Knappcsi Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Sziasztok! A következő problémám volna: 2006. 1.9 CDTI ENJOY Zafira B. Nem rég akksicsere volt a gépen. Összefügghet ez azzal, hogy azóta a kp zár csak a távirányítóról vezérli mind a négy ajtót? Kulccsal csak a vezető ajtó nyit/zár. Mit kell programozni, beállítani, hogy mind a négyet tudjam kulcsról zárni? Ha nem muszáj nem terhelném az akksit mindig a riasztóval is. A csomagtartóban megtaláltam egy gyári szivargyújtó csatlakozó helyet. látszólag oda vezető kábelek és csatlakozók nélkül. Vajon honnan lehetne letölteni gyári kapcsolási rajzot, hogy megnézzem, hogy lehet a kábel vége, ha van egyáltalán, vagy hová lehetne bekötni. Előre is köszi a segytséget! bye Knappcsi
gobbika Elküldve Január25, 2011 Elküldve Január25, 2011 sziasztok van nekem egy 89-es 1.3 C13N, Multeces kadettem azt nem tudom hogy számít e de annó svájban lett véve.A hiba a következő: Árvizes volt az autó és ki kellett cserélni a központi agyat meg egy két dolgot, azóta világít a műszerfalon a check lámpa...a 42-es hibakódot hozza nekem elő. ezt magyarázza el valaki hogy mit is jelent meg mit lehet ellene tenni. nagyon szépen köszönöm előre is!
FPepe Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 sziasztok van nekem egy 89-es 1.3 C13N, Multeces kadettem azt nem tudom hogy számít e de annó svájban lett véve.A hiba a következő: Árvizes volt az autó és ki kellett cserélni a központi agyat meg egy két dolgot, azóta világít a műszerfalon a check lámpa...a 42-es hibakódot hozza nekem elő. ezt magyarázza el valaki hogy mit is jelent meg mit lehet ellene tenni. nagyon szépen köszönöm előre is! Biztos, hogy 42? Elvileg az DIS hiba, nem hinném, hogy DIS gyújtásos az a motor, vagy igen?
gobbika Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 Biztos, hogy 42? Elvileg az DIS hiba, nem hinném, hogy DIS gyújtásos az a motor, vagy igen? A gyújtáselosztó alá megy pár vezeték.. meg van benne gyújtásmodul de hogy ez a DIS mit jelent foggalmam nincs:S Ilyen javítási kézikönyvbe azt olvastam hogy a 42-es hibakód az a gyújtásidőpont elektronikus kioldását jelenti, de nekem ez héberűl van:S
zotya975 Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 A gyújtáselosztó alá megy pár vezeték.. meg van benne gyújtásmodul de hogy ez a DIS mit jelent foggalmam nincs:S Ilyen javítási kézikönyvbe azt olvastam hogy a 42-es hibakód az a gyújtásidőpont elektronikus kioldását jelenti, de nekem ez héberűl van:S A DIS az a bordás kocka ami a vezérműtengely akku felőli végénél szokott lenni, ha ott egy fekete/barna bakelit fedél van a gyertyakábelekkel akkor elosztó-rotoros a gyujtás.
J0hnny Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 Biztos, hogy 42? Elvileg az DIS hiba, nem hinném, hogy DIS gyújtásos az a motor, vagy igen? 1.3-ban még nem láttam DIS-est, X14NZ-n már igen.
FPepe Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 1.3-ban még nem láttam DIS-est, X14NZ-n már igen. Én abban sem.
gobbika Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 amúgy meg nem DIS-es. De valahol meg azt olvastam hogy a gyújtásidőpont elektronikus kioldása a 42-es hibakód. csak nekem ez héberül van:S
öcsibácsi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 A 42-es a hétlábú gyújtásjeladó hibája. Azt cseréld ki. :D (42=elektronikus gyújtásállítás nem működik) A sógor gépének volt ez a baja, sokáig kerestük mi lehet. :lol: Az a fekete izé az elosztófejben a rotor alatt.
moti Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 A 42-es a hétlábú gyújtásjeladó hibája. Azt cseréld ki. :D (42=elektronikus gyújtásállítás nem működik) A sógor gépének volt ez a baja, sokáig kerestük mi lehet. :lol: Az a fekete izé az elosztófejben a rotor alatt. http://pics.coldline.hu/pics/132869-20101205-8Sna8X.jpg Probáld meg kitörölgetni, meg a csatlakozót+lábakat fújd be wd40-el (csodákra képes)
gobbika Elküldve Január29, 2011 Elküldve Január29, 2011 azzal már jó párszor próbálkoztunk de semmi. Annak amúgy hogy a komputer cserélve lett az nem függhet össze azzal hogy a gyújtásmodul mondjuk nem ugyan az? de mondjuk amikor vettük a komputert akkor volt olyan amivel el se indult az autó... csak ezzel... de mondjuk hőfokjeladótól kezdve mindent cserélni kellett amit vezérel az ecu. Akkor gondolom ez is cserére szorul és a hiba megoldva remélem!
gobbika Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 kicseréltem a 7 lábú modult. Alapjáratom alig-alig van de lehet hogy azért mert reseteltem az ecu-t és még világít továbbra is a lámpa ugyanezzel a hibakóddal. Amúgy a tekercsnek ami ott van mellette annak kell valamennyi holt játéknak lennie? Mert jobbra-balra kb 1 centit kotyog! vagy nem ártana esetleg azt is kicserélni?
öcsibácsi Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Annak a tekercsnek stabilan kellene a helyén lennie. :D Volt már nekem is lötyögős. :lol: Gyertyákat cseréltél mostanában?
gobbika Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 azok kb egy évesek de meglettek pucolva rendesen meg minden...
Ben825 Elküldve Március12, 2011 Elküldve Március12, 2011 Sziasztok! Nekem van egy A vectra-m 1.6 benzines, olyan problemam van az autoval ,hogy menet kozbe esik le a fordulatja a motornak epp ,hogy nem all le erre kigyul a motor ellenorzo lampa es utana pedig "normalisan" mukodik. cserelve voltak a gyertyak,gyertya kabelek, gyujtas jelado es meg mindig ugyan az a baj
daykiller Elküldve Március12, 2011 Elküldve Március12, 2011 Sziasztok! Nekem van egy A vectra-m 1.6 benzines, olyan problemam van az autoval ,hogy menet kozbe esik le a fordulatja a motornak epp ,hogy nem all le erre kigyul a motor ellenorzo lampa es utana pedig "normalisan" mukodik. cserelve voltak a gyertyak,gyertya kabelek, gyujtas jelado es meg mindig ugyan az a baj A műszeregység hátuljában lévő sebességjeladó (útjeladó) lehet a hibás. Villogtasd ki azért a hibakódot. Itt találsz segítséget a hiba kivillogtatásában.
Ben825 Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 A műszeregység hátuljában lévő sebességjeladó (útjeladó) lehet a hibás. Villogtasd ki azért a hibakódot. Itt találsz segítséget a hiba kivillogtatásában. Hali na most annyit valtozot a helyzet h mikor elinditom a motor mar kipillan egybol a motor jelzo izo es egybol magasabb lesz fordulatszam ... nem lehet h a katalizator adta fel a harcot es ha igen akkor ha kiiktatom lesz e valami kovetkezmenye? Kezdo vagyok ezzen a teren ezert elore is elnezest kerek ha valami hujeseget irnek.. Elore is koszonom
FPepe Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Hali na most annyit valtozot a helyzet h mikor elinditom a motor mar kipillan egybol a motor jelzo izo es egybol magasabb lesz fordulatszam ... nem lehet h a katalizator adta fel a harcot es ha igen akkor ha kiiktatom lesz e valami kovetkezmenye? Kezdo vagyok ezzen a teren ezert elore is elnezest kerek ha valami hujeseget irnek.. Elore is koszonom A lambda jelét hidegen nem nézi a motorvezérlő, úgyhogy a katalizátor nem okozza. Ellenben pl. alapjárati motor, fojtószelep-poti lehet. Ki kéne villogtatni a hibakódot ( ez alapján), azzal előrébb lennél.
moti Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Hali na most annyit valtozot a helyzet h mikor elinditom a motor mar kipillan egybol a motor jelzo izo es egybol magasabb lesz fordulatszam ... nem lehet h a katalizator adta fel a harcot es ha igen akkor ha kiiktatom lesz e valami kovetkezmenye? Kezdo vagyok ezzen a teren ezert elore is elnezest kerek ha valami hujeseget irnek.. Elore is koszonom Sztem tuti útjeladó gond. Nekem is volt ilyen és 1200 volt az alapjárat, menet közbe meg leesett, 500 környékére. Kivillogtattam és útjeladó meg lambda szonda szakadás, azt megforrasztottam, maradt a útjeladó és hiba úgyanúgy megvolt.
Ben825 Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Sztem tuti útjeladó gond. Nekem is volt ilyen és 1200 volt az alapjárat, menet közbe meg leesett, 500 környékére. Kivillogtattam és útjeladó meg lambda szonda szakadás, azt megforrasztottam, maradt a útjeladó és hiba úgyanúgy megvolt. Atkuldtetek ,hogy hogyan lehet ki villogtatni egy angol oldalon es sajna nem tudok annyira h megertsem pontosan. De ha ennyire ecceru, hogy en is meg tudnam csinalni akkor meg kerek valakit h magyarazza el roviden s hat ha sikerul... Elore is koszonom h probaltok segiteni:)
kocka Elküldve Március15, 2011 Elküldve Március15, 2011 Atkuldtetek ,hogy hogyan lehet ki villogtatni egy angol oldalon es sajna nem tudok annyira h megertsem pontosan. De ha ennyire ecceru, hogy en is meg tudnam csinalni akkor meg kerek valakit h magyarazza el roviden s hat ha sikerul... Elore is koszonom h probaltok segiteni:) Itt egy általános leírás, a 6 oldalon találod a kiolvasást. Katt
Ben825 Elküldve Március15, 2011 Elküldve Március15, 2011 Itt egy általános leírás, a 6 oldalon találod a kiolvasást. Katt Koszi a segitseget:)
Guest Elküldve Március27, 2011 Elküldve Március27, 2011 Sziasztok! Opel Zafira B..1.9 CDTI sport változat.. Szereltettem bele riasztót..Rhino...can bus-os.. ha kiriasztom,kikapcsol a riasztó,kinyit a központi zár..aztán nem élesedik vissza,és nem zár vissza,ha nem nyitom ki az ajtót! a riasztós azt mondta nem lehet vele semmit csinálni,mert az Opel nem tudja a centrál a visszazárást..én meg nem tudom elhinni..hiszen így semmit sem ér a riasztóm...van valakinek valami ötlete,tudtok segíteni?Programozási,kötési gondok lennének? ÜDV!
moti Elküldve Március27, 2011 Elküldve Március27, 2011 Sziasztok! Opel Zafira B..1.9 CDTI sport változat.. Szereltettem bele riasztót..Rhino...can bus-os.. ha kiriasztom,kikapcsol a riasztó,kinyit a központi zár..aztán nem élesedik vissza,és nem zár vissza,ha nem nyitom ki az ajtót! a riasztós azt mondta nem lehet vele semmit csinálni,mert az Opel nem tudja a centrál a visszazárást..én meg nem tudom elhinni..hiszen így semmit sem ér a riasztóm...van valakinek valami ötlete,tudtok segíteni?Programozási,kötési gondok lennének? ÜDV! Csak akkor kapcsolt ki a riasztást, ha ki is akarod nyitni az autó bármelyik ajtaját <_< De lehet csak programozni kell. Nem hiszem hogy elkötöttek volna valamit, vagy lehet ez a Rhino riasztó ilyen :/
Breki Elküldve Március27, 2011 Elküldve Március27, 2011 Sziasztok! Opel Zafira B..1.9 CDTI sport változat.. Szereltettem bele riasztót..Rhino...can bus-os.. ha kiriasztom,kikapcsol a riasztó,kinyit a központi zár..aztán nem élesedik vissza,és nem zár vissza,ha nem nyitom ki az ajtót! a riasztós azt mondta nem lehet vele semmit csinálni,mert az Opel nem tudja a centrál a visszazárást..én meg nem tudom elhinni..hiszen így semmit sem ér a riasztóm...van valakinek valami ötlete,tudtok segíteni?Programozási,kötési gondok lennének? ÜDV! Ezt a funkciót a riasztónak kéne tudnia, nem a kp zárnak. Elvileg programozás kérdése. Pontosan melyik típust választottad? Kérd el a leírását ahol vetted, abból kiderül, hogy csak egy DIP kapcsolót kell átkattintani, vagy programozni kell.
Recommended Posts