriásat akarok :lol: Asconába lesz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 Nekünk három autóban is global van (metro-2 év gari) és még egyel sem volt gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 Nekem Opel (Perion) gondozásmentes akksim van, 44-es, már vagy 4szer lenulláztam, ebből kétszer töltöttem akksitöltővel, 2szer magát töltötte föl. Ja: és vásárláskor bikázni kellett, h beinduljon a motor, akkor nem tudom föltöltötték-e vagy akkor is magát töltötte föl később generátorról. Három éve van benn, előtte nemtom mennyit szolgált, egész jól megvagyunk. De nálam semmi plusz elektronyos nincs, csak indítozáshoz kell az aksi, meg olykor rádióhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 plusszba az erölködő van kondi nélkül..... :roll: tudtok vmit az exide-ról ? vki már ajánlotta..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 plusszba az erölködő van kondi nélkül..... :roll: tudtok vmit az exide-ról ? vki már ajánlotta..... tudok gyári opel akkut ócsóért.... az is jóóóóóóóóó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 A exide nagyon jó, de az ára már nem annyira baráti... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 ....Ja: és vásárláskor bikázni kellett.... Vásárláskor le kell venni a polcról és kész nem kell ennyire túlcifrázni a dolgokat, bikázás és hasonló dolgokkal :lol: :D :lol: :lol: ui: Exide tényleg jóvvvv, nekem is az van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 Főleg ha van hifi a verdában azt is jól bírja.... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
SZaB Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 Valaki össze tudná nekem foglalni, hogy mekkora mocihoz mekkora akksi kell alapból(ajánlott) + ha egyéb fogyasztót is tervez valaki a későbbiekben? Nem kell 3 literes motorig elmenni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 Ja: és vásárláskor bikázni kellett, h beinduljon a motor, ... mert elírtam: az autó vásárlásakor kellett bikázni, akksi már benn volt, meg aztán nem vettem ám még külön akksit, csak úgy autó néklül.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 ... hogy mekkora mocihoz mekkora akksi kell alapból(ajánlott)... :lol: Vhol itt olvastam, h nemcsak a moci ereje, hanem a generátor áramterelő képessége a határ. Persze az áramtermelő képességhez kell erő is a motorban. pl. egy 77-es akksit hiába tennék be valszeg, lehet, sose töltené föl a generátorom. Sztem érdemes elindulni a bent lévő generátor vizsgálgatásánál, h milen van épp benn. Aztán átkutatni az adott autótipus katalógusát/műszaki leírását, h milyen akksikkal lehetett rendelni azt az autót. Vmint láttam azzz egyik elektronyos nagyáruház HIFI osztályán vmi kondenzátornak nevezett hatalmas vmit, amit az erölködő pillanatonként változó (állítólag nagyon nagy mértékben) áramszükségletének fedezéséhez találtak ki, (ebben viszont nagyon kibic vagyok, csak megjegyeztem.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 A kondenzátort azért kötik az erölködő betáp oldalába sorosan,mert a kondi mint egy átmeneti tároló müködik ebben az esetben.Tehát nem fog minden izzó villogni a kocsiban ha az erősítő álló helyzetben csutkán megy például. Mintha egy egy hordóba hordanád a vizet és onnan locsolnál,hogy mindig legyen viz. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 A kondenzátort azért kötik az erölködő betáp oldalába sorosan,mert a kondi mint egy átmeneti tároló müködik ebben az esetben.Tehát nem fog minden izzó villogni a kocsiban ha az erősítő álló helyzetben csutkán megy például. Mintha egy egy hordóba hordanád a vizet és onnan locsolnál,hogy mindig legyen viz. :wink: Hmmm.. sorosan? :shock: Nem párhuzamosan? Mármint az aksival.. vagy az erőlködő betápjával. Kondi + erölködő +, kondi - kocsi test. ha sorba kötöd,nem megy át a delej.. (csak váltakozó fesz..egyenáramnak szakadás) A többi sztem kb. ok :wink: :oops: 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május17, 2005 Megoszt Elküldve Május17, 2005 Mekkora tévhitek vannak szájhagyományban... :lol: 1. Kondit párhuzamosan kell kötni 2. Nagyobb akkut is simán feltölt a kisebb generátor, csak hosszabb ideig tart (és egyáltalán nem káros). :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Május17, 2005 Megoszt Elküldve Május17, 2005 3. Majd bekopik 4. Majd begyógyul :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május17, 2005 Megoszt Elküldve Május17, 2005 5.Mindíg a gyengébb anyag enged :lol: :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2005 Megoszt Elküldve Május17, 2005 Hmmm.. sorosan? :shock: Nem párhuzamosan? Mármint az aksival.. vagy az erőlködő betápjával. Kondi + erölködő +, kondi - kocsi test. ha sorba kötöd,nem megy át a delej.. (csak váltakozó fesz..egyenáramnak szakadás) A többi sztem kb. ok :wink: :oops: 8) Ok ok,kövezetek meg,tévedtem,tényleg párhuzamosan kell!!! :banghead: :sad11: Tévedni emberi dolog na! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május18, 2005 Megoszt Elküldve Május18, 2005 Dehogy kövezlek.. csak javítottam :wink: (szúrta az elektromüszerésznek tanított szemem) már nem sokmindenre emlékszem :oops: ,de erre még igen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Május18, 2005 Megoszt Elküldve Május18, 2005 Annyiban kell figyelni a generátor méretét ( és itt lényegtelen az akku kapacitása), hogy ha a terhelő áramok szummája összemérhető a generátor kapacitásával, akkor főleg télen, mikor megy minden vil, fűtőmotor, hátsó ablakfűtés és Hifi, és ráadásul valószínűleg átlagban kisebb fordulatokkal autózol - és még lehet, hogy hosszabbakat is önindítózol....akkor az akkud egyre kevésbé lesz feltöltve. Ekkor jön az a feladat, hogy 2-hetente feltöltöd külső töltővel. A nagyobb akkukapacitás annyiban számít, hogy 1. télen hidegben nagyobb a maradékkapacitás, mikor csökken az akku töltöttsége a hideg miatt-így nagyobb esélyed van elindítani 2. álló motornál tovább rajta felejtheted a lámpát 3. álló motornál parkolóban bömböltetheted a hifit 4. továbbá a csúcsáramokat, a dinamikus terheléseket jobban kompenzálja, nem annyira kell rászabályoznia a motorvezérlésnek alapjáraton, ha bekapcsolsz egy új fogyasztót Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Jobb hijján ide teszem a kérdésem, hol lehet utolag klimat szereltetni kocsiba, és kb milyen áron? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június2, 2005 Megoszt Elküldve Június2, 2005 Sziasztok! Mivel másik topicot nem találtam amibe illene a kérdésem, ezért ide teszem fel. (Miért nem lehet új témákat indítani? - ez egy külön kérdés) Szóval érdekelne, hogy tudtok-e ajánlani egy olyan számítógépes diagnosztikai eszközt amivel minden (vagy minél több típusú autót lehetne diagnosztizálni) valami olyan érdekelne, mint a Vag-COM, csak több autóra. Ha tudtok elérhetőséget, URL-t, bármit, azt is megköszönöm. Köszi előre is! Benci mijaza vag com??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június2, 2005 Megoszt Elküldve Június2, 2005 mijaza vag com??? "A Vag-Com a VW, Audi, Seat és Skoda soros diagnosztikai programja, rendszertesztere" http://www.autotechnika.hu/autoszdb/felul.asp?okod=61 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts