Pteb Elküldve Június2, 2010 Elküldve Június2, 2010 Sziasztok Valakinek nincs ötlete arra, hogy mi okozhatja azt a hibát beülök autóba elfordítom a kulcsot gyújtás bejön, de utána nem történik semmi hiába csavargatom a kulcsot. Szétszedtem naiv szemmel nem találtam semmit összeraktam nem indult továbbra sem. A motorháztető alatt találtam 1 biztosíték táblát átnézegettem lecsaptam a motorháztetőt beültem hátha lesz valami és beindult. Kb használtam 1 hétig és most újra ez van mi lehet vajon a baj???
m_petya Elküldve Június2, 2010 Elküldve Június2, 2010 Sziasztok Valakinek nincs ötlete arra, hogy mi okozhatja azt a hibát beülök autóba elfordítom a kulcsot gyújtás bejön, de utána nem történik semmi hiába csavargatom a kulcsot. Szétszedtem naiv szemmel nem találtam semmit összeraktam nem indult továbbra sem. A motorháztető alatt találtam 1 biztosíték táblát átnézegettem lecsaptam a motorháztetőt beültem hátha lesz valami és beindult. Kb használtam 1 hétig és most újra ez van mi lehet vajon a baj??? Motorkódod? Motorszámod első 5 karaktere. Pl C14SE Lehet hogy van valami kontkakthiba a biztitáblánál, esetleg vedd le a kormány burkolatát és a gyújtáskapcsoló betétet mozgasd meg amikor nem akar indulni. Enyém is csinál ilyet, hogy van amikor nem indul. Betét megmozdít és láss csodát már be is röffent.
zotya975 Elküldve Június2, 2010 Elküldve Június2, 2010 Sziasztok Valakinek nincs ötlete arra, hogy mi okozhatja azt a hibát beülök autóba elfordítom a kulcsot gyújtás bejön, de utána nem történik semmi hiába csavargatom a kulcsot. Szétszedtem naiv szemmel nem találtam semmit összeraktam nem indult továbbra sem. A motorháztető alatt találtam 1 biztosíték táblát átnézegettem lecsaptam a motorháztetőt beültem hátha lesz valami és beindult. Kb használtam 1 hétig és most újra ez van mi lehet vajon a baj??? Felnyitod a motoháztetőt, fogsz egy kiskalpácsot, behajolsz a motor mögé, látni fogsz egy bögre nagyságú fekete hengert, az az önindító, 3-4 szer rákopintassz érzéssel, beülsz elindítod, én meg megadom a címem, hová küld a kólát. Nem tuti, de olyan 90%. Olyat keresél mint ami sárga karikában van.
Pteb Elküldve Június2, 2010 Elküldve Június2, 2010 X16XEL a motorkód. Szétszedtem a gyújt.kapcsolót megmozgattam, de semmi változás. De köszönöm a segítséget
Pteb Elküldve Június2, 2010 Elküldve Június2, 2010 Igen öcsém rákalapált amennyire odafért de így sem lett jobb úgyhogy a kólát megiszom de azért köszi
moti Elküldve Június2, 2010 Elküldve Június2, 2010 Honnan tudom hogy rossz a lambda szondám?? Fura hangot ad ki, meg nem megy úgy ahogy kellene már vagy 2 hónapja :s meg sokat fogyaszt a városba (azóta lecseréltem a kipufogót, így kevesebbet eszik már, de mégis sokat) 3liter benzin kb. városba 20-25km, de tegnap voltam pesten, 7,5 liter benzinből 125km mentem el.
zotya975 Elküldve Június2, 2010 Elküldve Június2, 2010 Igen öcsém rákalapált amennyire odafért de így sem lett jobb úgyhogy a kólát megiszom de azért köszi Nem szeretem tologatni a kocsit, de: betolással sem indul? Az önindítóról nincs lelazulva kábel, mondjuk a vastag barna? Honnan tudom hogy rossz a lambda szondám?? Fura hangot ad ki, meg nem megy úgy ahogy kellene már vagy 2 hónapja :s meg sokat fogyaszt a városba (azóta lecseréltem a kipufogót, így kevesebbet eszik már, de mégis sokat) 3liter benzin kb. városba 20-25km, de tegnap voltam pesten, 7,5 liter benzinből 125km mentem el. 7.5liter 125km-re az 6L/100Km, én odaadnám az egyik golyóm ha városon kívül ennyit enne az enyém. Úgy rémlik a lambdát nem lehet otthon kimérni, de ebben nem vagyok egészen biztos. Termosztátod jó? Ez is okozhat túlfogyasztást. Amúgy a Gyík-nevű topicban van egy erről szóló leírás:Klikk ide!
m_petya Elküldve Június3, 2010 Elküldve Június3, 2010 Nem szeretem tologatni a kocsit, de: betolással sem indul? Az önindítóról nincs lelazulva kábel, mondjuk a vastag barna? 7.5liter 125km-re az 6L/100Km, én odaadnám az egyik golyóm ha városon kívül ennyit enne az enyém. Úgy rémlik a lambdát nem lehet otthon kimérni, de ebben nem vagyok egészen biztos. Termosztátod jó? Ez is okozhat túlfogyasztást. Amúgy a Gyík-nevű topicban van egy erről szóló leírás:Klikk ide! Add oda mind a 2-t, a gyerekek már úgyis megvannak, szal haszontalan a zacsi :rolleyes: 6-os fogyival én is kiegyeznék. Lambdát otthon nem lehet kimérni. Amúgy ha behalt akkor elvileg kéne, hogy dobjon hibakódot.
Pteb Elküldve Június3, 2010 Elküldve Június3, 2010 (G Astra) megvan a gond a gyújt.kapcsolónak az a része elkopott amibe belemegy a zárbetét Vettem is egy kapcsolót de ne mán most nem tudom szétszedni. Nincs ötlet hogy lehet leszedni a zárbetétet ? Ugyanis az akadályozza hogy lejöjjön a kapcsoló. :S
moti Elküldve Június3, 2010 Elküldve Június3, 2010 De városba nagyon sokat fogyaszt :S Ma is pesten voltam 2500ftért tankoltam (nem nagyon volt benne) 126km és még nem nagyon fogyott ki :rolleyes: Városba a túlságos fogyasztást mi okozhatja, mert sztem 3liter 20-25kmre nagyon sok :s Ma pesten sokszor leállt magától az autó alapjáraton pl. meg akadozott, fordítottam a tápszívattyú csatlakozóján (szigetelő szalagozva van) és megjavult a probléma. Nem tudom hogy a termosztátom jó e, üzemi hömérsékletre 85-95fokra nem nagyon megy fel, a 90 és kék vonal közötti vonalon mindig megáll. Szokott hibakódot kiadni ha többször indítózok a motorhibára utal.
zotya975 Elküldve Június3, 2010 Elküldve Június3, 2010 De városba nagyon sokat fogyaszt :S Ma is pesten voltam 2500ftért tankoltam (nem nagyon volt benne) 126km és még nem nagyon fogyott ki :rolleyes: Városba a túlságos fogyasztást mi okozhatja, mert sztem 3liter 20-25kmre nagyon sok :s Ma pesten sokszor leállt magától az autó alapjáraton pl. meg akadozott, fordítottam a tápszívattyú csatlakozóján (szigetelő szalagozva van) és megjavult a probléma. Nem tudom hogy a termosztátom jó e, üzemi hömérsékletre 85-95fokra nem nagyon megy fel, a 90 és kék vonal közötti vonalon mindig megáll. Szokott hibakódot kiadni ha többször indítózok a motorhibára utal. Igazából pontos fogyasztást vagy BC-vel lehet mérni, bagy mondjuk úgy, hogy telitank, mész 500km-ert, megint telitank, és ami belement osztod 5-el. Pár litert tankolva a mutatót nézve nem lehet valós eredményt kapni.A termosztátot úgy tudod ellenőrizni, hogy beindítod a motort, felnyitod a motorháztatőt, és megfogod a hűtő bal felső sarkát. Ha egyből elkezd langyosodni, akkor a termosztát kuka, ha kb. 10 perc mulva hirtelen lesz forró, akkor a termosztát jó. Hibakód, motorhibára...pontosan milyen kódot dobál?
moti Elküldve Június3, 2010 Elküldve Június3, 2010 Holnap ellenőrizni fogom, köszi szépen :rolleyes: Amúgy a fogyasztást úgy szoktam, hogy tankolok pár litert, és kifogyasztom és látom meddig lett elég. Kódot nem tudok, csak a műszerfalon szokott megjelenni ha sokszor indítózok és amíg nem állítom le addig nem alszik el, de már volt olyan hogy menetközbe felgyulladt, és olyanokat csinált hogy mindig lefulladt vagy leállt vagy tolattam vagy 1-esbe elakartam indulni.
zotya975 Elküldve Június4, 2010 Elküldve Június4, 2010 Holnap ellenőrizni fogom, köszi szépen :rolleyes: Amúgy a fogyasztást úgy szoktam, hogy tankolok pár litert, és kifogyasztom és látom meddig lett elég. Kódot nem tudok, csak a műszerfalon szokott megjelenni ha sokszor indítózok és amíg nem állítom le addig nem alszik el, de már volt olyan hogy menetközbe felgyulladt, és olyanokat csinált hogy mindig lefulladt vagy leállt vagy tolattam vagy 1-esbe elakartam indulni. A kódot villogtatni kell Hening Karcsi aláírásában találsz róla infót,Vagy itt. Ahogy te méred a fogyasztást, az nem pntos módszer.
moti Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Elolvastam, csak nem értem hogyan kell villogtatni, elmondanád hogy mit hova, mit hol találok, mert nézegettem az autón és semmit se értek.
zotya975 Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Elolvastam, csak nem értem hogyan kell villogtatni, elmondanád hogy mit hova, mit hol találok, mert nézegettem az autón és semmit se értek. A biztosítékok mellett találsz egy csatlakozót, nem biztos, hogy ilyen alakú, ha nem akkor majd a többiek segítenek. Ha ez a típus, akkor a megjelölt pineket kell összekötni egy dróttal-gémkapoccsal, majd CSAK gyujtást ráadni, és a motorkontrol lámpa villogásait számolni. Pölö egy villanás, szünet két villanás 12-es kód, stb.
moti Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Nekem sajnos nem ilyen :S Itt a kép: Ezt a fajtát, hogyan kell villogatni?
zotya975 Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Nekem sajnos nem ilyen :S Itt a kép: http://kepfeltoltes.hu/100606/1266799049K_...ltoltes.hu_.jpg Ezt a fajtát, hogyan kell villogatni? Milyen autó, motorkód?
moti Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Opel vectra A c18nz, de köszi megtaláltam, a motortérbe volt a kormány oldalán, benne a helyén ;) na mindjárt nekilátok kiolvasni a hibakódokat ha sikerül Na végeztem :rolleyes: 1 hibát talált 29 Befecskendez? szelep 5 ? feszültség túl magas ez mit jelent???
zotya975 Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Opel vectra A c18nz, de köszi megtaláltam, a motortérbe volt a kormány oldalán, benne a helyén ;) na mindjárt nekilátok kiolvasni a hibakódokat ha sikerül Na végeztem :rolleyes: 1 hibát talált 29 Befecskendez? szelep 5 ? feszültség túl magas ez mit jelent??? Nahát passz, majd jönnek a vectrások és megmondják. :D De legalább már megvan a hibakód.
moti Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 De egy kis kopogást lehet is hallani ott felülről, sokan mondják hogy csapágyas lesz az autó, de sztem szelep kopog :s akkor lehet ez a 5. szelep kopog??
Breki Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Opel vectra A c18nz, de köszi megtaláltam, a motortérbe volt a kormány oldalán, benne a helyén ;) na mindjárt nekilátok kiolvasni a hibakódokat ha sikerül Na végeztem :rolleyes: 1 hibát talált 29 Befecskendez? szelep 5 ? feszültség túl magas ez mit jelent??? Neked GM multech ECU-d van, nem Bosch motronic! 29 ---Fuel pump relay ---Low voltage :D
m_petya Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Neked GM multech ECU-d van, nem Bosch motronic! 29 ---Fuel pump relay ---Low voltage ;) Tehát AC-relé kuka és be helyette egy újat :rolleyes:
zotya975 Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 De egy kis kopogást lehet is hallani ott felülről, sokan mondják hogy csapágyas lesz az autó, de sztem szelep kopog :s akkor lehet ez a 5. szelep kopog?? Hidrotőke szokott fent kopogni, a befecskendező szelep nem tud kopogni, nincs mechanikus alkatrésze.
zotya975 Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 Tehát AC-relé kuka és be helyette egy újat :rolleyes: Vagy a reléje rendetlenkedik, vagy csak kontakhibás a csatija. A pumpa a legdrágább, ne azzal kezd a cserét.
Breki Elküldve Június6, 2010 Elküldve Június6, 2010 De városba nagyon sokat fogyaszt :S Ma is pesten voltam 2500ftért tankoltam (nem nagyon volt benne) 126km és még nem nagyon fogyott ki :rolleyes: Városba a túlságos fogyasztást mi okozhatja, mert sztem 3liter 20-25kmre nagyon sok :s Ma pesten sokszor leállt magától az autó alapjáraton pl. meg akadozott, fordítottam a tápszívattyú csatlakozóján (szigetelő szalagozva van) és megjavult a probléma. Nem tudom hogy a termosztátom jó e, üzemi hömérsékletre 85-95fokra nem nagyon megy fel, a 90 és kék vonal közötti vonalon mindig megáll. Szokott hibakódot kiadni ha többször indítózok a motorhibára utal. Azért ezt sem ártana először rendesen megjavítani..... Igazából nem tudom mi az elvárásod egy C18NZ-től. Az enyém F astra volt ezzel a motorral....városi fogyija krimibe illett, országúton illetve sztrádán viszont 6-7 lityi körül evett, és mellé jól ment ;)
Recommended Posts