hening Elküldve Február1, 2009 Elküldve Február1, 2009 RealDanee írta: Sziasztok! Ma hazafele menet közben elment az erő a kocsiból és leált..... és elindulni sem akar... de megtekeri a motort.... ne mhiszem hogy besült volna.... kompresszió is van szerintem mert nem úgy pörgeti mintha gyorsabb lenne mint általában :S áram is van :S minden működik csak nem indul be :D Ez mitől lehet? Könyörgöm segítsetek :lol: Ez így kevés a távdiagnózishoz.
zotya975 Elküldve Február1, 2009 Elküldve Február1, 2009 hening írta: Ez így kevés a távdiagnózishoz. Hát én első körben a vezérműszíjat nézném meg. Tudod, rossz emlék. :D :lol: Persze lehet sokminden, de én ezzel kezdeném.
FPepe Elküldve Február1, 2009 Elküldve Február1, 2009 RealDanee írta: Sziasztok! Ma hazafele menet közben elment az erő a kocsiból és leált..... és elindulni sem akar... de megtekeri a motort.... ne mhiszem hogy besült volna.... kompresszió is van szerintem mert nem úgy pörgeti mintha gyorsabb lenne mint általában :S áram is van :S minden működik csak nem indul be :D Ez mitől lehet? Könyörgöm segítsetek :lol: AC környékét nézd meg, nyom-e benzint gyújtásra (bár nem írtad, milyen motorú az autód, nem mindegyik indítja gyújtás ráadására az AC-t), ha nem, akkor AC-pumpa, vagy a reléje gyanús...
opel16v Elküldve Február2, 2009 Elküldve Február2, 2009 RealDanee írta: Ma hazafele menet közben elment az erő a kocsiból és leált..... és elindulni sem akar... de megtekeri a motort.... ne mhiszem hogy besült volna.... kompresszió is van szerintem mert nem úgy pörgeti mintha gyorsabb lenne mint általában :S áram is van :S minden működik csak nem indul be :lol: Ez mitől lehet? Könyörgöm segítsetek :lol: AGR szelep, főtengely pozíció jeladó, AC relé, AC pumpa... ezek csak a legesélyesebb dolgok :D
Seniman Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 RealDanee írta: Sziasztok! Ma hazafele menet közben elment az erő a kocsiból és leált..... és elindulni sem akar... de megtekeri a motort.... ne mhiszem hogy besült volna.... kompresszió is van szerintem mert nem úgy pörgeti mintha gyorsabb lenne mint általában :S áram is van :S minden működik csak nem indul be :D Ez mitől lehet? Könyörgöm segítsetek :lol: Kezdetnek azt se lenne rossz tudni,hogy milyen autóról van szó egyáltalán :lol:
Szabi25 Elküldve Február5, 2009 Elküldve Február5, 2009 RealDanee írta: Sziasztok! Ma hazafele menet közben elment az erő a kocsiból és leált..... és elindulni sem akar... de megtekeri a motort.... ne mhiszem hogy besült volna.... kompresszió is van szerintem mert nem úgy pörgeti mintha gyorsabb lenne mint általában :S áram is van :S minden működik csak nem indul be :D Ez mitől lehet? Könyörgöm segítsetek :lol: Szerintem kezd a szikrával, ha az van mehetsz tovább. Hiba kód, csekolás stb. De persze maga a típus se utolsó, azaz milyen?
fahee Elküldve Február7, 2009 Elküldve Február7, 2009 Lenne egy kérdésem/ problémám! van egy C18NZ Vectrám , a minap fordualtszámmérős óraegységet raktam bele (4izzó helyére ledet raktam), kipróbáltuk, összeraktuk minden jó volt. Elindultam vele, majd pár perc mulva felvillant a check lámpa, félre álltam leállitottam, inditom és jó. (ezt ugy 4-5 percenként eljátsza), ha egyhelybe áll az auto akkor semmi. Ugy vettem észre hogy fékezésekkor, kanyarokba kezd el világitani, de nem alszik ki lekell állitani és akkor utánna jó. Ez lehet csatalkozási hiba esetleg, vegyem ki az óraegységet? Vagy inkább egy diagnosztika? Vkinek vmi ötlete?
FPepe Elküldve Február7, 2009 Elküldve Február7, 2009 fahee írta: Lenne egy kérdésem/ problémám! van egy C18NZ Vectrám , a minap fordualtszámmérős óraegységet raktam bele (4izzó helyére ledet raktam), kipróbáltuk, összeraktuk minden jó volt. Elindultam vele, majd pár perc mulva felvillant a check lámpa, félre álltam leállitottam, inditom és jó. (ezt ugy 4-5 percenként eljátsza), ha egyhelybe áll az auto akkor semmi. Ugy vettem észre hogy fékezésekkor, kanyarokba kezd el világitani, de nem alszik ki lekell állitani és akkor utánna jó. Ez lehet csatalkozási hiba esetleg, vegyem ki az óraegységet? Vagy inkább egy diagnosztika? Vkinek vmi ötlete? Lehet, hogy az új műszeregységednek nem jó az útjeladója (a km-óra hátulján egy kis fekete doboz, egy 3-pólusú szalagcsati megy rá).
fahee Elküldve Február7, 2009 Elküldve Február7, 2009 FPepe írta: Lehet, hogy az új műszeregységednek nem jó az útjeladója (a km-óra hátulján egy kis fekete doboz, egy 3-pólusú szalagcsati megy rá). Ez VDO gyártmányú, és ezen nincs szalagcsatlakozás, meg kicsit más a formája mint a Delconak (ezért se tudtam átrakni maga a km/h-t, mert vagy 2szer annyi km van most benne:S) De amúgy rendesen/pontosan mér és müködik is minden csak gondol egyett és felvillan:S
FPepe Elküldve Február8, 2009 Elküldve Február8, 2009 fahee írta: Ez VDO gyártmányú, és ezen nincs szalagcsatlakozás, meg kicsit más a formája mint a Delconak (ezért se tudtam átrakni maga a km/h-t, mert vagy 2szer annyi km van most benne:S) De amúgy rendesen/pontosan mér és müködik is minden csak gondol egyett és felvillan:S Nézd meg ez alapján, hogy milyen hibára panaszkodik, de sztem ha óracsere után jött elő, az útjeladó lehet.
fahee Elküldve Február8, 2009 Elküldve Február8, 2009 FPepe írta: Nézd meg ez alapján, hogy milyen hibára panaszkodik, de sztem ha óracsere után jött elő, az útjeladó lehet. Hát szerintünk is a jeladót jelzi. Arra gondoltunk hogy átrakjuk a km/hát a Vdo-ba és azt a 3polosú csatit megnézzük melyik hova megy, és 3vezetéket beleforrasztunk. (ugynéztük hogy 3, 4es lábra és van egy test.) csak az a nagy kérdés hogy a Delco óra bele megy-e a Vdo egységbe?:S Amugy ksözönöm a segitséget:) Ha esetleg van vkinek infoja irjon:)
tonka Elküldve Február14, 2009 Elküldve Február14, 2009 Sziasztok!! Szintén fordulatszámmérő beszereléshez kérnék segítséget valakitől.97-es B Corsám van X12SZ motorszámú,kaptam egy fordulatszámos km órát amit beszeretnék szerelni. Az lenne a kérdésem,ha kiszerelem a régi órát akkor melyik üres helyre kell behúzni a gyújtás áramot a testet és a vezérlő kábelt? Na és persze honnan viszem a jelet? Előre is köszönöm!!!!
opel16v Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Ha szerencséd van, csak berakod a másik helyére, és működik :blush:
roanilendra Elküldve Április22, 2009 Elküldve Április22, 2009 Sziasztok! Van egy '89-es kadettem, E16NZ motorral. Nagyon jó kis autó, csak mostanában szeret melegben rángatni, majd ha több neki kettőnél (túl sokat megyek vele), akkor alapjáraton leesik a fordulatszám, és leáll (akár menet közben is, ha kinyomom a kuplungot, akár váltás közben is). A jelenség azzal kezdődik, hogy egyszercsak "nem húz" az autó, majd elkezd rángatni, először alacsony fokozatokban, a végén ötödikben is, majd leáll. Újra lehet indítani, csak éppen nem érdemes, mert akkor szinte azonnal leáll - megint. Vagyis nem tartja meg az alapjáratot ;) Ilyenkor ha várok vele egy 10-15 percet valami árnyékos helyen, akkor a következő indításnál gond nélkül megy (amíg megint fel nem melegszik). Hidegben semmi problémája nincsen ;) Már ki lett cserélve (különféle okok miatt, "máshogy" is rángatott ;)): - a trafó - gyertyák - gyertyakábelek és a generátor fel lett újítva, valamint át lett drótozva az egész. Elektromos hibára gyanakszom, mert intenzívebb a jelenség, ha használok valamilyen fogyasztót (főleg a lámpát). Tud valaki valami tippet adni nekem? Lehet hogy a gyújtáselosztót kellene kicseréltetni, vagy valami egészen más lehet? Kérlek segítsetek, mert egyrészt szerintem nem használ a motornak hogy rángatva közlekedek vele (jó, hát igyekszem időben kiállni de nem mindig lehet), másrészt meg úgy vezetek, hogy körforgalom/kereszteződés előtt lekapcsolom a lámpát hogy ne álljon le a kocsi. És mindig nagyon későn érek haza munkából mert félre kell álldogálni :P
FPepe Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 roanilendra írta: Sziasztok! Van egy '89-es kadettem, E16NZ motorral. Nagyon jó kis autó, csak mostanában szeret melegben rángatni, majd ha több neki kettőnél (túl sokat megyek vele), akkor alapjáraton leesik a fordulatszám, és leáll (akár menet közben is, ha kinyomom a kuplungot, akár váltás közben is). A jelenség azzal kezdődik, hogy egyszercsak "nem húz" az autó, majd elkezd rángatni, először alacsony fokozatokban, a végén ötödikben is, majd leáll. Újra lehet indítani, csak éppen nem érdemes, mert akkor szinte azonnal leáll - megint. Vagyis nem tartja meg az alapjáratot ;) Ilyenkor ha várok vele egy 10-15 percet valami árnyékos helyen, akkor a következő indításnál gond nélkül megy (amíg megint fel nem melegszik). Hidegben semmi problémája nincsen ;) Már ki lett cserélve (különféle okok miatt, "máshogy" is rángatott ;)): - a trafó - gyertyák - gyertyakábelek és a generátor fel lett újítva, valamint át lett drótozva az egész. Elektromos hibára gyanakszom, mert intenzívebb a jelenség, ha használok valamilyen fogyasztót (főleg a lámpát). Tud valaki valami tippet adni nekem? Lehet hogy a gyújtáselosztót kellene kicseréltetni, vagy valami egészen más lehet? Kérlek segítsetek, mert egyrészt szerintem nem használ a motornak hogy rángatva közlekedek vele (jó, hát igyekszem időben kiállni de nem mindig lehet), másrészt meg úgy vezetek, hogy körforgalom/kereszteződés előtt lekapcsolom a lámpát hogy ne álljon le a kocsi. És mindig nagyon későn érek haza munkából mert félre kell álldogálni :P Sztem ez üzemanyagrendszeri probléma lesz. Legalábis nálam az AC-relé, ill. a vele sorba kötött "biztonsági lopásgátló kapcsoló" okozta ezt.
_Seth_ Elküldve Május7, 2009 Elküldve Május7, 2009 Csinált már valaki házilag olyan kábelt amivel a kormány gombjait rá lehet kötni a fejegységre? (Vectra <_< 17-19e egy ilyen új kábel de ennek töredékéből ki lehet hozni szerintem.
ha4nz Elküldve Május13, 2009 Elküldve Május13, 2009 _Seth_ írta: Csinált már valaki házilag olyan kábelt amivel a kormány gombjait rá lehet kötni a fejegységre? (Vectra <_< 17-19e egy ilyen új kábel de ennek töredékéből ki lehet hozni szerintem. Ezek általában nem csak kapcsolók hanem van mögöttük elektronika is. Ezért igen macerás lehet a művelet...
_Seth_ Elküldve Május18, 2009 Elküldve Május18, 2009 ha4nz írta: Ezek általában nem csak kapcsolók hanem van mögöttük elektronika is. Ezért igen macerás lehet a művelet... Kár :lol: Pedig jó lenne megcsinálni házilag <_<
Csongi Elküldve Május22, 2009 Elküldve Május22, 2009 Sziasztok, Van nekem is egy problémám. Mégpedig a gázpedál elektronika. Néha megtörténik, hogy a gázpedál nem továbbítja a taposást a motorelektronikához, és az autó nem gyorsul, illetve csak félig gyorsul. Ilyenkor kigyúl a műszerfalon a motorhibát jelző égő. P1120 meg P1122-es hibakódok voltak a tárolva, amik egyértelműen a gázpedálelektronikára vonatkoznak. Ha újraindítom a motort, eltűnik az égő, és az autó megy normálisan (egy ideig). Kérdésem a következő lenne. Mi okozhatja azt, hogy egy ilyen hiba után, az első MEGÁLLÁSIG való fékezésnél, egy pattanást hallok - érzek a fékpedálban? Előre is köszönöm válaszaitokat. A személygépkocsi, amiről szó volna, az egy Opel Agila 1.2, 16V, Z12XE, 2001-es kiadás. Ha valaki tapasztalt még ilyen nemű problémát, kérem jelezze.
wessz Elküldve Május22, 2009 Elküldve Május22, 2009 Csongi írta: Sziasztok, Van nekem is egy problémám. Mégpedig a gázpedál elektronika. Néha megtörténik, hogy a gázpedál nem továbbítja a taposást a motorelektronikához, és az autó nem gyorsul, illetve csak félig gyorsul. Ilyenkor kigyúl a műszerfalon a motorhibát jelző égő. P1120 meg P1122-es hibakódok voltak a tárolva, amik egyértelműen a gázpedálelektronikára vonatkoznak. Ha újraindítom a motort, eltűnik az égő, és az autó megy normálisan (egy ideig). Kérdésem a következő lenne. Mi okozhatja azt, hogy egy ilyen hiba után, az első MEGÁLLÁSIG való fékezésnél, egy pattanást hallok - érzek a fékpedálban? Előre is köszönöm válaszaitokat. A személygépkocsi, amiről szó volna, az egy Opel Agila 1.2, 16V, Z12XE, 2001-es kiadás. Ha valaki tapasztalt még ilyen nemű problémát, kérem jelezze. én Astra-G-nál találkoztam ilyennel folyamatosan ott sajnos fent is állt folyamatosan És Ecut- kellett cserélni illetve némelyiket megtudtam javitani.
Csongi Elküldve Május22, 2009 Elküldve Május22, 2009 wessz írta: én Astra-G-nál találkoztam ilyennel folyamatosan ott sajnos fent is állt folyamatosan És Ecut- kellett cserélni illetve némelyiket megtudtam javitani. A hiba kódokkal egyetértek, hogy találkoztál, de mi a helyzet a pattanással?
Oelmangel Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Sziasztok! A következő problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: '94-es omega 2.5 v6 menetközben jelzi, hogy nincs töltés. A generátorra gondoltunk: a diódasort kimértük, hibás is volt, de kicseréltük a fesz.szabályzóval együtt. Összerakás után, minden okénak tűnik, akksit kimértük minden jó, töltés is van, hibajelzés nincs. A 'próbakörön' kb. 4-4500-ig pörgettem ki, onnantól kezdve megint nincs töltés. Szerintetek mi lehet a hiba, mit szúrtunk el, vagy mit nem vettünk figyelembe?? Segítséget előre is köszi. :lol: :D :lol: :D ;) ;) :D :D
opel16v Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Oelmangel írta: Sziasztok! A következő problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: '94-es omega 2.5 v6 menetközben jelzi, hogy nincs töltés. A generátorra gondoltunk: a diódasort kimértük, hibás is volt, de kicseréltük a fesz.szabályzóval együtt. Összerakás után, minden okénak tűnik, akksit kimértük minden jó, töltés is van, hibajelzés nincs. A 'próbakörön' kb. 4-4500-ig pörgettem ki, onnantól kezdve megint nincs töltés. Szerintetek mi lehet a hiba, mit szúrtunk el, vagy mit nem vettünk figyelembe?? Segítséget előre is köszi. :lol: :D :lol: :D ;) ;) :D :D Keféket pl megnéztétek? csapágyak? ezek is tudnak viccelni. amúgy léteznek nagyon gagyi utángyári fesszabok, lehet az került a tiedbe is, és az szarakodi? :)
Oelmangel Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 opel16v írta: Keféket pl megnéztétek? csapágyak? ezek is tudnak viccelni. amúgy léteznek nagyon gagyi utángyári fesszabok, lehet az került a tiedbe is, és az szarakodi? :lol: A kefékre mi is gondoltunk, az még teljesen jók. Viszont a fesz.szab annyira gagyi lenne, hogy pár száz méter után behal??? az azért durva.... azért köszi!
Recommended Posts